Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02130 Хореография в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Сабақ барысында хореография өнерінің негізі классикалық экзерсис жаттығуларды жанжақты үйретеді. Қимыл мен классикалық әуенінің үйлесімділігін зерттейді. Классикалық бидің негізгі шарттылығы: аяқтың ашық болуын, би қадамының жоғарлығын, айналуларды менгеріп, дененің иілгіштігін арттыру. Жоғарыға секіру, қолдың еркін, нәзік қозғалуы, нақты координация қалыптастыруды, шыдамдылық пен күш жинақтауды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биді оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Теориялық қорын байыту.Арнайы әдебиеттермен жұмыс. Би өнерінің түрлері, балетмейстердің атқаратын қызметі, жалпы түсінік. Биді оқытудың теориялық аппараты. Биді орындаудың әдістерін, тәсілдерін және жолдарын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ және шетел хореографиясының тарихы
    Несиелер: 4

    Болашақ хореографтарға би өнерінің даму жолдарын түсініп білуге басшылық жасау. Әр түрлі хореография мектептерінің негізгі көркемдік және техникалық бағыттары мен ҚР балет педагогикасының жетістіктерін меңгерту. Қазіргі кездегі би өнерінің қарқынды дамуы, осы салада қызмет ететін мамандарды даярлау студенттің ой-өрісі жетілген, мәдениеті мен білімі жоғары болуын талап етеді. Осы сала бойынша сапалы білім алуда «Қазақ және шетел хореографиясының тарихы» пәнінің алатын ролі зор. Бағыт беруші курс болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының билері
    Несиелер: 4

    Әлем халықтарының би техникасының ерекшеліктерін игеру, хореографиялық лексиканы зерттеу, халық би ансамбльдерінің ең үздік қойылымдарын талдау, музыкалық материалды сауатты пайдалану. Әлем халықтарының билерімен таныстыру жүзеге асырылады, әр түрлi жанрдағы хореографиялық шығармалардың ұлттық лексикасын орындау мәнеріне студенттерді даярлау; хореографиялық ұжымдарда қойылым жұмыстарды орындауды жүзеге асырудың тәжірибелік дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биді оқытудың теориясы мен әдістемесі 1
    Несиелер: 4

    «Биді оқытудың теориясы мен әдістемесі 1»- хореографиялық пәндерді оқыту әдіснамасы бойынша білім жүйесін қалыптастыру. Хореографиялық ұжымның негізі ретінде білім беру бағдарламасы туралы идеяларды қалыптастыру. Оқу-әдістемелік құжаттамамен жұмыс істеу, хореография сабақтарын жоспарлау дағдыларын меңгеру. Классикалық, халықтық, қазақ, қазіргі заман биінде сабақтарды құрастыру әдіснамасын меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Костюм тарихы
    Несиелер: 4

    Курс – костюм жайлы түсінік береді, оның шығу, даму кезендерін қамтиды. Костюм тарихын жетік білуге, оның адам өміріндегі алатын орнын зерттеуге бағыт береді. Антика дәуірі мен қазіргі заманға дейін тарих өнерінің қалыптасу кезеңдерін оқытып үйретуді мақсат етеді. Еуропа және Азия құрылығын мекендеген жақын және шет елдердегі халықтардың киім мәдениетімен таныстырады. Әр халықтың қолданған киімін анықтайды. Қазақ ұлттық киімімен терең танысып, түрлі әдебиеттер мен ғылыми зерттеулерді қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгереді, құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін түсінеді, сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы кешенді білім алады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша әрекеттер мен дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хореографтың шеберліг 1
    Несиелер: 4

    "Хореографтың шеберлігі" - студенттердің хореографиялық шығармаларды жасау бойынша теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. - студенттерді хореографиялық шығармалардың қалыптасуы мен дамуының тарихи кезеңдерімен таныстыру; - хореографиялық өнер туындыларын шығарудың және қоюдың негізгі әдістерін меңгеру. Практикалық сабақтарда студенттер би қимылдары негізінде би комбинацияларын құрастыру дағдыларын игереді. Бұл ретте студенттер дамытушы элементтері бар халықтық (ұлттық) бидің 2,3 тобы негізінде би комбинацияларын құрастырады, музыкалық материал негізінде қимылдарды біріктіруді (күрделендіруді), түсіндіру мен импровизацияны вариациялау тәсілдерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балетмейстер өнері 1
    Несиелер: 4

    Балетмейстер жаңа хореографиялық шығармалардың жасаушысы, хореографиялық композиция және орындаушылық саласындағы кәсіби дағдыдан басқа автор-драматург. Қоюшы-режиссердің білімділігіне және актерлік, жоғары орындаушылық шеберлігі қабілетіне ие болу керек. Балетмейстердің жұмыс жасау мәдениеті өмірде де ұжымға ықпалы мол. Қазіргі кездегі би өнері қарқынды дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ биінің терминологиясы 1
    Несиелер: 4

    Қазақ биінің терминологиясы пәнінің мақсаты қазақ биінің терминологиясын игеріп, оқыту жүйесін меңгерту. Оқып-үйренген материалды қолдана отырып сабақ өткізу, қазақ биінің бөлімдері мен тараулары бойынша толық мағлұматпен қаруландыру. Қазақ биінің терминологиясы - халық биінен ел тіршілігінің бояулары ғана емес халықтың мінез-құлқы, болмысы. Терминологиялық аппараттың қалыптасуы. Қазақ биінің терминдерін практикалық қызметінде пайдалану жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері 1
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-қазақ биін оқыту әдістемесі мен орындау техникасын үйрену . - қазақ биінің пайда болуы мен дамуын зерттеу . - практикалық көрсетілімді меңгеру - мінезді,мәнерді және стильді меңгеру және беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биді оқытудың теориясы мен әдістемесі 2
    Несиелер: 5

    Биді оқытудың теориясы мен әдістемесі 2» пәні: Классикалық биді оқыту әдістемесі (классикалық би сабағының бөлімдері: станок жанында, зал ортасында жаттығу, аллегро, олардың мазмұны, Классикалық би элементтерін орындау техникасын, оқытудың негізгі әдіснамалық принциптерін меңгеру). Халық биін оқыту әдістемесі (Халық биінің сабақтары: станок жанында жаттығу , залдың ортасында жаттығу, эскиздер, олардың негізгі міндеттері, мазмұны). Қазіргі заман биін оқыту әдістемесі (заманауи би сабағының бөлімдері: жылыту, омыртқа жаттығулары, импровизация, олардың негізгі міндеттері және мазмұны).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік.
    Несиелер: 5

    Студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс Экономика мен кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өндірістегі еңбек қорғау
    Несиелер: 5

    Еңбекті қорғаудың жалпы ережелері мен талаптары. Еңбекті қорғауды ұйымдастыру және қызметкерлердің еңбекті қорғау құқықтарын қамтамасыз ету. Тергеуге және есепке алуға жататын өндірістегі жазатайым оқиғалар. Адамның тіршілік ету ортасын қабылдау жүйесі. Теріс факторларды нормалау. Техникалық жүйелер мен технологиялық процестердің қауіптілігінен қорғау әдістері мен құралдары. Экобиопротекторлық техника

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі.
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуін және төтенше жағдайлардағы жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен танысу. Курсты оқу салауатты өмір салты нормаларын сақтау қажеттілігі, тіршілік қауіпсіздігі ережелерін саналы түрде орындау туралы кешенді түсінікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балетмейстер өнері 2
    Несиелер: 5

    Студенттердің балетмейстер өнері жайлы алған білімдерін жаңғырту, семестрдегі оқу курсына шолу жасау. Алған тәжірибеде білімдерін бекіту. Практикалық қызметке даярлау. Шығармашылық ойлауы мен қиялын дамыту. Би қою мен оны орындау шеберлігінің артуына, және бір-бірінің шығармашылық жұмыстарын орындау арқылы тәжірибе алмасу, ізденіс жұмыстарымен айналысу, өзін-өзі жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хореографтың шеберлігі 2
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-хореографиялық өнер арқылы сюжетті ашуда практикалық дағдыларды игеру. Әдеби дереккөздердің сюжеттерін таңдау және өңдеу мүмкіндігі. Музыкалық шығармалар негізінде сюжеттер жасаңыз. Құрастыра білу, сюжетті биі, өз негізінде сюжет. Тақырыпты анықтау: батырлық, отбасылық-тұрмыстық, махаббат, спорттық, мифологиялық; музыка таңдау; шығарманың бейнелі көрінісі .Драматургия заңдарына сәйкес сюжетті дамытпай белгілі бір тақырыпқа хореографиялық нөмір жасау және қою мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ биінің терминологиясы 2
    Несиелер: 5

    Қазақ биіндегі тараулар мен бөлімдер бойынша комбинация, этюдтер және экзерсистің оқу үлгілерін құрастыру. Қиялын дамытып, музыкалық материалдардың жиынтығын жинау. Орындаушылық шеберліклігін қалыптастыру. Станок жанындағы жаттығуларды жасатып үйрету. Ұжыммен жұмыс жасау әдістері және тәсілдерін меңгертіп, қимылдардың орындалу әдістемесін үйрету. Практикалық тұрғыдан сауатты орындауға машықтандыру. Өзара тәжірибе және білім алмасу дағдысын қалыптастыру. Физикалық мүмкіндіктерін шыңдап, би қойылымдарын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар ұжымымен жұмыс жасау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Хореографиялық пәндердің негізінде алған білімдерін қолданып, хореография сабақтарын өткізу және жоспарлау әдістемесін оқыту. Шығармашылық ұжымдарды ұйымдастыру, басқару. Хореографиялық педагогика. Хореографиялық ұжымды ұйымдасытыру. Ұжыммен жұмыс істеу формалары мен әдістері. Ұжым жұмысын жоспарлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері 2
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі рөлі-халықтың би тілін,билердің стилистикалық ерекшеліктерін сақтау, оқыту шеберлігін игеру. Теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру: қазақ ұлттық хореографиясының негізін қалаушылардың шығармашылық жолы, әйелдер мен ерлер биінің бөлімдерін зерттеу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хореография пәндерін музыкамен көркемдеу
    Несиелер: 5

    Музыканың хореография өнерімен байланысын оқып-білу- курстың мақсаты мен міндеті болып табылады. Студенттерді хореографиялық қойылымдардың музыкалық шешімін табуда шығармашылықпен қарауға тәрбиелеу. «Хореография пәндерін музыкамен көркемдеуі» пәні хореографиялық ұжыммен жұмыс барысында классикалық, халықтық-сахналық, тарихи-тұрмыстық, қазақ билеріне музыканы дұрыс таңдап, келешек педагог- хореографтың жұмыс процесінде қолданылатын музыканың стилін, жанрын,сипатын білуге көмек ретінде жүргізіледі. Пән оқу барысында опера жанрындағы би музыкасымен, қазақтың және әлем мәдениетіндегі балеттік музыканың негіздерімен таныстыру. Балеттік жанрдағы белгілі қазақ және шетел композиторларының шығармашылығына тоқталу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биді оқытудың теориясы мен әдістемесі 3
    Несиелер: 5

    Биді оқытудың теориясы мен әдістемесі 3» пәні: Классикалық биді оқыту әдістемесі (классикалық би сабағының бөлімдері: бастыртқышта жаттығу, залдың ортасында жаттығу, аллегро, олардың мазмұны, негізгі тапсырмалары). Халық биін оқыту әдістемесі (Халық биінің сабақтары: станок жанындағы экзерсис , залдың ортасындағы экзерсис , этюдтар, ). Қазіргі заман биін оқыту әдістемесі (заманауи би сабағының бөлімдері: қыздырыну, ,омыртқа жаттығулары, , импровизация, олардың негізгі міндеттері ).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ансамбль
    Несиелер: 5

    Ансамбльдік орындаудың кәсіби деңгейін игеру. Отандық және шетелдік композиторлардың музыкалық шығармаларының үндестігін ескеру, орындалу ерекшеліктеріне терең бойлау. Концерттік репертуарды таңдауға ерекше көңіл бөлу. Концерттік бағдарламамен сахналық орындаудың кәсіби үлгілік деңгейін дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи-тұрмыстық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі 1
    Несиелер: 4

    XVI-XVII ғасырлардағы тарихи-тұрмыстық билерді теория және практика жүзінде терең менгереді. Европада биленген сәндік би мұрасы зерттеледі, тарихи би үлгілерін үйреніп, тәжірибе жүзінде көрсету арқылы өткізіледі. Болашақ жоғары мамандандырылған хореография өнеріндегі педагогикалық мамандарды даярлайды. Әр түрлі музыкалық материалдарды меңгеріп, тарихи-тұрмыстық әуендерінің ерекшеліктерінің қимылдарын түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтық-сахна биін оқытудың теориясы мен әдістемесі 1
    Несиелер: 4

    Халықтық-сахналық би пәні ұлттық өнердің бір түрі . Халықтық-сахналық биінің қимылдарын, оқыту әдістемесін үйрету. Қазақ биін қазіргі заман биіне лайықтап, заманауи үлгіде ұлттық биін қою. Орындау әдістемесі. Техникалық даярлық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық бидің терминологиясы
    Несиелер: 4

    Классикалық бидің терминологиясы, пәнді меңгеру, өткен материалды пайдалана отырып сабақ өткізу әдістемесін қолдана білу. Оқу пәні ретінде классикалық бидің терминологиясы болашақ хореография мұғалімін дайындаудың оқу кешеніне енгізілген. Би терминологиясын нақты білу – кәсіби хореографтың міндеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі 1
    Несиелер: 4

    Сабақ барысында хореография өнерінің негізі классикалық экзерсис жаттығуларды жанжақты үйретеді. Қимыл мен классикалық әуенінің үйлесімділігін зерттейді. Классикалық бидің негізгі шарттылығы: аяқтың ашық болуын, би қадамының жоғарлығын, айналуларды менгеріп, дененің иілгіштігін арттыру. Жоғарыға секіру, қолдың еркін, нәзік қозғалуы, нақты координация қалыптастыруды, шыдамдылық пен күш жинақтауды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Би композициясы және қойылымы 1
    Несиелер: 5

    Хореографиялық білім беру жүйесінде шығармашылық әлуетін, қаблеттерін, қиялын, көркемдік бейнелеу және ойлауды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биінің шеберлік класы 1
    Несиелер: 4

    Қазақ биі - халық биінен ел тіршілігінің бояулары ғана емес халықтың мінез-құлқы, болмысы. Қазақ биінің әрқилығын практикалық қызметінде пайдалану жолдары. Қазақ биі материалдарын қолдана отырып белгілі балетмейстерлердің шеберлік-сыныбын өткізу. Қазақ биінің техникасын орындап, қимылдың атауын, дұрыс жазылуын, көрсету әдістемелерін игеру. Музыкалық және хореографиялық мәдениетке тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтық-сахна биін терминологиясы 1
    Несиелер: 4

    Халық биінің терминологиясын меңгеру, пәндерді меңгеру, өтілген материалдарды пайдалана отырып, сабақты іс жүзінде қолдана білу. Оқу пәні ретінде халық биінің терминологиясы болашақ хореография мұғалімін дайындауға арналған оқу кешеніне енгізілген. Би терминологиясын жетік білу – кәсіби хореографтың міндеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі 1
    Несиелер: 4

    Сабақ барысында хореография өнерінің негізі классикалық экзерсис жаттығуларды жанжақты үйретеді. Қимыл мен классикалық әуенінің үйлесімділігін зерттейді. Классикалық бидің негізгі шарттылығы: аяқтың ашық болуын, би қадамының жоғарлығын, айналуларды менгеріп, дененің иілгіштігін арттыру. Жоғарыға секіру, қолдың еркін, нәзік қозғалуы, нақты координация қалыптастыруды, шыдамдылық пен күш жинақтауды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ансамбль1
    Несиелер: 5

    Ансамбль пәнінің курсы 3-ші және 4 - ші курстарда оқытылады және болашақта ұжымдарда жұмыс істейтін кадрларды дайындауда ерекше роль атқарады.Хореографиялық қойылымдардың үлгісін,олардың әралуандығын біліу жұмыстағы тиілімділікті арттырады.Кез келген қойылым - олөзіндік маңызы бар шығарма, драматургиялық заңдылықтың негізінде қойылыған.хореография.пласчтика элементтері арқылы сахналық жүріп жатқан іс қимылдың мазмұны.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шоу бағдарлама ұйымдастыру1
    Несиелер: 4

    Білім алушыларды шоуды ұйымдастыру шараларымен таныстыру. Түрлі концерттерді әзірлеу ерекшеліктері жайлы мағұлмат беру. Шоу бағдарламаны дұрыс ұйымдастыру табысты жұмыс жасауының негізгі шарттарының бірі болып табылады. Жеңіл қарапайым билерден бастап біртңндеп техникасы мен сюжетінің тақырыбы бойынша күрделі билерге көшу қажет. Бұл ұжымның тұрақты шығармашылық дамуын қамтамасыз етеді. Шоу бағдарламаларды музыкамен көркемдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі 2
    Несиелер: 5

    «Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі» пәнінің мақсаты қазақ биінің терминологисын игеріп, қазақ биін оқыту жүйесін меңгеру. Оқып үйренген материалды қолдана отырып сабақ өткізу, қазақ биінің бөлімдері мен тараулары бойынша толық мағлұмат алу. Оқу пәні ретінде «Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі» болашақ хореография мұғалімін оқытуда білім беру кешеніне кіреді, қазақ биінің тарихымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемдік хореография мұрасы
    Несиелер: 5

    Классикалық би мұрасы өткен мен қазіргінің атақты шеберлерінің мысалдарында зерделегенде, болашақ мамаң, хореографиялық спектакльдің мазмұнының барлық күрделі құраластарын танып-біледі және меңгереді. Хореографияның текстінің туындының бейнелік-эмоционалдық мазмұның, пластикалық мәнерін, орындау стилін, сақтауменен қатар оны меңгеру, қиялын дамыту, музыкалық материалдардың жиынтығын жинау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықтық-сахна биін оқытудың теориясы мен әдістемесі 2
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі міндеті-станокта және залдың ортасында алынған білім мен жаттығу дағдыларын бекіту, би техникасын, актерлік шеберлікті дамыту және жетілдіру. Курс поляк, қытай, испан билері сипатындағы этюдтерді қамтиды. Әрбір этюд шағын халық биі болуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықтық-сахна биін мұрасы
    Несиелер: 5

    Халық биінің мұрасы болып қалған билермен танысу және практика жүзінде менгеру. Әлем халықтарының би мәдениетінің даму ерекшелігін білу, белгілі би қоюшылардың шығармаларын зерттеп, сахналау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стилизацияланған қазақ биі 1
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының би мәдениетінің даму ерекшелігін біліп, қазақ биін сахнаға жаңаша дайындау. Бірнеше бағыттардан тұратын заманауи билерді қазақ биінде тәжірибе жүзінде қолданып, биді дұрыс қоя білу. Әр түрлі музыкалық материалдарды меңгеру, қазақ ұлттық әуендерінің ерекшеліктерін қимылдарын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Би композициясы және қойылымы 2
    Несиелер: 5

    Хореографиялық білім беру жүйесінде шығармашылық әлуетін, қаблеттерін, қиялын, көркемдік бейнелеу және ойлауды қалыптастыру. Хореографиялық қойылымдардың көркемдік шешімін табуда шығармашылықпен тәрбиелеу. Болашақ хореография мұғалімін оқытуда білім беру кешеніне кіреді. Ұлттық салт-дәстүрді зерттей отырып би элементтерінен би композицияларын қоюды үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заман биі 1
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы бидің негізі пайда болу тарихымен таныстыру, заманауи хореографияның түрлі бағыттарымен (стильдер мен жанрлар) таныстыру, барлық бағыттар бойынша кәсіби терминологияны үйрету, хореографияның музыкалық ырғағын түсіну, заманауи бидің негіздерін үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі 2
    Несиелер: 5

    Кимыл мен классикалық әуенінің үйлесімділігін зерттейді. Классикалық бидің негізгі шарттылығы: аяқтың ашық болуын, би қадамының жоғарлығын, айналуларды менгеріп, дененің иілгіштігін арттыру. Жоғарыға секіру, қолдың еркін, нәзік қозғалуы, нақты координация қалыптастыруды, шыдамдылық пен күш жинақтауды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихи-тұрмыстық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі 2
    Несиелер: 5

    17-15 ғасырлар билерінің материалы бойынша сабақ құрастыру және өткізу әдістемесі. Өтілген материалды жетілдіру, орындау техникасы мен мәнерлілігін одан әрі күрделендіріп, дамыту, мазурка орындау стилі мен сипаты бойынша жұмыстарды тереңдету. және француз квадрильі, менуэт және гавота қимылдарын орындау мәнері мен сипатын меңгерудің басталуы, оқушылардың ансамбль сезімін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық би
    Несиелер: 5

    Классикалық экзерсис жаттығуларын станок жанында және зал ортасында орындауды үйретеді. Сабақ барысында хореография өнерінің негізі классикалық экзерсис жаттығуларын жан жақты үйретеді. Кимыл мен классикалық әуеннің үйлесімділігін зерттейді.Классикалық бидің негізгі шарттылығын: аяқтың ашық болуын, би қадамының жоғарлығын, айналуларды менгеру, дененің иілгіштігін арттыру, жоғарға секіру, қолдың еркін, нәзік қозғалуы, нақты координация қалыптастыруды, шыдамдылық пен күш жинақтауды үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балетмейстер өнері (мастер класы)
    Несиелер: 5

    Шығармашылық ойлауы мен қиялын дамыту. Балетмейстердің жұмыс жасау мәдениеті өмірде де ұжымға ықпалы мол. Қазіргі кездегі би өнерінің қарқынды дамуы, осы салада қызмет ететін мамандарды даярлау студенттің ой-өрісі жетілген, мәдениеті мен білімі жоғары болуын талап етеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шоу бағдарлама ұйымдастыру2
    Несиелер: 5

    Сахналық образ және биді сахналық көркемдеу.Шоу бағдарламаны дұрыс ұйымдастыру , табысты жұмыс жасау . Жеңіл қарапайым билерден бастап біртіндеп техникасы мен сюжетінің тақырыбы бойынша күрделі билерге көшу қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заман биі 2
    Несиелер: 5

    Қазіргі заман хореография" курсының практикалық сипаты басым. Қимыл-қозғалыстарды меңгеру және олардың технологиясын жасап үйрену, оқып-үйренген материалды бекіту және оларды шығармашылық сипаттағы оқу үрдісінде қолдана білу міндетті талаптар болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стилизацияланған қазақ биі 2
    Несиелер: 5

    Стилизациялық қазақ биі пәні ұлттық өнердің бір түрі - қазақ биінің қимылдарын, оқыту әдістемесін негізге ала отырып қазіргі заман биіне лайықтап, заманауи үлгіде қазақ биін қою, орындау әдістемесіне үйретеді. Пән ұлттық өнеріміздің асыл қазынасы - қазақ биін заманауи үлгіде өңдеуге үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хореографиялық мұра
    Несиелер: 4

    Курстың негізгі мақсаты, өткен мен қазіргінің атақты балетмейстерлердің шығармашылық үлгілерін сақтап қалу және келер ұрпаққа табыстау,студенттерге тек хореографияның текстінен- билің жанды арқауынан ғана емес;сонымен бірге туындының бейнелік-эмоционалдық мазмұны,пластикалық мәнері, орындау стилі бойынша білім беру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 4

    Ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұны бакалаврдың ғылыми зерттеудің заманауи әдіснамасын игеруіне, оны дипломдық жұмысты дайындау және жазу аясында таңдалған зерттеу тақырыбымен жұмыс жасау кезінде қолдана білуге бағытталған. жинақталған материалды талдау, зерттеудің қазіргі заманғы әдістерін пайдалану, оларды жетілдіру және жаңа әдістерді жасау; зерттеу қорытындылары бойынша қорытындыларды тұжырымдау, жұмыс нәтижелерін ресімдеу; консультанттың ұсынымдары түрінде алынған нәтижелерді ғылыми-әдеби баяндау дағдысын меңгеру; заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, алынған зерттеу нәтижелері мен оларды практикалық қолдану бойынша ұсыныстарды таныстыру әдістерін меңгеру. Ғылыми-зерттеу жұмысынан өту үшін бакалавр ғылыми жетекшімен жұмыс барысында бітіруші біліктілік жұмысы шеңберінде зерттеу бағытын нақтылайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби би ансамбілінің жұмысы
    Несиелер: 5

    Хореографиялық ұжыммен жұмыс істеу әдістері білікті педагог-хореографиялық әр түрлі шығармашылық ұжымдармен жұмыс істеу тәжірибесінің негізінде алынған. Шығармашылық ұжымдарды ұйымдастыру, басқара білу, хореографиялық пәндердің негізінде алған білімдерін қолданып, хореография сабақтарын өткізу және құрастыру әдістемесін оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ансамбльдегі репетиторлық жұмыс
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: драматургия заңдылықтарына сүйене отырып, ансамбльдің әр алуан формаларын оқыту. Курстың негізгі міндеттері хореографияның қарапайым түрлерінен ірі хореографиялық қойылымдарға біртіндеп көшу және оларды өндірістік тәжірибеде қолдану.Пән бойынша сабақтардың мақсаты: - белгілі бір ақпарат: - студенттердің шығармашылық үдерісте, шығармашылық ұжымда өзіндік жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру: - жазбаға сәйкес қою, бөлшектеу, сабақты ұйымдастыру қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі 3
    Несиелер: 5

    Қазақ биінің қимыл- қозғалыстарын меңгеру және олардың технологиясын жасап үйрену, оқып-үйренген материалды бекіту және оларды шығармашылық сипаттағы оқу үрдісінде қолдана білуді үйретед

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықтық-сахна биін терминологиясы 2
    Несиелер: 5

    «Халықтық-сахналық биіндегі терминология» курсының практикалық сипаты басым қимыл қозғалыстарды меңгеру және олардың терминологиясын білу, оқып-уйренген материалды бекіту және оларды шығармашылық сипаттағы оқу үрдісінде қолдана білу міндетті талаптар болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Классикалық бидің мұрасы
    Несиелер: 5

    Балетмейстердің туынды қойылымының көркемдік эстетикалық қағидаларын зерттеу. Спектакілдерді, фильмдерді, видео жазбаларды қарап шығу және талдау. Атақты балетмейстерлердің шығармашылық үлгілерін сақтап қалу және келер ұрпаққа табыстау. Хореографиялық қойылымдардың көркемдік шешімін табуда шығармашылыққа тәрбиелеу. Қимыл мен классикалық әуенінің үйлесімділігін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық би
    Несиелер: 5

    Халық биінің композицияларын іске асыру, би этюдтары мен композициялар құрастыру жүйесін меңгеру. Оқып үйренген материалды әр елдің билерін қою барысында қолдана білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хореография терминологиясы
    Несиелер: 3

    «Классикалық бидің терминологиясы» болашақ хореография мұғалімін оқытуда білім беру кешеніне кіреді. Бидің терминологиясын нақты білу кәсіби хореограф міндеті. «Халықтық-сахналық биіндегі терминология» курсының практикалық сипаты басым қимыл қозғалыстарды меңгеру және олардың терминологиясын білу, оқып-уйренген материалды бекіту және оларды шығармашылық сипаттағы оқу үрдісінде қолдана білу міндетті талаптар болып . Қазақ биінің терминологиясы - халық биінен ел тіршілігінің бояулары ғана емес халықтың мінез-құлқы, болмысы. Терминологиялық аппараттың қалыптасуы. Қазақ биінің терминдерін практикалық қызметінде пайдалану жолдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Хореографиялық өнердің кәсіби теориялық негіздерін және би өнерінің тарихын біледі. Балеттегі ерекше көркем-бейнесін, әлемдік және отандық мәдениетті біледі, би койылымдарының заңдылықтарын сақтай алады.

  • Код ON7

    Хореография өнерінде зерттеу жұмыстарын жүргізеді және элементтерін біледі. Педагогикалық іс-әрекетте зерттеу жұмысын қалыптастырады және тәжірибеде қолданады.

  • Код ON4

    Биді оқытудың негіздерін сақтай отырып, классикалық, қазақ биі, халықтық-сахналық, тарихи-тұрмыстық пәндерінің әдістерін пайдаланады.

  • Код ON1

    Гуманитарлық, әлеуметтік-саяси, тілдік, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, экологиялық білім және кәсіпкерлік саласындағы білімдерін кәсіби міндеттерді шешуде қолданады.

  • Код ON8

    Хореографиялық репертуарды бағдарлама талаптарына сәйкес халықтық-сахналық билерді орындайды. Көркемдік-сахна бейнесін бидің стиліне сәйкес жасайды және музыканың сипатын анықтайды.

  • Код ON3

    Биді оқытудың әдістемелік негіздері мен терминологиясын біледі.Би қойылымын музыкамен көркемдей алады.

  • Код ON6

    Классикалық би негізінде элементтерді, қимылдарды би композицияларын орындайды, хореография мұрасын және терминологиясын біледі. Стильдік ерекшеліктерді және орындаушылық шеберлікті меңгерген.

  • Код ON5

    Балетмейстер өнерінің негізін біледі. Түрлі бағыттағы хореографиялық ұжымдармен репетиторлық жұмыс жүргізеді. Хореографиялық мұраның ең үздік үлгілерін және хореографиялық пәндердің әдістемесін практикада қолданады.

Top