Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11115 Мәдени-тынығу жұмысы в Қазақ еңбек және әлеуметтік қатынастар Академиясы

  • Экономикалық теория
    Несиелер: 4

    Экономикалық ойдың даму кезеңдерін, тауарға немесе қызметке сұраныстың қалыптасуын, сұраныс пен ұсыныс заңдарының практикалық қолданылуын зерттейді, нарықтың әртүрлі түрлеріндегі фирмалар мен тұтынушылардың мінез-құлқының ерекшеліктерін, баға мен кіріс бойынша сұраныс пен ұсыныстың икемділік көрсеткіштерін практикалық қолдануды зерттейді, Госсен, Маршалл, Энгель және т. б. заңдарын қарастырады., сондай-ақ оларды компаниялардың қызметінде пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемдік кино және театр тарихы I
    Несиелер: 5

    Пән әлемдік театрдың дамуының негізгі жолдарын көрсетеді. Театр өнерінің жұмысындағы жетекші тенденциялар анықталды: идеялар, тіл, жанрлар, стильдер, персонал, актерлік принциптер, қоғамның көзқарасы. Өткізіледі музыкалық және бейнелеу өнерінің көркем және стильді құбылыстарымен параллельдер. Осы негізде театрлық-тарихи мәдени түсінік пайда болады процесс, оны тұтастықта қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемдік кино және театр тарихы II
    Несиелер: 5

    Пән өткен ұрпақтардың рухани тәжірибесімен танысуға, жалпы адамзаттық мұраттарды игеруге және түсінуге, мәдениет құндылықтарын өз бетінше түсіну дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Өнердің мәдени-тәрбиелік қызметі рухани кеңістікті кеңейтеді, шығармашылықтың мәдени мағынасын білуге көмектеседі, шығармашылықты анықтауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Драматургия
    Несиелер: 5

    Пән драмалық шығарманы құру теориясы мен өнерін, сондай-ақ осындай шығарманың сюжеттік-бейнелік тұжырымын ашады. Драматургия жеке жазушының, елдің немесе халықтың, дәуірдің драмалық шығармаларының жиынтығы деп аталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени тынығу жұмысының тарихы, теориясы
    Несиелер: 5

    Пән мәдени-демалыс қызметі туралы түсінік береді, қоғамның маңызды компоненттерінің бірі ретінде семантикалық және эмоционалды әсер ету күшіне ие. Оның формалары, құралдары мен әдістерінің әртүрлілігі адамдарға рухани байлық идеяларын жеткізуге мүмкіндік береді. Мәдени - демалыс қызметі қоғамның қоғамдық қатынастарды жетілдіру қажеттіліктеріне, адамдардың бос уақытын нәтижелі өткізу арқылы жан-жақты қабілеттерін қажетті дамытуға байланысты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Режиссураның негіздері
    Несиелер: 5

    Пән режиссерлік және актерлік жұмыстың мәні мен эволюциясы туралы тұтас түсінік береді. Міндеттері: режиссура теориясы мен тарихы бойынша іргелі білім беру; режиссерлік қызметтің мақсаттары, құралдары мен принциптері туралы түсінік қалыптастыру; студенттерге қойылымның режиссерлік көзқарасының негіздерін үйрету; қазіргі заманғы театрлық мәдени формалар мен процестерді зерттеуге және тануға дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ киносының тарихы
    Несиелер: 5

    Тәртіп қазақ киносының пайда болуына алып келеді. Қазақ кинематографиясының басталуы 1938 жылы шыққан "Амангелді" фильмінен бастау алады. "Амангелді" Қазақ КСР – нің мәдени өміріндегі орасан зор оқиға болды-көрермендер аудиториядан шығып, келесі сессияға билеттер алу үшін тағы да кезекке тұрды. Алайда, екінші дүниежүзілік соғысқа байланысты қазақстандық кинематографтың одан әрі дамуы баяулады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән кәсіпорынды ұйымдастыру мен басқарудың негізгі қағидаттары мен әдістерінің бірі бола отырып, кәсіпорындарды басқарудың теориясы мен тәжірибиесі негіздерін, менеджменттегі шешімдерді қабылдау үдерістерін басқарудың негіздері мен принциптерін қарастырады, нарықтың экономикалық қатынастарын қалыптастыру үшін жаңа білімді, мамандар даярлауды талап етеді. Сонымен қатар,түбегейлі жаңа міндеттерді шешу үшін заманауи құралдарға сүйенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сценарий шеберлігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән оқушыларға сценаристтің негізгі, кәсіби функцияларын өз бетінше және шығармашылықпен орындауға сапалы дайындықты қамтамасыз етуге бағытталған. Пәнді игерудің міндеттері студенттерде сценаристің ерекшеліктері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру және тәуелсіз шығармашылық, оның ішінде жазу сценарийінің дағдыларын бекіту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Пән көркем мәдениет және өнер тарихы саласындағы білім кешенін, өнер теориясы мен тарихы саласындағы жүйелендірілген білімді қалыптастыруды, өнердің әртүрлі түрлерінің мәні мен ерекшеліктері, өнердің көркемдік даму үрдістері, көркем стильдер, мектептер, бағыттар туралы түсініктерді қалыптастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сахна қызметі
    Несиелер: 5

    Пән адам мінез-құлқының механизмін игеру арқылы сахналық іс-әрекеттің негіздерін зерделеуге; актерлік шеберліктің элементтерін, актердің ішкі және сыртқы техникасының заңдылықтарын игеруге; спектакльдің режиссерлік ниеті мен қойылым жоспарын құрудың әдістері мен әдістерін зерделеуге; сахналық образды жасау үшін оның аса маңызды іс-әрекетімен рөлді пәрменді талдау әдісін игеруге; актерлік шеберлік элементтерін, актердің ішкі және сыртқы техникасының шартты пластикалық қозғалыстар арқылы адамның эмоциясы; көркем образды құрудың өзіндік шешімдерін іздеудің мотивациясын қалыптастыру, яғни. өз бетінше ойлайтын шығармашылық тұлғаны дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мамандарда экономика және нарықтық жағдайларда кәсіпкерлік іс жүргізу негіздерін қалыптастырады. Пәнді зерделеу кәсіпкерлік іс әдістерін қолдану, қазіргі әлемдегі кәсіпкерліктің даму тенденциясы мен рөлін, бизнестің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді , сондай-ақ нарықтық конъюнктураны талдаумен, нарықтық экономиканың жұмыс істеу тетіктерімен танысу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эстрадалық миниатюралар театры I
    Несиелер: 5

    Тәртіп қоғамдық көрсетілімдерге қатысуға мүмкіндік береді; режиссермен, автормен, композитормен жұмыс істеу; актерлік құралдармен сахналық образ жасау негізінде және спектакльдің визуалды және музыкалық шешімімен айқындалатын шеңберде; актерлік құралдардың көркем тұтас бейнесін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рөлдегі актердің жұмысы I
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі елдер мен дәуірлердегі драматургия туындыларымен таныстырады; әр түрлі елдер мен дәуірлердегі әртүрлі драмалық материалдармен таныстырады; әр түрлі елдер авторларының шығармашылық тілі туралы түсінік береді; әр түрлі елдерді жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге үйретеді ұлтаралық команданы ескере отырып, іс-шаралар инклюзивті тәсілдің ерекшелігі; интерактивті іс-әрекеттерде жұмыстағы тәуекелдерді ескеру және орындаушылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән экологиялық мәселелерді шешудің негізгі тәсілдерін, көлік кәсіпорындарының қоршаған ортаны ластау көздері мен түрлерін, қоршаған ортаға зиянды әсерді азайту әдістерін зерттейді. Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар, олардың себептері алдын алу және қорғау әдістері. Құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды жүргізу, төтенше жағдайлар кезіндегі адамдардың мінез-құлық ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркем жаппай ойын-сауық
    Несиелер: 4

    Пән мәдени-көпшілік жұмысты жобалау және ұйымдастыру қабілетін қарастырады. Мәдени-демалыс іс-шараларының топтық және бұқаралық формаларының эмоционалды, көркемдік танымдық және мінез-құлық тиімділігін зерттеу дағдыларын меңгеру. Әр түрлі театрландырылған және мерекелік формаларды құру барысында көркемдік экспрессивтіліктің әр түрлі құралдары мен көркем шығармаларды режиссерлік талдау әдістерін қолданыңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән құқықтың негізгі салаларын (конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және т. б.) біріктіретін, сондай-ақ белгілі бір құқықтық нормалардың рөлі туралы түсінік беретін және нақты құқықтық сұрақтары мен мәселелері қаралатын, қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды қалыптастыратын білімнің пәнаралық жүйесі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пән коммуникацияның жалпы теориясының ерекше бөлімі болып табылады, ол теориялық және практикалық тұрғыдан әртүрлі мәдениеттер өкілдерінің коммуникативті өзара әрекеттесуін зерттейді. Кәсіби коммуникант қарым-қатынасты басқара білуі керек, сұхбаттасушыдан осы нақты нәрсені жасай алады сезім, әсер ету сәті әртүрлі коммуникативті кедергілерді жеңе білуі керек-Байланыс процесін қиындататын немесе оның бағытын коммуникант қажет ететіндей бағыттамайтын кедергілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы кино өнері I
    Несиелер: 5

    Пән киноның көмегімен адамның дүниетанымын қалыптастыруға, оның белгілі бір нәрселерге деген көзқарасын өзгертуге, сол немесе басқа нәрсе туралы пікір қалыптастыруға көмектеседі процесс немесе құбылыс. Фильмдер психикаға тікелей әсер ете алады адам. Сонымен, фильмді көру әр түрлі эмоциялар мен сезімдерді тудыруы мүмкін: қорқыныштан қуаныш сезіміне дейін.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми-зерттеу қызметінің теориялық және әдіснамалық негіздері, ғылыми-зерттеу қызметін орындау ережелері, әртүрлі зерттеу жұмыстарының нәтижелерін рәсімдеу әдістері мен ұсыну тәртібін меңгеру және курстық жұмыс пен дипломдық зерттеуді жазуда, сондай-ақ болашақ кәсіби қызмет үшін осы дағдыларды пайдалану туралы жалпы түсініктерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Спектакльдегі актердің жұмысы
    Несиелер: 4

    Пән оқытады кәсіби құзыреттіліктерді игеру білім алушы алған біліктіліктеріне сәйкес кәсіби қызметке қажетті көлемде білім мен білік кешенін алуы керек; өзінің өнер түрінің бейіні бойынша да, көркем шығармашылықтың сабақтас салаларында да арнайы әдебиетте бағдарлануы; өнер және әдебиет туындыларын рөл бойынша жұмыста талдауы; театрдың арнайы терминологиясы мен лексикасын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Пән ұлттық мәдениеттің, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың проблемаларын жалпы тарихи контексте қамтиды, студенттерге қазақ халқының рухани әлемінің тарихы мен мазмұнын, қазақ халқының мәдени дамуындағы заңдылықтар мен тенденцияларды ашу пәнаралық интеграция, ізгілендіру бағытында тарихты оқытудың университеттік жүйесін жетілдірудің объективті кешіктірілген қажеттіліктерінен туындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Вокал
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың классикалық вокалдық музыкаға деген қызығушылығын оятуға және оны жалпы музыкалық – көркемдік дамумен бірлік негізінде сауатты орындауды үйренуге деген ұмтылысын оятуға бағытталған. Жеке орындаушылық саласындағы алған білімдері, біліктері мен дағдылары негізінде музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Пән 1
    Несиелер: 5

    Қосымша білім беру бағдарламасының каталогына сәйкес (Minor)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эстрадалық миниатюралар театры II
    Несиелер: 5

    Пән би, вокал, сахналық пластика өнерін спектакль құру процесінде қойылған міндеттерді орындау үшін жеткілікті түрде біріктіреді. Шығармашылық қиялды және бақылау мен ассоциация қабілетін дамытады көркем образ; бейнелі ойлаумен жұмыс жасауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы кино өнері II
    Несиелер: 5

    Пәнінде кино Бұқаралық мәдениет құбылысы ретінде ең танымал болып көрінеді көрінетін, қиялды білдіру тұрғысынан оның маңызды, жаңа формалары, виртуалды. Танымал идеяға қайшы, Бұқаралық мәдениет ол стандартталған өндіріс нәтижесінде ғана емес өзін-өзі дамыту мәдениетіне қарама-қарсы, бірақ оның күтпеген көрінісі және салдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөйлеу шеберлігі I
    Несиелер: 5

    Пән шешендік өнер негіздерімен танысуды, оның даму тарихы, соттағы ділмәрлық, риторикалық идеал, сөйлеу қызметі, сөйлеу әрекетінің түрлері және пікірталас түрлері, сөйлеу тәртібі, соттық-шешендік өнерінің ерекшеліктері туралы мәліметтерді қамтиды, сондай-ақ дұрыс сөйлеу мінез-құлқын үйрету, әр түрлі орталарда әңгімелесу, дауласу, пікірталас дағдыларын меңгеру, көпшілік алдында сөйлеу шеберлігін меңгеру, өзіндік сөйлеу стилін қалыптастыруды ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Режиссерлік міндет және шешім І
    Несиелер: 5

    Пән классикалық режиссура шеберлерінің шығармашылық мұрасын ашады және театрландырылған қойылымдар режиссурасының өзіндік ерекшеліктері; театрландырылған қойылымдарды режиссуралаудың шығармашылық әдісі ретіндегі театрландырудың тән белгілері; шығармашылық қызметтің жоғары сапалы нәтижелеріне бірлесіп қол жеткізу үшін бірыңғай көркемдік ниет шегінде шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу технологияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Іскерлік байланыс және іс – қағаздарын жүргізу
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің коммуникативтік құзыреттілік деңгейін арттырады және олардың кәсіпорын, ұйым, фирманың істерін жүргізуде маңызды болып табылатын мемлекеттік тілде іс жүргізу мен іскерлік қарым-қатынасты қалыптастыру мен дамыту ерекшеліктері туралы түсінік ала алады. Пәннің міндеттері: қызметкерлердің әртүрлі топтар, іскери серіктестер арасында іскерлік және шығармашылық байланыстар орнату арқылы еңбек тиімділігін арттыру; әрбір білім алушыға хаттама , этикет және іскерлік қарым-қатынас технологиясының күрделі мәселелерін бағдарлауға мүмкіндік беретін білім алу; тілдік, коммуникативтік және этикалық нормаларға сәйкес сөйлеу қабілетін дамыту; өз сөзін жүйелі, орынды, нормативті тұрғысынан талдай алу; кәсіби салада ауызша және жазбаша сөйлеудегі қателер мен кемшіліктерді жою; іскерлік коммуникация саласындағы мәдениетаралық ерекшеліктер мен нысандар мазмұны туралы идеялар; іскерлік қарым-қатынастың ауызша және жазбаша стратегияларын түсіну; ұйымдастырушылық-өкімдік құжаттарды ресімдеу үшін практикалық дағдыларды қалыптастыру;

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шағын формалар театры
    Несиелер: 5

    Тәртіп театр туралы түсінік беруге бағытталған. Театрдың пайда болуы мен маңызы. Театр өнер ретінде ұжымдық, бірқатар өнерді біріктіреді. Білім беру процесін ұйымдастырудың негізгі формасы-топтық сабақ. Бағдарламада ұйымның басқа нысандарын вариативті қолдану қарастырылған: рөлде жұмыс істеу үшін шағын топтардың сабақтары, репетициялар және театрландырылған қойылымдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Рөлдегі актердің жұмысы II
    Несиелер: 5

    Пән сахналық іс-әрекет жағдайында өзін-өзі еркін меңгеру дағдыларын қалыптастырады; рөлді талдау, өтпелі әрекетті іздеу, астық табу рөлдер; сурет бойынша жұмыс істеу әдісін біртіндеп дамыту; органикалық және сенімді болу қабілетіне ие болу; актерлік талдау мен сахналық талдау теориясы мен практикасы сахнадағы көркем әдебиет –драматургия, проза, поэзия шығармаларының бейнелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөйлеу шеберлігі II
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу барысында сөйлеу өнерін жетілдіру жүзеге асырылады. Осы курста ұсынылатын дайындық кәсіби жұмыста қажетті дағдылармен жабдықталуы керек. Міндеттері: сөйлеу техникасының құрылымы мен негізгі функцияларын игеру; дауысты қою тәсілдерін көрсету; фонациялық тыныс алуды дамыту; дұрыс дауыс қалыптастыруға тәрбиелеу; дауыс қалыптастыру бойынша дербес жүйелі жұмыс дағдыларын дамыту; кәсіби қарым-қатынастың қарапайым дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу іс-шараларының технологиялық әдістемелік басшылығы
    Несиелер: 4

    Пән Қазақстанның мәдени-тынығу ісі бойынша терең білім бере отырып, мәдени-тынығу жұмысының әдіснамалық мәселелерін еркін бағдарлауды қарастырады. Шығармашылық және педагогикалық жұмыс технологиясын меңгертеді. Мәдени-тәрбие мекемелерінің практикалық қызметін аналитикалық тұрғыдан қарастыру іскерлігі мен дағдысын, бұқаралық іс-шаралардың әдістемелік әзірлемелерін жасауды үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Режиссерлік міндет және шешім ІІ
    Несиелер: 5

    Пән режиссура теориясы мен практикасының негізгі ережелерін ашады, қазіргі заманғы театр өнерінде қалыптасқан кәсіби терминология; театрландырылған қойылымдарды дайындау кезінде репетициялық жұмыс принциптері; жалпы репетициялық процесте және театрландырылған қойылымдарды дайындау кезінде жеке жұмыста режиссерлік-қойылымдық қызметті жүзеге асыру дағдыларын дамытады; Шығармашылық қызметтің жоғары сапалы нәтижелеріне бірлесіп қол жеткізу үшін бірыңғай көркемдік ой шеңберінде авторлар мен орындаушылардың шығармашылық ұжымдарымен жұмыс істеу дағдыларын сіңіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбек құқығы
    Несиелер: 5

    Тәртіп жұмысшылардың жалдамалы еңбегін пайдалану процесінде қалыптасатын әлеуметтік қатынастарды, сондай-ақ еңбекпен тығыз байланысты бірқатар басқа қатынастарды реттейді. Пәннің мақсаты студенттердің Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасы саласында білім алуы; заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын игеру, еңбекті реттеу саласында, тәжірибеде туындайтын қиын жағдайларда бағдарлай білу, алған білімдерін қолдану дағдыларын меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Актерлік шеберлік
    Несиелер: 5

    Пән актермен жұмыс істей білуге, актер арқылы өз идеясын жүзеге асыра білуге бағытталған және режиссер мамандығының маңызды жағы болып табылатын актерлік шеберлік негіздерін зерделеу кезінде алынған білімге негізделген. Пәннің мақсаты-студенттердің актер мамандығының негіздерін, актерлік өнер заңдылықтарын зерттеу және практикалық игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фильмді, пьесаны және спектакльді талдау
    Несиелер: 4

    Пән өнердің әртүрлі түрлерінің, ерекшеліктерінің өзара әрекеттесуі мен байланысын дамытады. Кино, пьеса және спектакль жасаудың шығармашылық процесінде пайдалану үшін оны өңдеу мақсатында әртүрлі көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Қазіргі заманғы өнер түрлерінде, оның ішінде әлемдік кинематографта болып жатқан процестерді талдау және дәлелді бағалау қабілетін дамытады; Тарихи контекст білімі негізінде өнер мен көркем мәдениеттің жетістіктерін бағалау; қаралған киноматериалдарға рецензия жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы режиссура бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пән мәдени-демалыс бағдарламасының ойын-сауық жағын ұйымдастыруды авторлық ниетті ашуға, сондай-ақ аудиторияға белсенді, идеялық-эмоционалды әсер етуге бағытталған көркемдік мәнерлеу құралдарын арнайы, ойластырылған пайдалану арқылы зерттейді. Оның үстіне, ең алдымен, бұл аудиторияның бағыты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эстрадалық қойылымдардың драматургиясы
    Несиелер: 5

    Пән сценарий драматургиясының жанрлық түрлерін көрермендер процестерінің сапасын анықтайтын көркем және эстетикалық құбылыс ретінде ашады қабылдау; сценарий жасау кезіндегі заманауи коммуникативті технологиялар театрландырылған қойылымдар мен мерекелердің драматургиясы, басқалары мерекелік мәдениет нысандарын талдау; тарих құбылысын, құру кезіндегі шындықты талдау қазіргі заманға негізделген сценарий драматургиясының композициялық негізі коммуникативтік технологиялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістік қызмет
    Несиелер: 5

    Пәнде мәдени-демалыс бағдарламаларын шығарудың ерекшелігі ашылады. "Продюсерлік қызмет", "режиссура", "бос уақыт", "мәдени-демалыс бағдарламасы"ұғымдарының мазмұны ашылады. Продюсердің қызметіндегі көркемдік-бейнелі бастама туралы мәселе қарастырылуда. "Продюсерлік қызмет" оқу пәнін игерудің мақсаты мәдени-демалыс бағдарламалары продюсерінің қызметіне арналған негізгі ғылыми тәсілдермен, проблематикалармен және фактілермен танысу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Театрландырылған қойылымдар мен мерекелердің режиссурасы I
    Несиелер: 5

    Пән шығармашылық қызметтің жоғары сапалы нәтижелеріне бірлесіп қол жеткізу мақсатында шығармашылық ұжымда (қойылым тобында) жұмысқа, шығармашылық жобаларды (театрландырылған қойылымдар, мерекелер, концерттер, көркем-спорттық қойылымдар, фестивальдар, конкурстар, авторлық кештер, мерейтойлық іс-шаралар және мерекелік мәдениеттің басқа да нысандары)ұйымдастыруға дайындығын ашады, шығармашылық ұжымдарда, мәдениет және білім беру мекемелерінде, шығармашылық ұйымдар мен бірлестіктерде ұйымдастырушылық-басқарушылық жұмысты жүзеге асыру кезінде Мәдениет және өнер саласындағы қажетті кәсібилік пен нормативтік-құқықтық және менеджерлік білімді ұштастыруға, спорттық жарыстарды, ашық ойындарды ұйымдастыруға және өткізуге.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қысқа метражды фильмдердің режиссурасы
    Несиелер: 5

    Пән тыңдаушыларды ойын киносындағы режиссерлік шеберліктің негіздерімен таныстырады, фильм түсіру үшін командада жұмыс істеудің практикалық дағдысын беру керек. Бағдарламаның міндеттері: - қысқа метражды фильм жасау үшін қажетті процестердің мәнін ашу (жарнама / клип - студенттердің таңдауы бойынша) - студенттерге режиссер жұмысының ерекшелігі туралы қысқаша фильм түсіру туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шоу-бағдарламалардың технологиясы және ұйымдастырылуы
    Несиелер: 5

    Пән театр мамандықтары мен бағыттарының студенттерін ұжымдық шығармашылық процеске қатысу үшін қажет шамада театр (концерт) ісін ұйымдастыру негіздерімен таныстыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында осы саладағы менеджмент принциптері туралы түсінік беріледі, бұл сахна өнерінің қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайдағы орнын түсінуге, театрдың өндірістік қызметінің негіздерін, мәдени қызметті мемлекеттік реттеуді, авторлық және сабақтас құқықтар туралы заңнаманың негізгі элементтерін, еңбек заңнамасын, оны өнер саласында қолдану ерекшеліктерін зерттеуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Пән 2
    Несиелер: 5

    Қосымша білім беру бағдарламасының каталогына сәйкес

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кино және теледидар продюсерінің шеберлігі
    Несиелер: 5

    Пән кино және теледидар өндірісінің теориясы мен практикасын ашады, аудиовизуалды саланың қазіргі жағдайы, оның жанрлық және тақырыптық оның құрамдас аймақтарының мазмұны мен көркемдік ерекшеліктері; теледидардың дамуы мен жұмыс істеуінің негізгі бағыттары және кино; кинематография және теледидар жүйелерін құрудың негізгі элементтері; аудиовизуалды өнім өндіруді ұйымдастыру; техника, технология және кино, теле және бейне өнімдерін құруды ұйымдастыру; арнайы түсірілім түрлерінің шығармашылық және өндірістік-технологиялық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сахна мәнерінің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән рөлдерді дайындау және орындау кезінде өзінің дамыған дене аппаратын пайдалануға, пәндермен жұмыс істеу тәсілдерін меңгеруге, қозғалыстарды үйлестірудің жоғары деңгейін, икемділікті, икемділікті, экспрессивтілікті, күшті, тепе-теңдік сезімін біріктіруді талап ететін моторлық тапсырмаларды еркін орындауға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Театрландырылған қойылымдар мен мерекелердің режиссурасы II
    Несиелер: 5

    Пән театрландырылған қойылымдар мен мерекелердің режиссурасы теориясын, жанжалдың табиғатын түсінуді - сахналық іс-әрекеттің негізгі қозғалтқышын; бұқаралық театр режиссурасы шеберлерінің шығармашылық мұрасын, көркем шығармашылықтың әртүрлі түрлері мен жанрларын қамтитын мерекелік іс-әрекеттердің синтетикалық табиғатын; өмірлік деректі материалды көркем-бейнелі сахналық формаға аударудың шығармашылық әдісі ретінде "театрландырудың" негізгі принциптерін ашады; нөмір режиссурасының, эпизодтың, театрландырылған қойылымның, түрлі жанрлар мен формалардың жаппай мерекесінің өзіндік ерекшеліктері; театрландырылған қойылымдар мен мерекелерді жабық, ашық және дәстүрлі емес сахналық алаңдарда режиссуралаудың принциптері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Актерлік шеберлік бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пән ішкі және сыртқы техниканы, өзімен жұмыс істеу әдісін және рөлін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық принциптерін сақтайтын, актерлік шығармашылыққа қойылатын заманауи талаптарға сәйкес келетін, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын ансамбль театрының тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі фильмнің драматургиясы
    Несиелер: 5

    Дисциплина дает возможность сформировать представление о законах драматургии и их применении при написании сценария фильма, сформировать навыки композиции, выбора выразительных средств языка и стиля, умения выполнять все виды авторской литературной работы при подготовке материала. Способствовать формированию навыков написания литературного сценария, в том числе владению формами и методами создания литературной сценарной основы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON8

    Театр өнерінің әлемдік шедеврлері туралы білімі бар. Әлемге, тұлғаға деген оң көзқарасты қалыптастыруда өзіндік жұмыс дағдыларын және жалпы адамзаттық құндылықтарды меңгеру.

  • Код ON6

    Кейіпкердің бейнесін логикалық дәйекті және психологиялық негізделген түрде ұсына отырып, ұсынылған жағдайларда әрекет ету білімі мен қабілетіне ие.

  • Код ON1

    Оқу барысында алған білімдерін, дағдыларын және жеке шығармашылық тәжірибесін шығармашылық іс-әрекеттер барысында қолдана отырып, олардың кәсіби дағдыларын жетілдіруге бағытталған үздіксіз және жүйелі жұмысқа дайын.

  • Код ON2

    Жалпы орта білім негізінде және тереңдетілген оқу оқулықтарымен қамтамасыз етілген деңгейде, сондай-ақ зерттелетін саладағы ең озық білім элементтерін қамтитын оқу аймағында білім мен түсінігін көрсетеді.

  • Код ON10

    Клубтың жаппай жұмыс формасы топтарының жанрлық әртүрлілігін біледі. Халықтың бос уақытын ұйымдастыру және шығармашылық әлеуетін дамыту дағдыларын меңгерген, өз қызметінде кәсіби лексиканы сауатты пайдалана отырып, мәдени-демалыс іс-шараларын өткізеді.

  • Код ON5

    Кәсіби шығармашылық қызметте жоғары тиімділікке қол жеткізу дағдыларына ие болу.

  • Код ON3

    Жалпы білім беру, тарих, экономика, саясат және елдің құқықтық негіздері туралы білімдері бар. Жоғары білімі бар маман ретінде рухани құндылықтарын, ақыл-ойын, өздерінің ерекшеліктерін көрсетеді.

  • Код ON4

    Білімдерін және ұғымдарын кәсіби деңгейде қолданады. Дәлелдерді қалыптастыру және зерттеу саласындағы мәселелерді шешу үшін қажетті құзыретке ие.

  • Код ON9

    Режиссерлік идея мен сахналау жоспарын құра білу қабілеті бар. Әуесқой театр ұжымында жұмыс істеу әдістемелерін меңгеру және өз ойын білдіру арқылы дарындылық таныту.

  • Код ON7

    Бағдарламаның шоуын дайындау және өткізу технологиясын, шоу-жобаларды ұйымдастырудың технологиялық тетіктерін біледі.

  • Код ON11

    Қойылымдарды қою үшін қажетті әртүрлі көздермен жұмыс істеу принциптерін біледі

  • Код ON12

    Аудиовизуалды композицияны құру принциптерін біледі

  • Код ON13

    Сценарийлер, этюдтер, түрлі жанрдағы нөмірлер, аттракциондар және шоу бағдарламалардағы эпизодтар бойынша практикалық жұмысты жүзеге асыра алады

  • Код ON14

    Спектакльдің қойылымы шеңберінде әртүрлі бейнелеу (графика, анимация, бейне) және дыбыстық элементтерді қолдана және/немесе үйлестіре алады

  • Код ON15

    Өнер саласындағы сабақтас тәртіптік салалардың жаңа технологияларын біледі

Top