Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07310 Жерге орналастыру және кадастр в Satbayev University

  • Жалпы химия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жалпы химияның іргелі мәселелері бойынша білімді және оларды кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны Химиялық пәндердің негізінде жатқан заңдар, теориялық ережелер мен тұжырымдар; Д.И. Менделеевтің периодтық заңына және заттың құрылымы туралы қазіргі идеяларға негізделген химиялық элементтердің қасиеттері мен қатынастары; химиялық термодинамика және кинетика негіздері; ерітінділердегі процестер; күрделі қосылыстардың құрылымы.

    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, экологиялық терминдерді, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттейді. Қоршаған орта мониторингі және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару. Атмосфералық ауаны, жер үсті, жер асты суларын, топырақты ластау көздері және экологиялық проблемаларды шешу жолдары; техносферадағы тіршілік қауіпсіздігі; табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Топографиялық графика
    Несиелер: 3

    Пән картографияда, геодезияда, жерге орналастыруда қолданылатын картографиялық материалдарды графикалық жобалаудың теориясы мен әдістерін зерттейді, сонымен қатар графикалық бағдарламалық пакетті пайдалануды қамтиды (CorelDRAW, AutoCAD және т.б.). Сондай-ақ топографиялық картаны, жерге орналастыру жоспарын жасау, құрастыру және өңдеу, карталарды басып шығаруға және басып шығаруға дайындау, сызу және жобалау жұмыстары бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қамтиды, ол үшін тек материалдарды, сызба аксессуарларын білу ғана қажет емес. сонымен қатар картаны сызу мен жобалаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру қажет болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Математика
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты - математиканың теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру және оны қолдану. Математика бөлімдерін оқып-үйрену негізінде студенттерге логикалық ойлауды дамыту және болашақ кәсіби іс-әрекет шеңберінде қолдануға қажет болатын математикалық мәдениетке жету. Курс қарапайым функцияларды зерттеуге және қарапайым геометриялық, физикалық және басқа қолданбалы есептерді шешуге мүмкіндік беретін көлемде математикалық талдауды зерттеуге негізделген. Дифференциалдық және интегралдық есептеулерге баса назар аударылады. Курстың бөлімдеріне бір айнымалының функцияларын дифференциалды есептеу, туынды және дифференциалдар, функциялардың әрекетін зерттеу, күрделі сандар, көпмүшелер кіреді. Анықталмаған интегралдар, олардың қасиеттері және есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және оларды қолдану. Дұрыс емес интегралдар.

    Оқу жылы - 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларды қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қарым-қатынастарын жетілдірумен, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктерімен таныстырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілікке ерекше назар аударылады. "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Күтілетін нәтижелер: моральдық сана құндылықтарын іске асыру және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері
    Несиелер: 5

    «Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері» пәнінің мақсаты – студенттердің ғылыми білімнің әдістемесі саласындағы іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Пәннің қысқаша сипаттамасы. Ғылыми танымның әдіснамалық негіздері. Ғылыми таным түсінігі. Теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістері. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау. Зерттеу жұмысының кезеңдері. Зерттеу тақырыбы және оның өзектілігі. Эксперименттің классификациясы, түрлері және міндеттері. Эксперименттік зерттеулерді метрологиялық қамтамасыз ету. Есептеу эксперименті. Эксперимент нәтижелерін өңдеу әдістері. Зерттеу нәтижелерін тұжырымдау. Зерттеу жұмысының презентациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Геодезия
    Несиелер: 6

    Жердің пішіні мен көлемі, геодезияда қолданылатын координаттар жүйесі, жергілікті жердегі желілерді бағдарлау, пландар мен карталар және қималар, жергілікті жердің масштабы, жер бедері, бұрыштық, сызықтық және биіктік өлшемдері, геодезиялық өлшемдер дәлдігі, топографиялық түсірілімдердің әдістері, геодезиялық аспаптарды пайдалану, сондай-ақ алынған геодезиялық өлшемдерді камералдық өңдеу туралы негізгі ұғымдарды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
  • Инженерлік және компьютерлік графикасы
    Несиелер: 5

    Пән компьютерлік графиканы қолдана отырып, объектілерді бейнелеу әдістерін және сызудың жалпы ережелерін зерделеуге; модельдеудің негізгі принциптері мен геометриялық тәсілдерін және графикалық интерфейсі бар қосымшаларды әзірлеу әдіснамасын зерделеуге; 2D және 3D модельдеу әдістерін қолдана отырып, сызбаларды әзірлеу үшін графикалық жүйелерді қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ғылым мен заң тұрғысынан экономика мен кәсіпкерлік қызметтің негіздерін; даму ерекшеліктері, проблемалық жақтары мен перспективаларын; бизнес-құрылымдардың экономикалық және ұйымдастырушылық қатынастар жүйесі ретіндегі кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын; кәсіпкерлердің инновациялық сезімталдыққа дайындығын зерттейді. Пән кәсіпкерлік қызметтің мазмұнын, мансап кезеңдерін, кәсіпкердің қасиеттерін, құзыреттері мен жауапкершілігін, бизнес-идеялардың теориялық және практикалық бизнес-жоспарлауы мен экономикалық сараптамасын, сондай-ақ инновациялық даму тәуекелдерін талдауды, жаңа технологиялар мен технологиялық шешімдерді енгізуді ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жер ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Жерді ұтымды пайдалануды ұйымдастыру және аумаққа антропогендік әсерді азайту шараларын анықтау үшін жер ресурстары туралы білімді меңгеру. Жер және мүліктік қатынастарды құқықтық реттеу және жер мен жылжымайтын мүлікті пайдалануды бақылау үшін еліміздің заңнамалық білімін қолдана білуге үйрету. Білімді жер ресурстарын және жылжымайтын мүлікті басқаруда, сондай-ақ кадастрлық және жерге орналастыру жұмыстарын ұйымдастыруда және жүргізуде пайдалана білу.

    Оқу жылы - 2
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Жердің топырақ жамылғысының қалыптасуының негізгі генетикалық ерекшеліктерін, топырақтың жіктелуін, топырақ диагностикасын және топырақ-ландшафтардың ұғымдары туралы қазіргі тұжырымдамаларды, оларды пайдалану ерекшеліктері мен топырақтың тұздануына ықпал ететін факторларды ескере отырып, топырақтың негізгі түрлерін агротехникалық сипаттамалары бойынша бағалауды игеру. Топырақты оның негізгі белгілері және әрбір топырақ-климаттық аймаққа тән белгілері бойынша диагностикалау білігі.

    Оқу жылы - 2
  • Цифрлық картографиялау
    Несиелер: 5

    Цифрлық кадастрлық жоспарлар мен карталарды құру және жаңарту үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану бойынша, теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу. Цифрлық және электронды карталарды құру әдістерін, сондай-ақ жерге орналастыру жұмыстарын картографиялық қамтамасыз етуді автоматтандыруды үйрену. Картаға түсірілген объектілердің логикалық-математикалық сипаттамаларын және олардың комбинациялары, қиылысулары және маңайлары түріндегі жер бедері объектілерінің байланысын қамтитын цифрлық топографиялық карталарды құру технологиясын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
  • Жер мониторингі
    Несиелер: 5

    Пәнді зерделеудің мақсаты жер және табиғи ресурстарды басқару, жерге орналастыру және кадастрлық жұмыстарды жүргізу, жер кадастры және жер мониторингі ақпараттық жүйелерінің өзара іс-қимылы саласындағы қалалық жер мониторингінің мәні мен рөлін теориялық игеру болып табылады және мынадай бөлімдерді қамтиды: қалалық жердің сипаттамасы, олардың жай-күйін бағалау және мониторинг объектісі ретіндегі ерекшеліктерін анықтау; қалалық жер мониторингісінің негізгі әдістері; жер қорының жай-күйі мен пайдаланылуына бақылауды ұйымдастыру; жер мониторингінің қашықтықтан зерттеу әдістері; қала жерлерін жоспарлау үшін қашықтықтан зондтау деректерін пайдалану. Пән магистранттарды ғылыми білімге баулуды, қажетті зерттеу әдістерін таңдау, эксперименттік зерттеулер жүргізу және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып олардың нәтижелерін талдаумен, отандық және шетелдік ғалымдардың қазіргі заманғы жетістіктері негізінде ғылыми зерттеулер жүргізумен байланысты жерге орналастыру және кадастрлар саласында ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге әзірлігі мен қабілетін мақсат етеді және жаңа әзірлемелерді енгізуге жол ашады.

    Оқу жылы - 2
  • Кадастр негіздері
    Несиелер: 5

    Жер, су, құқықтық және көпфункционалды кадастр негіздерін, сондай-ақ жерді есепке алу, тіркеу және бағалау жүйесін игеру. Кадастрлық іс-шараларды жүргізу тәртібін зерделеу, базалық жер-кадастрлық құжаттарды толтыруға мүмкіндік беретін мемлекеттік жер кадастрының ақпараттық жүйесін автоматтандыру, атқарушы билік органдарының шешімдерін ақпараттық қамтамасыз етуді жүзеге асыру, жылжымайтын мүлік нарығын ақпараттық қамтамасыз етуді орындау, нарықтық қатынастарды дамыту, жерді қорғау және ұтымды пайдалану.

    Оқу жылы - 2
  • Жерге орналастыру және кадастрдың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу жерді тиімді пайдалану және қорғау, жерді жарамдылығы бойынша жіктеу міндеттері бойынша құзыреттіліктерді қалыптастырудан тұрады. Жерге орналастыру негіздері, жердің өндіріс құралы ретінде атқаратын қызметі мен рөлі, жердің есебі мен экономикалық жағдайы, Қазақстан Республикасының жер қорындағы жерді бөлу, жерге орналастыру тапсырмаларының түрлері мен жобалау оқытылады. Студенттер өндірісті аумақтық ұйымдастыру және жерді алқаптар бойынша бөлу принциптерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
  • Картография
    Несиелер: 6

    Карталардың математикалық негіздерін және картографиялық проекциялардың түрлерін оқып үйрену. Масштабты таңдап, негіздей білу, карта проекциясын тани білу. Карталардағы бұрмалануларды, бұрыштардың, пішіндердің, аудандардың бұрмалануын анықтау әдістерін оқу. Рельефті бейнелеудің картографиялық әдістерін меңгеру. Тақырыптық және жалпы географиялық карталарды құрастырудың негізгі көздерін оқып үйрену. Карталар бойынша зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру. Карта макеттерін жасауды үйрену. ArcGIS бағдарламасында карталарды құрудың негізгі әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
  • Жергеорналастырудағы геодезиялық жұмыстар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты жер телімдерін жобалау және алаңдарды есептеу тәсілдері мен тәсілдерін үйрету, оларды нақты жерге көшіру, жерге орналастыру жобаларын жергілікті жерге көшіру үшін координаталарды анықтау және есептеуді орындау бойынша геодезиялық есептерді шешу.

    Оқу жылы - 3
  • Жерді кадастрлық аудандастыру, бағалау және салық салу
    Несиелер: 5

    Жерді кадастрлық бағалаудың құқықтық негіздерін зерделеу, жерді аймақтарға бөлу және салық салу туралы түсінік алу. Жерді функционалды пайдалану бойынша, қалалар мен ауылдық елді мекендердің аумақтарын аудандастыру әдістерін меңгеру. Жерді мемлекеттік кадастрлық бағалауды ұйымдастыру мәселелерін меңгеру. Жердің кадастрлық және нарықтық құны, жердің кадастрлық құнының нәтижелері мен сараптамасы туралы түсінік алу. Жер учаскелерінің кадастрлық құнын анықтау нәтижелері туралы дауларды қарау мәселелерін зерделеу.

    Оқу жылы - 3
  • Аумақты инженерлік қамтамасыздандыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты әлеуметтік, академиялық ұтқырлыққа, еңбек нарығында сұранысқа, табысты мансапқа, аумақты инженерлік жайластыру міндеттерін шешетін мемлекеттік мекемелердегі жұмысқа ықпал ететін кәсіби білімді қамтамасыз ету. Бакалаврды жобалаудың жаңа әдістемелерін, аумақты инженерлік жайластыру технологияларын әзірлеуге қатысу үшін қажетті білім мен іскерлікпен қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
  • Жерді мелиорациялау
    Несиелер: 6

    Топырақтың сулық, және онымен байланысты ауалық, азықтық, жылулық және тұздық режимдер саласындағы теориялық білімдерді тиісті агротехника және ландшафт ерекшеліктерімен үйлестіріп зерделеу. Аграрлық өндірістің тұрақтылығын және агромелиорациялық ландшафттардың экологиялық тұрақтылығын арттыру, сондай – ақ топырақтың су, жел эрозиясының алдын алу және техногендік ландшафттарды рекультивациялауды жүргізу үшін «топырақ-өсімдік» жүйесінде оңтайлы жағдайларды жасау және қолдау әдістерін зерделеу.

    Оқу жылы - 3
  • Фотограмметрия
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы фотограмметриялық процестер технологиясының негіздерін, соның ішінде аэрофототүсірілімдерді орындау әдістерін, оларды камералық өңдеуді және алынған мәліметтердің дәлдігін бағалауды, сондай-ақ оларды топографиялық карталар мен кадастрлық жоспарларды құру және жаңарту үшін қолдану әдістерін оқып үйрену. Жерге орналастыру және кадастрлық міндеттерді шешуде заманауи технологиялар мен бағдарламалық өнімдерді қолдану, сондай-ақ кадастрлық карталарды жасау кезінде серікктік түсірілім материалдарын оңтайлы таңдау және оларды ГАЖ бағдарламаларына біріктіруді орындау.

    Оқу жылы - 3
  • Топырақ бонитировкасы
    Несиелер: 5

    Топырақты морфологиялық, химиялық және физика-механикалық белгілері бойынша анықтау және бағалау бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу. Топырақтың таралуының кеңістіктік ерекшеліктерін және олардың топырақ сапасы мен өнімділігіне әсер ету дәрежесін, топырақ құнарлылығының нашарлау факторларын және оларды жою әдістерін, мелиорацияны және топырақты қорғауды зерттеу. Топырақты бағалау әдістерін меңгеру, бонитет баллын есептеу және топырақ картасын жасау.

    Оқу жылы - 3
  • Аэроғарыштық түсіру әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің бір бөлігі ретінде студенттер геодезия және кратография мәселелерін шешу үшін аэроғарыштық түсіру әдістерін қолданудың теориялық негіздерін зерттейді. Аэрофототүсірілімдердің физикалық және геометриялық негіздері, әртүрлі диапазондағы ғарыш түсірілімдерінің платформалары мен датчиктері қарастырылады. Студенттер әртүрлі бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып, аэроғарыштық суреттерді өңдеу дағдыларын алады, кескіндердің геореференциясын орындауды, бейнеленген объектілерді жіктеуді және ортофотокарталарды, цифрлық рельефті және рельефтік модельдерді жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
  • Жер-кадастрлық жұмыстарды ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Жер қатынастарын және жер пайдалану құқығын реттеуді, жерге орналастыру жұмыстарының көлемін есептеуді және кадрлық балансты құруды меңгеру; жер ресурстарының жүйесін құрылымдау; жерге орналастыру топтарын құру; еңбекақы қоры; еңбек табысын есептеу. Жерге орналастыру және кадастр жұмыстарын басқаруды, бюджетті құруды, жұмыстардың өзіндік құнын есептеуді және қабылдауды, сондай-ақ орындалған жұмыстардың көлемі бойынша есеп жүргізуді және ай сайынғы есептілікті жүргізуді үйрену.

    Оқу жылы - 3
  • Геодезиялық аспаптану
    Несиелер: 5

    Жердің шекаралары мен аудандарын анықтау үшін, қазіргі заманғы геодезиялық аспаптарды және олармен өлшеу жүргізу әдістерін меңгеру. Кадастрлық жұмыстарды сүйемелдеу үшін серіктік позициялау технологияларымен, ұшқышсыз ұшу аппараттарымен және лазерлік сканерлермен жұмыс істеуді меңгеру. Кадастрлық жоспарлар мен карталарды құру үшін топографиялық-геодезиялық жұмыстарды қажетті дәлдікпен орындауды үйрену. Жер-кадастрлық мәселелерді шешу кезінде қажетті геодезиялық құралдар жиынтығын өздігінше таңдау.

    Оқу жылы - 3
  • Су ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты су ресурстарын басқару негіздерін терең біле отырып, табиғатты жайластыру және су пайдалану саласында мамандар даярлау болып табылады. Пәнді оқу кезіндегі негізгі міндеттер: - ҚР шегіндегі су ресурстары мен су шаруашылығы кешендерін басқару ерекшеліктерін терең түсіну; - су ресурстарын реттеу мен басқарудың қолданыстағы жүйелері туралы білім алу болып табылады; - су объектілерінің проблемаларын шешуге қатысатын, оларды оңтайландыру және қалпына келтіру мәселелерін реттейтін, судың сапасын бақылайтын ведомстволардың құрылымын ұйымдастыру туралы түсінікке ие болу; - аумақтағы Су шаруашылығы қызметін бағалау дағдыларын алу.

    Оқу жылы - 3
  • Жерді мемлекеттік тіркеу және есепке алу
    Несиелер: 6

    Жылжымайтын мүлікке меншік құқығын және онымен жасалатын мәмілелерді тіркеу негіздерін, ҚР бірыңғай есепке алу-тіркеу жүйесінің даму заңдылықтары мен перспективаларын зерделеу. Жылжымайтын мүлікті тіркеу және есепке алу саласындағы құқықтық қатынастар мен нормативтік-құқықтық актілерді талдай білу, осы актілерді түсіндіру және қолдану; есепке алу-тіркеу іс-әрекеттері саласындағы нормативтік құқықтық актілерді қолдана отырып, практикалық міндеттерді шешу. Құқықтық актілермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
  • Қоныстанған аймақтарды жоспарлау
    Несиелер: 4

    Қалалар мен ауылдардың аумақтық-кеңістіктік дамуының негізгі заңдылықтарын, қала құрылысы заңнамасын, қалаларды жоспарлау және салу нормалары мен ережелерін түсінуге үйрету; студентке қала ортасында сәулет нысандарын орналастыру туралы жүйелі түсінік береді. Елді мекеннің функционалдық-кеңістіктік қаңқасын қалыптастыратын алғышарттарды, сәулет-кеңістіктік шешімдердің нақтылану дәрежесін зерттеу. Курстың қысқаша мазмұны: облыстағы нормативтік базаны білу инженерлік іздестірулер, ғимараттарды, құрылыстарды, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды жобалау, елді мекендерді жоспарлау және салу принциптері. Жобалық шешімдердің алдын ала техникалық-экономикалық негіздемесін жүргізу, жобалық және жұмыс техникалық құжаттамасын әзірлеу, аяқталған жобалау - конструкторлық жұмыстарды ресімдеу, әзірленетін жобалар мен техникалық құжаттаманың тапсырмаға, стандарттарға, техникалық шарттарға және басқа да нормативтік құжаттарға сәйкестігін бақылау қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Ландшафттану
    Несиелер: 5

    Ландшафт жабынының құрылымдық элементтерін және оны жүйелі ұйымдастыру принциптерін, ландшафттардың (геожүйелердің) табиғи географиялық компоненттерін, олардың бірлігін, өзара байланысын және өзара тәуелділігін игеру. Ландшафтық зерттеулердің негізгі әдістерін және кешенді географиялық зерттеулерді ұйымдастырудың ерекшеліктерін; территориялық экологиялық жағдайларды бағалау критерийлерін, ландшафттардың жүйелілігі және жер ландшафттарының түрлерін зерттеу. Антропогендік ландшафттардың пайда болу факторларын, механизмдері мен тарихын, сондай-ақ антропогендік үйлесімділік принциптерін білу.

    Оқу жылы - 4
  • Web-ГАЖ негіздері
    Несиелер: 3

    Пән веб-ГАЖ концепциялары мен техникалық негіздері, веб-ГАЖ архитектурасы мен құрамдас бөліктері, жұқа және қалың клиенттер, геокеңістіктік веб-қызметтердің түрлері мен функциялары, веб-қызметтерді оңтайландыру, вебтегі SDI туралы идеялар мен түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. дәуірі, ArcGIS онлайн және QGIS онлайн пайдалану бойынша қолданбалы мәселелерді шешу. Интерактивті онлайн карталарды, геодезия, картография, маркшейдерлік жұмыстар саласындағы мәселелерді шешуге арналған «сюжеттік карталарды» құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Геокеңістіктік мәселелерді шешу үшін 3D моделдеуді қолдану
    Несиелер: 5

    Курс аясында студент геокеңістіктік ғылымдар есептерінде 3D-модельдеуді практикалық қолдануды меңгереді. Геокеңістіктік деректер мен иммерсиялық технологиялар саласындағы негізгі білім мен дағдылар, сондай-ақ 3D-модельдерді құру әдістері мен тұжырымдамалары ұсынылатын болады. Сандық модельдерді құру үшін арнайы құралдар мен технологияларды қолдану, сандық модельдерді талдау, синтездеу және жобалау, 3D құру үшін жұмыс процестерін енгізу, деректердің сенімділігі мен егжей-тегжейін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
  • Жерге орналастыру және кадастрдағы ГАЖ
    Несиелер: 5

    Жерге орналастыру өндірісінің міндеттерінде жұмыс істеу үшін геоақпараттық технологияларды қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын алу. Курс аясында студент жерге орналастыру және кадастр деректерін жинауға, сақтауға, визуализациялауға және талдауға арналған ГАЖ бағдарламалық қамтамасыз етуді, геокеңістіктік деректер базасын қалыптастыру және жобалау принциптерін, ГАЖ және жер-ақпараттық кадастрлық платформаларды интеграциялау, автоматтандыру процестерін құру құралдары мен алгоритмдерін пайдалануды меңгереді

    Оқу жылы - 4
  • Жерге орналастыру және кадастрлық жұмыстар менеджменті
    Несиелер: 5

    Нарық жағдайында кадастрлық қызметті басқару ерекшеліктерін, экономикалық реттеу негіздерін оқып үйрену және жаңа кадастрлық кәсіпорын құрудың экономикалық аспектілерін білу. Жер-кадастрлық қызметке қатысты азаматтық және әкімшілік заңнаманың негізгі талаптарын білу. Жерге орналастыру және кадастрлық кәсіпорындарды ұйымдастырудың бизнес жоспарын құру әдістемесін меңгеру. Кадастрлық жұмыстарды жоспарлау және ұйымдастыру әдістемесін меңгеру, сонымен қатар жерге орналастыру және кадастрлық жұмыстарды оңтайландыру бойынша есептеулерді орындай білу.

    Оқу жылы - 4
  • Жерді эрозиядан қалпына келтіру және қорғау
    Несиелер: 5

    Жерді мелиорациялау және рекультивациялау саласындағы теориялық және практикалық кәсіби мәселелерді шешу үшін базалық білімді меңгеру; жерді пайдалану мен қорғаудың, жер және су заңнамасының бұзылуын алдын алу, анықтау және жою үшін дұрыс шешімдерді табу; жерді мелиорациялау және рекультивациялау бойынша жұмыстарды жобалау үшін техникалық тапсырмаларды әзірлеу; аумақты инженерлік-мелиоративтік жайластыру бойынша аумақты ұйымдастыру жобаларын әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
  • Жер құқығы
    Несиелер: 5

    Жер қатынастарын құқықтық реттеу саласындағы білімді меңгеру. Білім алушылар жерге орналастырудың және кадастрдың құқықтық негізінің жүйесін қалыптастыру процестерінің ерекшеліктерін, жылжымайтын мүлікке қатысты жер құқықтық қатынастарының заңнамалық базасын білетін болады. Құқықтық кадастр мәселелерімен, жер учаскесіне, жылжымайтын мүлікке құқық принциптерімен, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жер-мүліктік қатынастарды құқықтық реттеу әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 4
  • Жерді қашықтықтан зоныдылау
    Несиелер: 5

    Кадастрлық және жерге орналастыру мәселелерін шешу үшін серіктік түсірілім мәліметтерін өңдеу және талдау әдістерін меңгеру. Жерді қашықтықтан зондтаудың физикалық негіздерін, белсенді және пассивті режимдерде жұмыс істейтін қазіргі заманғы сенсорларды, сондай-ақ ағымдағы серіктік навигациялық жүйелерді зерттеу. Жердiң пайдаланылуын, жердi қорғау және ұтымды пайдалану жөнiндегi шаралардың орындалуын бақылау. Серіктік түсірілім деректері бойынша топырақ жамылғысының өзгеруін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
  • Жерді пайдалануды және қорғауды мемлекеттік бақылау
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік органдардың, жеке, заңды және лауазымды тұлғалардың Қазақстан Республикасының жер заңнамасын сақтау шарттарын, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзушылықтарды анықтау және жою әдістерін зерделеу. Жер кадастрын және жерге орналастыруды жүргізудің дұрыстығын, сондай-ақ жерді ұтымды пайдалану мен қорғау шараларының орындалуын бақылауды жүзеге асыра білу.

    Оқу жылы - 4
  • Web- картография
    Несиелер: 3

    Бұл пән «Web-GIS негіздер» баламасы болып табылады. Веб негізіндегі ортада карталарды құру және картографиялық материалдарды жобалау тұжырымдамалары зерттеледі. Компьютерлік желілердің негіздерін және олардың қалай жұмыс істейтінін пайдалану дағдыларын алу және GIS серверлері мен JavaScript қалай жұмыс істейтінін талдау. Жерге орналастыру және кадастр тапсырмаларында интерактивті карталар мен веб-қосымшаларды жобалау және құру үшін веб-архитектураның жүйелері мен алгоритмдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Елді-мекендердің кадастры
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу жерді пайдалануды есепке алу және бақылау әдісінің, елді мекендердің шекараларын белгілеу және аумақтарын ұйымдастыру қағидаттарының міндеттеріне құзыреттілікті қалыптастырудан тұрады. Студенттер кадастрлық құжаттаманы қалыптастыру процестерінің ерекшеліктерін, елді мекендер аумағында жоспарлар мен жобаларды әзірлеу кезеңдерін білетін болады. Елді мекеннің типін, аумақтық аймақтарға бөлуді ескере отырып, кадастрлық бағалаудың құқықтық аспектілері мен ерекшеліктері зерделенетін болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жергеорналастырулық жобалау
    Несиелер: 5

    Жерге орналастыруды жобалауды орындау әдістемесін игеруге мүмкіндік беретін теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Жерге орналастыру принциптерін, жерге орналастыру жобаларының жіктелуі мен мазмұнын зерттеу. Жобалық шешімдердің экономикалық тиімділігін бағалауды, жерді пайдалану мен жерді иеленуді ұйымдастыру тәсілдерін, әртүрлі мақсаттағы жер учаскелерін жобалау ерекшеліктерін білу. Әр түрлі аумақтардың жағдайларын ескере отырып, жерге орналастыруды жобалау принциптерін игеру.

    Оқу жылы - 4
  • Код ON2

    Бизнес-құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастарының жүйесі ретінде кәсіпкерлік теориясы мен практикасын талдау. Кәсіби этикалық нормаларды қолдану, кәсіби қарым-қатынас әдістерін меңгеру. Ұжымда жұмыс істей білу, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай білу

  • Код ON4

    Әр түрлі қызмет салаларында математикалық білім негіздерін қолдану, қолданбалы есептерді шешу және зерттеу үшін жартылай туынды теңдеулер теориясын қолдану, Matlab көмегімен шекаралық есептерді шешудің сандық әдістерін енгізу туралы идеяларды қалыптастыру

  • Код ON8

    Бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, цифрлық топографиялық негіздерді, жоспарлар мен карталарды жасау және жаңарту бойынша жұмыстың практикалық дағдыларын пайдалану, цифрлық және электрондық карталарды жасау әдістерін талдау, сондай-ақ картографиялық жұмыстарды автоматтандыру. Картографияланатын объектілердің логикалық-математикалық сипаттамасын және жергілікті жер объектілерінің олардың үйлесімдері, қиылыстары мен көршілестігі түріндегі қатынастарын қамтитын цифрлық топографиялық карталарды жасау технологиясын қолдану

  • Код ON1

    Жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу кезінде жағымсыз өндірістік факторларды азайту үшін кәсіби білімді қолдану, еңбекті қорғау бойынша нормативтік-құқықтық негіздерді, экологиялық факторларды және олардың жіктелуін, кәсіби қызметтегі химиялық заңдарды талдау.

  • Код ON5

    Заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды, тілдік бағдарламаларды қолдана отырып, жаңа білім алу қабілетін қалыптастыру

  • Код ON14

    Жер ресурстарын және жылжымайтын мүлікті басқару әдістерін меңгеру. Заманауи геодезиялық жабдықтардың көмегімен жер учаскелерінің шекараларын анықтауды қоса алғанда, кадастрлық және жерге орналастыру жұмыстарын ұйымдасту және жүргізу. Елді мекендерді аумақтық жоспарлауды орындау. Жерді мемлекеттік тіркеу және есепке алуды жүргізу, жер алқаптарының жағдайы бойынша жылдық статистикалық есепті құру.

  • Код ON10

    Кадастрлық және жерге орналастыру міндеттерін шешу кезінде жерді қашықтықтан зондтау деректерін қолдану; пилотсыз ұшу аппараттарының көмегімен жер учаскелерін аэрофототүсірісті орындау; кадастрлық және топырақ карталарын, жергілікті жердің және объектілердің цифрлық модельдерін жасау кезінде ГАЖ технологияларды қолдану

  • Код ON13

    Топырақтың жіктелуі мен диагностикасын, морфологиялық, химиялық және физикалық-механикалық белгілері бойынша топырақтың негізгі түрлерін бағалауды орындау. Топырақ құнарлылығының нашарлау факторларын және оларды жою әдістерін, мелиорацияны және топырақты қорғауды біліңіз. ГАЖ технологияларының көмегімен топырақты бағалау, бонитет балын есептеу және топырақ карталарын жасау әдістерін меңгеру.

  • Код ON15

    Географиялық қабықтың аумақтық физикалық-географиялық дифференциациясының негізгі заңдылықтарын, табиғи ландшафт пен оның құрылымдарының қасиеттерін, ландшафттардың жұмыс істеуі мен дамуын анықтайтын табиғи және антропогендік факторларды түсіндіріңіз. Табиғи және антропогендік ландшафттарды жіктеңіз, аэроғарыштық түсіріс деректерін қолдана отырып, ландшафт карталары мен физикалық-географиялық аудандастыру карталарын жасаңыз

  • Код ON9

    Жер учаскелерінің шекараларын айқындау және кадастрлық жоспарлар құру үшін заманауи геодезиялық жабдықтарды, жер үсті және спутниктік позициялау технологияларын қолдану

  • Код ON7

    ГАЖ технологияларын ГАЖ және жер учаскелерін кеңістікте бекіту ортасында кадастрлық есепті орындауды қоса алғанда, жер кадастрының міндеттерін шешу үшін қолдану

  • Код ON12

    Мемлекеттік органдардың, жеке, заңды және лауазымды тұлғалардың Қазақстан Республикасының жер заңнамасын сақтауын бақылау. Жер учаскелерін пайдалану, жер кадастрын және Жерге орналастыруды жүргізу, жерді ұтымды пайдалану, мемлекеттік мониторинг және қорғау жөніндегі іс-шараларды орындау қағидаларын түсіндіру.

  • Код ON6

    Әртүрлі масштабтағы топографиялық карталар мен жоспарлар жасау үшін жергілікті жерде бұрыштық және сызықтық өлшеулерді, инженерлік құрылыстарды жобалау үшін ірі масштабты түсірістердің жоспарлы және биіктік негіздемесін орындау, өлшеу дәлдігін математикалық өңдеу және бағалау, геодезиялық аспаптарды тексеру және юстирлеу, заманауи геодезиялық жабдықтарды пайдалана отырып, түсіру және бөлу жұмыстарын жүргізу; картографиялық бейнеден географиялық ақпаратты алу; географиялық ақпаратты картографиялық түрге айналдыру

  • Код ON3

    Маңызды бейорганикалық, органикалық заттардың химиялық және физикалық қасиеттері туралы ақпаратты, Заттың құрылысы теориясы туралы негізгі мәліметтерді, Ерітінділер туралы ілімді, Органикалық синтез заңдылықтары туралы мәліметтерді, Топырақтану мен топырақты бағалаудың теориялық негіздерін түсіну үшін заттарды физикохимиялық талдау негіздерін талдау және пайдалану

  • Код ON11

    Жерлерді кадастрлық бағалаудың нормативтік-құқықтық базасын пайдалану; қалалар мен ауылдық елді мекендердің аумақтарын аймақтарға бөлу әдістерін көрсету; жерлерді мемлекеттік кадастрлық бағалауды орындау. Жер учаскесінің кадастрлық және нарықтық құнын және оларды сараптау нәтижелерін түсіндіру. Экономикалық тиімділікті анықтау, сметалық құжаттаманы дайындау.

Top