Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01717 Орыс тілі мен әдебиеті в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Қазіргі орыс тілі мен қазіргі әдеби процестің дамуының негізгі тенденциялары туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Пән лингвистикалық және әдеби пәндерді одан әрі оқуға дайындалуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қазіргі тіл және әдебиеттану ғылымының теориялық негіздерін талдау, түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
    Несиелер: 5

    Пән орыс тілінің дыбыстық құрылымының қазіргі жағдайы және фонетикалық зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар тілдің тарихи дамуы тұрғысынан тілдік фактілер туралы білімді түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын игереді, қарым-қатынас процесінде тілдің фонетикалық модельдерімен жұмыс істей алады, фонетикалық талдау дағдыларын игереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән адам дамуының психологиялық, жеке деңгейлері, олардың дамудың статистикалық нормаларына сәйкестігі, психикалық даму жолын болжау, интеллектуалды, эмоционалды бейімділік пен даму қабілеттері, әр түрлі жастағы баланың білімін игеру мүмкіндіктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар мотивация деңгейін, өзін-өзі бағалау деңгейін, тұлға психологиясындағы талаптардың деңгейін анықтай, диагностикалай алады, білімді игерудің жас ерекшеліктерін ескере отырып, іс-әрекеттерді ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік тілі (А1)
    Несиелер: 5

    Бұл курс түрік тілінің бастапқы деңгейін оқуға арналған. Курстың мақсаты - "Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреттеріне" сәйкес студенттердің А1 деңгейінде практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік қарым-қатынасқа дайындығы мен қабілетін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты мәселелерді шешуге бағытталған таныс күнделікті сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін түсінеді және қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі орыс тілінің лексикалық-семантикалық жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән орыс тілінің лексикалық-семантикалық жүйесінің тарихи қалыптасуының негізгі кезеңдерін, сөздердің жүйелік байланыстарын, қазіргі лингвистикалық терминология жүйесін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар тілдің лексикалық модельдері туралы білімді түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын игереді, сонымен қатар қарым-қатынас процесінде осы модельдермен жұмыс істей алады, лексикалық-семантикалық талдау жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Пән мектеп жасындағы балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктеріне, даму заңдылықтарына қарай оқушы денсаулығын қорғау және қоршаған ортада бейімделу жолдарын меңгертеді, салауатты өмір салтын қалыптастыру, гигиена мен денсаулықты нығайту ережелерін көрсетеді. Пәнді меңгерген білім алушы педагогикалық үдерісте оқушылардың зияткерлік қабілет, танымдық әлеуетінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету әдістерін үйренеді, антропометриялық және медициналық әдістерді пайдаланып, бала ағзасына әсер ететін факторларды анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Пән тұтас педагогикалық процессте оқытудың теориялық – әдістемелік негіздерін, қағидаларын, әдістері, формалары мен технологияларын, кәсіби педагогикалық іс-әрекет ретінде модельдеуді, оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру және оқу-тәрбие процесін басқару туралы түсінік қалыптастырады. Білім алушы пәнді меңгеру нәтижесінде білім беру мекемелеріндегі субъектілермен оқу және тәрбиелеу жұмыстарын атқаруға, оқу-танымдық іс-әрекетін қалыптастыруға, ғылыми, кәсіби міндеттерді шешуге, оқушылардың педагогикалық іс-әрекетін ұйымдастыруға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түрік тілі (B2)
    Несиелер: 5

    Бұл курс академиялық B2 деңгейіндегі түрік тілінің негізгі стандартын үйренуге арналған. Курс техникалық (мамандандырылған) тақырыптарды қоса алғанда, түрік тіліндегі нақты және дерексіз тақырыптар бойынша күрделі мәтіндерді ұсынады. Курстың мақсаты-академиялық тілді жетілдіру. Пәнді оқу нәтижесінде студент әртүрлі тақырыптар бойынша түсінікті, егжей-тегжейлі мәтін құра алады, өз көзқарасын түсіндіре алады, тақырып бойынша әртүрлі көзқарастарды қолдай алады және оларға қарсы дәлелдер келтіре алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқыту аясында тәрбие процесінің ғылыми негіздерін, теориясы, әдістемесі, заңдылықтары, принциптері, формалары, құралдары, тәрбие үдерісінде тұлғаның қалыптасуы, дамуы және тәрбие үдерісін жобалау, талдау, басқару мен ұйымдастыру туралы жалпы түсінік қалыптасады. Пәнді меңгерту нәтижесінде әр түрлі типтегі білім беру ұйымдарында сынып ұжымын қалыптастыру, сынып жетекшісінің қызметінің ерекшеліктерін білу, тәрбие жұмысының жоспарын құру, тәрбиелік іс-шараларды ұйымдастыру іскерлігі мен практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
    Несиелер: 7

    Пән орыс тілінің сөзжасамдық және морфологиялық жүйелері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән лингвистикалық дәстүрлерді де, жалпы қабылданған жаңа тәсілдерді де көрсететін ғылыми түсіндіруде сөзжасамдық және морфологиялық жүйелерді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар тілдің тарихи дамуы тұрғысынан сөзжасам және морфология процестері туралы білімді түсіндіре, жинақтай және синтездей алады, сөзжасам және морфологиялық талдау дағдыларын игере алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс фольклоры
    Несиелер: 5

    Пән фольклорлық мәтіндердің өзіндік ерекшеліктері, ауызша халық шығармашылығының жанрлық жүйесі, орыс ауызша халық шығармашылығының күнтізбелік-салттық және отбасылық-салттық циклдары туралы түсінік қалыптастыру, сондай-ақ фольклор шығармаларын олардың идеялық-тақырыптық мазмұны, жанрлық және сюжеттік-композициялық ерекшеліктері тұрғысынан талдау, түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Пән инклюзивті білім берудің қағидалары және теориялық, әдіснамалық негіздері, ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету және инклюзивті тәжірибе аймағында білім беруді ұйымдастырау туралы түсінік қалыптастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы арнайы білім беруді қажет ететін, даму мүмкіндігі шектеулі балаларды құқықтық-нормативтік құжаттарға сүйене отырып қалыпты дамыған балалармен бірге әлеуметтендіру, дамыту, өмірге бейімдеу жолдарын көрсетіп, педагогикалық процесті ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ясауитану
    Несиелер: 3

    Пән ясауилік құндылықтармен таныстырады, академиялық, жеке, мәдени, кәсіби қатынастарда ғылым, діни төзімділік, адамдар қатынасы, құқығы туралы ясауилік ұстанымдарды қалыптастырады. Білім алушы ясауи мәдениетінің ерекшелігін түсініп, қоғамдағы әлеуметтік, этикалық, конфессиялық, мәдени ерекшеліктермен салыстыра біледі. Ясауи ілімінің түркі халықтарының ұлттық мәдениеті, діни түсінігіндегі маңыздылығын түсінеді, қоғамдық ынтымақ, бірлікке ұйытқы болатын «хикметтің» ұлт руханиятындағы орнын саралап, белсенді кәсіби, әлеуметтік қатынас орнату қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Пән лингвистикалық дәстүрлерді де, қазіргі синтаксистік теорияның жалпыға бірдей танылған жетістіктерін де көрсететін қазіргі орыс тілінің синтаксистік жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қазіргі орыс тілінің синтаксис фактілерін тілдің тарихи дамуы тұрғысынан түсіндіре, қорытындылай және синтездей алады, тілдің грамматикалық модельдерімен қарым-қатынас процесінде жұмыс істей алады, синтаксистік талдау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ХІХ ғасырға дейінгі орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пән Х-XVIII ғасырлардағы тарихи-әдеби процестің тән ерекшеліктері, дамудың әр кезеңінің ерекшелігі, жанрлар жүйесі туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Оқу нәтижесінде білім алушылар идеялық-тақырыптық мазмұны, жанрлық, сюжеттік-композициялық ерекшеліктері, стилі мен поэтикасы тұрғысынан классицизм дәуіріндегі ескі орыс және орыс әдебиеті шығармаларының стилі мен тілінің ерекшеліктері туралы білімдерін талдау, түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән әдебиетті оқытудың әдіснамалық және тұжырымдамалық негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән мектепте орыс әдебиетін оқытудың әдістері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар оқушылардың жеке және жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, қазіргі заманғы әдістемелер негізінде әдебиет бойынша оқу сабақтары мен сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлай, ұйымдастыра және бағалай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мектепте орыс тілін оқыту әдістемесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән мектепте орыс тілін оқыту әдістемесінің негізгі (базалық) категорияларын, негізгі ұйымдастырушылық нысандарын, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар оқушылардың жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, орыс тіліндегі заманауи әдістемелер негізінде оқу сабақтары мен сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлай, ұйымдастыра және бағалай алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХІХ ғ. орыс әдебиеті
    Несиелер: 10

    "ХІХ ғасырдағы орыс әдебиеті" пәні тарихи-әдеби дәуір туралы, XIX ғасырдың әдеби дамуының бірегей ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы тұтас тұжырымдамалық түсінік қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар идеялық-тақырыптық мазмұн, жанрлық ерекшеліктер, сюжеттік-композициялық ерекшеліктер, стиль және поэтика тұрғысынан шығармаларды кешенді талдауды жүзеге асыра отырып, осы кезеңдегі көркем шығармалар туралы білімді талдау, түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Креативті көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Пән адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекеттесуін тиімді басқарудың әдіснамасы мен практикасын зерттейді. Пән өз қызметін және кәсіби дамуын жоспарлаудың тиімді құралдарын анықтау және таңдау, өзінің эмоционалды интеллектісін және қазіргі заманғы көшбасшының негізгі дағдыларын, өз уақыты мен өз әлеуетін ұйымдастырудың тиімділігін талдау және бағалау дағдыларын пайдалана отырып, өзінің кәсіби қызметін ұйымдастыруға қабілетті креативті тұлғаның қалыптасуын қамтамасыз етуге арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерлік жүргізудің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік іс-әрекетті меңгеру барысында білімгер цифрлық технологияларды қолдана отырып мәліметтерді жинақтайды, бизнестің қыр сырын меңгере отырып, өз бетінше басқарушылық мәселелерді шешеді, алдында тұрған мақсаттарға қол жеткізу дағдыларын қалыптастыру арқылы көшбасшылық қабілетін көрсетеді. Білім алушы кәсіпті жүзеге асыру әдістерімен танысады, бизнесті ұйымдастыру мен басқару шешімдерін қабылдауға дағыдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу
    Несиелер: 5

    Пән мемлекеттік тілде іс жүргізудің нормативтік базасы, құжаттың түсінігі мен функциялары, мекемелер мен кәсіпорындарда мемлекеттік тілде құжаттарды дайындау мен ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Оқыту нәтижесінде білім алушылар мемлекеттік тілде іс жүргізу саласындағы нормативтік-әдістемелік құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын қолдана отырып, тиімді коммуникацияны жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қаржылық сауаттылық
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің қаржылық қатынастарының маңызды салаларын бейнелейтін негізгі қаржылық-экономикалық түсініктерді дамыту арқылы қаржылық сауаттылық негіздерін қалыптастырады. Сондай-ақ қаржылық нарықтағы тұтынушының, инвестордың, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтандырушының, инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін тиімді орындауға және тұтынушыларды пирамидалар мен қаржылық алаяқтықтан сақтандыруға бағытталған білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті және академиялық адалдықты тарихи, сондай-ақ қазіргі заманғы мәтіндерде қалыптастырады, сыбайлас жемқорлықтың туындауының әмбебап мәнін, табиғатын, орнықтылығының себебін ашады. Білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері бойынша материалдарды цифрлық технологиялар көмегімен жинау, талдау және ситуациялық міндеттерді өз бетінше немесе командада шешу арқылы сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметті дербес ұйымдастыру дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән экологиялық танымды қалыптастырады, қоршаған ортаның жай-күйін және қауіпті факторлардың адамға әсер ету дәрежесін бағалау және табиғатты ұтымды пайдалану аспектілерін қолдануды үйретеді. Курс барысында білімгер экологиялық проблемалар бойынша мәліметтерді цифрлық технологияларды қолдана отырып жинауға, оларды сыни көзқараспен талдауға, өз бетінше шешімдер қабылдауға машықтанып, экологиялық қағидаттарды сақтай отырып, командада жұмыс істеу қабілеттілігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Емле мен тыныс белгілерінің қиын сұрақтары
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі орыс тілі, орфография және пунктуация теориясы туралы білімді практикалық қолдану туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар орыс әдеби тілінің кең негізінде қазіргі орыс емлесі жүйесі туралы білімді талдай, түсіндіре, жинақтай және синтездей алады, ауызша және жазбаша қарым-қатынас процесінде фонетикалық, лексикалық, грамматикалық және мәтіндік модельдермен және тілдің орфографиялық нормаларымен жұмыс жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық жазбаға кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән әртүрлі санаттағы академиялық жұмыстарды (essay, report, etc) оңтайлы жазу үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады. Пән білімгерлерге жазбаша сөйлеудің жанрлық, грамматикалық, стилистикалық және пунктуациялық ерекшеліктерін түсіндіріп, академиялық жазба жұмыстарды қатесіз жазу әдістерін үйретеді. Академиялық жазбалар әзірлеуде әлемдік дерек базаларын және ғылыми журналдардың онлайн жүйелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХХ ғ. орыс әдебиеті
    Несиелер: 10

    Пән ХХ ғасырдың тарихи-әдеби процесі, оның эстетикалық, мәдени жаңалығы, негізгі әдеби бағыттары, мектептері мен әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу нәтижесінде ХХ ғасырдағы орыс әдебиеті туралы білімді түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдылары қалыптасады, білім алушылар көркем шығармаларды идеялық-тақырыптық мазмұны, жанрлық ерекшеліктері, сюжеттік-композициялық ерекшеліктері, стилі мен поэтикасы тұрғысынан талдай алатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жазбаша тілді дамыту
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің жазбаша коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән жазбаша сөйлеудің ең өзекті мәселелерін зерделеуге, мәлімдемеде, мәтіндерде байланыс құралдарын жетілдіруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар жазбаша хабарламалардың әртүрлі типтерін немесе жанрларын-мәтіндерді талдау және түсіндіру дағдыларын меңгереді, жазбаша қарым-қатынас процесінде лексикалық, грамматикалық және мәтіндік модельдер мен тіл нормаларын қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психолингвистика
    Несиелер: 5

    Пән психолингвистиканың тарихы мен дамуы, сөйлеу әрекетінің теориясы, сөйлеуді қалыптастыру мен қабылдаудың ғылыми теориялары, сөйлеу әрекетінің онтогенезі туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар тіл мен сөйлеудің әртүрлі жақтарын психолингвистикалық зерттеудің әдістемесі мен технологиялары, сөйлеу процестерін жүзеге асырудың негізгі құралы ретінде тілді меңгерудегі ерекше қиындықтар туралы білімді талдау, түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәнерлеп оқу
    Несиелер: 4

    Пән лирикалық, драмалық және прозалық шығармалардың мәтіндерін дұрыс айту және мәнерлеп оқу ережелері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Оқу нәтижесінде білім алушылар кез-келген әдебиеттің көркем мәтіндерін стиль мен поэтика тұрғысынан, көркемдік экспрессивтілік құралдарын қолдану, артикуляциялық аппаратты дамыту тұрғысынан талдай алады, орыс тілінің орфоэпиялық ерекшеліктері туралы терең білімді көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел әдебиеті I
    Несиелер: 5

    Орта ғасырлар мен Ренессанс әлем әдебиетінің пайда болуы мен дамуының жалпы заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар аталған кезеңдегі шетелдік жазушылардың шығармаларын, көркем мәтіндерді идеялық-тақырыптық мазмұн, жанрлық ерекшеліктер, сюжеттік-композициялық ерекшеліктер, стиль және поэтика тұрғысынан білімдерін көрсете отырып, талдау, түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түркі мемлекеттер тарихы
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің дүниежүзілік тарихи үдерісте түркі халықтары мен мемлекеттерінің орны мен рөлі туралы біртұтас түсініктерін қалыптастыруға, студенттердің тарихи ақпаратты іздеу, жүйелеу және жан-жақты талдау дағдыларын меңгеруге, өткен мен бүгінгі күннің тарихи процестерінің мән-жайын түсінуге, ақиқатқа бағдарланған өзіндік ұстанымдарын қалыптастыруға, азаматтық, отаншылдық, ұлттық бірегейлік, ұлтаралық және дінаралық толеранттылық көзқараста тәрбиелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәтінмен жұмыс істеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән оқу процесінде мәтіндік жұмысты ұйымдастыруда болашақ мамандарға әдістемелік қолдау көрсету үшін оқытылады. Пән мәтінмен жұмыс істеудің әртүрлі әдістерін (кейс-стади, инсерт, фишбоун және т.б.) зерттеуге бағытталған, бұл білім алушыларға ақпаратты өз бетінше өңдеу кезінде олардың танымдық процесін реттеуге көмектеседі. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар әртүрлі бағыттағы мәтіндермен жұмыс жасау кезінде талдау, түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ата-түрік принциптері
    Несиелер: 3

    Пән білім алушыларда Түркияның тарихи дамуы туралы жан-жақты түсінік қалыптастырады, тарихи ақпарат жинау, талдау және жалпылау дағдыларын дамытады, Ататүрік принциптерін ғылыми бағалауды қалыптастырады. Курсты оқу барысында білім алушы дүниежүзілік-тарихи процесс контекстінде Түркия тарихының негізгі заңдылықтары, кезеңдері мен мазмұны туралы білімдер алады, студенттердің шығармашылық қабілетін, пайымдау еркіндігін, Ататүріктің рухани, тарихи-мәдени мұрасын зерттеу, сақтау, қолдану және арттыруға деген қызығушылығын оятады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пән педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар пәндік және тілдік құзыреттердің педагогикалық диагностикасын жүзеге асыра отырып, білім беру саласында мониторингтік зерттеулер жүргізе алады, білім беру процесін зерттеу дағдыларын игере алады, академиялық жазу негіздерін көрсете отырып, өздерінің кәсіби қызметі мен әріптестерінің тәжірибесінің рефлексиясын жүзеге асыра отырып, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеп, ұсына алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел әдебиеті IІ
    Несиелер: 5

    Пән XVII – ХХ ғасырлардағы еуропалық ұлттық әдебиеттердің көркемдік ерекшелігі, олардың қалыптасуы мен даму шарттары туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер осы кезеңдегі шетелдік жазушылардың шығармаларының ерекшеліктері туралы білімді түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын игереді, көркем мәтіндерді идеялық-тақырыптық мазмұн, жанрлық ерекшеліктер, сюжеттік-композициялық ерекшеліктер, стиль және поэтика тұрғысынан талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқытудың интерактивті әдістері
    Несиелер: 5

    Пән дәстүрлі емес педагогикалық технологиялар туралы түсінік қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән мектепте орыс тілін интерактивті оқыту әдістерін зерттеуге, аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастыруға, оқу материалын оқыту тәсілінде шығармашылыққа бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар инновациялық қызметке дайын болады, өздерінің кәсіби қызметінде электрондық, ақпараттық және цифрлық білім беру ресурстарын тиімді пайдалана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көптілді оқытудың теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Адамның жаңа әлеуметтік-саяси және әлеуметтік-мәдени шындыққа бейімделуінің негізгі индикаторларының бірі ретінде көптілді білім берудің теориялық негіздерін қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар тілдік жағдайды зерттеуді талдау, түсіндіру, салыстыру, жалпылау және синтездеу дағдыларын меңгереді, салыстырылатын тіл жүйелерінің барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс әдеби тілінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пән әдеби тіл құрылымының пайда болуы, қалыптасуы, тарихи өзгеруі, оның құрамдас жүйелік компоненттерінің корреляциялық қатынастары - тілдік және функционалдық-сөйлеу және жеке-авторлық стильдер және т. б. туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар әдеби тілдің жазбаша-кітап және ауызша-ауызекі формаларының дамуы туралы білімді талдау, түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі әдеби процесс туралы білімді қалыптастыру мақсатында оның ел өмірінің жалпы көрінісіне енуі тұрғысынан зерттеледі. Жаңа әдебиеттің қалыптасуына үлкен әсер еткен жарқын қызметкерлерге ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар әдебиеттің қазіргі жағдайы, идеялық мазмұны, көркемдік принциптері, қазіргі әдебиет авторларының шығармашылық жетістіктері туралы білімді талдау, түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетін оқытудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән әлемдік және отандық педагогикадағы инновациялық процестердің даму тарихы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән білім беру жүйесіндегі инновациялық процестер теориясы ретінде педагогикалық инноватиканың мазмұны мен құрылымын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар электрондық, ақпараттық және цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, оқытудың инновациялық тәсілдерін және оқытудың заманауи стратегияларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Тілдің мәні мен қызметі, тілтану ғылымының теориясы мен әдіснамасының мәселелері, тілдің, сананың, мәдениеттің, этностың өзара байланысы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар тіл туралы ғылым тұрғысынан заманауи лингвистикалық білімді талдай, түсіндіре, жинақтай және синтездей алады, лингвистикалық зерттеу объектісі ретінде мәтінге жан-жақты талдау жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән орыс тілін шет тілі ретінде оқыту жүйесі, оқытудың негізгі тәсілдері мен әдістері, орыс тілінің шет тілі ретінде әртүрлі аспектілерін оқытудың ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар электрондық, ақпараттық және цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, оқытудың инновациялық тәсілдерін және оқытудың заманауи стратегияларын қолдана отырып, оқу сабақтарын жоспарлай, ұйымдастыра және бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тілдік дағдыларды қалыптастыру әдістемесі (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу)
    Несиелер: 5

    Пән әдістемелік құзыреттілікті - оқушылардың сөйлеу әрекетін дамыту қабілетін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән тілдік дағдыларды қалыптастыру әдістерін зерттеуге бағытталған: сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер тілдік дағдыларды қалыптастырудағы қазіргі заманғы әдістемелер негізінде оқу сабақтарын жоспарлай және өткізе алады және оқушылардың сөйлеу қызметін тиімді дамыта алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілінің стилистикасы және сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән сөйлеудің функционалды стильдері мен коммуникативті қасиеттерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер қазіргі орыс тілінің стилистикалық ресурстары туралы білімді талдау, түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын игереді, стилистикалық ерекшеліктер мен семантикалық-прагматикалық бағыт тұрғысынан сөйлеу мінез-құлқының тактикасын құра алады және ауызша және жазбаша қарым-қатынас процесінде қазіргі орыс тілінің стилистикалық нормаларымен жұмыс істей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    - экономикалық білімді, қаржылық сауаттылықты және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті көрсете отырып, кәсіпкерлік қызметті, бизнес жүргізуді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметті дербес ұйымдастыру дағдыларын меңгерген

  • Код ON6

    - оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және бағалау дағдыларын пайдаланып, оқушылардың жеке және жас ерекшелік психофизиологиялық қабілеттері мен қажеттіліктерін ескеріп, қазіргі заманғы әдістемелер негізінде оқыту және тәрбиелеу процесін іске асырады

  • Код ON8

    - білім алушылардың пәндік және тілдік құзыреттерін педагогикалық диагностикалауды жүзеге асырып, білім беру саласында мониторингтік зерттеулер жүргізеді

  • Код ON9

    - білім беру үдерісін зерттеу,оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеу және ұсыну дағдыларын пайдаланып, өзінің кәсіби қызметі мен әріптестерінің тәжірибесінің рефлексиясын жүзеге асырып, академиялық жазудың негіздерін көрсетіп және академиялық адалдық қағидаттарын сақтап оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асырады

  • Код ON5

    - оқытылатын пәндер шеңберінде терең пәндік білімді көрсетіп, талдау, түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын қолданып, оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешеді

  • Код ON7

    - электрондық, ақпараттық және цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланып, инновациялық білім беру технологияларын, оқытудың инновациялық тәсілдерін және оқытудың заманауи стратегияларын қолданады

  • Код ON4

    - табиғатты ұтымды пайдалану аспектілерін қолданып, қоршаған ортаның жай-күйін және адамға қауіпті факторлардың әсер ету дәрежесін бағалайды

  • Код ON1

    - өзінің эмоционалды интеллектін және қазіргі заманғы көшбасшының негізгі дағдыларын, өз уақытын және өз әлеуетін ұйымдастырудың тиімділігін талдау және бағалау дағдыларын пайдалана отырып, өз қызметін және кәсіби дамуын жоспарлаудың тиімді құралдарын анықтау және таңдау арқылы креативті шешімдер қабылдап өзінің кәсіби қызметін ұйымдастырады

  • Код ON2

    - тарихи фактілерді, принциптерді, рухани құндылықтар мен тілдік ерекшеліктерді білуге негізделген, тиімді мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асырады

Top