7M03107 Психологиялық кеңес беру в «Тұран» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Психологиялық консультация беру саласындағы жаңа үрдістер туралы білімі бар психологиялық консультация беру саласындағы мамандарды даярлау, психологиялық консультация беру саласындағы ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттері бар психологтың өз қызметін талдау, оның тиімділігін және этикалық кодекске сәйкестігін бағалау дағдылары.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Тұран» университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Психологиядағы кросс-мәдени зерттеулер
Пәнді оқыту мақсаты психиканың даму және қалыптасу заңдылықтарын зерттеу оның әлеуметтік, мәдени және экологиялық факторлармен шартталуымен анықталады. Пәнді меңгеру барысында магистранттар крос-мәдениетттік зерттеулердің іргелі заманауи концепцияларымен танысады, түрлі этнос өкілдерінің этникалық және психологиялық қасиеттерін анықтау үшін эксперименттік және кросс-мәдениеттік зерттеулерді жүргізуді үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке ерекшеліктер психологиясының қазіргі мәселелері
Пәннің мақсаты – мінез-құлықтың психологиялық үлгілері, жеке типологиялық, жас, гендерлік ерекшеліктерді, рөлдер мен мәртебелерді тасымалдаушы ретіндегі адамдардың қызметі туралы білімді қалыптастыру. Оқыту курсы тиімді тұлға аралық әрекетті жүзеге асыру үшін жеке қасиеттерді, параметрлерді, тұлғалық қасиеттерді талдау дағдыларын қалыптастырады. Пән оқуға бағытталған: адамның даралық жүйесін, темпераментін, мінезін, қабілеттерін, жеке, жас және жыныстық ерекшеліктерін.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқыту мақсаты – басқару іс-әрекетінің мазмұны, құрылымы мен заңдылықтары туралы магистранттардың тұтас және жүйелі көзқарасын қалыптастыру. Пәнді меңгеру барысында менеджердің тиімділігін қамтамасыздандыратын психологиялық факторлар, іс-әрекет барысындағы мотивация психологиясы, ұжымдағы психологиялық климат ерекшеліктері, көшбасшылықтың психологиялық астарлары туралы магистранттардың білімдері қалыптастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Іргелі және қолданбалы психологиялық зерттеулердің әдіснамалық мәселелері
Пәннің мақсаты – психологиялық зерттеулер әдіснамасының заманауи мәселелерін қарастыру. Мұндай әдіснамалық білімді меңгеру практикалық бағытталған зерттеуші-психолог жұмысын ұйымдастырудың өзекті шарты болып табылады. Пәнді оқу барысында магистранттар эмпирикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу технологияларын, олардың әдіснамалық негіздерін меңгереді, эксперименттік зерттеулердегі алуан түрлі әдістемелердің қолданбалы мүмкіндіктерінің тиімділігі мен нәтижелілігін бағалауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Магистрлік зерттеу технологиясы
Курс мақсаты - магистранттар ғылыми идеяны қалыптастыруға, зерттеу мәселелерін өзектендіруге, магистрлік диссертацияның құрылымы мен композициялық дизайнын қалыптастыруға қабілетті болады. Алынған білім мен дағдылар ғылыми-теориялық және тәжірибелік деңгейлерде ғылыми іс-шараларда аудитория алдында сөз сөйлеу және жазбаша ғылыми жұмыстарды дайындау арқылы зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізуге мүмкіндік береді. Білім алушылар академиялық этиканы дұрыс көрсететін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты - халықаралық қатынастар саласындағы зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Магистрант халықаралық қатынастар саласындағы фактілерді, оқиғаларды, процестерді талдаудың теориялық және әдіснамалық тәсілдерін білуі керек, жалпы әдістерді (бақылау, құжаттарды зерттеу, салыстыру), экспликативті әдістерді (мазмұнды талдау, оқиғаларды талдау, танымдық карта, эксперимент), болжамдық әдістерді қолдана білуі керек зерттеу (Дельфиялық әдіс, сценарий құру, жүйелік тәсіл).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
Пәнді оқып-үйрену мақсаты - магистранттардың ғылыми білімді ұйымдастыру формалары мен принциптері туралы, сондай-ақ психологиялық құбылыстарды ғылыми зерттеу барысында алынған білімнің жеткілікті дәрежеде дәрежесін анықтау туралы толық идеяны қалыптастыру. Пәндерді меңгеру шеңберінде магистранттар заманауи ғылыми психологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, ғылыми зерттеулерді әдістемелік талдау деңгейлерін қарастырады.оқыту әдістері: түпнұсқалық әдебиеттерді, кейстерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Бұл курс олардың тарихи динамикасында қабылданған ғылыми білімдерді өндіруге арналған арнайы іс-әрекеттердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын қарастырады. Курстың мақсаты - негізгі мәселелердің, философияның тақырыптары мен ғылым тарихының ерекшеліктерін және өзара байланысын анықтау. Ғылыми мақалаларды, тезистерді, конференцияларда сөйлеген сөздерді, талқылауларды, сондай-ақ тәуелсіз зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Этнопсихологияның заманауи мәселелері
Пәнді игерудің мақсаты магистранттарда этникалық бірлестіктер мен этностық процестердің заңдылықтары, факторлары туралы білімді қалыптастырудан тұрады. Пәнді оқу барысында магистранттар мінез-құлық ерекшеліктерін, эмоциялық реакцияларды, әртүрлі халықтар мен мәдениеттің психикасы мен сипатын қарастырады, сондай-ақ ұлттық сана-сезімнің, ұлттық дүниетанымның қалыптасу заңдылықтары мен функциялары туралы мәліметтер алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өзін-өзі меңгеру психологиясы
Пәннің мақсаты - психикалық/психологиялық денсаулықты жеке сақтау мақсатында және психологтың кәсіби қызметінде осы іскерліктерді практикалық қолдану мақсатында магистранттардың өзін-өзі меңгеру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Психогигиена және психопрофилактика негіздері
Пәннің мақсаты - медициналық-психологиялық оңалту ұғымдарын, тұжырымдамаларын, реабилитацияның негізгі қағидаларын, формалары мен әдістерін оқып үйрену, психогигиена және психопрофилактика, психикалық гигиена, әр түрлі жастағы топтардағы психикалық аурулардың психогигиенасы және психопрофилактикасы ұғымдарын меңгеру. , тұрғындарды психогигиеналық тәрбиелеу. Жаман әдеттердің психопрофилактикасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өзіндік сана психологиясы
«Адамның өзін-өзі тану психологиясы» курсының мақсаты адамның мәні болып табылатын өзін-өзі тану үрдісінің тұтас көзқарасын қалыптастыру болып табылады. Пәндерді меңгеру барысында магистранттар құрылымды, өзін-өзі тану функцияларын, оның сипаттамаларын және қасиеттерін қарастырады. Заманауи адам өмірінің маңызды міндеті - үнемі өзін-өзі жетілдіру, олардың жеке және кәсіби қасиеттерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Психологиядағы заманауи статистика
Курстың мақсаты эксперименталды және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеудің статистикалық әдістерін, сондай-ақ эксперименттік деректерді өңдеу және талдау дағдыларын қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән психологиялық зерттеулерде кеңінен қолданылатын статистикалық өңдеудің негізгі әдістерін игеруді ұсынады. Психологияны ғылым ретінде қалыптастыру психологиялық байқаулар мен эксперименттер деректерін жинақтаумен және өңдеумен тығыз байланысты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Agile негізіндегі жобаларды басқару
Курс мақсаты - үнемі өзгеретін талаптар мен болжанбайтын техникалық тәуекелдер жағдайында жобаның мерзімін, бюджетін және сапасын сақтау үшін жобаларды басқарудың икемді әдістерін қолдана алады; бірнеше командаларға жұмысты синхрондау; клиенттердің күтулерін басқару, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдану. Оқу әдістері - ми шабуылы, кейстер, іскерлік ойындар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеке адамның психикалық күйлері
Пәннің мақсаты – психикалық құбылыстар ретіндегі «психикалық күйлерді» жүйелі түрде талдау, олардың психикалық процестермен, қасиеттермен, санамен және т.б. байланыстарын қадағалай білуді қалыптастыру.Оқу курсы психикалық күйлерді жіктеу және талдау дағдыларын қалыптастырады. Пәнді меңгеру барысында келесі мәселелер қарастырылады: мотивацияның, еріктің, эмоциялардың, стресстік жағдайладың психикалық күйлері; еріктік күйлердегі психикалық іс-әрекеттің ерекшеліктері; стресстік күйлердің құрылымы мен копинг-стратегиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасы психологиясы және отбасылық кеңес беру
Курс ақталғанда магистранттардың ерлі-зайыптылар, ата-ана мен бала қарым-қатынасының заңдылықтары және отбасыларға кеңес беру барысында қолданылатын диагностикалық және түзету құралдары туралы білімдері қалыптастырылады. Пәнді меңгеру барысында магистранттар отбасының даму кезеңдерін, конфликттердің түрлерін, дисгармония мен ажырасуларға ықпал ететін факторларды қарастырады; отбасын зерттеуге арналған заманауи көзқарастарды, отбасмы психологының жұмысыгдағы психотерапиялық әдістерді меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
PMI PMBOK стандартына негізделген жобаларды басқару
Курс мақсаты - жобаны бастауды; жобаның көлемі мен мазмұнын анықтауды; жұмыстың иерархиялық құрылымын құруды; ресурстық талаптарды айқынтауды және оларды тағайындауды; кестені, бюджетті, жобаның жоспарын әзірлеуді; тәуекелдерді басқару процестерін, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдануды үйренеді. Студенттер курстың соңында «Жобалық менеджердің көмекшісі» кәсіптік біліктілікті беру туралы сертификатқа ие бола алады. Оқыту әдістері - ми шабуылдары, кейстер, іскерлік ойындар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экзистенциалды психотерапия
Пәнді меңгеру мақсаты экзистенциалды бағыт аясында кеңес беру / психотерапия дағдыларын меңгеру болып табылады. Оқыту барысында магистранттар экзистенциалды парадигманың негізгі түсініктерін, ережесін, ұстанымдары мен ұғымдарын қарастырады, клиенттің түрлі өмір жағдайында негізгі экзистенциалды болмыспен жұмыс жасау тәсілдерін, экзистенциалды бағыттың қолдану ерекшелігін тәжірибеде меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кризистік жағдайлар мен стрестік бұзылулар психологиясы
Курсты оқыту барысында кризистік жағдайларды меңгеру бойынша , стрестік жағдайларды меңгеруге арналған бағдарламалар дайындау, жарақаттан кейіінгі стрестің қалыптасу механизмі мен дамуы туралы білім, осы мәселеге қатысты жүргізілген тарихи және эмпирикалық зерттеулер турады білім жүйесі қалыптастырылады және стрестік жарақаттан кейінгі бұзылулары бар тұлғалардың диагностикасы мен психологиялық көмек көрсетілуі бойынша дағылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Транзактілік талдау
Пәнді игеру мақсаты адам іс-әрекетінің тұрлі салаларында психологиялық кеңес берудің мақсаттар және міндеттерімен байланыстытранзактілік талдаудың пәні, құрылымы және әдістерінің практикалық қарастырылуы болып табылады. Оқыту барысында магистранттар транзактілі талдаудың ұғымдарын психологиялық кеңес беру тәжірибесінің өзекті сұраныстарынмен салыстыруды және тәжірибеде оңтайлы жүзеге асыруға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы кеңес беру және психотерапия технологиялары
Пәннің мақсаты: магистранттарға консультация беру және терапия саласындағы қазіргі заманғы теориялық-әдіснамалық негіздер саласындағы білім мен дағдыларды меңгеру, психологтардың практикалық жұмысында өзекті әдістемелер мен технологияларды қолдану. Оқу барысында магистранттар психологиялық кеңес беру және психотерапия процесінің негізгі заңдылықтарын, олардың клиенттің жеке басына әсер ету ерекшеліктерін зерделейді, психотерапия және психологиялық кеңес беру әдістерінің түзету әсерінің негізінде жатқан психологиялық тетіктермен танысады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психоанализ
Пәнді меңгеру мақсаты – Зигмунд Фрейдтің еңбектері мен теорияларынан бастау алатын психологиялық теориялар мен терапевттік техникалардың негізгі жиынтығын меңгеру. Адам психикасындағы қысымдағы эмоциялар мен сезімдерді босату ретінде жүретін бейсаналық түбірінде жатқан психологиялық мәселелерді түсінуді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәнді оқыту мақсаты: магистранттарда кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыру, заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеру. Пәнді игеру шеңберінде магистранттар жоғары мектептегі білім үрдісінің мазмұны мен құрылымын, студент тұлғасын дамыту және олардың ЖОО кәсіби дайындығы мәселелерін озық дамыту жолдарының теориялық және практикалық мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми жазба және коммуникация дағдыларын меңгерген, өз қорытындыларын дәлелдеуге қабілетті, оларды кәсіби пікірталастарда көпшілікке жариялауға және дәлелдеуге қабілетті.
- Түрлі форматта және түрлі психологиялық бағыттардың әдістерін қолданумен психологиялық жұмыстың жеке және топтық түрлерін жүзеге асыруға қабілетті.
- Оқу мен кәсіби іс-әрекеттегі жеке мақсатын өз бетінше анықтауға, ғылыми және психологиялық талдаудың әдістерін қолдану туралы жүйелі білімді меңгеруге, зерттеу нәтижесін интерпретациялауға қабілетті.
- Классикалық және заманауи психотерапиялық тұжырымдарды жүйелі талдап, кеңес беру процесі жүруінің тиімділігін анықтай және психотерапевтік жұмыстың түрлі техникаларын қолдана алады.
- Кәсіби және тұлғалық салаларда толық емес немесе шектеулі ақпарат болған жағдайда өздігінен оқыту, әлеуметтік бейімдеу, өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі дамыту, стандартты емес жағдайларда болу және шешім қабылдау қабілетін көрсетеді
- Психологиялық кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлауына арналған оқу бағдарламалары мен инновациялық технологияларды жобалауға қатысуға және жүзеге асыруға дайындығын меңгерген.
- Ғылыми-психологиялық инновацияларды қолдана отырып, психологиялық зерттеулер жүргізуге, заманауи әдістердің көмегімен зерттеу нәтижелерінің статистикалық және ғылыми негізделген өңделуін жүзеге асыруға қабілетті.
- Жоғары және қосымша білім жүйесінде белсенді оқытудың заманауи әдістерін қолдана отырып, оқу іс-әрекетінің түрлі формаларын даярлау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгерген.
- Жеке ғылыми зерттеулерді жүргізуге, жобалық іс-әрекетті жүзеге асыруға, алынған нәтижелерді өз бетінше талдауға және ұсынуға, идеяны алға жылжыту және шыққан нәтижелерді сипаттауға қабілетті.
- Түрлі ғылыми-психологиялық теорияларды салыстыра және тұжырымдық психологиялық ұғымдарға сүйене отырып, онто- және филогенездегі жеке ерекшеліктердің психологиялық мәселелерін талдай алады.
- Кәсіби салаларда мәселені айқындауға, стратегияны анықтауға, жүйелі ғылыми ойлау негізінде әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып оны шешудің тәсілдері мен жолдарын табуға қабілетті.
- Түрлі ұжымды басқара алады, түрлі деңгейде менеджер қызметін жүзеге асыра алады, өзін және басқалардың іс-әрекетін ұйымдастыруға қабілетті.
- Басқару психологиясы және адам капиталын дамыту саласындағы білімдерді қолдану арқылы ұйым персоналын бағалау, іріктеу және дамыту дағдыларын көрсетеді.
- Теориялар мен психотехнологиялардың жаңа ғылыми тұжырымдамаларын қолдана отырып кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, инновацияларды енгізуге қабілетті.