Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06103 Ақпараттық жүйелер в «Тұран» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Отандық және әлемдік зияткерлік және инженерлік еңбек нарықтарының қажеттіліктеріне жауап беретін, ақпараттық-коммуникациялық саланы дамыту перспективасы аясында тұрақты өзгеріп отыратын әлеуметтік-экономикалық жағдайларға тез бейімделуге қабілетті, теориялық, практикалық және ғылыми білімі, іскерліктері мен дағдылары бар жаңа телекоммуникациялық технологиялар саласында ел экономикасының инновациялық салалары үшін жоғары білікті мамандар даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар

Пәндер

  • Менеджмент

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың теориялық ережелерді, әдістемелік негіздерді терең ұғыну және түсінуіне қол жеткізу және заманауи ұйымдардың қызметін басқарудың практикалық әдістерін меңгеру. Пән қазіргі ұйымның мақсаттарына тиімді және өнімді жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетін ұйымдастырумен байланысты негізгі заңдылықтарды, қасиеттерін, жақтарын және процестерін оқытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Машиналық оқытуда оңтайландыру әдістері

    Пәннің мақсаты - оның тапсырмасына қолайлы әдісті таңдауға дағдыларын қалыптастыру, оның ерекшеліктерін толық ескеру. Курс үздіксіз оңтайландыру мәселелерін классикалық және заманауи әдістерін қолдана отырып шешуге арналған (соның ішінде дөңес емес), сондай-ақ машина жасауда туындайтын мәселелерді оңтайландыруда осы әдістерді қолданудың ерекшеліктерін зерттеуге арнлаған. Іске асырудың және әдістерді енгізу мен қолданудың практикалық аспектілеріне мысалдармен қамтылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Agile негізіндегі жобаларды басқару

    Agile Project Management курсын аяқтағаннан кейін студенттер икемді жобаларды басқару әдістемелерін келесі мақсаттарда қолдана алады: үнемі өзгеріп отыратын талаптар мен күтпеген техникалық тәуекелдер жағдайында жобаның мерзімін, бюджетін және сапасын қанағаттандыру; бірнеше командадағы жұмысты синхрондау; тұтынушылардың күтулерін басқару, MS Project бағдарламалық құралын пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері миға шабуыл, жағдайлық есептер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • PMI PMBOK стандартына негізделген жобаларды басқару

    Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаны бастауды; жобаның көлемі мен мазмұнын анықтауды; жұмыстың иерархиялық құрылымын құруды; ресурстық талаптарды айқынтауды және оларды тағайындауды; кестені, бюджетті, жобаның жоспарын әзірлеуді; тәуекелдерді басқару процестерін, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдануды үйренеді. Студенттер курстың соңында «Жобалық менеджердің көмекшісі» кәсіптік біліктілікті беру туралы сертификатқа ие бола алады. Оқыту әдістері - ми шабуылдары, кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Деректердің статистикалық талдау жүйелері

    Пәнді игерудің мақсаты Python тілінде программалау дағдыларын дамыту, Jupyter интерактивті ортадағы деректерді жинау, өңдеу және талдау туралы түсінік, деректермен жұмыс істеудің автоматтандырылған әдістеріне кіріспе - Машиналық оқыту және нейрондық желілер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Курстың мақсаты тілдік, лингвистикалық білімді терең және кеңейтілген алу, мамандық бойынша мәтіндерді түсіну ауқымын кеңейту, қоғамдық-саяси лексика бойынша белсенді сөздік қорын байыту; ақпарат беру үшін сөздікпен және сөздіксіз мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқу және аудару, ауызша аударма, сондай-ақ ағылшын тілінен ана тіліне және керісінше жазбаша аударма жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқыту мақсаты – басқару іс-әрекетінің мазмұны, құрылымы мен заңдылықтары туралы магистранттардың тұтас және жүйелі көзқарасын қалыптастыру. Пәнді меңгеру барысында менеджердің тиімділігін қамтамасыздандыратын психологиялық факторлар, іс-әрекет барысындағы мотивация психологиясы, ұжымдағы психологиялық климат ерекшеліктері, көшбасшылықтың психологиялық астарлары туралы магистранттардың білімдері қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Магистрлік жобаның технологиясы

    Курс аяқталғаннан кейін магистранттар жобаның өзектілігін тұжырымдауға, оның сипаттамасын жасауға, нақты тәжірибелік ұсынымдарды ұсынуға, басқару міндеттерінің дербес шешімін ұсынуға қабілетті болады. Білім алушылар курс аяқталғаннан кейін жобаның тәжірибелік маңыздылығын бағалай алады, ұсынылған ұсыныстарды озық ақпараттық технологияларды қолдана отырып қорғай алады. Оқыту әдістері ретінде «ми шабуылы», кейстер қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелерге арналған Model Checking

    Бұл курс теориялық информатиканың қызықты және жаңа нәтижелерін ұсынады, дискретті жүйелерді тексеруде маңызды қолданылуы бар. Семинардың теориялық материалы ретінде және қолдануға практикалық алгоритм тексеру жүйесі SPIN ұсынылады. Model Checking қолдану саласы сипатталады. Model Checking әдістері толық қарастырылды: автоматика, ағаштары шешімі, BDD.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зияткерлік талдау және деректерді визуализациялау

    Пәннің мақсаты – мәліметтерді өңдеу және визуализация әдістерін меңгеру; деректерді алдын ала өңдеу туралы идеяларды қалыптастыру; оқыту және ассоциация ережелерін іздестіру арқылы жіктеу мәселесін қолдану жолдары туралы; кластерлік талдау, анық емес логика және анық емес жиындар туралы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Machine Learning

    Машина оқуы математикалық статистика, оңтайландыру әдісі және классикалық математикалық пәндер арқылы зерттеледі. Классикалық статистикалық тәсілдерге балама ретінде индуктивті оқытудың көптеген әдістері жасалды. Бұл курста көптеген әдістер ақпараттық экстракция және деректерді өңдеу (Data Mining) арқылы қолданылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми зерттеулер, жобалық қызмет жүргізуге, алынған нәтижелерді өз бетінше талдауға және ұсынуға қабілетті
  • Салалық және пәнаралық ұжымдарды басқару, корпоративтік басқаруды жүзеге асыру қабілетін көрсетеді, өзін-өзі бақылауға және басқа қызметкерлерді бақылауға қабілетті болады. Бағдарламалау, бағдарламалық қамтамасыз ету, нейро және биоинженерия, машиналық және терең оқыту салаларында құзыретті болады
  • Жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды қолдана отырып, кәсіби салада және пәнаралық контексте мәселелерді шешуге қабілетті
  • Белгілі бір өнімге әлеуетті сұранысты бағалау үшін нарықтық зерттеулерді ұйымдастыра алады, сонымен қатар нарықтың сәйкес сұраныстарын іздейді және анықтайды; IT өнімдерін жақсартудың идеялары мен жолдарын генерациялай алады; тауарға деген қызығушылықты сақтай отырып, оның нарықтық өміршеңдігін қамтамасыз етуге қабілетті болады
  • Ғылыми білімдер мен әдіснамалардың синтезі мен интеграциясы негізінде инновациялық өнім жасау үшін өзінің ғылыми зерттеулерін жүргізуге, кәсіби саладағы ғылымның су жаңа жетістіктері контекстінде жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Ақпараттық жүйелерді жобалау мен құрудың өзінің және шетелдік тәжірибені талдауға қабілетті, ақпараттық және коммуникациялық жүйелер мен желілердің жағдайын бағалайды, олардың жұмыс істеу мүмкіндігін қолдануға қажетті шығындарды есептейді, оларды қолдауға және қызмет көрсетуге қажетті сапа және сандық көрсеткіштерін есептейді, өзінің пікірін расталған факттармен дәлелдейді.
  • Өз бетінше ізденуге, әлеуметтік бейімделуге, толық емес немесе шектеулі ақпарат болған жағдайда стандартты емес жағдайларда шешім табуға әрі қабылдауға қабілетті
  • Ақпараттық және коммуникациялық жүйелерді өңдейтін жұмыс тобын басқаруға және оларға есептерді қоюға қабілетті, жобаланған өңделетін жүйелердің алдын-ала пішінін жасайды, ақауларды жоятын күнделікті есептерді шешеді, жобаларға техникалық құжаттаманы жазады.
Top