Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10109 Қоғамдық денсаулық сақтау (профильді бағыт) в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдық денсаулық сақтау саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға, халықтың денсаулық жағдайын кешенді бағалау мен мониторинг жүргізуге, халықтың денсаулығын сақтау мен нығайту және оларды практикалық денсаулық сақтауда іске асыру жөніндегі іс-шаралар мен бағдарламаларды әзірлеуге дайын білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M140 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мазмұны білім алушылардың халықаралық терминологияларды: reading, listening, speakingandwriting ары қарай тәжірибелік қызметте, әлемдік кеңістікте қарым қатынаста тиімді қолдану бойынша, кәсіби лингвистикалық құзыретті дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Менеджмент

    Басқару процесінің функциялары, принциптері және элементтері. Басқару жүйелері: функциялары және ұйымдық құрылымдары. Менеджментте жоспарлау, SWOT талдау және болжау. Басқару процестері. Басқару механизмі: басқару құралдары мен әдістері. Адам ресурстарын басқару. Менеджердің жеке басы. Көшбасшылық және басқару стилі. Топтық динамика және қақтығыстарды шешу ресурстар, сапа және басқару тиімділігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Басқару психологиясы

    Бағдарлама басқару психологиясының негізгі ұғымдары мен категорияларын, психологиялық ғылымның әртүрлі бағыттарындағы тұлға тұжырымдамаларын, топ пен ұжымдағы тұлғааралық қатынастарды көрсетеді. Психикаға теріс әсер ететін жеке және қоршаған орта факторлары, сондай-ақ адамның психикалық денсаулығын сақтау жолдары зерттеледі. Денсаулық сақтау мәселелерін шешуге көмектесетін медициналық психологтың психологиялық сипаттамаларына назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудағы әлеуметтік және мінез-құлық ғылымдары

    Әлеуметтік және мінез-құлық ғылымдары және олардың денсаулық сақтаудағы рөлі. Халықтың денсаулығы, оның әлеуметтік және биологиялық заңдылықтары. Әлеуметтік факторлар және денсаулық, Қоғамдық денсаулық сақтау саласында әлеуметтік және мінез-құлық ғылымдарының әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылымға кіріспе қоғамдық денсаулық

    Қоғамдық денсаулық және оны анықтайтын факторлар. Халықтың денсаулық жағдайы және оны анықтайтын факторлар, халықтың аурушаңдығы. қоғамдық денсаулық деңгейін анықтайтын маңызды факторлар мен жағдайлар. денсаулық сақтау және денсаулық сақтауды медициналық-әлеуметтік және клиникалық-статистикалық талдаудың негіздері, денсаулықты сақтау, денсаулық сақтауды жақсарту жөніндегі шараларды жоспарлау және жүзеге асыру. Негізгі әлеуметтік және гигиеналық мәселелер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина

    Пәннің мазмұны клиникалық медицина мәселелерін шешу үшін эпидемиология мен дәлелді медицинаның принциптері мен әдістерін зерттеу болып табылады. Оқытудың нәтижесі-клиникалық сұрақты тұжырымдау, эксперименттік немесе клиникалық зерттеулердің дизайнын таңдау және нәтижелерді PICO әдісіне сәйкес өлшеу; және DEPTH моделін қолдана отырып, медицинаның диагностикалық, этипологиялық, терапевтік және болжамдық қоңыраулары бойынша клиникалық зерттеулерді бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Денсаулық сақтаудағы менеджмент

    Менеджмент өндіріс тиімділігін арттыру және пайданы қызықтыру үшін қолданылатын принциптер, әдістер мен басқару құралдарының жиынтығы. Денсаулық сақтаудағы пайда гетерогенді және салыстырмалы ұғым. Медицинада баламасы болуы мүмкін: емдеу мерзімін қысқарту, мезгілсіз өліммен, мүгедектікпен, жарақаттанумен байланысты залалдың алдын алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Денсаулық сақтауды ұйымдастыру және басқару

    Денсаулық сақтау саласындағы басқару негіздеріне заманауи тәсілдерді зерделейді, қазіргі нарықтық басқару жағдайында менеджмент принциптерін жүйелейді. Ерекшеліктері. медициналық ұйымдарды басқару бойынша ғылыми негізделген стратегиялық және тактикалық ұсыныстарды әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биостатистика

    Статистикалық талдаудың негізгі түсініктері. Сипаттамалық статистиканың көрсеткіштері: орталық тенденция шаралары, шашырау шаралары, олардың биомедициналық зерттеу үшін практикалық маңызы. Зерттелетін белгі бойынша эксперименттік топтарды салыстыру. Статистикалық гипотезаларды тексеру. Зерттелетін көрсеткіш бойынша эксперименттік топтардың айырмашылықтарының дұрыстығын бағалау әдістері. Статистикалық критерийлер (параметрлік, параметрлік емес). Қатынастарды талдау. Себеп-салдарлық байланыс, байланыс-қауымдастық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби тәуекелдерді талдау, бағалау және басқарудың заманауи тұжырымдамасы

    Жұмыс істейтін адамның денсаулығын қорғау-елдің әлеуметтік-экономикалық дамуының стратегиялық мақсаты. Пәннің атауы алдын ала профилактиканыңжаңа ғылыми әдіснамасы негізінде өндіріс жағдайында адам денсаулығын сақтау және нығайту мәселесін шешетін жаңа ғылыми тәсілді көрсетеді, оның анықтаушы элементі кәсіби Денсаулық тұжырымдамасы болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 9
  • Ғылыми жазу және ғылыми зерттеулердің тұсаукесері

    Пән магистрлік диссертацияны, ғылыми мақаланы, тезистерді, ғылыми баяндаманы ғылыми зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ұсынудың (презентациялаудың) негізгі принциптерін қолдану үшін магистранттарды даярлауға бағытталған.. ғылыми зерттеу кезеңінде, белгілі бір нәтижелер алынған кезде және оларды ғылыми қоғамға ұсыну міндеті тұрған кезде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 9
  • МСАК қызметін талдау және бағалау

    Медициналық ұйымдардың құрылымы мен ресурстарын талдау. Мемлекеттік талдау, медициналық ұйымдардың материалдық-техникалық жабдықталуы. Кадрлармен қамтамасыз етілуін және жинақталуын есептеу. Медициналық ұйымдардың есептерін талдау. Емханалар, стационарлар, әйелдер консультациясы қызметінің көрсеткіштерін есептеу. Олардың нәтижелерін бағалау. Медициналық көмек көрсетудің түрлері, нысандары мен шарттары. Медициналық көмек көрсетудің үш деңгейлі жүйесі. Қазіргі жағдайда амбулаториялық-емханалық, стационарлық, мамандандырылған медициналық көмекті ұйымдастыру. Медициналық ұйымдардың есептік-есептілік құжаттамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 9
  • Денсаулық сақтау бағдарламаларын бағалау

    Пән денсаулық сақтау бағдарламаларын бағалау әдістерін: бағалаудың жалпы принциптерін, денсаулық сақтау саясатын, бағдарламаларды, қызметтер мен ұйымдарды бағалау процесін зерттеуді қамтиды. Ұлттық денсаулықты дамыту үшін көшбасшылық процесті бағала

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 9
  • Ғылыми фандрайзинг

    Ғылыми фандрайзинг. Ғылыми зерттеулер жүргізу бойынша жобаларды іске асыру үшін ресурстарды тарту мақсатында ғылыми жобалау, конкурстарға гранттық өтінімдерді жазу және сүйемелдеу. Ғылыми фандрайзинг кезеңдері: проблеманы талдау, мақсаттар мен міндеттерді сипаттау, механизмдер мен құралдарды анықтау, сметаны құру, қолда бар және қажетті ресурстарды талдау, фандрайзинг іс-шараларын жүргізу, алынған нәтижелерді талдау және есепті дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 9

Оқыту нәтижелері

  • Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулерде пәнаралық тәсілді қолдану
  • Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы қолданбалы зерттеулерде, сондай-ақ кәсіби және педагогикалық қызметте деректерді жоспарлау, талдау және жинақтау үшін алынған білімді пайдалану.
  • Ғылыми тәсілдерді пайдалана отырып, өз біліктілігі шеңберінде қоғамдық денсаулық сақтаудың өзекті мәселелерін шешуге қатысу.
  • Қоғамдық денсаулық сақтау құрылымдарының жұмысына ғылыми білімді енгізу.
  • Қоғам үшін маңызды қоғамдық денсаулық сақтау жобаларына әр түрлі адамдармен және топтармен қатысу, денсаулықты сақтау мен нығайтуда үздік тәжірибелік нәтижелерді ұсыну.
  • Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы өз қызметін дәлелдеу қағидаттарында ұйымдастыру.
  • Кәсіби өсу стратегиясын, өзін-өзі талдау және жоғары білім деңгейінде оқыту тәжірибесін меңгеру.
Top