Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01421 Музыкалық білім в Павлодар педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша «7M01421 Музыкалық білім» білім беру бағдарламасының мақсаты: Қазақстанның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтары негізінде білім беру ортасын өзгертуге дайын музыкалық білім мен музыкалық мәдениеттің әртүрлі деңгейіндегі ұйымдарда педагогикалық, басқарушылық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті шығармашыл дағдылары, бейімді зияты, көшбасшылық қасиеттері бар магистрлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M006 Музыка педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Әлеуметтік-мәдени қызметінің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-мәдени қызметтің негізгі бағыттары;әртүрлі үлгідегі мәдениет мекемелеріне басшылық жасаудың теориялық негіздері;азаматтардың әртүрлі жас топтарымен (балалар, жасөспірімдер мен жасөспірімдер, ересек тұрғындар, егде жастағы адамдар) мәдени-демалыс жұмысын ұйымдастырудың ерекшеліктері; халықты мәдени-демалыс және шығармашылық қызметке тарту үшін жағдайлар; балаларды, жасөспірімдер мен ересек халықты шығармашылықпен дамытуға бағытталған әлеуметтік-мәдени іс-шаралар бағдарламалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық білім беру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Музыкалық білім беру және тәрбиелеу педагогикасы. Музыкалық білім берудің педагогикасының негізгі бағыттары мен мәселелері. Музыкалық білімнің мақсаттары, міндеттері, мазмұны. Мұғалім-музыканттың кәсіби қызметінің ерекшелігі, мәні, бағыттары. Отандық және шетелдік тәжірибеде музыкалық білім беру мен оқытудың озық технологиялары. Диагностика, жоспарлау, музыкалық оқыту мен тәрбиелеудегі бақылау. Музыкалық білімнің жаңартылған мазмұнын іске асыру ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауатылығы
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеудің ерекшелігі. Ғылым әдіснамасы. Білім беруде зерттеу жүргізудің тәсілдері мен талаптары. Зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеудің мәселесі, тақырыбы, өзектілігі. Зерттеу нысаны, пәні, гипотезасы, ғылыми жаңалығы, теориялық және практикалық маңыздылығы, нәтижелердің айқындылығы. Ғылыми-зерттеу жұмысын жазудың негіздері. Академиялық сауаттылық негіздері. Ғылыми этика. Ғылыми еңбек жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмыстарды жазу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым және философия. Ғылым және өнер. Ғылым және дін. Ғылым және адамгершілік. Ғылым этикасы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылымның философиялық негіздері. Эмпирикалық білімнің құрылымы. Факт мәселесі. Теориялық білім құрылымы. Ғылыми теорияның функциялары. Ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуі. Құндылықтар және олардың танымдағы рөлі. Ғылым, псевдоғылым, квазиғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық психология және музыкалық білім берудің психологиясы
    Несиелер: 5

    Даму тенденциялары, музыкалық психология бағыттары. Музыкалық тұлғаның мәселесіне әр түрлі көзқарас. Музыкалық қабілеті, олардың құрылымы. Музыкалық-орындаушылық қызметтің психологиялық процестері. Мұғалім-музыканттың қызметіндегі когнитивті процестер. Мұғалім-музыканттың жеке психологиялық қасиеттері. Музыкалық шығармашылықтың психологиялық үрдістер жүйесі. Халықтардың музыкалық дәстүрлері және олардың музыкалық ойлау тәсілдері. Мұғалім-музыканттың жеке миссиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-мәдени қызмет психологиясы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-мәдени қызмет: тарих және қазіргі заман. Әлеуметтік-мәдени жүйенің дамуының жалпы заңдылықтары. Іске асыру салалары, әлеуметтік-мәдени қызметті ұйымдастырудың негізгі бағыттары мен нысандары. Әлеуметтік-мәдени қызмет педагогикасының негізгі бағыттары мен мәселелері. Әр түрлі типтегі мекемелердегі білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі әлеуметтік-мәдени қызметтің мақсаттары, міндеттері және мазмұны. Әлеуметтік-мәдени қызметтің принциптері, әдістері, мазмұны, ұйымдастырушылық формалары. Заманауи әлеуметтік-мәдени технологиялар, әлеуметтік-мәдени бағдарламалар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми таным әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Ғылыми білім әдіснамасының негіздері. Ғылым әдіснамасының тұжырымдамасы. Кешенді хронотопологиялық процестерді зерттеудің ғылыми әдістері. Зерттеудегі заманауи тәсіл әдіснамасы. Парадигма әдіснамасы. Қазіргі білім беру парадигмасының мәні. Ғылыми зерттеулер үдерісінің логикасы. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздері. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдістері. АКТ дамыту контексіндегі ғылыми зерттеулердің ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагог-музыканттың орындаушылық шеберлігі
    Несиелер: 5

    Музыкалық орындаудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Педагог-музыканттың дағдысы: мәні мен құрылымы. Педагог-музыканттың кәсіби қызмет ерекшелігі. Орындаушы-музыканттың жалпы психологиялық-педагогикалық сипаттамалары. Орындаушылық дағдылары. Педагог - музыкант. Педагог-магистрдің музыкалық шығармашылығының жеке және шығармашылық сипаты. Орындаушылық техникасы және оны дамыту шарттары. Концерттік орындау үшін психологиялық дайындықтың негізгі әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Кредиттік оқыту жүйесі. ПОӘК құру технологиясы. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары білім берудегі Менеджмент

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкатану
    Несиелер: 5

    Музыкатанудың музыкалық-педагогикалық білім беру жүйесіндегі мәні, мақсаты мен міндеттері; пәннің құрамы, құрылымы және элементтері; заманауи Қазақстандағы музыкатану зерттеулері: негізгі кезеңдер мен бағыттар; музыкалық-педагогикалық білім беру жүйесіндегі музыкатану және этномузыкатану; музыкалық мәдениет, музыкалық өнер және Қазақстан мен шет елдердегі музыкалық-педагогикалық білім беру саласындағы курстың негізгі проблемалары жайлы түсінік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық білім берудің әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Музыкалық білімнің ерекшеліктері, оның мәні және басқа ғылымдармен қарым-қатынасы; жалпы орта және жоғары музыкалық білім беру мәселелері. музыкалық білім беру педагогикасына байланысты философиялық, жалпы ғылыми және жеке ғылыми сипаттағы әдебиеттерді кәсіби талдау; материалды синтездеу, практикада жинақталған білімді, зерттеу әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық-шығармашылық іс-әрекетінің практикумы
    Несиелер: 5

    Табиғат, психологиялық негіздер, музыкалық және шығармашылық қызметтің түрлері: ән айту, музыка тыңдау, музыка ойнату, импровизация, композиция, музыкалық және ырғақты қозғалыстар. Шығармашылық - жеке шығармашылық қабілеті. Шығармашылық құзыреттілігі. Шығармашылық әдістер: сынақ және қателіктер, компьютерлік модельдеу, ойлауды күшейту әдістері. «Музыкалық калейдоскоп», «Ән алфавиті», «Біздің оркестріміз», «Әлемді музыкамен арайландыру» технологиялары мен бағдарламалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық-теориялық пәндерді оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сольфеджио мен гармония оқытудың шетелдік және отандық әдістерінің ерекшеліктері. Сольфеджио сабағында музыкалық қабілеттерін дамыту. Курстың гармониядағы жұмыстың негізгі формалары мен түрлері. Нотографиялық қиындықтарды меңгеру. Сольфеджиодағы мен гармониядағы қолдануға ұсынылған оқу-әдістемелік және музыкалық әдебиеттердің әдіснамалық шолуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық-орындаушылық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Музыкалық есту дамуының теориясы мен тәжірибесі. Студенттің музыкалық ырғақты мәдениетінің негіздері. Музыкалық есту қабілетін дамуы. Музыкалық ойлаудың негіздері. Музыкамен жұмыс істеу кезеңдері. Сабақтың әдістемесі. Студенттің ойын техникасын дамыту. Студенттің эмоционалдық және эстетикалық мәдениетін тәрбиелеу. Музыкалық орындау интерпретациясы мәселесі. Шығармашылық музыкалық дағдыны дамыту. Студентті концертке дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлемдік музыкалық мәдениеттің тарихы
    Несиелер: 7

    Әлемдік музыкалық мәдениеттің даму ерекшеліктері: ежелгі әлем, Орта ғасыр, Шығыс және Батыс, көшпелі қоғам, ауыл шаруашылық өркениеті. Жанрлары, Орта Азия мен Еуропаның жаңа уақытының музыкалық мәдениетінің тарихи стильдері; Қазақ және қазақ музыкалық мәдениетінің түрлері, жанрлары, стильдері; Жанрлардың, әлемдік және отандық музыкалық мәдениеттің стильдері; Қазіргі заманғы әлемдік музыкалық мәдениеттің тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық-шығармашылық қызметті технологиялық жабдықтау
    Несиелер: 5

    Музыкалық өнер және музыкалық және шығармашылық қызмет саласындағы мультимедиялық технологияларды енгізудің негізгі бағыттары; цифрлы білім беру ресурстары, олардың жіктелуі және музыкалық-шығармашылық қызметте тәжірибе қолдану әдістері; әр түрлі аудио ойнату бағдарламалары (мультимедиялық ойнатқыштар, мидистық ойнату, аудио, видео, караоке, мпег-файлдар және дербес компьютердегі музыкалық компакт-дискілер) жұмыс істеу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлемдік өнер тарихы
    Несиелер: 7

    Тарихи кезеңдердің сипаттамасы, әлемдік өнердің даму ерекшеліктері: ежелгі әлем, орта ғасыр, шығыс және Жанрлар, архитектурадағы, кинематографиядағы, музыкалық өнердегі, бейнелеу өнеріндегі, хореографиядағы, Орталық Азия, АҚШ, жаңа заман елдерінің театрындағы Тарихи стильдер. Батыс. XX ғасырдың соңы – XXI ғасырдың басындағы ТМД елдерінің өнеріндегі Постмодернизм, өнерге, білімге әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақтың дәстүрлі мәдениетінің тарихы мен тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Қазақтардың дәстүрлі мәдениеті пәнаралық зерттеу тақырыбы ретінде. Қазақ халқының ауызша мұрасын (тарихи дәстүрін) зерттеу. Түркі дәуіріндегі ғалымдар мен ойшылдардың шығармалары, шетелдік, кеңестік және заманауи тарихшылардың қазақстандық дәстүрлі мәдениет мәселелері бойынша ғылыми қызметі. Қазақтың дәстүрлі мәдениеті мен өнерінің негізгі кезеңдері. Қазақстандық дәстүрлі мәдениет зерттеушілері тәуелсіз Қазақстанның рухани-мәдени негізі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ музыкалық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Қазақ музыкалық мәдениеті мен өнерінің даму кезеңдері; қазақ музыкалық мәдениеті мен өнерінің әлеуметтік-мәдени және идеологиялық негіздері; Қазақ музыкалық мәдениеті мен өнері музыкалық және шығармашылық қызметтің тиісті түрлерінің тұтастығы ретінде; Мәдениеттің типологиясы контекстіндегі қазақ музыкалық мәдениетіндегі мазмұнның және форманың диалектикалық бірлігі; Қазақ музыкалық мәдениеті тәуелсіз Қазақстанның рухани және мәдени негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесінде музыкалық-компьютерлік технологияларды қолдану теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның білім беру жүйесіне мультимедиялық технологияларды енгізу стратегиясы; цифрлы білім беру ресурстары, олардың сыныптамалары және музыкалық білім беру практикасында қолдану; «Интерактивті тақта» бағдарламалық-аппараттық кешенінің мүмкіндіктері; дыбыс шығаратын бағдарламалармен жұмыс істеу ерекшеліктері; оқу-әдістемелік және аппараттық қамтамасыз етудің құрамы мен мүмкіндіктері, оқу үдерісін және байланыс құралдарын оперативті бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Музыкалық білім беру және сабақтас ғылымдар саласындағы ғылыми контентті сыни тұрғыдан бағалай алып, оларды түрлендіру және жүзеге асыру бойынша идеяларды алға тарта білу.

  • Код ON5

    Әртүрлі қажеттілігі бар білім алушылардың тұлғасының жеке дамуына арналған бағдарламаны әзірлеу және реттеу үшін педагогикалық зерттеулердің қорытындыларын енгізу.

  • Код ON4

    Педагогикалық зерттеу жүргізу кезінде теориялық-әдіснамалық білімді қолдану және музыкалық білім беру процестерін түсіну.

  • Код ON1

    Әлеуметтік-саяси, философиялық-тарихи, гуманитарлық ғылымдар жағдайында музыкалық білім беру мәселелері бойынша пайымдауларды қалыптастырып, ақпаратты айқын және тиянақты баяндай білу.

  • Код ON2

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас дағдылары негізінде білім беру үдерісінің мазмұнын Қазақстанның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарымен біріктіруге қабілетті.

  • Код ON8

    Отандық және әлемдік музыка мәдениетінің, музыкалық өнердің даму тенденциялары туралы ақпаратты жинау, түсіндіру дағдыларын меңгеру.

  • Код ON7

    Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін ескере отырып, музыкалық білім беру саласында одан әрі өз бетінше оқытуды жалғастыру үшін психологиялық-педагогикалық білімдерді, іскерліктерді, дағдыларды пайдалану.

  • Код ON6

    Кең пәнаралық контекстте музыкалық білім берудің мақсаттары мен міндеттерін шешу үшін психологиялық-педагогикалық білім мен дағдыларды қолдану.

  • Код ON9

    Әлемдік және отандық музыка өнері мен мәдениетінің төлтумалығы мен өзара әрекеттесуін зерделеуге арналған жобаларды талдауға, сыни тұрғыдан бағалауға қабілетті.

  • Код ON10

    Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, дәстүрлі және инновациялық оқыту әдістерін музыкалық-педагогикалық үдерісте қолдану.

  • Код ON11

    Көркемдік-шығармашылық, музыкалық-орындаушылық және мәдени-ағартушылық қызметті іске асыру үшін тұлға мен ұжымды ұйымдастыру және басқару дағдыларын пайдалану.

  • Код ON12

    Музыкалық-теориялық және музыкалық-орындаушылық бағыттағы пәндерді оқытуға қабілетті.

  • Код ON13

    Білім беру, өнер және мәдениет мекемелерінде білім алушылардың музыкалық-шығармашылық және әлеуметтік-мәдени қызметін ұйымдастыру үшін психологиялық-педагогикалық жағдайлар мен ақпараттық-коммуникациялық қамтамасыз етуді құрастыруға қабілетті.

Top