Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08123 Агрономия в Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 5В080100 "Агрономия" білім беру бағдарламасының мақсаты-ауыл шаруашылығы индустриясын жетілдіруге, Ауыл шаруашылығын мемлекеттік реттеуді қамтамасыз етуге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, қазіргі инновациялық технологиялар саласындағы білімді, ғылым негіздерін меңгерген жоғары білікті кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 246
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B077 Өсімдік шаруашылығы
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Дайындық бағыты 6B081 Агрономия
  • Өсімдіктер биологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-өсімдіктердің тіршілік әрекеті мен орта құраушы рөлі туралы білімді меңгеру; адамдардың практикалық іс-әрекетінде биологиялық ғылымның рөлі туралы; тірі табиғатты тану әдістері туралы білімді меңгеру; тірі табиғат құбылыстары мен процестерін түсіндіру үшін биологиялық білімді қолдана білу; биологиялық аспаптармен, құралдармен, анықтамалармен жұмыс істеу; биологиялық нысандарды бақылау, биологиялық эксперименттер жүргізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • өсімдіктердің систематикасы
    Несиелер: 5

    пән фотосинтез, тыныс алу процесінде өсімдіктерде пайда болатын әртүрлі органикалық заттардың функционалдық мәнін анықтайды, өсімдіктердің минералдық (топырақтық) қоректену заңдылықтарын анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлықа қарсы мәдениет негіздері 2019
    Несиелер: 5

    Пән аясында студенттер сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ұғымдарымен танысады, сыбайлас жемқорлық туралы білім алады. Жеке тұлғаның сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін тәрбиелеудегі отбасының рөліне, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің ұлттық негіздеріне, шет елдерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға және т. б. ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    тұрақты даму мүддесінде экологиялық, әлеуметтік және экономикалық мәселелерді байланыстыратын білім беру парадигмасы. Автор осы парадигманың қалыптасуының негізгі әлеуметтік-мәдени алғышарттарын, негізгі нормативтік-құқықтық құжаттарды талқылайды. Мақалада негізгі принциптер мен мазмұндық желілер, инновациялық тәсілдер мен педагогикалық технологиялар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Еңбекті қорғау жөніндегі инженердің қызметі құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдық-техникалық, санитарлық-гигиеналық, емдеу - алдын алу, оңалту іс-шараларын қамтитын еңбек қызметі процесінде қызметкерлердің өмірі мен денсаулығын сақтауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    "Өсімдіктер физиологиясы" - бұл өсімдіктердің тіршілігін зерттейтін ғылым. Өсімдіктер физиологиясы бойынша зерттеу объектісі өсімдік ағзасы болып табылады. Өсімдіктің физиологиясы келесі бөлімдерден тұрады: эукариотты жасушалар мен прокариот ағзалардың құрылымы мен функцияларын, тотығу жолдарын, фотосинтетикалық және фосфорлану, метаболиттердің физиологиялық рөлі, тірі ағзалардың өсуі мен даму заңдылықтарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ботаника
    Несиелер: 5

    Ботаника өсімдіктердің өмірін, олардың ішкі дамуын зерттейді". оның сыртқы құрылысы, жер шарының бетінде өсімдіктердің таралуы, өсімдіктердің қоршаған табиғатпен және бір-бірімен өзара байланысы. Бұл ғылымның атауы грек сөзінен ботанэ, "жасыл", "шөп", "өсімдіктер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жастар саясатының негіздері 2019
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың негізгі мақсаты Қазақстан-2050 Стратегиясын жүзеге асыруға байланысты Қазақстанның жастар саясатын дамыту болып табылады. Мемлекеттік жастар саясаты басым бағыттардың бірі болып табылады. Қазақстан Республикасындағы мемлекет пен жастардың қатынастар саласын реттейтін негізгі нормативтік құқықтық құжат "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жастар саясаты туралы" заң болып табылады, онда оның мақсаттары, міндеттері, бағыттары, сондай-ақ жастарды мемлекеттік қолдау тетіктері, оның әлеуметтік және саяси құқықтары айқындалған./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория негіздері
    Несиелер: 3

    «Экономикалық теорияның негіздері» курсы практикалық іс-әрекеттерге қажетті экономикалық экономикалық дағдыларды меңгеруге, объективті экономикалық процесті көрсететін экономикалық ұғымдарды және санаттарды игеру, тиімді басқару шешімдерін таңдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Тәртіп экономикалық ойлауды қалыптастырады және экономикалық процестерге өз көзқарастарын қалыптастыруға ықпал етеді, білім механизмдері мен экономикалық механизмге ықпал ету құралдарымен жабдықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер экологиясы
    Несиелер: 5

    Пән өсімдік организмдері арасындағы, сондай-ақ өсімдіктер мен олардың мекендейтін ортасы арасындағы өзара тәуелділік пен өзара әрекеттесуді зерттейді, өсімдіктер экологиясында су, жарық, температура, жел, топырақтың химиялық құрамы, жер бедері сияқты тіршілік ету ортасының экологиялық факторларына негізгі көңіл бөлінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдениеттану және психология
    Несиелер: 3

    Бұл пән академияны жеке адам қызметінің барлық түрлерінде барынша жетілуге жетудің заңдары (әдісі) ретінде зерттейді, сондай-ақ оның жетілу кезеңінде адам дамуының заңдары мен тетіктерін зерттейді, әсіресе ол осы дамудағы ең жоғарғы деңгейге жеткенде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері 2019
    Несиелер: 3

    Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері» «адам - мекендеу ортасы» жүйесінде тіршілік қауіпсіздігінің теориялық негіздерін зерттейді; қоршаған ортамен адамның өзара іс-қимылының негіздері және қызметтің ұтымды шарттары; қауіпті және өте қауіпті жағдайлардың жарақаттану және зиянды факторларға әсер етуінің адамның анатомиялық және физиологиялық салдары; қауіпсіздікті жақсартудың құралдары мен әдістері, экологиялық қауіпсіздікті және техникалық құралдардың және технологиялық үдерістердің орнықтылығын, эко-биоқабылдағыштық жабдықты; қауіпті және өте қауіпті жағдайларды бақылау әдістері; өмір қауіпсіздігін басқарудың құқықтық, реттеуші, техникалық және ұйымдастырушылық негіздері; б.з.д. зиянды бағалау әдістері мен экономикалық тиімділігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Агрометеорология
    Несиелер: 5

    Студент пәнді оқу нәтижесінде келесі жағдайлардан түсінік алуға міндетті: Жалпы агрометеорология пәнің оқытудың әдістемесін, тәсілін, пәннің барлық тақырыптарын жан-жақты талқылаудың әдістемесін игеруі міндетті. Әрбір тақырыпқа байланысты дәрісті, практикалық сабақтарды, зертханалық сабақтарды өткізудің әдістік ерекшелігін және ғылыми ұштастыра білу жөнінде түсінік алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтану және саясаттану
    Несиелер: 5

    Әлеуметтану және саясаттану» пәндері социологиялық және саяси ойлауды қалыптастыруға көмектеседі, ол студенттердің құқықтық білімі мен құқықтық мәдениеті саласындағы әлеуметтік-саяси проблемаларын, олардың пайда болу көздерін және тиімді шешімдер қабылдау механизмдерін қамтамасыз етеді. Әлеуметтану және саясаттану пәнін оқыту заң білімінің және мәдениетінің студенттерін дайындаудың маңызды бөлігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейімделген өсімдік шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пән агроөнеркәсіптік кешеннің даму тиімділігі мен тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін жемшөп өндірісін бейімдеуді арттыру мәселелерін қарастырады. Бұл маңызды саяси және экономикалық міндет, оны шешу рентабельділікті арттыруға және дотациялықты төмендетуге ықпал етеді. мал азығын өндіруді бейімдеудің ғылыми және практикалық негіздері. Мал азығын өндіру, мал азығын өндіруді бейімдеу бойынша ғылыми зерттеулер қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктер биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Биотехнология немесе биопроцесстер технологиясы-бұл бағалы өнімдерді алу үшін биологиялық жүйелерді (микроорганизмдерді, өсімдік және жануарлар жасушалары мен олардың компоненттерін) өндірістік пайдалану. Биотехнология объектілері вирустар, бактериялар, саңырауқұлақтар, протозойалық организмдер, өсімдіктер, жануарлар мен адам жасушалары (тіндері), биологиялық текті заттар (мысалы, ферменттер, простагландиндер, лектиндер, нуклеин қышқылдары), молекулалар болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Вирусология
    Несиелер: 5

    Вирусология-вирустардың табиғатын және шығу тегін, олар тудыратын ауруларды зерттейтін ғылым. Жалпы вирусология вирустардың табиғатын және пайда болуын, құрылысы мен химиялық құрамын, физикалық-химиялық факторларға төзімділігін зерттейді, оның пәні вирус пен клеткалардың өзара әрекеттесуі, вирустардың генетикасы, вирустарға қарсы иммунитетті қалыптастыру ерекшеліктері, диагностика мен алдын алудың жалпы принциптері болып табылады. Ол жалпы вирусология сияқты сұрақтарды зерттейді. Вирустар объектілер ретінде өлшем бірліктері бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мал азығын өндіру
    Несиелер: 5

    Азық өсімдіктерін зерттейтін ғылыми пән. Агроөнеркәсіп кешенінің тиімділігі мен тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін жемшөп өндірісін бейімдеуді арттыру мәселелері үлкен өзектілікке ие болады. Жемшөп өндірісін бейімдеудің ғылыми және практикалық негіздері берілген. Әр түрлі аймақтарда игеру үшін ұсынылатын жемшөп өндірісі бойынша ғылыми зерттеулердің нәтижелері келтірілген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микробиология
    Несиелер: 5

    Микробиология-көзге көрінбейтін тірі ағзалар (микроорганизмдер) туралы ғылым: бактериялар, археологтар, микроскопиялық саңырауқұлақтар және балдырлар. Микробиологияның қызығушылығына олардың систематикасы, морфологиясы, физиологиясы, биохимиясы, эволюциясы, экожүйедегі рөлі, сондай-ақ практикалық қолдану мүмкіндіктері кіреді. Микробиология бөлімдері: бактериология, микология, вирусология және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандағы мал азықтық өсімдіктер
    Несиелер: 5

    Пән мал азығына өсірілетін ауыл шаруашылығы дақылдарын зерттейді. Азықтық дақылдарға көпжылдық және бір жылдық азықтық шөптер, азықтық тамыржемістілер, азықтық бақша дақылдары жатады. Республиканың табиғи азықтық алқаптарына сипаттама береді және ауыл шаруашылығы жануарлары жейтін азықтық өсімдіктерді сипаттайды, химиялық құрамы мен қоректілігі келтіріледі. Табиғи және сепкіш жемдік жерлерде кездесетін зиянды, арамшөпті және улы өсімдіктерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Техникалық дақылдар
    Несиелер: 5

    Техникалық дақылдар-бір жылдық (мысалы, зығыр, картоп, күнбағыс, зире) және көп жылдық (майлы, эфир майлы раушан, гевея, құлмақ, женьшень) өсімдіктер және көптеген ботаникалық тұқымдастарға жатады: пасленов (картоп, темекі), күрделі түсті (күнбағыс, сафлор), крестоцветный (рапс, қыша), қызғылт түсті (эфир майлы раушан) және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шалғын шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Табиғи жем-шөп алқаптарын жақсартумен, шабындық шабындықтар мен жайылымдарды құрумен, оларды ұтымды пайдаланумен айналысатын мал азығын өндіру саласы. Шабындықтардың негізгі міндеті-шөп өсімдіктерінен жайылымдық азықты, шөп пен басқа да жем түрлерін алу. Жем-шөп өндірісінің құрамдас бөлігі ретінде табиғи шабындықтар мен жайылымдарды жақсарту және құру, оларды ұтымды пайдалану жөніндегі іс-шараларды қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдік генетикасы
    Несиелер: 5

    Курста тұқым қуалаушылықтың молекулалық негіздері, аллельді және неаллельді емес гендердің өзара әрекеттесу механизмдері, генетикалық талдау; жыныстың генетикасы және жыныспен байланысқан тұқым қуалаушылық,кроссинговердің генетикалық және цитологиялық механизмдері, мутациялық өзгергіштік, Адам генетикасы және популяциядағы генетикалық процестер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фитопатология
    Несиелер: 5

    "Фитопатология" - бұл өсімдіктер аурулары, олардың алдын алу және жою әдістері мен құралдары туралы ғылым. Фитопатология ауру қоздырғыштарын, олардың пайда болу себептері мен жағдайларын, даму және таралу заңдылықтарын, әсіресе жаппай өршу, ауру организмдердегі анатомо-физиологиялық бұзылуларды зерттейді, аурулардың пайда болу болжамдарын, өсімдіктерді қорғау құралдары мен әдістерін әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Курсты, зертханалық және практикалық сабақтарды оқып үйрену нәтижесінде студенттерге егіншіліктің Топырақтану негіздері туралы түсінік беріледі. Қазіргі уақытта әр түрлі жүйелі топтардың топырақ құнарлылығы факторларының негізінде, олардың жүйедегі орнын анықтау дәуірдегі топырақ қорғау егіншілігінің ғылыми негіздері ашылады. Өсімдік әлемінің алуан түрлілігі және оның қалыптасуының негізгі заңдылықтары, кеңістіктік таралуы, құрылысы мен эволюциясы, экологиялық жүйелердегі өсімдіктердің маңызы қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Клеткалық биология
    Несиелер: 5

    Жасушалық биология-жасуша, тірі элементарлық бірлік болып табылатын биология бөлімі. Жасуша жеке жасушалық құрылымдарды, олардың жалпы жасушалық физиологиялық процестерге қатысуын, осы процестерді реттеу жолдарын қамтитын жүйе ретінде қарастырылады. Жасушалар мен олардың компоненттерін қайта шығару, жасушаларды орта жағдайына бейімдеу, әртүрлі факторлардың әсеріне реакциялар, жасушалардың патологиялық өзгерістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы энтомология
    Несиелер: 5

    Энтомология-жәндіктерді зерттейтін Зоология бөлімі. Жәндіктердің практикалық маңызы (ең алдымен, зиян) адам мен оның мүлкі үшін, әрине, зиянды жәндіктердің қасиеттері мен ерекшеліктерін зерттеу және олармен күресу үшін құралдарды табу мақсатында көптеген зерттеулер тудырды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби лексикадағы негізгі түсініктер мен терминдерді білу; Мамандық бойынша ғылыми және техникалық сипаттағы ауызша және жазбаша мәтіндердің ерекшеліктері. Мамандық бойынша ауызша сөйлеу дағдысын меңгеру, мамандыққа қатысты тақырыптарды талқылауға қатысуға, кәсіби тақырыптар бойынша ауызша есептерді дайындап, мультимедиялық тех��ологияларды қолдануды қоса алғанда, дербес дайындау. Халықаралық кәсіби қарым-қатынас жағдайында коммуникативтік мінез-құлық стратегиялары болуы керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Практикалық істер негіздері
    Несиелер: 5

    Тәжірибелік істердің негіздері – тыңайтқыштарды тиімді пайдалану жолдарын анықтау, өсімдіктерді өңдеу ерекшеліктерін зерттеу. Практикалық істердің негіздері ғылыми ғана емес, өндірістік факторды да қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Генетикалық инженерия
    Несиелер: 5

    Курста тұқым қуалаушылықтың молекулалық негіздері, аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесу механизмдері, генетикалық талдау; жыныстың генетикасы және жыныспен байланысқан тұқым қуалаушылық, кроссинговердің генетикалық және цитологиялық механизмдері, мутациялық өзгергіштік, адам генетикасы және популяциядағы генетикалық процестер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сәндік бақ шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Сәндік өсімдіктерді өсіру қызметі Сәндік бау-бақша деп аталады. Демалуға арналған қалалық және ауылдық аумақтардағы бақтарды, саябақтарды, скверлерді және басқа да учаскелерді не қызметтік, өндірістік және тұрғын үй-жайларды безендіру үшін кәдімгі және көп бөлігі өсірілетін өсімдіктер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биометрия
    Несиелер: 5

    мазмұны бақылауларды жоспарлау және олардың нәтижелерін статистикалық өңдеу болып табылатын биология бөлімі; математикалық статистика және ықтималдықтар теориясы-математиканың бөлімдері, теориялық, фундаментальды ғылымдар, олардың құрамдас элементтерінің ерекшелігіне қарамастан жаппай құбылыстарды қарайтын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Популяциялық генетика
    Несиелер: 5

    Популяциялық генетика немесе популяциялар генетикасы - аллель жиілігінің таралуын және эволюцияның қозғаушы күштерінің әсерінен олардың өзгеруін зерттейтін генетика бөлімі: мутагенез, табиғи іріктеу, гендер дрейфі және гендер ағыны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • тұқым шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Тұқым шаруашылығы-сортты алмастыру және сорт жаңартуды жүзеге асыру үшін аудандастырылған сорттардың тұқымдарын жаппай көбейтумен айналысатын өсімдік шаруашылығы саласы. Сорттық тұқымдарды өндіру кезінде олардың таза сорттылығын, биологиялық және өнімді қасиеттерін сақтауды қамтамасыз ететін шаралар қабылданады. Тұқым шаруашылығы селекциямен тікелей байланысты. Оның теориялық негізі-Тұқымтану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақ қорғау егіншілік
    Несиелер: 5

    Топырақ қорғау және ресурс үнемдейтін егіншілік-бұл тұрақты Ауыл шаруашылығы өндірісін қамтамасыз ететін егіншілікті жүргізудегі кең бейімделген тәсіл. Топырақты қорғау және ресурс үнемдейтін (ең аз немесе нөлдік) өңдеумен салыстырғанда неғұрлым кең тұжырымдама

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фитоценология
    Несиелер: 5

    Фитоценология-фитоценоз туралы ілім. Фитоценологияның даму тарихынан қысқаша мәліметтер. Өсімдіктер мен өсімдіктер қауымдастықтарының фитогеосферадағы маңызы. Өсімдіктердің прокариотпен өзара қарым-қатынасы. Симбиоз. Микосимбиотрофия. Тамырлы өсімдіктердің басқа тамырлы өсімдіктермен консортивті байланысы. Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы қарым-қатынас. Фитоценоздағы өсімдіктер арасындағы қарым-қатынас. Фитоценоздарды ұйымдастыру. Фитоценоздың құрамы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Курс әр түрлі өнімдерді өндіруде және өңдеуде тірі организмдерді пайдалануды, ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіруде технологиялық міндеттерді шешу үшін тірі организмдерді, олардың жүйелерін немесе олардың тіршілік ету өнімдерін пайдалану мүмкіндігін, әлеуметтік маңызы бар өнімдерді алу мақсатында табиғи заттарға әсер ету құралы ретіндегі материяның биологиялық нысандарын және процестерді зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Жалпы тілдік дайындық, сондай-ақ құқық пәндері бойынша қазақ (орыс) тіліндегі базалық білімдерінің болуы алғы шарты болып табылады. Студенттердің ғылыми-кәсіби саладағы коммуникативтік қажеттіліктерімен, қазақ (орыс) тілін кәсіби қызмет құралы ретінде оқытудың мақсат, міндеттерімен, кәсіби заң тілін жақсы меңгерген бәсекелестікке қабілетті маманға деген қоғамның сұранысымен анықталады.«Құқықтану» мамандығы бойынша кәсіби қазақ (орыс)тілін оқыту курсы оқу пәні ретінде коммуникативтік-кәсіби бағытты ұстанады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеміс шаруашылығы
    Несиелер: 6

    Бұл пән жеміс шаруашылығын өсімдік шаруашылығының бір саласы ретінде зерттейді, ол жеміс және жидек дақылдарын өсіруді білдіреді. Қазіргі заманғы жеміс өсіру құрамында шамамен елу ботаникалық тұқым бар, олар трестерге жаңа тууға бастау берді, өз кезегінде жеміс беретін өсімдіктердің шамамен бір жарым мың түрін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қызылша шаруашылығы
    Несиелер: 6

    Жоғары өнім алу үшін ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру технологияларының ғылыми негіздері берілді. Агротехникалық қатынаста қант қызылшасы көптеген дақылдар үшін құнды ізашар болып табылады. Оның астына терең жырту, минералды тыңайтқыштар мен көң енгізу, мұқият күтім жасау міндетті. Осының барлығы топырақтың құнарлылығын арттырады және егістікті арамшөптерден, зиянкестерден және аурулардан тазартуға ықпал етеді. Қант қызылшасын өсіру егіншіліктің жалпы өсіміне оң әсер етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарын зиянкестер мен аурулардан қорғау
    Несиелер: 5

    Өсімдіктерді аурулар мен зиянкестерден қорғау агротехникалық, биологиялық, интеграцияланған әдістерге негізделген. Сондай - ақ ерекше әдістер бар, мысалы, өсімдіктер карантині-бұл басқа елдердің аумағынан өсімдіктер ауруларын карантиндік қоздырғыштардың әкелінуін болдырмауға бағытталған мемлекеттік іс-шаралар жүйесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Күріш шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстан мен шет елдердің күріш шаруашылығын тұрақты дамыту, топырақ құнарлылығын сақтау және арттыру, Органикалық және минералды тыңайтқыштарды, суды пайдалану және энергетикалық ресурстарды тиімді пайдалану, ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру технологиясын әртараптандыру, негізінен пайдаланылатын жануарлар мен суармалы егіншілікті дамыту, мәдениеттің экологиялық мәселелері бойынша нақты ұсыныстар дайындау үшін ақпарат алмасу процесіндегі ғылыми жетістіктерді, Қазақстан мен шет елдердің озық тәжірибелері мен басымдықтарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылық энтомологиясы
    Несиелер: 5

    Энтомология-жәндіктерді зерттейтін Зоология бөлімі. Жәндіктердің практикалық маңызы (ең алдымен, зиян) адам мен оның мүлкі үшін, әрине, зиянды жәндіктердің қасиеттері мен ерекшеліктерін зерттеу және олармен күресу үшін құралдарды табу мақсатында көптеген зерттеулер тудырды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Егіншілік
    Несиелер: 5

    егіншілік-ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру үшін топыраққа әсер ету тәсілдерінің жүйесі. Топырақты тиісті өңдеуді (топырақ типіне және өсірілетін дақылдарға байланысты), тыңайтқыштар жүйесін қолдануды, дақылдар мен сорттарды дұрыс іріктеуді және оларды ауыспалы егісте ғылыми негізделген орналастыруды көздейді. Әр түрлі топырақ-климаттық жағдайларға байланысты елдің әрбір аймағы үшін егіншіліктің ұтымды жүйелері әзірленді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктердің онтогенезі
    Несиелер: 6

    Ағзаның жеке дамуы, ағзаның ұрықтандырудан (жыныстық көбею кезінде) немесе аналық дарақтан (жыныссыз көбею кезінде) ажыраған сәттен бастап өмірінің соңына дейінгі жүйелі морфологиялық, физиологиялық және биохимиялық өзгерістер жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тыңайтқыш қолдану жүйесі
    Несиелер: 5

    Тыңайтқыш жүйесі өсу мен дамудың бүкіл кезеңінде Өсімдіктердің қоректену ерекшеліктерін ескере отырып әзірленеді. Әрбір мәдениет қоректік элементтерді сіңіру ерекшелігіне ие. Бірақ барлық дақылдарда қоректену элементтерін сіңіру процесінде екі негізгі кезең байқалады: сыни және максималды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Жоғары және тұрақты өнім алуда жергілікті өсіру үшін ең қолайлы ең жақсы сорттарды пайдалану үлкен рөл атқарады. Селекция-бұл сөздің ең кең мағынасында селекция туралы ілім. Ол бастапқы материалды іріктеуді, өзгергіштік пен тұқым қуалаушылық процесін, жаңа формаларды іріктеу мен құруды қамтиды. Өсімдіктер селекциясы тұқым шаруашылығымен тығыз байланысты. Тұқым шаруашылығы-Бұл ауыл шаруашылығы өндірісінің арнайы саласы, оның міндеті шаруашылықтарды барлық ауыл шаруашылығы дақылдарының жоғары сапалы сорттық тұқымдарымен қамтамасыз ету болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Суармалы егіншілік
    Несиелер: 5

    Ирригациялық егіншілік ( суармалы егіншілік) - ирригациялық жүйелердің көмегімен жасанды суаруға негізделген маусымдық жауын-шашын мөлшері жеткіліксіз аймақта егіншілік. Ирригациялық суландыру өңделетін жерлердің мелиорациясы арасында жетекші орын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жүзім шаруашылығы
    Несиелер: 6

    Жүзім шаруашылығы Агроөнеркәсіптік кешен саласы болып табылады және халықты жаңа піскен және кептірілген жүзіммен, ал шарап жасау мен консерві өнеркәсібін шикізатпен қамтамасыз ету үшін асхана мен техникалық жүзімнің жоғары өнімін өсіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құқық негіздері 2019
    Несиелер: 3

    Құқық негіздері-бұл мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыруға ықпал ететін тәртіп. "Құқық негіздері" курсын оқыту азаматтардың жас буынының құқықтық мәдениетінің бастапқы іргетасын қалауға және таңдаған сабақтарына қарамастан, азаматтың өмір бойы ілесіп келе жатқан құқықтық қатынастарына қарай қарапайым білім беруге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Акмеология, жеке және әлеуметтік жетістіктер негіздері 2019
    Несиелер: 3

    Акмеология, жеке және әлеуметтік жетістіктер негіздері, тарих жалпы қабылданған және арнайы тұжырымдамаларды оқыту әдістемесінің негізгі мәселелерін қарастырады; оның тиімділігін арттыру мақсатында оқу тарихын зерттеу және меңгерудегі әртүрлі әдістемелік дәстүрлер туралы білу; жас ерекшеліктеріне сәйкес оқытудың негіздерін қолданудағы практикалық дағдыларды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мелиоративтік егіншілік
    Несиелер: 5

    Пән табиғи ортада ылғалдың жетіспеушілігі бар топырақ пен өсімдіктердің су ағынын (режимін) жақсартуға бағытталған шаралар кешенін зерттейтін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Агрохимия
    Несиелер: 5

    Топырақтағы және өсімдіктердегі химиялық процестер, өсімдіктердің минералдық қоректенуі, тыңайтқыштарды және топырақты химиялық мелиорациялау құралдарын қолдану туралы оқу пәні. Ғылым туралы оңтайландыру өсімдіктердің қорегі, тыңайтқыштар қолдану және топырақтың құнарлылығын ескере отырып, биоклиматического әлеуетін жоғары өнімділік алу үшін, және сапалы өнімді ауыл шаруашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Өсімдік шаруашылығы-мәдени өсімдіктерді өсірумен айналысатын ауыл шаруашылығы саласы. Өсімдік шаруашылығы өнімдері көптеген өнеркәсіп салаларында (әсіресе тамақ, тоқыма, фармацевтика және парфюмерлік өнеркәсіпте), сондай-ақ сәндік (гүл өсіруде) және басқа да мақсаттарда шикізат ретінде мал шаруашылығындағы азық ретінде халық үшін тамақ өнімдерінің көзі ретінде пайдаланылады.Өсімдік шаруашылығы ғылым ретінде ең аз еңбек және материалдық шығындар кезінде жоғары өнімділік пен сапаны қамтамасыз ететін сорттардың, будандардың, мәдени өсімдіктердің түрлерінің алуан түрлілігін, олардың биологиясының ерекшеліктерін және оларды өсірудің анағұрлым жетілдірілген тәсілдерін зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дінтану 2019
    Несиелер: 3

    Дінтану пәні діннің пайда болу заңдылықтарын, дамуы мен қызметін, құрылым ерекшеліктерін, оның көп салалы феноменін, қоғам тарихымен байланысын және діннің мәдениеттің басқа да салаларымен байланысын зерттейді. Қазіргі кезеңде дінтануды оқыту барысында – бұл адам мәдениетінің өзіндік және ерекше саласы, қазіргі заманғы әлеуметтік-мәдени контекстке қосылған "тірі жүйе" екенін ескеруі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гендерлік саясат негіздері 2019
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттердің отбасылық қатынастар, ерлер мен әйелдердің теңдігі саясаты туралы теориялық білімдерін меңгеруге бағытталған. Студенттер отбасылық қатынастарды ұйым-дастыруға, принциптеріне, құрылымдарына ерекше назар аудару және ерлер мен әйелдердің тең құқылық заңдарын сақтау, ерлер мен әйелдердің тең құқылығына қатысты заңдарды ұстануы, балалардың құқықтарын отбасылық диспотизмнен қорғауын білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылығы зиянкестері
    Несиелер: 5

    Өсімдіктерді аурулар мен зиянкестерден қорғау агротехникалық, биологиялық, интеграцияланған әдістерге негізделген. Сондай - ақ ерекше әдістер бар, мысалы, өсімдіктер карантині-бұл басқа елдердің аумағынан өсімдіктер ауруларын карантиндік қоздырғыштардың әкелінуін болдырмауға бағытталған мемлекеттік іс-шаралар жүйес

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дала дақылдарының жеке тұқым шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер селекциясы үшін қажетті бастапқы материалдың мәселелерін зерттеу; микроорганизмдер мен өсімдіктердің барынша тиімділігіне қол жеткізу үшін қоршаған ортаның жекелеген компоненттері мен гендер арасындағы өзара іс-қимылды зерделеу және түсіну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • "Ауыл шаруашылығы өнімдерін сақтау және қайта өңдеу технологиясы"
    Несиелер: 6

    "ауыл шаруашылығы өнімдерін сақтау және қайта өңдеу технологиясы" курсының мақсаты – агроөнеркәсіп кешенінің болашақ мамандарына өсімдік шаруашылығы өнімдерін тиімді пайдалануға, оны сақтау мен қайта өңдеуді дұрыс ұйымдастыруға, сонымен бірге неғұрлым экономикалық тұрғыдан тиімді режимдер мен тәсілдерді таңдап алуға көмектесу; астық, көкөніс және жеміс өндіру циклін аяқтайтын өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және қайта өңдеу саласы үшін ғылыми және теориялық база.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Егістік дақылдардың жеке селекциясы
    Несиелер: 6

    Өсімдіктер селекциясы үшін қажетті бастапқы материалдың мәселелерін зерттеу; микроорганизмдер мен өсімдіктердің барынша тиімділігіне қол жеткізу үшін қоршаған ортаның жекелеген компоненттері мен гендер арасындағы өзара іс-қимылды зерделеу және түсіну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топырақ бонитеті
    Несиелер: 6

    Пән топырақ бонитетінің түсінігін сапа көрсеткіші ретінде ашады. Топырақтың сапасы оның табиғи қасиеттері мен қасиеттеріне сәйкес бағаланады, бұл ауыл шаруашылығы дақылдарының шығуымен тығыз байланысты. Бонитировка латын сөзінен шыққан "bonitas". Бұл "өнер сапасы, сапасы"деп аударылады. Монетизация топырақтың сапасын білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агрохимия
    Несиелер: 6

    Топырақтағы және өсімдіктердегі химиялық процестер, өсімдіктердің минералдық қоректенуі, тыңайтқыштарды және топырақты химиялық мелиорациялау құралдарын қолдану туралы оқу пәні. Ғылым туралы оңтайландыру өсімдіктердің қорегі, тыңайтқыштар қолдану және топырақтың құнарлылығын ескере отырып, биоклиматического әлеуетін жоғары өнімділік алу үшін, және сапалы өнімді ауыл шаруашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы селекция
    Несиелер: 6

    "Селекция" іріктеудің ғылыми негізі болып табылатын генетиканы білдіреді. Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің негізгі заңдылықтары барлық ағзаларға тән. Өсімдіктердің жаңа сорттарын жасау және қолданыстағы сорттарын жақсарту әдістері, микроорганизмдер штаммдары туралы ғылым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топырақ биологиясы
    Несиелер: 6

    Пән топырақты көптеген ағзалардың мекендеу ортасы ретінде зерттейді. Топырақта өмір сүретін тіршілік педабионттар деп аталады. Олардың ең азы-бактериялар, балдырлар, саңырауқұлақтар және топырақ суларында тіршілік ететін бір жасушалы организмдер. Топырақ ауасында кенелер, өрмекшілер,қоңыздар, аяқтар және жаңбырлы құрттар сияқты омыртқасыз жануарлар мекендейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агротопырақтану
    Несиелер: 6

    Адамның агротехникалық іс-шараларының әсерінен болатын топырақ процестерін және олардың мәдени өсімдіктерге әсерін зерттейтін ғылым. Агроазықтану топырақтың тиімді құнарлылығын және оның жағдайын құру және қолдау тәсілдерін зерттейтін жалпы топырақтанудың бөлімі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Карантиндік өсімдіктер
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің карантині-вирустардың табиғатын және шығу тегін, олар тудыратын ауруларды зерттейтін ғылым. Өсімдіктер карантині елдің өсімдік ресурстарын қорғауға бағытталған. Карантиндік қызметтің міндетіне өсімдіктерді, тұқымдарды, отырғызылатын материалдарды, астық өнімдерін, жемістер мен көкөністерді қауіпті зиянкестерді, өсімдіктер ауруларының қоздырғыштарын, сондай-ақ ірі тауар партияларында, посылкаларда, бандерольдерде, басқа мемлекеттерден келетін жолаушылардың багажында карантиндік арамшөптерді, сондай-ақ импорттық карантинге жатқызылған өнімді сақтайтын және өңдейтін Көлік құралдарын, қоймалар мен кәсіпорындарды анықтауға тексеру кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұқымтану
    Несиелер: 5

    Тұқымтану-тұқым туралы ілім. Ол мәдени өсімдіктердің тұқымдарын өсіруді, олардың құрылымын, тұқымдардағы физиологиялық процестерді, тұқымдардың әсерін және тұқымдарды қалыптастыруға агротехникалық шараларды, тұқым себу әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Мемлекеттің әрбір азаматы үшін экологиялық білімнің маңыздылығы мәселелерінде құзыретті, микро деңгейде еңбекті қорғауды басқару, еңбек жағдайларын жақсарту бойынша жұмысты ынталандыру, еңбек қауіпсіздігін оқыту бойынша оңтайлы шешімдерді ұсынуға қабілетті ойлау мәдениетін меңгерген, ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдауға қабілетті

  • Код ON2

    Далалық дақылдардың жағдайына әсер ететін атмосферада болып жатқан метеорологиялық факторлар мен физикалық үрдістер туралы білу; бақ шаруашылығында және ландшафтық құрылыста урбанизацияланған ортаның климат ресурстарын және микроклиматын тиімді пайдалану әдістерін білу; тірі табиғат құбылыстары мен процестерін түсіндіру үшін биологиялық білімді қолдана білу; биология саласындағы заманауи жетістіктер туралы ақпаратты пайдалану.

  • Код ON3

    Кәсіби бағдарлы сөйлеудің барлық формаларын қолдана білу, сондай-ақ коммуникативтік, мәдениетаралық және кәсіби құзыреттілікті дамыту; ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды,дәлелді және анық құра білу, әдеби және іскерлік жазба және ауызша сөйлеуді еркін меңгеру; ойлау мәдениетін, ақпаратты түсіну, талдау, қабылдау қабілетін, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау

  • Код ON4

    Жоғары оқу орнының талаптарына сәйкес оқыту бағдарламасын шығармашылықпен меңгеруге, алған білімдерін Болашақ практикалық қызметте қолдануға және еңбек нарығының қажеттіліктеріне сүйене отырып, бәсекеге қабілетті, сұранысқа ие және еңбек нарығында тұрақты болуға; жер ресурстарын зерттеуге, мониторингке, бағалауға және басқаруға байланысты топырақ-экологиялық, топырақ-мелиорациялық, агрохимиялық, бағалау ұйымдарына мүмкіндік беретін жалпы мәдени, жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттерді қалыптастыру.

  • Код ON5

    Ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің арамшөптерімен және ауруларымен күресу шараларын ұйымдастыру, егістіктің оңтайлы фитосанитарлық жағдайын құру үшін өндірісті жоспарлау, ұйымдастыру; өндірістегі технологиялық процестерді ұйымдастыру және басқару; егіншілік және өсімдік шаруашылығының өзекті мәселелерін шешуде, ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің инновациялық технологиясында құзыретті болу.

  • Код ON6

    агроөнеркәсіп кешенінің қайта өңдеу кәсіпорындарында мал шаруашылығы өнімдерін сақтаудың және өңдеудің қазіргі заманғы технологияларын, технологиялық жабдықтар мен технологиялық желілерді, жабдықтардың жекелеген түрлерін жіктеуді зерделеу; технологиялық жабдықтардың жұмыс параметрлерін есептеу әдістерін меңгеру; ақпаратты іздеу, өңдеу және пайдаланудың қазіргі заманғы әдістерін меңгеру; өз бетінше жұмыс істеу, жиналған деректерді кәсіпорынның өндірістік жағдайларына қатысты талдау және бағалау іскерліктерін қалыптастыру.

  • Код ON7

    Ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің арамшөптерімен және ауруларымен күресу шараларын ұйымдастыру, егістіктің оңтайлы фитосанитарлық жағдайын құру үшін өндірісті жоспарлау, ұйымдастыру; өндірістегі технологиялық процестерді ұйымдастыру және басқару; егіншілік және өсімдік шаруашылығының өзекті мәселелерін шешуде, ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің инновациялық технологиясында құзыретті болу.

  • Код ON8

    Құзыретті болу өсімдіктердің негізгі таксондары өкілдерінің морфологиясы, физиологиясы және ойнату, географиялық таралуы және экологиясы ерекшеліктерінде, қоршаған ортаға бейімделу ретінде пайда болған өсімдіктердің экологиялық топтары мен нысандарының анатомиялық-морфологиялық ерекшеліктерінде; жемдік және техникалық дақылдарды өсіру технологияларында; әлемдік жетістіктерді ескере отырып,ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру үшін алдыңғы қатарлы технологияларды пайдалануда .

  • Код ON9

    Құзыретті блу керек өсімдік шаруашылығы өнімінің шаруашылық-пайдалы белгілерінің деңгейін арттыруға бағытталған молекулалық селекция саласында базалық білімдерді қолдануда; агроөнеркәсіптік кешен тәжірибесінде алынған теориялық білімдерді қолдануда биотехнологиялық тәсілдерді әзірлеу және іске асыру әдістерін зерттеуде; адам өміріндегі микроорганизмдердің маңызында, вирустардың ерекше қасиеттерін зерттеуде

  • Код ON10

    өсімдіктер генетикасы мен селекцияның негізгі жетістіктері туралы теориялық білімдерге, биологиялық объектілерді жасушалық ұйымдастыру принциптерін білуде Құзыретті; іс жүзінде жәндіктердің критерийлерін, жүйеленуін қолданады, тәжірибелік өндірістік маңызы бар жәндіктердің өмірлік циклдерін біледі, жемдік жерлерді жақсарту жүйесінде және олардың іс-шараларында құраушы іс-шараларды; техникалық дақылдарды өсірудің қазіргі заманғы технологиялық карталарын құрастыруда.

  • Код ON11

    Ауыспалы егістерді әзірлеуге; арамшөптерге қарсы күрес жөніндегі кешенді шараларды іске асыруға; топырақты өңдеу әдістерінің сапасын анықтауға, тұқым шаруашылығы негіздерінде, сортты алмастыру және сорт жаңарту технологияларында жерлерді агрохимиялық зерттеуді жүргізуге; бағбандық қағидаттарында, ауыспалы егістің әрбір дақылына тыңайтқыш мөлшерін есептеудегі қызылша шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеудің технологиялық схемаларын ұйымдастыруға құзыретті болуға.

  • Код ON12

    мелиорациялық іс-шаралардың топырақ құнарлылығының биологиялық және агрофизикалық факторларына әсері туралы, су эрозиясына қарсы күрес шараларын әзірлеуде; өсімдіктер биотехнологиясы мәселелерінде өсімдіктердің жаңа нысандарын бағалау бойынша әр түрлі заманауи биологиялық әдістерді қолдана алады; өсімдік объектілерінің әртүрлілігі туралы базалық ұғымдарда; биосфераның тұрақтылығы үшін биоәртүрліліктің мәнін түсінуде құзыретті.

  • Код ON13

    Құзыретті өсімдіктердің гендік инженериясы технологияларын таңдауда; ғылыми тәжірибе әдіснамасында; кәсіби міндеттерді шешу жолдары мен құралдарын анықтауда; шығармашылық әлеуетті пайдалану кезінде; практикалық қызметте генетикалық заңдар мен статистикалық есептерді қолдана алады; эксперименталды деректерді статистикалық өңдеу нәтижелерін талдау және интерпретациялау әдістерінде; тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдарында.

  • Код ON14

    Өсімдіктердің онтогенезін және популяцияларының жас құрылымын зерттеу әдістерінде топырақты бағалау әдістеріне ие; өсімдіктердің аурулар иммунитетін арттыратын іс-шараларда; минералдық тыңайтқыштардың нормаларын анықтауда құзыретті; бағалаудың қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, бағалау мәселелерінде құзыретті.

  • Код ON15

    негізгі биологиялық белсенді қосылыстардың ыдырау және биосинтез сызбасын жобалауда Құзыретті; зерттеу ұсынымдары негізінде минералдық тыңайтқыштардың нормаларын анықтауда Құзыретті; топырақты бонитирлеудің қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, топырақты бонитировкалау мәселелерінде; белгілер сомасы бойынша топырақты салыстырмалы бағалауды жүргізуде ; өнімділік дәрежесі бойынша топырақты бағалауда құзыретті болу

Top