Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B07318 Кадастр в Қазақстан инновациялық және телекоммуникациялық жүйелер университеті

  • Жобалар мен карталардың графикалық безендірілуі
    Несиелер: 4

    Пән бағдарламасы жерді орналастыру шешімдері ншешуде жобалар мен карталарды графикалық безендірудің теориясы мен практикасын да пайдалану мәселелерін қамтиды. Сонымен қатар жобалар мен карталарды графикалық безендіру пән ретінде ірі масштабтағы жоспарларменкарталардың түпнұсқаларының мазмұнын штрихты,штрифтті, бояулы безендірудің әдістері мен тәсілдерін қамтиды. Жер бетінде (теодолитттік, мензулалық) және әуеде түсіру нәтижесінде және олардың бір түсті копияларында (литографиялық оттиск) жасалған жерді үйлестіру өндірісінің жаңа графикалық құжаттарын білуге меңгеруге білім алушыларды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары математика 1
    Несиелер: 5

    Пәні информатика және ақпараттық жүйелер мамандарын даярлаудағы негізгі пән болып табылады, өйткені ол матрицалық есептеуді, күрделі сандарды, Көпмүшелерді немесе алгебралық құрылымдарды, мысалы, векторлық кеңістіктерді, сондай-ақ геометриялық объектілердің аналитикалық сипаттамасын пайдаланатын барлық жалпы және арнайы пәндердің негізінде жатыр

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды кәсіпкерлік ойлау тәсілдерімен, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың әртүрлі тәсілдерімен таныстыру; курс аяқталғаннан кейін білім алушылар қоғамдағы, ұйым деңгейінде және өз өмірінде кәсіпкерліктің әртүрлі мақсаттары мен міндеттерін түсініп, кәсіпкерлікті көрсетудің әртүрлі тәсілдерін анықтауы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геодезия 1
    Несиелер: 4

    Геодезияның ролі мемлекеттік жер кадастрын өткізгенде, шаруааралық және шаруа ішіндегі жұмыстарының жобаларын құрастырғанда, әр түрлі масштабта пландар құрастырғанда, болашақ инженер- жергеорналыстырушы үшін ғылым ретінде аса маңызды. Геодезия пәні және оның міндеттеріжергеорналастыру мамандығында. Геодезия ғылымы дамуының тарихи дамуы. Геодезия пәнінің басқа пәндермен тығыз байланысы. Үкіметтің геодезияға қоятын міндеттері мен оның дамуы. Орман және бақ шаруашылығы, орман инженерлік іс, инженер мамандарға инженерлік геодезия пәнініңмағынасы.Геодезиялық жұмыстардың нәтижелерін маман ретінде қолдана білулері, яғни, өз беттерінше геодезиялық қызметімен бірлесе отырыпталаптарға сәйкес келетін инженерлік- геодезиялық жұмыстарды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және өмір тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курсты зерделеу білім алушыларға тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтарын, биосфераның жұмыс істеуін, зиянды, зақымдаушы факторлардан адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздерін, қауіптерден қорғау тәсілдерін, авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың салдарын жою, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану жөніндегі іс-шаралар туралы білім қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім алушылардың қазіргі заманғы жағдайларда мамандардың табысты кәсіби қызметі үшін қажетті кәсіби құзыреттерді иеленуіне, білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық моделін және сыбайлас жемқорлықты қабылдамаудың қоғамдық ахуалын қалыптастыруға, жемқорлыққа қарсы іс-қимыл әрекетінде белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    "Экономика және құқық негіздері" пәнінің мақсаты экономикалық жүйелердің жалпы негіздерін зерделеу; экономикалық процестерді, ақша-кредит жүйесін реттеудегі мемлекеттің рөлі, базалық экономикалық білімді, әлеуметтік-экономикалық процестерді, қазіргі экономикалық саясат мәселелерін зерделеу, кәсіпорындарда өндірістік-қаржылық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру; Қазақстан Республикасының Конституциясы, ҚР заңдары, заңнамалық кәсіби қызмет процесінде қатынастарды реттейтін актілер, Нормативтік-құқықтық құжаттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулердің негіздері- математикалық және физикалық зерттеу әдістерін қолдана отырып, жаратылыстану, жалпы кәсіптік және кәсіптік білім салаларындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, теориясын және тәжірибесін қамтитын пән. Пәнді игерудің мақсаты - білім алушылардың дербес ғылыми зерттеулерді орындау, эксперименттерді жоспарлау және жүргізу үшін білімін, құзыреттілігін, іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ тәжірибелердің нәтижелерін статистикалық өңдеу және бағалау дағдыларын, ғылыми негізделген қорытындылар мен ұсыныстарды әзірлеу және кәсіби қызмет саласында ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қолдану дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту мақсаты білім алушыларға физика ғылымының әр түрлі салаларындағы теориялық және эксперименттік практикалық есептерді шешуде негізгі заңдарды, классикалық және қазіргі заманғы физика теорияларын, сонымен қатар физикалық зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру; студенттердің өзіндік танымдық іс-әрекет дағдыларын қалыптастыру; болашақта кәсіби қызметтегі нақты мәселелерді шешуге көмектесетін физикалық құбылыстарды эксперименталды ғылыми зерттеу әдістері мен дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шет тілі
    Несиелер: 4

    "Кәсіби бағытталған шет тілі" пәні жалпы еуропалық тілдік құзыреттілік стандартының В1 (В2) деңгейіне сәйкес келетін мамандықтың пәндік саласын шет тілінде оқытуды қамтиды. "Кәсіби бағытталған шет тілін" оқыту студенттердің болашақ мамандығының немесе мамандығының ерекшеліктерімен жазылған шетел тілін үйренудегі қажеттіліктерін есепке алуға негізделген және мамандық бойынша әдебиетті оқуды, лексика мен терминологияны зерделеуді, сондай-ақ кәсіби қызмет саласындағы қарым-қатынасты қамтитын процесс болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жерге орналастырудың және Кадастрдың ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Жерге орналастырудың және кадастрдыңғылыминегіздеріпәні:аумақтыұйымдастырудың ғылыми - ақпараттық негізін құрайтын топырақтану, геодезия, топографиялық және жерге орналастырусызбасы, картография, экология, жерқұқығы, экономика, математикалық модельдер пәндерін оқып үйренуге негізделеді. Сонымен қатар, ол есепке алу, бағалау, жер ресурстарын басқару және басқа да жылжымайтын мүлік пәндерін игеру үшін негіз болады.Пәннің мақсаттары мен міндеттері - жергеорналастыружұмыстарыныңтұжырымдамаларын,теориялықережелерін, негізгі әдістерін игеру жәнеолардың нәтижелерін жылжымайтын мүліккадастрын жүргізу кезінде және жалпы жерресурстарын басқару саласында пайдалану студенттерге мемлекеттік жер кадастры туралы теориялық білім беру, негізгі кадастр жұмыстарының әдістемесін үйрету, жер кадастрын жүргізу жөнінде практикалық дағды беру болып табылады, әсіресе топырақты бонитеттеу мен жерді бағалау, сонымен қатар жер кадастры материалдарын жер ресурстарын басқару және ауыл шаруашылық өндірісін жоспарлау саласында. Жер кадастры ақпараттарын пайдалана отырып жер ресурстарын ұтымды - пайдалану үшін қажетті белгілі бір білім, дағдылар және машықтар жиынтығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Топырақтыңқұрылысын,құрамын,қасиеттерін, пайда болуымен дамуыныңзаңдылықтарын, географиялық таралуын,қоршағанортаменбайланысын,табиғаттағы маңызын, топырақты жақсартужәнеқұнарсыздануданқорғау,халық шаруашылығындатиімдіпайдаланужолдарыменәдістерінжәнетопырақжамылғысының егін өсіру мәдениетіндеөзгеруін оқып,үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геодезия 2
    Несиелер: 4

    жердің пішіні мен көлемін аныктауда, оның жекелеген бөліктерін планға, картаға түсіруде, жердің қималарын (профильдерін) жасауда, инженерлік жұмыстарды жобалауда, жүргізуде және пайдалануда қолданылатын әр түрлі өлшеу әдістері туралы ғылым. Бұл пән геодезиялық аспаптарды қолдануды үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жерді кадастрлық бағалау және аймақтарға бөлу
    Несиелер: 5

    Жердің базалық құнын айқындауды, бағалау аймағын бөлуді, бағалау аймағы жерінің базалық құнын айқындауды, жер учаскесінің құнын түзететін индекстерді қолдана отырып, жер учаскелерінің кадастрлық құнын айқындауды, жер учаскелерін кадастрлық аймақтар бойынша бөлуді, кадастрлық аймақтарға бөлу әдістерін қолдануды, әртүрлі санаттағыжерлерді кадастрлық бағалауды зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жер кадастры
    Несиелер: 5

    Жер кадастрының ғылыми негіздері, мағынасы, әдістемесі, даму тарихы, қазіргі жағдайы, құқықтық ұйымдастырушылық және техникалық қамтамасыз етілуі. Пайдаланатын жерлерді тіркеу жүйесі және құжаттары. Жер қоры жер кадастры обьектісі ретінде. Жерлерді есепке алу, олардың түрлері және құжаттары, олардың мазмұны және түрлері.Тіркеу және оны есепке алуды автоматтандыру. Облыс, қала және аудандардағы жер кадастрының автоматтандырылған жүйесі. Табиғи ресурстардыңкадастрлері: түсінігі, маңызы, мақсаты, құрам бөліктері, түрлері және принциптері. Бастапқы ақпаратты алу, өңдеу және талдау әдістері. Кадастрлікмәліметтерді өңдеуді автоматтандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Түсірілімдерді дешифрлеу
    Несиелер: 5

    Пән аумақтарды, акваторияларды, атмосфералық құбылыстарды олардың аэро-, ғарыштық, су астындағы суреттердегі,фотосхемалардағы, фотожоспарлардағы бейнелері бойынша зерттеу әдістерін зерттейді. Шифрды шешудің мәні-суреттердің мазмұнын декодтау, бейнеленген объектілерді тану, олардың сапалық және сандық сипаттамаларын анықтау, объектілердің қасиеттері мен оларды суреттерде көрсету арасындағы тәуелділіктер негізінде ақпараталу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Цифрлық картографиялау
    Несиелер: 5

    Геоакпараттықжүйені ақпараттық қамтамасыз ету; геоақпараттық жүйеде мәліметтерді ұйымдастыру; геоақпараттық жүйедегітематикалықмәлімет; геоақпараттық жүйемен жұмыстардыұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жерге орналастырудағы және кадастрдағы геодезиялық жұмыстар
    Несиелер: 5

    жерге орналастыру жобаларын дайындауда және жер кадастрлық жұмыстарды камтамасыз етудегі қолданылатын аспаптар мен негіз торларын құру тәсілдерін оқытады. Жерге орналастыру жобаларын құру, а/ш жерлерді жоспарлау және жер кадастрлык жұмыстарды жүргізу үшін топографиялык карта (план) колданылады. Жерге орналастыру жұмыстарында қолданылатын пландық- картографиялык материалдардың түрлері, толықтығы және дәлдігі, пландағы ұзындықтың,бағыттың,ауданның, биіктіктің дәлдігін аныктауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жер қатынастары және кадастр тарихы
    Несиелер: 5

    Жерге орналастырудың және кадастрдыңғылыминегіздеріпәні:аумақтыұйымдастырудың ғылыми - ақпараттық негізін құрайтын топырақтану, геодезия, топографиялық және жерге орналастырусызбасы, картография, экология, жерқұқығы, экономика, математикалық модельдер пәндерін оқып үйренуге негізделеді. Сонымен қатар, ол есепке алу, бағалау, жер ресурстарын басқару және басқа да жылжымайтын мүлік пәндерін игеру үшін негіз болады.Пәннің мақсаттары мен міндеттері - жерге орналастыружұмыстарының тұжырымдамаларын,теориялық ережелерін, негізгі әдістерін игеру және олардың нәтижелерін жылжымайтын мүлік кадастрын жүргізу кезінде және жалпы жер ресурстарын басқару саласында пайдалану студенттерге мемлекеттік жер кадастры туралы теориялық білім беру, негізгі кадастр жұмыстарының әдістемесін үйрету, жер кадастрын жүргізу жөнінде практикалық дағды беру болып табылады, әсіресе топырақты бонитеттеу мен жерді бағалау, сонымен қатар жер кадастры материалдарын жер ресурстарын басқару және ауыл шаруашылық өндірісін жоспарлау саласында. Жер кадастры ақпараттарын пайдалана отырып жер ресурстарын ұтымды - пайдалану үшін қажетті белгілі бір білім, дағдылар және машықтар жиынтығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фотограмметрия және қашықтықтан зондтау
    Несиелер: 5

    Фотограмметрия деген сөз гректің Photos- сәуле, gramma-жазу және metreo- өлшеу деген сөздерінен құралған. Нақты айтқанда фотограмметрияжербетіндегі объектілердің түрін, пішінін, өлшемдерін және орналасу жағдайларын олардың фотографиялықбейнелерін (фотосуреттерін)өлшеуарқылы анықтайтынғылымсаласы. Фотограмметрия ғылым мен техниканың көптеген салаларында геодезия мен астраномияда, әскери инженерлік ісі мен артиллерияда, сәулеттік өлшеулерде, география мен мұхиттарды зерттеулерде, атомдық сынаулар мен ғарыштықзерттеулерде, ауыл шаруашылығында және басқа өлшеулерде кеңінен қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жер қатынастарын құқықтық реттеу
    Несиелер: 5

    Табиғи ресурстар кадастрын анықтау, салалық кадастрлардың негізгі элементтері. Табиғи ресурстар кадастрларының түсінігі, мақсатыжәнеміндеттері. Кадастрлардың құрамдас бөліктері, түрлері және принциптері. Кадастрлардың даму тарихы. Табиғи-ресурстықкадастрлар жүйесін қалыптастыру принциптері. Жер кадастры. Су кадастры. Орман кадастры. Пайдалы қазбалар кен орындары мен көрініс-белгілерінің кадастры. Кәсіпшілік кадастр. Ерекше қорғалатын аумақтардың кадастры. Табиғи ресурстардыңкешенді аумақтық кадастрының мәні. Табиғи ресурстар мониторингі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жерге орналастырудағы және кадастрдағы Ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Осы курс бойынша білім алушылар жобалаудың, кадастрдың және жерге орналастырудың заманауи географиялық ақпараттық жүйелері туралы жалпы түсініктерді, жерге орналастыру және мемлекеттік жылжымайтын мүлік кадастрын жүргізу үшін Mapinfo, Autocad және 3D модель бағдарламалық кешенін қолдану мүмкіндіктері мен тәртібін зерделейді. Оқу пәні жерге орналастыру және кадастр саласындағы бакалаврларға, сондай-ақ жобалау, жылжымайтын мүлік кадастры, жерге орналастыру саласындағымамандарға арналған. "Жерге орналастырудағы және кадастрдағы ақпараттық жүйелер" пәні бойынша білім алушылар жерге орналастыру және кадастрлық жұмыстарды талдау, модельдеу, жобалау кезінде заманауи компьютерлік техниканы, мәліметтер базасы мен банктерін, геоақпараттық жүйелер мен жер- кадастрлық ақпараттық жүйелерді дербес қолдануды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ландшафттарды пайдалану және қорғау
    Несиелер: 5

    Пән ландшафттың ресурстарды қалпына келтіретін және қоршаған ортаны құрайтын функцияларын орындау мүмкіндігін сақтауды қарастырады. Бұл курс адамның қоршаған ландшафттарға әсер ету бағыттары мен дәрежесін анықтауға; ландшафтарды қорғау және қорғау қағидаттарын әзірлеуге; адамның ландшафттарға әсер ету салдарын бағалауға; бұзылғанлан дшафттардықалпына келтіру жөніндегі іс-шараларды әзірлеуге; ландшафтарды қалпына келтірудегімелиорациямен рекультивацияның рөлін анықтауға негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жерді пайдаланудың және қорғаудың мемлекеттік бақылауы
    Несиелер: 5

    Мәні мен рөлі нарықтық қатынастарды құқықтық реттеуде болатын арнайы әдіснамалық функцияларды орындайтын юриспруденцияның кешенді ғылымы. Ол шаруашылық (кәсіпкерлік) қатынастарды құқықтық реттеу, шаруашылық құқық институттарының құқықтық нормаларын заңнамалық бекіту тетігін айқындайтын ұғымдар мен санаттардың мазмұнынашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кадастрлық жұмыстарды жүргізудің автоматтандырылған технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жылжымайтын мүлік объектілері кадастрындағы өндірістік және ғылыми міндеттерді шешу кезінде жер учаскелері мен жылжымайтын мүлік объектілері туралы ақпаратты жинау, жүйелеу, өңдеу және есепке алудың заманауи автоматтандырылған технологияларын қолданудың тұрақты дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жерге орналастырудағы және кадастрдағы геоақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    AutoCAD программасын қолдану. Басты экранның негізгі бөлімдері. Стандартты құрал-сайман панелін қолдану. Сызбаның масштабы туралы негізгі мәліметтері. Сызбаның лимиттері. AutoCAD бұйрық жолағын қолдану.Шагтық байланысымен, торабымен, объектік байланысының режимімен басқару. Мөлшерлі объектілерді құрастыру, олармен қолдануы. Линиялық, радиалдық, бұрыштық, ординаттық және басқа мөлшерлердің типтері.қабаттарды құру және олардың қасиеттерімен басқару. Сервистік бағдарламалары. Персоналдық компьютерлерге керекті қолданбалы бағдарламаларының пакеттері: мәтін редакторлары, электрондық кестелер, графикалық редақторлар, мәлімет базалармен басқару жүйесі. Графикалық редақтормен сызу жұмыстарын жасау. Компьютерлікбезендірудің перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жер кадастрының автоматтандырылған жүйесі
    Несиелер: 5

    Жер кадастрының автоматтандырылған жүйесінің теориялық негіздері. Қазақстан Республикасындағы жер реформасы. Қазақстан Республикасындағы жерге орналастыру жүйесі. Жерге орналастыру жәнежеркадастрының автоматтандырылған жүйесінің жалпы жағдайы.жеркадастрының автоматтандырылған жүйесінің ұғымы. Жобаларды құру және негіздеудің жалпы әдістемелік мәселелері. Жерді тиімді пайдалану.Жеркадастрының автоматтандырылған жүйесінің әдістері.Жер кадастрының автоматтандырылған жүйесінің технологиялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шаруашылық аралық жерге орналастыру
    Несиелер: 5

    Пәнде шаруашылық аралық жерге орналастырудың өзекті сұрақтары және жер пайдалану тиімділігін қамтамасыз ету қарастырылған. Жобаны жасау мен дәлелдеуді жүзеге асыру бұл барлық жерді орналастырудың негізі. Осыған байланысты студенттердің алған білімін басқа пәндермен байланыстырып, жерге орналастыру жобалау әдістемесін меңгеру, ҚазақстанРеспубликасыныңжер реформасы мен жер кодексіне өзгерістер енгізу есебінен шаруашылық аралық жерге орналастыруға жататын жобалардың барлық түрлерін өз еркімен орындау болып табылады.Ауылшаруашылық өндірісінде жерді ұтымды пайдалану және жерді иеленудің жобалау әдістері, теориялық курстың негізгі мазмұны ұсынылады.«Шаруашылық аралық жерге орналастыру» пәнін оқытудың мақсаты – жерді салаларарасында немесе бір сала ішінде жер пайдаланушылар немесе меншік иелері арасында бөлуді және жер пайдаланудың кемістіктерін жоюды жобалау әдістемесін студенттер меңгере алатындай теориялық білім, тәжірибелік дағды беру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ландшафттану
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде ландшафт қабығының табиғи компоненттерінің ажырамас бірлігі туралытүсінікқалыптастыруға бағытталған. Жер, оны құрайтын табиғи, табиғи-антропогендік геожүйелер туралы білім. Бұл курс географиялық қабықтың аумақтықфизика-географиялық дифференциациясыныңнегізгі заңдылықтарынқамтиды;табиғи ландшафттың қасиеттері, оның құрылымы; ландшафтық карталар, физикалық- географиялық және ландшафтық – экологиялық аудандастыру карталары; далалық ландшафтық зерттеулер әдістемесі; табиғи-аумақтық кешендерді дұрыс анықтау, картаға түсіру және сипаттау үшін Ландшафттануменфизикалық- географиялық аудандастырудың теориялықережелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жердi мемлекеттiк тiркеу және есепке алу
    Несиелер: 5

    тіркеуші органның меншік құқығын және басқа да құқықтарды, сондай-ақ жылжымайтын мүлікке ауыртпалықтарды есепке алу рәсімін тәртіппен қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жер мелиорациясы
    Несиелер: 5

    Мелиорация түсінігі. Мелиорация түрлері. Суландыру түрлері, суландыру режимі, суландыру жүйесін жобалау, суландыру тәсілдері. Бұзылған жерлерді қалпына келтіру.Ауылшаруашылығы гидрологиясы. Топырақ гидрологиясы. Дақылдарды суару режимі және элементтері. Дақылдарды суару жүйелері. Суару тәсілдері. Төгінді суды пайдалану. Суармалы жерлердің сортаңдануымен күресу. Ирригациялық эрозия және онымен күрес жүргізу. Ауыл шаруашылық аймағын суландыру. Суару жүйелерін пайдалану. Суармалы ауыспалы егістікте дақылдарды өсіру технологиясы. Мелиорацияның экономикалық тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жылжымайтын мүлік объектілерінің аумағын абаттандыру
    Несиелер: 5

    Аталғанпәнқалалық орта дизайнының даму тарихын, аумақтыландшафтықұйымдастырудызердел еуге;қалақұрылысы,сауықтыру және рекреациялық факторларды, сондай–ақмәдени- тарихи дәстүрлер мен және әлеуметтік проблемалармен байланысты талаптарды қарастыруғабағытталған.Курсқа: қаланын емес екентті көгалдандыру жүйесінің қазіргі жағдайы,көгалдандырылған аумақтарды орналастыруғатабиғи-климаттық және қала құрылысы факторларының әсері, қалалық ортаның негізгі элементтері, тұрғын үй кешенінің жекелеген аумақтарындағы нормативтік көрсеткіштер кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Агроорманмелиорациясы
    Несиелер: 5

    Жиынтығы орман шаруашылығы жақсартуға бағытталған іс-шаралар топырақ-гидрологиялық және климаттық жерлерде, делающих оның неғұрлым қолайлы жүргізу үшін ауыл шаруашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жерге орналастыруды жобалау
    Несиелер: 5

    Пән ауылшаруашылығы кәсіпорындарының аумағын ұйымдастыруды; ауылшаруашылығын пайдалану ұғымы мен мазмұнын; өндіріс пен аумақтың өзара байланысын;жерпайдаланудың кемшіліктері ұғымын және оларды жоюә дістерін; жер пайдаланудың кеңістіктік жағдайларынбағалауәдістерін; ауылшаруашылығыжәне ауылшаруашылығы емес жер пайдаланудың экономикалық,әлеуметтікжәне экологиялық негіздемесін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Агробизнесті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл курста мынадай тақырыптарды зерделеукөзделеді:агробизнесті ұйымдастырудың ғылыми негіздері, бизнес түрлері; кәсіпорындардың ұйымдық- экономикалықнегіздері,өсімдік шаруашылығы салаларында өндірісті ұйымдастыру;астықөндірісін ұйымдастыру; мал шаруашылығы салаларында өндірісті ұйымдастырудың жалпы мәселелері; мал шаруашылығын ұйымдастыру; қой шаруашылығы мен құс шаруашылығыкәсіпорындарын ұйымдастыру; қой шаруашылығы мен құс шаруашылығыкәсіпорындарын ұйымдастыру; агробизнесті жоспарлау. Агробизнесті ұйымдастыру мынадай іс- қимылдарды қамтиды: Ауыл шаруашылығы кәсіпорындары салаларының жай-күйі мен қызметін талдау, аграрлық бизнестің дамуын жоспарлау, бизнес-жоспар құру, өндіріс пен еңбектің ұтымды ұйымдастырылуын қамтамасыз ету, Еңбеккеақы төлеудің ғылыми негізделген нормалары мен прогрессивті нысандарын белгілеу, ауылшаруашылығы салаларының кірістілігі өсуінің көздері мен резервтерін табу, өндірістің рентабельділігі мен бәсекеге қабілеттілігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін оларды толықпайдалануды және өндірістің бәсекеге қабілеттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Геодезиялық аспаптар мен құралдар
    Несиелер: 5

    Пән мынадай құрамдас бөліктердің теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын қамтиды: геодезиялық құралдар мен аспаптар теориясы; геодезиялық құралдар мен аспаптардың түрлері: жер өлшегіш таспалар, нивелирлер, теодолиттер, компастар, буссольдер;геодезиялық құралдар мен аспаптардың жұмыс принципі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Агроқұрылымдарды ішкі шаруашылық жерге орналастыру
    Несиелер: 5

    Пән агроқұрылымдардың (ЖШС, АҚ, ӘКК, ш/қ және т.б.) шаруашылықішілік жерге орналастыру жобасын әзірлеу кезінде мәні, мазмұны, камералдық және далалық жұмыстарды қарауды қамтиды. Өндірістік орталықтарды, магистральды ішкі шаруашылық жолдарды, су шаруашылығы объектілерін және басқа да инженерлік құрылыстарды орналастыру сияқты құрамдас бөліктерді зерделеу, сондай – ақ қажеттіжоспарлы-картографиялық материалды пайдалана отырып, негізгібөлігін-жер ұйымдарын қарау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жер мониторингі
    Несиелер: 5

    Жер мониторингінің түсінігі, мақсаттары, мазмұны және жүргізу принциптері; жер мониторингініңқұрылымы;жер мониторингінің берілген мәліметтерін қолдану және жинақ жүйесі; жер мониторингінің көрсеткіш жүйесі; кешенді жерді түгендеу; жерлердің ластануы; жер мониторингінің ғылыми және техникалық қамтамасыз етілуі; шетелдегі жер мониторингі; жер мониторингініңхалықаралық бағдарламасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Территорияны инженерлік жабдықтау
    Несиелер: 5

    Автокөлік жолдарының жіктелуі. Жолдардың көлденең көрінісі. Пландағы жол элементтері. Жобалык сызықты салу. Жол төсемінің деформация түрлері. Адырлы жердің пайда болуы оның жүрісі. Су өткізгіш құбырлар. Жоғарғы беттегі суды бұру. Су өткізу кұрылысының түрлер. Жол кұрылымының жобасын кұру. Ірі қиыршық тас қабаттарының кұрылғысы. Жолдарды күту мен жөндеу. Жобалык- сметалық кұжаттама. Жол құрылысыныңсатылық әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бүлінген жерлерді рекультивациялау
    Несиелер: 5

    Бүлінген жерлерді қалпына келтіруді жүргізудің мақсаты қоршаған орта жағдайларын жақсарту, жер мен су айдындарының өнімділігін қалпына келтіру болып табылады.Бүлінген жерлерді қалпына келтіру жөніндегі іс-шараларға: құрылыс қалдықтары мен ірі сынықтардан өрескел механикалық тазарту; тегістеу және таза жоспарлау; құнарлы топырақпен толтыру; мелиорациялық жүйені жүргізу; артық ылғалды жоюға арналған дренаж құрылғысы; органикалық және минералды тыңайтқыштарды енгізу; эрозияға жол бермейтін арнайы таңдалған шөптерді себу кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аудандық жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің әкімшілік аудандардың (муниципалитеттердің) аумақтық-экономикалық құрылымы саласындағы теориялық білімдерін қалыптастыруды және олардың ұлттық экономика салаларын оңтайлы орналастыруды, халықтың еңбек, тұрмыс және демалыс жағдайларын жасауды қамтамасыз ететін жоспарлау құрылымын қалыптастыруды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жерге орналастыру және кадастр бойынша жобалық және ғылыми қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Осы пән бойынша білім алушылар геодезия,фотограмметрия,жерді қашықтықтан зондтау курстарынан өтіп жерге орналастыру жобалау, жер және қалалық кадастр жұмыстарында пайдалану үшін, сонымен қатар ақпаратты алу және өңдеу әдістерін зерделейді.Электрондық-оптикалық аспаптарды(теодолиттер,тахеометрлер) жәнеGPS-қабылдағыштардықолдана отырып, ақпаратты жинаудың заманауи әдістеріне ерекше назар аударылады, олар ақпаратты магниттік тасымалдағыштарға жазуға мүмкіндік береді, содан кейін оны ГАЖ-дапайдалануүшінкомпьютерге енгізеді.Фотограмметрияда,әсіресе цифрлық фотограмметрия бөлімінде және жердіқашықтықтанзондтаукурсында аэроғарыштық ақпарат алу, аэроғарыштық суреттердіөңдеудіңбағдарламалық жасақтамасыменәдістеріжәнеосы ақпараттыГАЖжәнетехнологияларда пайдалану мәселелері қарастырылады.Жер және қалалық кадастрлар, жерге орналастыруды жобалау курстары оқытушыларда олардың болашақ кәсіби қызметі үшін қажетті базалық білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Осы курстарда қалыптасқан білім, дағдылар ГАЖ және технологияларкөмегіменжерге орналастыру міндеттеріне қол жеткізуде шығармашылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді.Жергеорналастырумен кадастрдағы ғылыми қызметте білім алушылар жерді межелеуді және өзге де жылжымайтын мүлік объектілерін қалыптастыруды зерделейді, жер учаскелерін және өзге де жылжымайтын мүлік объектілерін пайдалануды бақылау және меншік құқығын белгілеу бойынша құқық қолдану қызметін, жылжымайтын мүлік объектілерін түгендеу, жер және өзге де жылжымайтын мүлік мониторингісін,бейімделген ландшафттық егіншілікті игеру негізінде жерге орналастыру жобаларын әзірлеуін, бейімделген жерге орналастыруда егіншіліктің ландшафтық жүйелерін жобалауқағидаттарын,жер мониторингісінің ғылыми бағыт ретінде (тұжырымдама, әдістеме, технология), ғылыми негіздерін, мақсаттарын, функцияларын, жер мониторингісін ұстау және ұйымдастыру (республикалық, өңірлік және жергілікті деңгейлер), жер мониторингісінкартографиялық қамтамасыз ету (республикалық деңгейдегі жер атластары, сондай-ақ ел өңірлеріне, базалық, түгендеу, болжамдық және басқа да карталар жасау), қарқынды егіншіліктеагроэкологиялықмониторингілер,агроэкологиялық мониторинг компоненттері, мониторинг жүргізудің мақсаттары, міндеттері, құрылымы, биогеохимиялық тәсілдері және басқаларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы кәсіпорындарының жер пайдалануды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығы кәсіпорындарының жер пайдалануды ұйымдастырудың теориялық негіздерін, жер учаскелерінің өндірістік әлеуетін және оларды экономикалық бағалауды, Жер ресурстарын пайдалануды ұйымдастыруды, әкімшілік ауданның жерге орналастыру негіздерін, шаруашылықішілік жерге орналастыру әдістемесін, шаруашылықаралық жерге орналастыру жобаларын жасаудың мазмұны мен әдістемесін, елді мекендердіңжер-шаруашылық құрылысын зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жер құқығы
    Несиелер: 5

    Жер қорын мемлекеттік басқару, мемлекеттік жер кадастры, жерлерді үлестіру, қайта үлестіру және қайтып алу; жерді үйлестіру, жерлерді қорғау және пайдалануды мемлекеттік бақылау; жерді иелену, билеу және пайдалану құқықтары; жер дауларын шешу, жерлерді құқықтық қорғау және жер заңдылығын бұзғаны үшін жауапкершілік; ауыл шаруашылық кәсіпорындарының, ұйымдардың және мекемелердің жер пайдалану құқығы; азаматтардың жер меншіктеу құқығы; жерге кепілдік беру әрекеттері, жерсалықтары, жер қорының категориялары бойынша жерлердің құқықтық тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеулерсаласындабұл мамандандыру көп салалы жер пайдалануға көшу жағдайында жердің кадастрлық жай-күйі жүйесінің әзірлемелерін, жер-бағалау жұмыстарын (жердің барлық санаттары бойынша) ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етуді, мемлекеттік автоматтандырылған жер кадастрын алудың және енгізудің ғылыминегіздерінәзірлеуді, мемлекеттік жер кадастрындағы сапалық және сандық көрсеткіштердің құрамын, жер учаскелері туралы мәліметтерді жинау, құжаттау, жинақтау, өңдеу және сақтау қағидаттарын қамтиды, жер кадастрын жүргізудің бірыңғай әдістемесін әзірлеу, топырақтың салыстырмалы сапалық сипаттамасының ғылыми негіздері, жерді пайдалануды ұйымдастырудың ғылыми негіздері, жердің ғылыми негіздері, мақсаттары, функциялары,мазмұныжәне мониторингін ұйымдастыру.Техникалыққұралдарды, бағдарламалық қамтамасыз етуді, географиялық деректер базасын, персоналды,кеңістікте байланыстырылатын және таратылатын процестер мен құбылыстар туралы ақпаратты жинаудың, сақтаудың, талдаудың және берудің ресми белгіленген нормалары мен қағидаларын біріктіретін күрделі жүйелерді иеленуді білім алушыларға үйренуге үйрететін геоақпараттықжүйелермен технологияларды пайдаланылады.ГАЖ және технологиялар көптегенғылымипәндердің қиылысында дамитынын ескере отырып, жерге орналастыруда қолданылатын ГАЖ және технологиялар негізгі пәндерге негізделеді: геодезия, фотограмметрия,картография, қашықтықтан зондтау, жобалау, ландшафттану және экология, геологияжәне геоморфология және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кадастрлық жұмыстарды ұйымдастыру және жоспарлау, экономикасы
    Несиелер: 5

    Пән: жер кадастрын жүргізу кезінде деректерді алу, өңдеу және талдау әдістерін; жер-кадастрлық мәліметтер мен оларды алу тәсілдерін; жер кадастрының деректерін алудың, өңдеу мен талдаудың статистикалық әдістерін; мемлекеттік жер кадастры құрамындағы жер-бағалау жұмыстарын; Жер-бағалау жұмыстарының жалпы ережелерін; жер кадастры кезіндегі дайындық жұмыстарын; Жер-бағалау аудандастырылуын; жерді бағалаудың жалпы принциптерін; жерді бағалау әдістемесініңнегізгіережелерін;кәсіпорынның жер кадастрының мақсаты мен міндеттерін қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Елді мекендерді жоспарлау және салу
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты жекелеген қалалық аумақтарды қайта құру, жаңарту, қала аумақтарын дамытудың негізгі мәселелері мен перспективалары туралы, жоспарлау ұйымының қазіргі заманғы тұжырымдамалары туралы ақпарат алу, қала құрылысы қызметі саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды зерделеу мәселелерін шеше отырып, білім алушылардың елді мекендерді жоспарлау және салу негіздері саласындағы құзыреттерін игеру деңгейін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жер нарығы
    Несиелер: 5

    Жер нарығы және оның ерекшеліктерімәселелерін зерделеуді, жер учаскелерінің құқықтық режимін, жер учаскелерін бағалау рәсімін қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы кәсіпорындарының аумағын экологиялық-шаруашылық бағалау
    Несиелер: 5

    Ауылшаруашылықалқаптарыныңтерриториясынэкологиялық- шаруашылықтықбағалау пәнінің міндеттері, мақсаттары. Ауылшаруашылық алқаптарыныңтерриториясын экологиялықшаруашылықтық бағалаудағы қолданылатын ақпараттар, көрсеткіштер мен әдістер. Территорияны экологиялық ландшафтық аймақтау. Экологиялық мәселелер мен экологиялық ситуацияларды бағалау критериялары. Экологиялық мәселелерменэкологиялық ситуациялардың жіктелулері. Экологиялық ландшафтылық негізде ауылшаруашылық кәсіпорындарының алқаптарын жерге орналастыру. Алқаптарды экологиялық географиялықаудандастыру. Территорияның экологиялықшаруашылықтық балансының негіздері. Алқаптарды ұйымдастыру және ландшафтылықжоспарлау. Геоморфологиялық және климаттық жағдайларды агроэкологиялық бағалау. Топырақтық жағдайларды агроэкологиялықбағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жылжымайтын мүлік объектілерін тіркеу және түгендеу
    Несиелер: 6

    түгендеу-бұлжергеорналастыру қызметініңжекетүрі-жерге орналастырудан бұрын объектіні зерттеу шарасы. Түгендеу жөніндегі жұмыстарды жүргізудің негізгі міндеті Жерге орналастыру объектілері, жер учаскелерінің бөліктері, оның ішінде жылжымайтын мүлік объектілері орналасқан немесе пайдалану шектелуге жататын жерлер туралы; жердің сапасы туралы: топырақ және геоботаникалық сипаттамалар; жерді пайдалану туралы: өз бетінше басып алу, Ауыл шаруашылығы алқаптарының құрамы, топырақтың тозу процестерінің даму дәрежесі, бұталар және т. б. туралы мәліметтерді алу немесе жаңарту болып табылады.; жердің құқықтық режимі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жылжымайтын мүлікті бағалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты кәсіпорындардың құнын бағалаудың негізгі принциптері мен стандарттарын зерттеу, сонымен қатар жылжымайтын мүліктің мәні мен жалпы жіктелуін зерттеуді қамтиды. - жылжымайтын мүлікке меншік құқығының анықтамаларын білу, - жылжымайтын мүлік нарығының моделін инвестициялық нарықтың бөлігі ретінде қарастыруды білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жылжымайтын мүлік объектілерінің типологиясы
    Несиелер: 6

    Жылжымайтын мүлік объектілері туралы теориялық негіздер мен ұғымдарды, олардың сыныптамаларын зерделеуге, жылжымайтын мүлік сапасын жүйелеу және бағалау бойынша дағдылар мен білімді меңгеруге, жылжымайтын мүлікке құқықтардымемлекеттіктіркеу әдіснамасын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кадастрлық қызметті мемлекеттік реттеу
    Несиелер: 5

    Пән кадастрлық қызметті нормативтік- құқықтық қамтамасыз ету; техникалық түгендеу және техникалық есепке алу бойынша жұмыстарды орындауды нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету; жылжымайтын мүлік объектілерін сыныптау;жылжымайтынмүлік объектілерінің түсінігі, мәні және негізгі сипаттамалары; жылжымайтын мүлік объектілерінің түрлері, сипаттамасы және сыныптамасы; жер учаскесі жылжымайтын мүліктің базалық объектісі ретінде; жерқорының құрамы, жердің санаттары, құрамы және нысаналы мақсаты; ғимараттар мен құрылыстар туралы жалпы ұғымдар; ғимараттардың типологиялық сыныптамасы; ғимараттарға қойылатын талаптар; тұрғын ғимараттар, өнеркәсіптікғимараттар,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON10

    қойылған міндеттерді талдау және оларды жер кадастры саласында практикалық қолдануға дейін жеткізе отырып, физика-математикалық зерттеулерде олардың шешімін табу.

  • Код ON7

    көркем мәдениет және көлемдік-кеңістіктік ойлау негіздерін тиісті деңгейде меңгерудің дәстүрлі және жаңа техникалық бейнелеу құралдарын пайдалана отырып, жобалық шешімдерді бағалау; аумақты аймақтарға бөлу және ірі өнеркәсіптік және құрылыс объектілерін кешенді орналастыру бойынша ұсыныстар әзірлеу, оның ішінде аумақтың санитарлық және эстетикалық жай-күйін қолдауға және жақсартуға бағытталған абаттандыру объектілерін жобалау және орналастыру;

  • Код ON1

    дүниетанымдық, азаматтық, адамгершілік және басқарушылық ұстанымды, мәдениет пен дінді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықты және олардың көрініс формаларын қалыптастыру үшін тарихи-философиялық білімдерін көрсету

  • Код ON13

    қауіпсіз тыныс-тіршілікті басқарудың құқықтық, нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін түсіндіру; жерге орналастыру және кадастрлық жұмыстарды жүргізу кезінде, оның ішінде ТЖ жағдайында зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету

  • Код ON5

    Жобаларды жобалау мен игерудің барлық кезеңінде құқықтық, техникалық, экономикалық және ұйымдастырушылық мәселелерді шешуді ескере отырып, Жер кадастры және жобалау саласында көшбасшылық қасиеттерді көрсету және өз бетінше әрі қарай оқытуды тәжірибеге енгізу

  • Код ON8

    жерге және жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеу, топырақты сандық және сапалық есепке алу, бағалау, жерді түгендеу және техникалық паспорттар жасау, жер мен жылжымайтын мүлікті бағалау, электрондық үкіметті жүргізу мақсатында жер-мүлік қатынастарын құқықтық, экономикалық және әкімшілік реттеу ережелерін қолдану; ғылыми зерттеулерді талқылау және олардың нәтижелерін оқу және өндірістік процеске енгізу

  • Код ON6

    геодезиялық өлшеулер мен жергілікті жердегі құрылыстарды жоспарлау және ұйымдастыру, шаруашылықаралық және шаруашылықішілік және учаскелік жерге орналастыру жобаларын әзірлеу және жасау; ландшафтық-экологиялық қағидаттар мен табиғатты ұтымды пайдалану мен табиғатты қорғау әдістері негізінде жерді рекультивациялаудың, аумақты эрозияға қарсы ұйымдастырудың және агроорман-мелиорациялық іс-шаралардың жұмыс жобаларын талдау.

  • Код ON3

    жалпы аумақты картаға түсіру үшін топографиялық және кадастрлық жоспарлар мен карталарды графикалық және сандық түрде жасау және жаңарту, сондай-ақ жобалау-зерттеу, ғылыми, өндірістік және басқару қызметіндегі міндеттерді шешу үшін Геоақпараттық технологиялар және аэроғарыштық және жерүсті суреттерді фотограмметриялық өңдеу технологиялары негізінде жерге орналастыру және жер-кадастрлық ақпаратты жинау, жүйелеу және есепке алу, дайындау және өңдеу сапасын анықтау.

  • Код ON9

    зияткерлік адалдықпен практикалық, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістеріне сүйену; оларды жоспарлау, болжау, жер ресурстарын басқару және бақылау салаларында қолдану және енгізу актілерін жасау жолымен олардың нәтижелерін өндірісте апробациялау.

  • Код ON11

    егіншілік жүйесін және ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру технологияларын әзірлеу үшін қажетті ақпарат жинауды жүзеге асыру.

  • Код ON4

    көп мәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда коммуникация процесіне тікелей қатысуға мүмкіндік беретін тілдерді меңгеруде базалық коммуникативтік дағдыларды қолдану.

  • Код ON12

    қоршаған ортаға, сондай-ақ адамның жай-күйіне, тіршілік әрекетіне және шаруашылық саласына далалық диагностика мен бағалауды жүргізу; экономика мен табиғатты пайдаланудың құқықтық негіздері негізінде табиғи және антропогендік ландшафтардың құрылымын, динамикасын және жұмыс істеуін зерттеу.

  • Код ON2

    қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологиядағы шешімдер қабылдау және олардың салдарын бағалау: қажетті ақпаратты іздеу, талдау, іріктеу және өңдеуге арналған интернет-технологиялар және мультимедиялық технологиялар, зерттелетін салада құбылыстар, теориялар мен олардың арасындағы күрделі тәуелділік фактілерін білу мен түсінуді қолдану.

Top