Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03108 Клиникалық психология в "Тұран" университеті мекемесі

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Клиникалық психология саласындағы жаңа үрдістер туралы білімі, психикалық және соматикалық бұзылулары бар адамдар қызметінің ерекшеліктерін талдау дағдылары, өз іс-әрекетін, оның тиімділігін, клиникалық психологтың этикасы мен деонтологиясына сәйкестігін бағалау дағдылары бар, клиникалық психология саласындағы ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттері қалыптастырылған мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
  • Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты; білім алушыларды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми басқарудың қазіргі үрдістері - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Осы пәннің негізгі бөлімдерінде: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасы, басқарушылық өзара іс-қимылдың теориялық негіздері, негізгі басқарушылық функцияларды іске асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметі субъектісінің психологиясы бойынша бағдарлануды үйрету. Ұйымдастырушылық проблемалардың өзара байланысын және басшының өзінің басқару функцияларын іске асыру сапасын психологиялық талдау дағдыларын меңгеруге ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұлғаның бұзылуының психологиялық модельдері.
    Несиелер: 4

    Мақсат - жеке тұлғаның бұзылу себептері, феноменологиясы, құрылымы, динамикасы және басқа бұзылыстармен қатар жүретін аурулар туралы түсініктерді қалыптастыру, жеке тұлғаның бұзылу диагностикасының негізгі модельдерін игеру; инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып, әртүрлі ғылыми-психологиялық теорияларды салыстыру және жеке тұлғаның қазіргі психологиялық мәселелерін талдау, психологиялық зерттеулерді жас, әлеуметтік, жыныстық, мәдениетаралық және басқа психологиялық ерекшеліктерді ескере отырып жүргізу мүмкіндігі заманауи әдістерді қолдана отырып зерттеу нәтижелерін статистикалық және ғылыми негізделген өңдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: білім алушылардың таным түрі ретінде және оның тарихи дамуындағы әлеуметтік-мәдени феномен ретінде ғылымның қасиеттері туралы білім алуы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Патопсихологиялық даму және жас психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - жас ерекшеліктеріне байланысты психикалық дамудың негізгі заңдылықтары, оқушылардың бойында ғылыми-психологиялық ойлауды қалыптастыру, балалық шақтың дамуын талдау, бала дамуының стратегияларын, әдістерін анықтау, сонымен қатар адамның жеке басының психикалық процестерінің онтогенезінің заңдылықтары, әр түрлі кезеңдердегі жеке жас ерекшеліктерін зерттеу.психикалық даму.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып-үйрену мақсаты - магистранттардың ғылыми білімді ұйымдастыру формалары мен принциптері туралы, сондай-ақ психологиялық құбылыстарды ғылыми зерттеу барысында алынған білімнің жеткілікті дәрежеде дәрежесін анықтау туралы толық идеяны қалыптастыру. Пәндерді меңгеру шеңберінде магистранттар заманауи ғылыми психологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, ғылыми зерттеулерді әдістемелік талдау деңгейлерін қарастырады.оқыту әдістері: түпнұсқалық әдебиеттерді, кейстерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Магистрлік зерттеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты - магистранттар ғылыми идеяны қалыптастыруға, зерттеу мәселелерін өзектендіруге, магистрлік диссертацияның құрылымы мен композициялық дизайнын қалыптастыруға қабілетті болады. Алынған білім мен дағдылар ғылыми-теориялық және тәжірибелік деңгейлерде ғылыми іс-шараларда аудитория алдында сөз сөйлеу және жазбаша ғылыми жұмыстарды дайындау арқылы зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізуге мүмкіндік береді. Білім алушылар академиялық этиканы дұрыс көрсететін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін қалыптастыру және/немесе арттыру және білім алушылардың шетелдік әріптестермен қарым-қатынас жасау кезінде тұрмыстық, мәдени, кәсіптік және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өзіндік білім алу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Іргелі және қолданбалы психологиялық зерттеулердің әдіснамалық мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – психологиялық зерттеулер әдіснамасының заманауи мәселелерін қарастыру. Мұндай әдіснамалық білімді меңгеру практикалық бағытталған зерттеуші-психолог жұмысын ұйымдастырудың өзекті шарты болып табылады. Пәнді оқу барысында магистранттар эмпирикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу технологияларын, олардың әдіснамалық негіздерін меңгереді, эксперименттік зерттеулердегі алуан түрлі әдістемелердің қолданбалы мүмкіндіктерінің тиімділігі мен нәтижелілігін бағалауға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Клиникалық психология негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: негізгі ұғымдарды, клиникалық психологияның құрылымын игеру, жеке тұлға туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру, жүйелі ғылыми ойлау негізінде шешудің стратегияларын, тәсілдері мен жолдарын айқындау, психика мен мінез-құлықтың әртүрлі психикалық және соматикалық бұзылулары бар адамдардың психикалық қызметінің ерекшеліктерін түсіну үшін жаратылыстану-ғылыми база болып деонтологиямен тығыз байланысты кең аурудың психокоррекциялық және психотерапиялық тәсілдерін, психодиагностикаға жүйелі тәсілді әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұлғаның когнитивті бұзылыстары
    Несиелер: 4

    Мақсат - жеке тұлғаның когнитивті сферасында мида пайда болатын жеке нормалармен салыстырғанда болатын нақты бұзылуларды игеру. Жеке тұлғаның барлық танымдық салаларында, сондай-ақ олардың бұзылуында негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психогигиена және психопрофилактика негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - медициналық-психологиялық оңалту ұғымдарын, тұжырымдамаларын, реабилитацияның негізгі қағидаларын, формалары мен әдістерін оқып үйрену, психогигиена және психопрофилактика, психикалық гигиена, әр түрлі жастағы топтардағы психикалық аурулардың психогигиенасы және психопрофилактикасы ұғымдарын меңгеру. , тұрғындарды психогигиеналық тәрбиелеу. Жаман әдеттердің психопрофилактикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзін-өзі меңгеру психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - психикалық/психологиялық денсаулықты жеке сақтау мақсатында және психологтың кәсіби қызметінде осы іскерліктерді практикалық қолдану мақсатында магистранттардың өзін-өзі меңгеру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эмоционалды-ерікті бұзылыстар жеке тұлға
    Несиелер: 4

    Мақсат - мінез-құлықты эмоционалды-ерікпен реттеудің бұзылуын бағалаудың жалпы психологиялық, жас-психологиялық және клиникалық-психологиялық тәсілдерін игеруге және диагностика мен түзетуде кәсіби білімді практикалық қолдануға бағытталған жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиядағы заман статискасы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты эксперименталды және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеудің статистикалық әдістерін, сондай-ақ эксперименттік деректерді өңдеу және талдау дағдыларын қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән психологиялық зерттеулерде кеңінен қолданылатын статистикалық өңдеудің негізгі әдістерін игеруді ұсынады. Психологияны ғылым ретінде қалыптастыру психологиялық байқаулар мен эксперименттер деректерін жинақтаумен және өңдеумен тығыз байланысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психодиагностика және психотерапия негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - оларды клиникалық психологияның міндеттеріне қолдану кезінде психологиялық кеңес беру мен психотерапияның негізгі ережелерін меңгеру, психотерапияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, психотерапиялық техниканы оқып білу, психологиялық теория мен практиканың өзара байланысының ерекшеліктерін зерттеу. кеңес беру және психотерапия, практикалық дағдыларды игеру, психологиялық кеңес берудің тиімді процесінің заңдылықтарын зерттеу және кәсіби көмек аясында психотерапиялық араласу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы кеңес беру және психотерапия технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарға консультация беру және терапия саласындағы қазіргі заманғы теориялық-әдіснамалық негіздер саласындағы білім мен дағдыларды меңгеру, психологтардың практикалық жұмысында өзекті әдістемелер мен технологияларды қолдану. Оқу барысында магистранттар психологиялық кеңес беру және психотерапия процесінің негізгі заңдылықтарын, олардың клиенттің жеке басына әсер ету ерекшеліктерін зерделейді, психотерапия және психологиялық кеңес беру әдістерінің түзету әсерінің негізінде жатқан психологиялық тетіктермен танысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психосоматика негіздері
    Несиелер: 5

    Меңгерудің мақсаты магистранттарды психосоматикалық бұзылулардың негізгі ұғымдарымен, қазіргі заманғы жіктемемен, патогенез тұжырымдамаларымен, осы бұзушылықтар кезінде диагностикамен және психикалық түзету көмегімен таныстыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сексология негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - теориялық білімді, заңдылықтарды, психологиялық, физиологиялық және әлеуметтік аспектілерде жыныстық қатынастың қалыптасу принциптерін, жас ерекшеліктерін, жыныстық сферадағы ауытқуларды меңгеру, психологиялық негізгі түрлері мен бағыттары туралы білімдердің тұтас жүйесін қалыптастыру. түзету және алдын-алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шекаралас мемлекеттердің психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты магистранттарды адамның шекаралық және патологиялық жағдайларының жүйелілігімен және олардың клиникалық көріністерімен таныстыру. Ақыл-ой кемістігі бар адамдарды психологиялық тексеруді ұйымдастыру және өткізу қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Төтенше жағдайлар психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - болмыстың өзгерген (әдеттен тыс) жағдайындағы адам өмірі мен қызметінің жалпы психологиялық заңдылықтарын зерттеу. Пәнді оқып-білу экстремалды жағдайлардың динамикасы мен классификациясымен танысуды, диагностика, алдын алу және психокоррекция әдістері мен әдістерін әзірлеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту мақсаты: магистранттарда кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыру, заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеру. Пәнді игеру шеңберінде магистранттар жоғары мектептегі білім үрдісінің мазмұны мен құрылымын, студент тұлғасын дамыту және олардың ЖОО кәсіби дайындығы мәселелерін озық дамыту жолдарының теориялық және практикалық мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аддиктивті бұзылыстар психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты магистранттарды клиникалық психологияның маңызды саласы - алкогольге, есірткіге және басқа да психоактивті заттарға тәуелділікті қалыптастыру психологиясымен таныстыру; тәуелділікті диагностикалау, алдын-алу, психотерапия және оңалтудың тұжырымдамалық ғылыми-теориялық және қолданбалы практикалық негіздері туралы жалпы идеяларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON11

    Диссертациялық зерттеулер, ғылыми мақалалар, ауызша сөйлесулер мен жазбаша жұмыстардың басқа түрлері шеңберінде кәсіби терминологияны қолдана отырып, ана және шетел тілдеріндегі ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін ұсына алады

  • Код ON6

    Ғылыми білімдер мен әдістемелерді синтездеу және интеграциялау негізінде инновациялық өнім жасау үшін өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізуге, деректерді өңдеудің қазіргі заманғы статистикалық әдістерін қолдана отырып, кәсіби саладағы соңғы ғылыми жетістіктер аясында жобалау және зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON4

    Жүйелі ғылыми ойлау негізінде әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, зерттелген ғылым саласындағы проблемаларды анықтай алады, іргелі және өзекті тұжырымдамаларға сүйене отырып, ғылыми мәселелерді шешудің стратегияларын, әдістері мен жолдарын анықтай алады

  • Код ON13

    Клиникалық психологиялық және эксперименттік психологиялық зерттеу әдістерін қолдана отырып, психикалық функцияларды, күйлерді, жеке тұлға мен интеллекттің қасиеттері мен құрылымын, психологиялық проблемаларды, конфликтілерді, бейімделу әдістері мен деңгейін, жеке ресурстарды және басқа да психологиялық құбылыстарды диагностикалауға қабілетті

  • Код ON12

    Пациентпен (клиентпен), медициналық персоналмен өзара әрекеттесудің клиникалық-психологиялық, әлеуметтік-психологиялық және этикалық-деонтологиялық аспектілерін ескере отырып, тиімді өзара әрекеттесуді көрсетеді

  • Код ON5

    Кәсіби және пәнаралық саладағы мәселелерді жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды қолдана отырып шеше алады, адамдар арасындағы қарым-қатынас жағдайында өзгеру және жетілдіру үшін жаңашылдық жасай алады

  • Код ON1

    Өндірістік және пәнаралық топтарды басқаруға, корпоративті басқаруды жүзеге асыруға қабілеттілігін көрсетеді, өзін-өзі бақылауға және басқаларды басқаруға қабілетті

  • Код ON3

    Ғылыми зерттеулерді, жобалық іс-шараларды жүргізуге, алынған нәтижелерді өз бетінше талдауға және ұсынуға, идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен жаңалықтарды насихаттауға қабілетті

  • Код ON10

    Психологиялық кадрлардың біліктілігін арттыру мен қайта даярлауға арналған жоғары және қосымша білім беру жүйесіндегі оқу бағдарламаларын, білім беру іс-әрекетінің әр түрлі формаларын дайындау, ұйымдастыру және жүзеге асыру дағдыларына, сондай-ақ кадрлармен жұмыс кезінде дамытушылық, инновациялық технологияларға ие

  • Код ON8

    Әр түрлі ғылыми-психологиялық теорияларды салыстыруды және жеке тұлғаның психологиялық мәселелерінің қазіргі жағдайын олардың тарихи дамуы тұрғысынан, тұжырымдамалық психологиялық тұжырымдамалар тұрғысынан талдауды біледі

  • Код ON9

    Инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып жас, әлеуметтік, жыныстық, мәдениетаралық және басқа психологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, психологиялық зерттеулер жүргізуді және заманауи әдістерді қолдана отырып, зерттеу нәтижелерін статистикалық және ғылыми негізделген өңдеуді біледі

  • Код ON14

    Клиникалық және психологиялық тұжырымдамаларға, теориялар мен модельдерге сүйене отырып, практикада әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып кеңес беру және психотерапиялық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON2

    Кәсіби және тұлғалық салаларда толық емес немесе шектеулі ақпарат болған жағдайда өздігінен оқыту, әлеуметтік бейімдеу, өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі дамыту, стандартты емес жағдайларда болу және шешім қабылдау қабілетін көрсетеді

  • Код ON7

    Өзінің ана және шет тілдерінде ғылыми жазу және сөйлесу дағдыларына ие, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, кәсіби пікірталастарда көрсете және қорғай алады.

Top