Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01401 Техникалық және кәсіптік білім берудегі менеджмент в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

  • Ғылыми зерттеулер әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылыми қызметті жүзеге асырудың негізгі теориялық ережелерін, заңдарын, принциптерін, терминдерін, тұжырымдамаларын, процестерін, әдістерін, технологияларын, құралдарын, операцияларын меңгеру; туралы білімді қалыптастыру: ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістері; ғылыми жобалаудың, шығармашылықтың жалпы әдістемесі, ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың жалпы схемасы; ғылыми зерттеулер, талдаулар, эксперименттер жүргізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Докторанттардың зерттеу жобаларын іске асыруға дайындығы мен қабілетін дамытуға және халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға бағытталған тиісті құзыреттерін дамыту. Ғылыми мақалалардағы, диссертациялардағы, патенттердегі ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсынудың дизайны мен құрылымына қойылатын талаптармен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи педагогикалық менеджмент және стратегиялық басқару әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Педагогикалық менеджмент, оның мақсаты мен мәні. Менеджменттің құқықтық аспектілері. Оқытушының кәсібилігі педагогикалық менеджмент мәселесі ретінде. Педагогикалық жүйелердегі және оларды басқарудағы формализмнің себептері мен сипаты. Жүйелік тәсілдің теориялық-әдіснамалық аспектілері. Педагогикалық жүйедегі ноталардың нақты уақыты мен принциптері.Педагогикалық жүйе субъектілерінің өзара іс-қимылы. Корпоративтік басқару моделі, педагогикалық қызметкерлердің уәждемесі. ТжКБ ұйымының қазіргі басшысының ұйымдастырушылық құзыреттілігі. Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарындағы мониторинг қызметінің әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу процесінің сапасын қамтамасыз етудің ғылыми-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу үдерісінің сапасы көрсеткіштер жиынтығы және біріктірілген объект ретінде. Оқу үдерісі-білім беру жүйесінің элементі ретінде және оқу орнының қызметіндегі" жергілікті процесс ретінде. Білім алушыларды даярлау сапасы; Білім беру бағдарламаларының сапасы; Оқу орны инфрақұрылымының сапасы; Жоғары оқу орнын біртұтас және оның бөліктері ретінде басқару сапасы; Педагогикалық персоналдың сапасы. ЖОО-ның білім беру саясаты. Білім беру мекемелерін аттестаттау және аккредиттеу. ЖОО қызметін жүзеге асыруға лицензиялық талаптар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Техникалық және кәсіптік оқыту саласындағы педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Методология, оның құрылымы және педагогикалық ғылымның дамуындағы рөлі. Педагогиканың әдіснамасы: анықтамасы, міндеттері, деңгейлері мен функциялары. Ғылыми зерттеу танымдық қызметтің ерекше түрі ретінде. Әдістемелік принциптер. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің ғылыми аппаратының компоненттері. Теориялық және практикалық маңыздылығы, жаңалығы. Зерттеу жүргізу әдістемесін әзірлеу. Алынған нәтижелерді өңдеу және түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасының әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Жоғары мектеп педагогикасының әдіснамасы оқу-тәрбие процесін тану процесі ретінде, сондай-ақ педагогикалық іс-әрекетті танудың принциптерін, формаларын, әдістері мен тәсілдерін зерттеу ретінде анықталады. Жоғары мектеп педагогикасының әдіснамасы олардың өзара байланыстарындағы педагогикалық зерттеулердің түрлері мен деңгейлерін, оқыту мен тәрбиелеу процесін, кәсіби, арнайы, моральдық-психологиялық және психологиялық дайындықты сипаттаудағы сапалық және сандық сипаттамалардың арақатынасын зерттейді, сондай-ақ педагогиканың даму жолдарын болжау мәселелерін қарастырады. Педагогика әдіснамасының маңызды функциясы оның категорияларын, ұғымдары мен терминдерін дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО психологиялық - педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жоғары кәсіптік педагогикалық білім беру мекемелерінде педагогика мен психологияны оқытудың мазмұны, әдістері, нысандары мен құралдары Білім алушыларды теориялық-әдіснамалық негіздер, принциптер туралы ғылыми білім мен идеялар жүйесімен қаруландыру., сондай-ақ олардың білім беру практикасында психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытудың мазмұнын, әдістерін, нысандары мен құралдарын іске асырудың кәсіби дағдылары мен дағдыларын игеруге бағытталуын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулер нәтижелерін математикалық әдіспен өңдеу
    Несиелер: 5

    Ғылымдағы педагогикалық өлшеулер. Ғылыми-педагогикалық зерттеудегі сандық ақпарат. Математикалық статистиканың негізгі ұғымдары. Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеудің математикалық және статистикалық әдістері. Педэксперимент нәтижелерін алғашқы статистикалық өңдеу әдістері. Эксперимент нәтижелерін екінші рет статистикалық өңдеу әдістері. Педагогикалық эксперимент бойынша есеп беру материалдарын ресімдеу және ұсыну: тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың сипаттамасы; эксперимент нәтижелерін көрнекі ұсыну Педагогикалық эксперименттің статистикалық нәтижелерін көрсететін графиктер, диаграммалар мен кестелерді құру кезінде компьютерлік техниканы қолдану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON7

    Менеджмент, инновациялар, өндірістік және стратегиялық менеджмент, персоналды басқару, жобаларды басқару саласындағы мәселелерді шешу әдістерін зерттеу, таңдау, қолдану

  • Код ON10

    Менеджмент саласында жүйелі түсінігін көрсету, зерттеу әдістерін меңгеруде және оларды тәжірибеде қолдануда шеберлік көрсету

  • Код ON6

    Корпоративтік басқарудың негізгі принциптерін, менеджмент жүйесіндегі нормативтік құжаттаманы жүргізу принциптері мен тәртібін талдау және жіктеу

  • Код ON2

    Әртүрлі ғылыми теориялар мен идеяларды сыни тұрғыдан талдау, бағалау және салыстыру дағдыларына ие болу

  • Код ON12

    Ғылыми әзірлемелерді тәжірибелік қызметке енгізу тетіктерін, ғалым-зерттеушінің педагогикалық және ғылыми этикасын меңгеру; ғылыми ортадағы өзара әрекеттесу нормалары

  • Код ON11

    ЖОО студенттерін дайындау саласына сәйкес теориялық және практикалық оқытуды ұйымдастыру

  • Код ON13

    Ғылыми зерттеудің күрделі процесін жоспарлау, әзірлеу, жүзеге асыру және реттеу мүмкіндігі болуы; жаңа және күрделі идеяларды сыни тұрғыдан талдау, бағалау және синтездеу; өз білімдері мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа жеткізу

  • Код ON8

    Әлеуметтік серіктестер арасында желілік қауымдастықтарды құра білу; мониторингтің әртүрлі түрлерін қолдану; қызметте басқару мен ынталандырудың инновациялық әдістерін қолдану; техникалық және кәсіптік білім беру жүйесін жаңғырту жағдайында оқу процесін жобалау

  • Код ON3

    Ғылым эволюциясының негізгі даму кезеңдері мен парадигмасының ауысуы туралы түсінікке ие болу

  • Код ON4

    Жаһандану және интернационалдану жағдайында отандық ғылымның қазіргі даму тенденцияларын, бағыттары мен заңдылықтарын білу, түсіну, салыстыру және жалпылау

  • Код ON1

    Ғылыми зерттеулерді жоспарлау, зерттеу және жүзеге асыруды ұйымдастыра білу

  • Код ON5

    Ақпарат ағынының жылдам жаңаруы мен өсуі жағдайында ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында құзыретті болу

  • Код ON9

    Білім беру саласында практикалық дағдыларды меңгеру: қазіргі заманғы басқару технологиясын қолдану; қазіргі заманғы зерттеулер мен өз қызметін талдау негізінде басқару тәжірибесін жетілдіру дағдылары; даму процестерін бақылау, ТжКБ ұйымдарындағы білім беру үдерісінің сапасын диагностикалау және бағалау дағдылары; Оқытудың заманауи технологияларын пайдалана отырып, теориялық және практикалық сабақтарды өткізу;

Top