Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06103 Информатика және компьютерлік ғылымдар в Мирас Университеті

  • Бағдарламалық өнімдерді тексеру
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: семантика теориясы және бағдарламаларды верификациялау; есептеу процестерінің модельдері; модельдерді верификациялау және автоматтар теориясы; циклдар, стратегиялар және метрикалар, тестілеу критерийлері; тестілеудің негізгі әдістері мен технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: бағдарламалық өнімдерді верификациялаудың әдістері мен тәсілдері туралы білім, верификация әдістеріне тән артықшылықтар мен шектеулерді жариялау; дұрыс және сенімді бағдарламаларды құру проблемаларына бағытталған бағдарламалық қамтамасыз етудің сапасын қамтамасыз ету саласындағы Білім; зерттеулер жүргізу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді верификациялаудың теориялық тәсілдерін қалыптастыру дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: жоғары мектеп педагогикасы ғылым ретінде, оның әдіснамалық негіздері; жоғары мектеп дидактикасының жалпы теориялық негіздері; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі; жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күштері мен принциптері; жоғары білімнің мазмұны; жоғары мектептегі заманауи білім беру технологиялары; жоғары мектеп тәрбие мен тұлғаны қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде; жоғары мектептегі тәрбиенің мәні. Қалыптастырылатын құзыреттер: жоғары мектепте оқыту негіздерін білу; ЖОО оқытушысының кәсіби-педагогикалық қызметінің нысандары, әдістері, білім беру технологиялары және ерекшелігі; жоғары мектепте сабақ өткізудің формалары мен әдістерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Таратылған есептеулер технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: CORBA технологиясы негізінде үлестірілген қосымшаларды құру элементтері; XML, DataSnap технологиялары; СОМ-компоненттері және СОМ + транзакция объектілері негізінде үлестірілген қосымшаларды құру технологиялары; қатарлас бағдарламалаудың даму хронологиясы, қатарлас компьютерлер, қатарлас алгоритмдер. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданбалы міндеттерді шешу мен АЖ құруды ақпараттандыру және автоматтандыру үшін қазіргі заманғы операциялық ортаны және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды бағалау және таңдау қабілетіне ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Оқытылатын мәселелер: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі түсініктері; қазіргі өркениет мәдениетіндегі ғылым; ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері; ғылыми білімнің құрылымы; ғылымның динамикасы жаңа білімді қалыптастыру процесі ретінде; ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар,ғылыми рационалдылықтың тарихи типтері; ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктері; ғылыми прогресстің болашағы; ғылым әлеуметтік институт ретінде; қазіргі ғылыми білім құрылымындағы жаратылыстану ғылымдары; педагогика ғылымының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: білімнің, белсенділіктің және әлеуметтік институттың ерекше түрі ретінде ғылымның негізгі ерекшеліктерін білу; ғылымның негізгі тарихи кезеңдері мен әр түрлі ғылыми әдісін білу; ғылым дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді бағдарлай білу; ғылым философиясының терминологиялық аппаратын меңгеру; логикалық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Таратылған есептеулер жүйелері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: үлестірілген есептеу міндеттері; үлестірілген модельдік бағдарламалау жүйелері; қолданбалы бағдарламалар пакеттері; есептеулерді жоспарлау; үлестірілген есептеу жүйелері; үлестірілген Алгоритмдер; логикалық уақыт жүйелері; үлестірілген есептеу жүйелерінің істен шығу тұрақтылығы; есептеу кластерлері; grid есептеу желілері; интернетте үлестірілген есептеу; үлестірілген есептеулерді басқарудың мультиагентті технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданбалы АЖ енгізуге, бейімдеуге және күйге келтіруге қатысу қабілетіне ие болу; Ақпараттық жүйелер мен сервистерді пайдалану және сүйемелдеу қабілеті; деректер мен білім құрылымдарын, қолданбалы және ақпараттық процестерді модельдеу және жобалау қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Оқытылатын мәселелер: грамматикалық материал, арнайы лексика, терминологиялық материал; мамандықтың негізгі пәндеріне сәйкес келетін оқу материалы; кәсіби салада оқу, сөйлеу, тыңдау және жазу. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушылардың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеру; иалықаралық кәсіби ортаға ықпалдасу; кәсіби шет тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағдарламалық қамтаманы құрастыру технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: күрделі жүйелердің бағдарламалық жасақтамасын әзірлеу принциптері мен әдістері; сыныптар, объектілер, қасиеттер, әдістер, оқиғалар ұғымдарын қамтитын бағдарламалық өнімді әзірлеуді автоматтандырудың іргелі құралдары және оларды қолдану әдіснамасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: техникалық тапсырмаларды қалыптастыру және есептеу техникасының аппараттық және (немесе) бағдарламалық құралдарын әзірлеуге қатысу қабілетіне ие болу; құрылатын бағдарламалық қамтылымды өнеркәсіптік тестілеуді ұйымдастыру дағдыларына ие болу; CASE-құралдарды пайдалана отырып, бағдарламалық кешендерді әзірлеудің қазіргі заманғы технологияларын қолдану қабілетіне ие болу; әзірленетін бағдарламалық өнімдердің сапасын бақылау, бағдарламалық қамтылым модельдерін верификациялаудың қолданыстағы тәсілдерін түсіну (БҚ).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағдарламалаудың спецификациясы және теориясы
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: бағдарламаларды верификациялау және спецификациялаудың заманауи әдістерін қолдана отырып, нақты компьютерлік жүйелерді жоспарлау және жобалау; бағдарламаларды Объектілік модельдеуді қарастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: өндірістік және ғылыми міндеттерді шешу дағдыларын қалыптастыра отырып, кәсіби өсуге ықпал ететін формальды ерекшеліктер әдістерін меңгеру; спецификациялардың қазіргі тілдерін, тілдердің семантикасы мен синтаксисін, бағдарламалаудағы объектіге бағытталған спецификацияларды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-эксперименталды зерттеулерді жоспарлау
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ғылыми-оқу мәтіндерін қалыптастыру әдістері мен формалары; ғылыми зерттеу кезеңдері; зерттеу әдістері: зерттеудің теориялық және эксперименттік әдістері; бақылау, салыстыру, өлшеу, эксперимент, абстракциялау, талдау, синтез; тарихи әдіс, индукция және дедукция әдісі; жеке жұмыс кезінде де, топтық жоба кезінде де осы процестерді ұйымдастыру және басқару тәсілдері. Қалыптастырылатын құзыреттер:эксперименттер жүргізу нәтижелеріне талдау жүргізу қабілетіне ие болу; оңтайлы шешімдерді таңдауды жүзеге асыру, шолулар, есептер мен ғылыми жарияланымдар дайындау және жасау дағдыларына ие болу; Ақпараттық жүйелер мен технологияларды жобалау, енгізу және сүйемелдеу процестеріне авторлық сүйемелдеуді жүзеге асыра білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік ғылымдардағы теориялық және эмпирикалық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: компьютерлік ғылымдардағы зерттеулердегі эмпиризмнің рөлі; адамдардың қатысуымен эмпирикалық валидацияның белгілі бір түрін қажет ететін немесе зерттеу бағдарламасына эмпирикалық негіз жасағысы келетін зерттеу сұрақтары; деректерді сапалы және сандық талдау. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру және кәсіби қызметте әлемнің қазіргі заманғы жаратылыстану-ғылыми бейнесі туралы білім; ақпаратты математикалық өңдеу, теориялық және эксперименттік зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интерактивті оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ауызша және жазбаша коммуникация процесінде оларды одан әрі қолдана отырып, мультимедиялық оқыту бағдарламаларының (айтылым, лексикалық, тыңдалым, айтылым және жазылым) көмегімен әртүрлі сөйлеу дағдыларының құралдары; оқытатын бағдарламалық құралдар; бақылаушы ақпараттық құралдар. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты білім беру мекемесінің нақты білім беру сатысында оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін заманауи әдістер мен технологияларды, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдануға дайын болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ғылыми білім жүйесіндегі басқару психологиясы; басқару жүйесін зерттеудің негізгі тәсілдері; басшының жеке кәсіби тұжырымдамасы; басқарушылық қызмет аспектісі ретінде басқарушылық өзара іс-қимыл және шешім қабылдау процесі; негізгі басқару функцияларын іске асырудың психологиялық ерекшеліктері; басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясы; жеке басқару стилінің психологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұнын, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасын, басқарушылық өзара іс-қимылдың теориялық негіздерін, негізгі басқарушылық функцияларды іске асырудың психологиялық ерекшеліктерін, басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясын білу; басқарушылық қызмет және өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістемелерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бұлттық есептеулер мен виртуалдау
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: бұлтты есептеу принциптері; танымал виртуализация платформалары; виртуалды ортада серверлерді орналастыру және виртуализация қызметтері (Google, Microsoft, Red Hat және т.б.); бағдарламалық жасақтама қызмет ретінде (SaaS) және платформалар қызмет үрдісі ретінде (PaaS). Қалыптастырылатын құзыреттер: жобаны орналастыру үшін әртүрлі жеткізушілерден виртуализация платформаларын алдын-ала білу, сонымен қатар жобаларда Saas және PaaS архитектураларын енгізу; бұлтқа орналастырылған қосымшаларды әзірлеу және қолдау үшін бұлтты бағдарламалық жасақтаманы, жүйелік әкімшілендіруді әзірлеу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақылды құрылғылар
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: RaspberryPi және BeagleBoneBlackWireless платформасы (есептеу модулі); заттар интернетінің негізгі үрдістері мен шарттары (IoT); әлеуметтік міндеттер мен мүмкіндіктер; Интернетті қолдайтын құрылғылар; IoT және олардың электрониканың, бағдарламалық жасақтаманың дамуына әсері; датчиктер, жетектер және желілік байланыс. Қалыптастырылатын құзыреттер: жобалық шешімдердің техникалық-экономикалық негіздемесін орындау қабілетін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіптік пәндерден сабақ беру әдiстемесі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: жоғары оқу орнында информатика мен бағдарламалауды оқытудың әдістемелік жүйесі; әдістемелік жүйенің негізгі компоненттері; бағдарламалау курсының педагогикалық функциялары, формалары; оқытудың интерактивті әдістері мен құралдары; «Ақпаратты ұсыну», «Компьютер», «Формализация және модельдеу», «Ақпараттық технологиялар» тақырыптық желісін оқыту әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: түрлі білім беру мекемелерінде базалық және элективті курстардың оқу бағдарламаларын іске асыру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кроссплатфорлы қосымшаларды құрастыру
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: интеграцияланған даму орталарында қосымшалар құру кезеңдері; әр түрлі платформаларда орындалатын кодтың негізгі сипаттамалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі архитектуралар мен платформалар үшін заманауи бағдарламалау технологияларын меңгеру; Java,. Net, Qt, python, wxWidgets платформалары үшін кросс-платформалық бағдарламалау негіздері бойынша жүйелік базалық түсінікті, бастапқы білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Интернет қосымшаларын құрастыру
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: Web-бағдарланған ақпараттық жүйелерді әзірлеу жобаларын басқару әдіснамасы мәселелері; JavaScript сценарий тілі; Apache Web-Сервері; denwer интеграцияланған даму ортасы; ДБ-бағдарланған web-қосымшаларды әзірлеу; MySQL дерекқорын, web-бағдарланған ақпараттық жүйелерге арналған ДҚБЖ; web-контентті басқару жүйелері; CMS Joomla, CMS MODx, NUKE отбасы, XOOPS тобы. Қалыптастырылатын құзыреттер: Web-қосымшаның жобасын жасай білу ASP.NET MS Visual Studio көмегімен; қосымшадан күрделі деректермен тапсырмалар шығара білу ASP.NET, күйді басқару, сұраныстарды өңдеу және мүмкіндіктерді пайдаланып сайттың қол жетімділігін жақсарту ASP.NET; қосымшаларды баптау және қолдану тәсілдерін меңгеру ASP.NET.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • IT-инфрақұрылымды жобалау
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: IT-инфрақұрылымды жобалау мәселелері; it-стратегияны қалыптастыру бойынша IT, модельдер мен тәсілдердің жүйелік сипаттамасы; қамтамасыз ету жүйелеріне қойылатын талаптар; IT-инфрақұрылым компоненттерін таңдау; IT-сервистерді басқарудың иелену құнын есептеу және ұйымдастырушылық аспектілері; жобаларды, сапа мен тәуекелдерді, бизнес-процестерді басқару; өндірістік процестерді басқарудың компьютерлендірілген интеграцияланған жүйелерін жобалау. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіпорынның әзірленетін ат-инфрақұрылымына қойылатын талаптарды ресімдеуді орындай білу; кәсіпорынның АТ-инфрақұрылымының техникалық және бағдарламалық құралдарын таңдауды негіздей білу; ақпараттық жүйелердің жұмыс істеу сенімділігін қамтамасыз ету үшін қажетті ресурстарды анықтай білу; ат-қызметін басқару үшін қазіргі заманғы аспаптық құралдарды қолдану дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жасанды интеллект және шешім қабылдау теориясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: жасанды интеллект түсінігі; АИ жүйесінің архитектурасы және негізгі құрамдас бөліктері; анық емес логикасы бар басқару жүйесі; анық емес логика жүйесінің негізгі құрылымы және жұмыс принципі; сараптамалық жүйелер, сараптамалық жүйелерді құру әдістемесі; нейрондық желілер және нейрондық желілерді басқару; сызықтық және сызықты емес бағдарламалау, динамикалық бағдарламалау міндеттері; жаппай қызмет көрсету жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: деректер базасын басқару жүйесін әзірлеу, әзірленетін деректер базасын басқару жүйесін баптау және сүйемелдеу, құжаттау білігі; операциялық жүйелерді әзірлеу дағдылары және олардың архитектурасы; операциялық жүйенің компоненттерін жазу, әзірленетін операциялық жүйені күйге келтіру және сүйемелдеу, құжаттау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бейнелерді ажырату теориясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: бейнелерді танудың негізгі тәсілдері; бейнелерді танудың теориялық сұрақтарын қорыту; бейнелерді тану кезінде нейрондық желілерді оқыту әдістерінің алгоритмдерін дамыту; түрлі сараптамалық жүйелерді әзірлеу; нейрондық желілерді пайдалана отырып, бейнелерді танудың жаңа әдістерін әзірлеу; алгоритмдерді құру әдістерін айқындау; бейнелерді тану әдістерінің тиімділігін бағалау. Қалыптастырылатын құзыреттер: деректерді ұсыну нысандарын оңтайлы таңдау және түзету дағдыларын және оларды бейнелерді ажырату жүйелерінің күрделі емес архитектураларын құру кезінде алгоритмдік және бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдануды білу; анық емес логиканы қолдана отырып, деректер нысандарын және алгоритмдік және бағдарламалық қамтамасыз ету әдістері мен БА және ОИ жүйелерінің архитектураларын жетілдірудің басқа да құралдарын оңтайлы таңдау және түзету дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Интеллектік платформалар
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: зияткерлік ақпараттық жүйелер мен технологияларды пайдаланудың проблемалық мәселелері мен салалары; білімді өңдеу жүйесін құру және оның жұмыс істеуінің теориялық және ұйымдастыру-әдістемелік мәселелері; білім базасын жобалау бойынша практикалық жұмыстар. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпараттық жүйелер саласындағы ерекше есептерді шешу үшін математикалық аппаратты меңгеру және ақпараттық жүйелердің аналитикалық-имитациялық модельдерін әзірлеу әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Криптология
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ақпаратты қорғаудың физикалық механизмдеріне негізделген криптографиялық жүйелер; симметриялық криптожүйелер; ашық кілті бар криптографиялық жүйелер. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми зерттеулердің, эксперименттік деректерді өңдеу мен интерпретациялаудың қазіргі заманғы әдістерімен криптологияның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін меңгеру; криптографиялық хаттамалар, әдістер мен алгоритмдер негізінде крипто талдау және криптография негіздерін игеру дағдылары; мәтіндер мен шифрлардың математикалық модельдері туралы, кілттерді бөлу хаттамалары туралы, реттілік генераторлары туралы білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Интеллектуалды мәліметтерді талдау
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: деректерді интеллектуалды талдауға кіріспе; деректерді алдын ала өңдеу; оқытумен сыныптау міндеті; ассоциативті ережелерді іздеу міндеті; кластерлік талдау Data Mining әдістері мен модельдері; шешімдер ағаштарын құру алгоритмдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: деректерді зияткерлік талдау (Data Mining) саласында туындайтын міндеттердің түрлері және деректерді талдаудың практикалық міндеттерін анықтауға, ресімдеуге және табысты шешуге көмектесетін оларды шешу әдістері туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON2

    Жоғары мектеп дидактикасының негіздерін базалық білімдерді, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін, сондай-ақ жоғары мектепте сабақ өткізу дағдыларын меңгерген

  • Код ON12

    Осалдықтарды мониторингтеу жүйелерін, ақпараттық қауіпсіздікті мониторингтеу жүйелерін және ақпараттың жылыстауын болдырмау жүйелерін әкімшілендіруді жүзеге асырады

  • Код ON1

    Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімдерін көрсетеді; ғылым философиясының ұғымдық аппаратын, логикалық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгерген

  • Код ON5

    Аппараттық-бағдарламалық, перифериялық және желілік ресурстарға қойылатын талаптарға сәйкес есептеу жүйелерінің архитектурасын жобалайды

  • Код ON8

    Жеке модульдерді тестілеуге валидация және верификация әдістерін қолданады, соның ішінде тестілеу деңгейлері мен деректердің кіріс және шығыс мәндерінің өлшемдері

  • Код ON3

    Білім беру сапасын басқару құзыреттілігі негізінде кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдерді қабылдауда, бағалауда және талдауда басқару психологиясының жүйелі білімін қолданады

  • Код ON4

    Халықаралық кәсіби ортаға интеграциялануға және кәсіби шетел тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға қабілетті

  • Код ON6

    Объектіге бағытталған бағдарламалау дағдыларын, бөлінген есептеу және желілік технологиялар технологиясын меңгерген, оларды түсіндіре алған, жүйелік талдау әдістерін және зерттеу контексі шеңберінде жүйелерді іске асыру кезінде тестілеу тәсілдерін қолдана алады

  • Код ON13

    Жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытудың технологияларын, әдістері мен құралдарын әзірлейді және қолданады, оқытудың кредиттік технологиясына сәйкес оқу процесін ұйымдастыра білу

  • Код ON7

    Ғылыми зерттеулер жүргізудің және тұжырымдамалық модельдеудің қазіргі заманғы әдістерін меңгергенін көрсетеді; бағдарламалық жүйелерді жобалау міндеттерін шешу кезінде өзіндік ерекшелігін, дербестігін және шығармашылық ойлауын көрсетеді

  • Код ON11

    Компьютерлік жүйелерді әзірлеуге, енгізуге, тестілеуге, орналастыруға және қызмет көрсетуге сәйкес келетін басқару әдістерін зерттейді және сипаттайды

  • Код ON9

    Заманауи ақпараттық және зияткерлік таратылған жүйелерді құрудың теориялық және практикалық мәселелерін анықтай алады, сонымен қатар олардың сапасы мен өнімділігін қамтамасыз етеді

  • Код ON10

    Заманауи ақпараттық технологияларды, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып, оқу процесін жандандыру үшін инновациялық педагогикалық әдістемелерді меңгерген

Top