Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04104 Әлемдік экономика в «Тұран» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық және халықаралық еңбек нарықтарында, олардың әлеуметтік тұрақтылығы мен орнықтылығына ықпал ететін әмбебап және пәндік-мамандандырылған құзыреттілікке, кәсіби білікті және сұранысқа ие мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы «Тұран» университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономикадағы математика
Экономикалық теория
Академиялық хат
Бизнесті ұйымдастыру
Макроэкономика
Кәсіпкерлікке кіріспе (minor)
Микроэкономика
-
2 Оқу жылы
Менеджмент
Маркетинг
Бизнесті заңды қолдау
Халықаралық экономика
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Кәсіпорын экономикасы
Келіссөздер жүргізу техникасы
Іскерлік ағылшын тілі
-
3 Оқу жылы
Қаржы
Бизнес-аналитика
Екінші шет тілі - I
Экология негіздері және өмір қауіпсіздігі
Құқық негіздері
Бухгалтерлік есеп
Ғылыми зерттеу әдістері
Статистика
Әлем экономикасының тарихы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экономикалық-математикалық әдістер мен модельдер
Халықаралық сауда теориялары
Кәсіпкеліктегі көшбасшылық
Екінші шет тілі - I
Іскерлік этика
Эконометрика
Мамандану аймағы елдерінің экономикасы
Өндіргіш күштің әлемдік орналастыру
Әлемдік тауар нарықтары
Кәсіпорынның сыртқы экономикалық қызметі
Халықаралық маркетинг
Қазіргі Қазақстанның экономикасы
Әлемдік экономика
Экономиканы мемлекеттік реттеу
Екінші шет тілі - II
Халықаралық бизнес
Халықаралық менеджмент
Екінші шет тілі - II
-
4 Оқу жылы
Бизнес-үдерістерді басқару
1 С: Кәсіпорын
Бизнесті қаржылық қолдау
Сыртқы экономикалық қызметтерді кеден-көліктік қамтамасыз ету
Бизнеске арналған кеңселік шешімдер
Кәсіпкерліктегі маркетингтік құралдар (minor)
Маркетингтік талдау (minor)
Кәсіби шетел тілі (екінші)
Кәсіпкерлік қызметті сақтандыру
Халықаралық қаржы және сауда
Кәсіби шетел тілі (екінші)
Жобаларды басқару негіздері
Бизнес-жоспарлау
Фирмаішілік жоспарлау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдени және әлеуметтік-экономикалық мәселелерді шешу үшін жетекшілікпен және командада жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
- Нарық пен бизнес-үдерістерді талдауға, кәсіпкерлік қызметте мақсаттарға жету үшін басқарудың қазіргі заманғы әдістерін қолдануға қабілетті
- Сыни талдау негізінде стандартты кәсіби жағдайларда шешім табуға, жеке кәсіби қызметті жоспарлауға қабілетті
- Командада жұмыс істей алады, салааралық коммуникацияларды және көшбасшылық қасиеттерді, жан-жалсыз қарым-қатынас жүргізу дағдыларын меңгерген
- Аймақты дамытудың әлеуметтік-экономикалық мәселелерін, қоршаған ортаны жақсартудың және Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының міндеттерін шешуге қабілетті.
- Ұйымның сыртқы экономикалық қызметіне әсер ететін құқықтық және этикалық орта туралы білімді қолдануға, сондай-ақ қабылданған шешімдердің салдарын түсінуге және бағалауға қабілетті.
- Халықаралық қызметті ұйымдастыруға байланысты және әлемдік интеграциялық процестерге қатысу үшін қажетті экономикалық процестердің тиімділігін әзірлеуге және талдауға қабілетті.
- Жаңа жағдайларға бейімделуге және ішінара белгісіздік режимінде жұмыс істеуге және дербес, автономды шешімдер қабылдауға қабілетті
- Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін көптілді және көпмәдениетті коммуникацияларды орнатуға, жазбаша және ауызша сөйлеу мәдениетін меңгеруге, өз ұстанымын негіздеуге қабілетті.
- Әлемдік нарық конъюнктурасын дамыту, халықаралық нарық қатысушыларының мінез-құлқын бағалау саласында білім мен іскерлікті қолдануға қабілетті
- Кәсіби есептерді шешуде тиісті цифрлық технологияларды, құралдарды, базалық әдістерді, теорияларды қолдануға қабілетті
- Экономиканың негізгі салаларын сипаттайды және осы салалармен экономикалық принциптерді, теориялар мен модельдерді салыстырады, нарықтарға және олардың субъектілеріне әсер ететін іргелі қағидаттарды түсіндіре алады