Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08102 Өсімдіктерді қорғау және карантин в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

  • Өсімдіктер биологиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдік биологиясы табиғаттағы барлық өсімдіктер туралы білім береді. Өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылымын, олардың тіршілік процестерін және әртүрлі деңгейдегі өсімдіктердің әртүрлі ұлпалары мен мүшелерінің дене функцияларын анықтау бойынша біліммен дағдыларды қалыптастырады. Олар жүйелеуді, өсу жағдайын, өсімдіктердің қоршаған ортаға тәуелділігін, олардың адам өміріндегі рөлін анықтау дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Генетика және селекция негіздері
    Несиелер: 3

    Берілген пәнді оқу селекция және тұқым шаруашылығы жүйесі мен оның буындары бойынша түсінік қалыптастырадыСелекцияда бастапқы материалды алу және пайдалану тәсілдерін, селекциялық материалды бағалау әдістері, селекциялық процесті және тұқым шаруашылығын ұйымдастыруды, элита өндірісі схемалары мен әдістерін, сорт алмастыру және жаңарту маңыздылығы мен технологиясын, сорттық және тұқымдық бақылау қағидалары мен әдістерін қарастырады. Селекциялық, тұқым шаруашылықтық процесі мен сорт сынау техникасын ұйымдастыру және құра білуге ықпалдасады. Дағдыларды қалыптастырады: дақылдарды будандастыру, селекция мен тұқым шаруашылығында іріктеу. Элита өндірісі әдістерін, сорттық және тұқымдық бақылауды игеру Түрлі күрделілік деңгейдегі генетикалық міндеттерді шешу негізінде генетикалық экспериментті қою және талдау әдістерін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Агрометеорология
    Несиелер: 5

    Физикалық құбылыстар мен процестердің негіздерін білу, жалпы атмосферада да, сондай-ақ жерге жақын қабатта да болып жатқан ауыл шаруашылығы өндірісінің обьектілері мен процестері, сондай-ақ зерттеу әдістері негізгі және сандық мәндерін белгілеу мақсаты бар Агрометеорология өсімдіктердің өмір сүруіне себепші болатын орта факторларының шекті мәндер және сыни кезеңдерді ескере отырып оңтайлы үйлесімдер физикалық құбылыстар мен процестердің негіздерін білу, жалпы атмосферада да, сондай-ақ жерге жақын қабатта да болып жатқан ауыл шаруашылығы өндірісінің объектілері мен процестері, сондай-ақ зерттеу әдістері негізгі және сандық мәндерін белгілеу мақсаты бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Топырақтану
    Несиелер: 3

    Топырақтану жеке табиғи дене ретінде топырақтың құрамы мен қасиеттерін терең қарастырады, топырақтың биосфераның, литосфераның, гидросфераның, атмосфераның басқа компоненттерімен функционалдық байланыстарын зерттейді, сондай-ақ оларды қорғау және қорғау шараларын әзірлеуді қарастырады. топырақ ресурстарын ұтымды пайдалану және оларды басқару. Оқушылар топырақ таксономиясы туралы білім алады. Алған білімдерінің арқасында студенттер аймақтың әртүрлі табиғи-климаттық белдеулеріндегі топырақ типтері мен типшелерін тану дағдыларын және топырақ таксономиясы бойынша білімдерін күнделікті практикалық жұмыстарда қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микробиология
    Несиелер: 5

    Пән оқушыларды микроорганизмдерді жүйелеумен, морфологиясы, физиологиясы, генетикасы және таралуымен таныстырады. Бұл пән а.ш. дақылдарының негізгі зиянкестерін зерттейтін "Энтомология" пәнінің пререквизиті болып табылады. Курсты меңгерген білім алушылар микроорганизмдердің түрлерін анықтау дағдыларына, микроорганизмдермен күресте микробтық және басқа препараттарды қолдану дағдыларына, микроорганизмдердің таралу ареалын анықтау дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химия
    Несиелер: 5

    Топырақта, өсімдіктерде болатын химиялық процестерді, табиғаттағы химиялық элементтер мен заттардың циклін және тірі организмдердің өсімдіктер мен микроорганизмдерді қоса алғанда тірі организмдердің қатысуын, сондай-ақ кейбір бейорганикалық және өсімдіктерді қорғауда қабылданған органикалық заттардың улы қасиеттерін білуге арналған бейорганикалық және органикалық химия мәселелері зерттеледі. Химиялық құралдар мен арнайы жабдықтарда жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және өмір тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 3

    Қоршаған орта мен тірі табиғаттың негізгі заңдары мен ресурстарын, ластану көздері мен зиянды факторлардың адам ағзасына әсерін зерттейтін пәні болып табылады сонымен қатар, адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесу тәсілдері мен жағымсыз факторлардан қорғау, табиғи және техногендік төтенше жағдайларың алдын алу мен салдарын жою жолдарың қарастырады. Пәнінде экологиялық қауіпсіздік мәселелері оны мемлекетпен қорғалатын құқықтық нормалар түріндегі басқару механизмдері және алғашқы дәрігерге дейінгі медициналық көмек көрсету ұжымдық түрде зерттеледі.Қоршаған орта мен тірі табиғаттың негізгі заңдары мен ресурстарын, ластану көздері мен зиянды факторлардың адам ағзасына әсерін зерттейтін пәні болып табылады сонымен қатар, адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесу тәсілдері мен жағымсыз факторлардан қорғау, табиғи және техногендік төтенше жағдайларың алдын алу мен салдарын жою жолдарың қарастырады. Пәнінде экологиялық қауіпсіздік мәселелері оны мемлекетпен қорғалатын құқықтық нормалар түріндегі басқару механизмдері және алғашқы дәрігерге дейінгі медициналық көмек көрсету ұжымдық түрде зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • IT және цифрлық мәдениет
    Несиелер: 3

    Цифрлық мәдениет-бұл ең алдымен қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды, олардың функционалдығын түсіну, сондай-ақ оларды жұмыста немесе күнделікті өмірде сауатты пайдалану мүмкіндігі. Қоғам дамуының негізгі секторларындағы акт рөлі. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Операциялық жүйелер. Деректер базасының жүйелері. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялықтехнологиялар. Smart технологиясы. E-технологиялар. АКТ даму болашағы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Латын тілі: биологиялық терминология негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер латын биологиялық терминологиясының қалыптасу тарихын, биологиялық терминдердің жазылу және айтылу ерекшеліктерін, флора мен фаунаның латынша сипаттамасын, өсімдіктер мен жануарлардың биномдық номенклатурасын меңгереді. Зоологиялық және ботаникалық номенклатурадағы таксономиялық категориялар жүйесі, таксономиялық бірліктердің латын униноминалды атауларының жасалу ережелері, морфология, латынша химиялық терминология, сөз және термин қалыптастыру бойынша білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілі 2
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгеру нәтижесінде студент: - ауызша нысанда қарапайым вербалды қарым-қатынас құру; - ұсынылған тақырып бойынша жазбаша мәтін құрастыру; - берілген коммуникативті жағдаятқа сәйкес оқылған мәліметтер негізінде мәтінді қайталап айтып беру; - ұсынылған тақырыпқа сәйкес келісілген тұжырымдарды өз бетінше шығару -электрондық пошта арқылы іскерлік хат алмасуды ұйымдастырудың негізгі ережелерін білу; - қажетті ақпаратты алу үшін қажетті әдебиеттерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби табыстылық менеджменті
    Несиелер: 5

    Студенттерге кәсіби жетістіктің теориялық және қолданбалы модельдерінің тетіктерін жан-жақты түсінуге, жеке компанияларда да, қоғамда да қолдануға болатын іскерлік жазбаша бизнес және мансаптық коммуникация стратегияларын, кәсіби көшбасшылық және тиімді командалық жұмыс дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Өзін-өзі таныстырудың, идеяларды қалыптастырудың және іскер адамның имиджін қалыптастыруға бағытталған шығармашылық ойлаудың маңызды дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері және құқық
    Несиелер: 2

    Курс бакалаврдың барлық мамандықтары мен бағыттары бойынша біртұтас пәнаралық білім жүйесі болып табылып, құқықтың негізгі салаларының мәселелерін және мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі бағыттарын сондай-ақ жазаның бұлтартпастығын, қорғау мен көтермелеудің құқықтық кепілдіктерін қамтамасыз ететін жекелеген құқықтық институттардың қызметі қарастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі қолданыстағы заңнаманың негіздері, осы немесе басқа құқықтық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін адамдар құқықтық мәселелерді шешуде шарлау үшін қажетті білімді ұсынады. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша мәдениетті қалыптастыруға және осы негізде азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы фитопатология
    Несиелер: 5

    Саңырауқұлақтар, бактериялар, вирустар, гүлді-паразит өсімдіктерінен, және басқа да патогенді организмдерден туындаған жұқпалы ауруларды зерттеу, олардың жіктелуі, өсімдіктердің өсіп-өну кезеңінде қолайсыз жағдайлардан болған аурулар - қолайсыз метеорологиялық жағдайлардан туындаған, ауадағы зиянды қоспалардың және иондаушы сәулеленудің әсер етуі, сондай-ақ ғылыми негізделген, жоғары тиімді барынша өсімдік аурулары туындаған залалдарды азайтатың қорғаныш шараларының жүйесін құрастыру, немесе, барлық олардың пайда болуы мен дамуын болдырмау үшін шараларды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Егіншілік
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарға топырақ құнарлығын арттыру және мәдени дақылдарды өсірудің жалпы мәселелері бойынша білім мен дағдылар беретін маңызды агрономиялық пән. Егіншілік ғылым ретінде өңделетін топырақтардың құнарлығының қалыптасуы мен қалпына келтіру заңдылықтарын, оларды тиімді пайдалану амалдар жүйесін зерттейді. Жоғары өнім – астық, пішен, тамыржемістілерді ала отырып, егістік жерлерді пайдалану дағдыларын қалыптастырады. Егіншілікті жүргізудің қарқынды әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұқым шаруашылығы негіздері
    Несиелер: 4

    Сорт және оның ауыл шаруашылығы өндірісіндегі маңызы, сортты ауыстыру мен сорт жаңартудың мәні мен технологиясы, элита тұқымын өндіру схемалары мен әдістері; тұқым шаруашылығының принциптері мен буындары, жеке дақылдардың тұқым шаруашылығы жүйесі туралы білім алады. Егістік дақылдарын жеке және жаппай сұрыптауын жүргізу, ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқым егетін алқаптарын есептеу, сорттық және тұқымдық бақылау, сорттық дақылдардың құжаттамасын жасау, ғылыми-өндірістік және ауыл шаруашылығы кәсіпорындары үшін сорт ауыстыруды жоспарлау дағдыларын үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • А/ш машиналарын пайдалану
    Несиелер: 3

    Техникалық қызмет көрсету ережелері және қайта өңдеу қондырғыларындағы технологиялық жабдықтарды біріктіру жолдары, агроөнеркәсіп өндірісінің өнімдерін өсіру; ауыл шаруашылығында қолдану және компьютерлік технологиялар, ауыл шаруашылығы және мекемелердің әдістері; өндірістік циклдегі ауыл шаруашылығы техникасының жұмыс істеу сапасын бақылау ережелері. Өсімдік шаруашылығындағы технология туралы білімді қалыптастыру, машина-трактор паркін таңдау мүмкіндігі. Машина-трактор паркінің деңгейін арттыру шараларын әзірлеу және іске асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы энтомология
    Несиелер: 5

    Жалпы энтомологияны оқу кезінде ауылшаруашылық дақылдарының зиянкестері болып табылатын жәндіктердің ішкі және сыртқы құрылымының негізгі белгілері, олардың биологиясы, таксономиясы туралы білім қалыптасады. Ересек жәндіктерді тәртіпке дейін анықтаңыз, әртүрлі жәндіктердің жұмыртқаларын, личинкаларын тәртіпке немесе отбасына анықтаңыз. Зиянкестермен күресудің негізгі химиялық құралдарын біліңіз. Зиянкестерді олардың биологиялық ерекшеліктері бойынша анықтай білу, олардың морфологиясы мен физиологиясын білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Өсімдік шаруашылығы пәнін оқу білім алушылардың Қазақстанда өсірілетін ауыл шаруашылық дақылдарының халық шаруашылық маңыздары мен морфобиологиялық ерекшеліктерін оқып-үйренуге бағытталған. Ауыл шаруашылық дақылдарының морфобиологиялық ерекшеліктерін білу негізінде аймақтық ерекшеліктерді ескере ауыл шаруашылық дақылдарын өсіру технологиялары бойынша білімдер қалыптасады. Берілген пәнді оқығанда ерекше көңіл тұқым материалының сапасына, жоғары сапалы тұқым материалын алуды қамтамасыз ететін факторларға бөлінеді. Сонымен қатар білім алушылардың ерекше көңілін өсімдіктердің зиян ағзалардан қорғалуын қамтамасыз ететін агротехникалық амалдарға бөлдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу жоспарының мазмұны студенттерге заманауи экономикалық жүйенің жұмыс істеу механизмдері мен заңдылықтарын, нарықтық жүйе мен мемлекеттік реттеу әдістерінің мүмкіндіктері мен кемшіліктерін, тұтастай алғанда жеке компания мен қоғамды шешуге болатын маңызды мәселелерді кешенді түсінуге мүмкіндік береді.Іскерлік келіссөздерде стратегияны, қарым -қатынас стилін басқарудың маңызды дағдылары мен коммуникативтік дағдыларын қалыптасу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдік қорғауда ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Өсімдік қорғаудағы ғылыми-зерттеу негіздері осы пәннің ғылыми негізін құрайды және ғылыми тәжірибе мен өндірістік жұмыстарда қолданылады. Бұл әдістер ауру мен зиянкестін залалдарын анықтау, олардын алдын-алу, сондай-ақ өсімдік қорғау саласын себу, тыңайтқыш қолдану, топырақ өндеу тәрізді агротехникалық салалармен өзара байланысын анықтайды. Аталған пәннің мақсаты далалық тәжірибелер жүргізу мен ұйымдастыруда теориялық білім мен практикалық біліктілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Далалық дақылдарды өсіруде цифрлы технологияларды қолдану
    Несиелер: 5

    Далалық дақылдарды өсіру агроамалдары мен процесстерін ұйымдастыруда, ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің технологиялық карталарын құрастыру, цифрлы технологиялар негізінде шаруашылықтың өсімдік шаруашылығы жүйесін жоспарлау мақсаттарында цифрлы технологияларды қолдану әдістерін оқытады. Жоғары сапалы өнім алу үшін барлық процестерде заманауи сандық жүйелерді, технологияларды және соңғы деңгейдегі технологиялық процестерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гербология
    Несиелер: 5

    Пән арамшөптердің биологиялық және морфологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Бұл пән білім алушыларға арамшөпті дұрыс анықтауға мүмкіндік береді. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушылар географиялық ареалда арамшөп өсімдіктерінің таралуын ескере отырып, а.ш. операциясын дұрыс ұйымдастыру жөніндегі білімдері мен дағдыларын пайдалана алады, мониторинг жұмыстарын сауатты жүргізе алады және арамшөптермен күрес шараларын ғылыми негіздермен ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жылыжай дақылдардың аурулары
    Несиелер: 5

    Жылыжай дақылдардың аурулары пәнін зерделеу кезінде қорғалған топырақ дақылдары ауруларының пайда болуы туралы білім, ауруды бақылау және анықтау дағдылары қалыптасады. Қорғалған топырақ дақылдарының алдын алу шаралары мен ауруларымен күресу шаралары туралы білім қалыптастырады. Ауруларға төзімді сорттарды дұрыс таңдау. Мәдениет ауруларымен күресте алдын алу іс-шараларын жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жылыжай дақылдардың зиянкестері
    Несиелер: 5

    Жылыжай дақылдардың зиянкестері пәнін меңгеруде жылыжай көкөніс дақылдарын зиянкестерден қорғау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. «Жылыжай дақылдардың зиянкестері» пәнін оқу барысында студенттер жылыжай көкөніс дақылдары зиянкестерінің морфологиялық сипаттамаларын, систематикасын, биологиялық пен экологиялық ерекшеліктерін және зиянды ағзаларды анықтауда тексеру мен жылыжайда өсірілетін дақылдарды кешенді қорғау жүйесін жүргізуді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеміс және көкөніс шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Жеміс-көкөніс шаруашылығы болашақта көкөніс және бақша дақылдарының өнімділігі мен сапасын арттыру дағдыларын береді. Студенттер ботаника, өсімдіктер физиологиясы, топырақты жеміс дақылдарына қалай дайындау керектігі, Топырақтану (Топырақтың су-физикалық қасиеттері, бақша, жеміс дақылдары үшін орынды таңдау, тыңайтқыш мөлшерін қажетті есептеу, суарудың дұрыс режимін қолдана білу, жеміс және көкөніс дақылдарына күтім жасау техникасын қолдану туралы білім алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылығы фитопатологиясы
    Несиелер: 5

    Нақты дақылдардың ауруларын зерттейді. Дәнді, дәнді-бұршақты, картоп, көкөніс дақылдары, жемістер, жидек дақылдары мен жүзім сияқты дақылдардың саңырауқұлақ, вирустық, бактериялық және басқа аурулары патогендердің әрқайсысына қатысты нақты құрамын, географиялық аймаққа байланысты аурулардың белгілерін және қорғау әдістерін зерттейді. Өсімдік ауруларын дәл анықтау және қорғау іс-шараларын дұрыс және уақтылы қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандық технологияны қолданумен егіншілік жүйесі
    Несиелер: 3

    Сандық технологияны қолданумен егіншілік жүйесі әр танапты біркелкі емес қасиеттерлі есепке алу бірлігі ретінде қарастыратын және танаптың әр телімінде түрлі агротехникалық амалдарды жіктеме қолдануды білдіретін ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің алдыңғы қатарлы сандық технологиялары мен әдістерін қолдану арқылы ауыл шаруашылығы өндірісі өнімділігі мен тұрақтылығын арттыру мәселелерін зерттейтін маңызды агрономиялық пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес жоспарлау
    Несиелер: 5

    Азаматтық қоғамды нарықтық экономикадағы табысты құрудың негізгі шарттарының бірі - іскерлік құқық саласындағы терең білімдерін меңгерген басшылардың, басшылар мен мамандардың болуы және бұл білімді іскери тәжірибеде пайдалану мүмкіндігі.Барлық мүдделі тараптармен келісе отырып, нарықтың ағымдағы қажеттіліктеріне бағытталған жоспарланған коммерциялық қызметті құру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылығы энтомологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу өсірілетін дақылдарға зиян келтіретін жәндіктер туралы білім қалыптастыруға мүмкіндік береді. Көпжасушалы зиянкестердің, дәнді дақылдар мен жүгері зиянкестерінің, дәнді және жемдік бұршақ дақылдарының, техникалық және жеміс-жидек дақылдарының зиянкестерінің морфологиялық белгілері бойынша білу. Жеке зиянкестердің дамуының фенологиялық күнтізбелерін құру, әртүрлі личинкалардың жасын анықтау. Зиянкестерді жіктеуге және олардан қорғаныс жүйесін жоспарлауға қабілетті болу. Түрлі дақылдардың зиянды жәндіктерінен қорғау технологиясын білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдік иммунитеті
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің иммунитетін зерттеу кезінде патологиялық процесс және оның пайда болу шарттары туралы білім қалыптасады. Пассивті және белсенді иммунитеттің факторлары. Өсімдіктердің паразиттік ағзаға иммунитеті. Негізгі өсімдіктер мен олардың паразиттерінің өзара байланысының генетикасы, яғни патогендік және өзгергіштік механизмдері. Төзімді сорттарды құру әдістері, өсімдіктердің төзімділігін есепке алу әдістері. Ауылшаруашылық агроценоздарын зиянкестер мен аурулардан қорғау жөніндегі іс-шараларды ғылыми негіздеу және практикалық іске асыру үшін өсімдік иммунитеті саласындағы білім.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фитосанитарлық мониторингі
    Несиелер: 5

    Зиянды организмдерді есепке алудың принциптері, олардың тарату болжамдарын құру, болжамды ақпараттандыру. Фитосанитариялық диагностика құралдары, ауылшаруашылық дақылдартанаптарын зерттеу әдістері, зиянкестермен және ауыл шаруашылығы дақылдарының ауруларын және зиянкестерін болжау және сигнализациялау, күресу үшін әдістері сипатталған. Фитосанитариялық диагностиканы жүргізуде, фитосанитариялық жабдықты пайдалануда, зиянды организмдерге қарсы күрес бойынша жоспарларды дұрыс құрастыруда білім мен іскерлікті қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық өсімдіктерінің карантині
    Несиелер: 5

    Пән ауылшаруашылық өсімдіктерін карантиндік объектілерден қорғау туралы, зиянкестер мен қоздырғыштардың жүйелік орны, морфологиялық, биологиялық сипаттамалары, олардың даму циклі және фитоценозға байланысты фенофазалар, республика аумағын қауіпті карантиндік объектілерден анықтау және қорғау жолдары туралы білімді, елдегі шектеулі таралған түрлерін жою дағдыларды қалыптастырады. Сондай-ақ сыртқы карантиннің карантиндік объектілері оларды сәйкестендіру және аумақты олардан қорғау тәсілдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зиянкестер мен аурулардың таралуын болжау
    Несиелер: 5

    Зиянкестер мен аурулардың таралуын болжау пәнді оқу барысында білім алушыныңбіліміауыл шаруашылық дақылдарының зиянды организмдерінің дамуы мен таралуын анықтау әдістерінжәне зиянды организмдердің биологиялық, экологиялық ерекшеліктерін, олардың зиянын есепке алу әдістерін қолдану, даму болжамы мен олармен күресу шаралары бойынша құрылады. Зиянды организмдермен күресу мерзімдерін дұрыс анықтау және сигнал беру үшін есепке алу әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық қорғау
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде білім алушы агрономиялық токсикология негіздерін, пестицидтердің химиялық құрамы мен құрылымдарына уытты әсерін, қоршаған ортаға, өсімдіктерге және зиянды организмдерге әсерін, пестицидтерді қолданудың санитарлық-гигиеналық, физикалық-химиялықнегіздерін, зиянды организмдерге қарсы химиялық күресу құралдарын меңгеруі тиіс. Зиянкестер мен өсімдік ауруларынан химиялық қорғаныс құралдарын қолданудың экологиялық және экономикалық негіздемесіне қойылатын негізгі талаптарды білу. Қоршаған орта экологиясын ескере отырып, химиялық заттарды қолданыңыз және оларды қолданудың оңтайлы нұсқаларын табыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиялық қорғау
    Несиелер: 4

    Биологиялық қорғау пәнді оқу зиянды организмдердің табиғи жауының реттеушілік және жою қызметін пайдалану немесе биологиялық препараттарды қолдану негізінде ашық немесе жабық егістіктерінд езиян келтіретін зиянды организмдермен күресу бойынша теориялық және практикалық білімді қалыптастырады. Биологиялық препараттарды жоспарлау және қолдану қабілеті кешенді шараларды Ауыл шаруашылығы өсімдіктерін зиянды организмдерден қорғаудың интеграцияланған жүйесінде қалдыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жеміс-көкөніс дақылдарының зиянкестері мен аурулары
    Несиелер: 4

    Жеміс-көкөніс дақылдарының зиянкестері мен аурулары пәні жеміс және көкөніс дақылдарының зиянкестерімен ауруларының биологиялық, экологиялық ерекшеліктерін, аса маңызды отряд өкілдер түрлерінің ерекшеліктерін, оларды диагностикалау ерекшеліктерін, жеміс-көкөніс дақылдарызиянды ағзаларының дамуын, таралуын және зияндылығын, оларды негізгі анықтау әдістерін, жоғары сапалы өнім алу үшін өсімдіктерді қорғаудың заманауи әдістерін қолдану жолдары мен фитосанитариялық шараларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Зиянды нематодалар, кенелер және кеміргіштер
    Несиелер: 4

    Зиянды нематодалар, кенелер, кеміргіштер ғылымның үлесі зор және практикамен тығыз байланысты биологияның қарқынды түрде дамып келе жатқан саласы болып келеді. Осы пәннің негізгі объектісі – нематодалар, кенелер, кеміргіштер, олардың практикалық маңыздылығының алуан түрлілігі және дербес бірнеше бөлімге бөлінеу. Жалпы бөлімде нематодалар, кенелер, кеміргіштердің сыртқы және ішкі құрылысы, тіршілік әрекеттері, экологиясы мен жіктелеу, арнайы бөлімде жеке түрлері, зиян келтіреу, күресу шаралары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өсімдік қорғаудың құқықтық және нормативтік негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасының заңнамасын зерделеу. Өсімдіктерді қорғаудағы мемлекеттік реттеу, өсімдіктерді қорғаудағы қандай талаптар, мемлекеттік фитосанитариялық бақылау рәсімі, пестицидтерді қолдану кезіндегі талаптар. Карантиндік тексеру жүргізу кезінде үлгілерді іріктеу әдістері. Өсімдіктер карантині саласындағы мемлекеттік бақылау және реттеу. ҚР аумағын зиянды және карантиндік объектілерден қорғау жөніндегі ереже. Өсімдіктер карантині саласындағы халықаралық ынтымақтастықты білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON6

    Өсімдік шаруашылығының технологиясы бойынша, алынған мәліметтерді түсіндіру және талдау, зерттеу нәтижелерінің сенімділігін бағалау, сондай-ақ өсімдіктерді қорғау саласындағы практикалық мәселелерді шешу үшін ғылыми білімді пайдалану, оның ішінде өсімдіктерді зиянкестер мен аурулардан қорғаудың негізгі әдістерінің дағдыларына ие болу.

  • Код ON8

    Аурулар мен зиянкестерді таратпаудың алдын алу, зиянкестер мен ауру қоздырғыштарының және арамшөптерді таралуын мониторингтік зерттеулер, диагностикалау және болжау жүргізу бойынша, сондай-ақ өсімдіктерді қорғаудың әртүрлі тәсілдері мен әдістерін ұйымдастыру және жүргізу бойынша дағдыларына ие болу.

  • Код ON1

    Өсімдіктер түрлерінің өсуі мен даму ерекшеліктерін түсіну; өсімдіктерде, топырақта және қоршаған ортада олардың зақымдану және /немесе зиянды организмдермен және ауру қоздырғыштарымен зақымдану мүмкіндігіне, сондай-ақ өсімдіктердің негізгі тіршілік процестерінің химизміне байланысты болатын тіршілікке және биологиялық процестерге жекелеген факторлардың маңызы мен рөлін түсіну

  • Код ON5

    Ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің зиянкестері мен ауруларының биологиясы, әртүрлілігі және даму, көбею және таралу ерекшеліктері туралы егжей-тегжейлі білу

  • Код ON2

    Топырақ түзудің факторлары мен процестерін зиянкестер мен өсімдік қоздырғыштарының тіршілік ету ортасы ретінде жіктейді, сонымен қатар өсімдіктерді қорғауда қолданылатын ауылшаруашылық техникаларын ажыраталады.

  • Код ON3

    Негізгі кәсіби терминдерді меңгеру, ғылыми және өндірістік материалдарды оқу және түсіну, қазақ, орыс және шетел тілдерінде ой тұжырымдай білу және сұхбатты қолдай білу.

  • Код ON4

    Егіншілік заңдарын, егіншіліктің қазіргі заманғы жүйелерін білу және түсіну: сандық технология әдістерін және нақты егіншілікті пайдалана отырып, өсімдіктерді қорғаудың агротехникалық шараларын ұйымдастыру бойынша топырақты өңдеу дағдыларын меңгеру

  • Код ON9

    Жұмысты ұйымдастыру және адам ресурстарын басқару, экономикалық жағдайды талдау, коммуникативті құзыреттіліктің болуы: кәсіби қызметке қатысты мәселелерді талдау және шешу үшін ГАЖ технологиясының әдістерін және басқа цифрлық технология әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру.

  • Код ON7

    Аурулардың белгілері және зиянкестердің, сондай-ақ арамшөп өсімдіктерінің түрін зақымдау бойынша анықтау дағдыларын меңгеру, олардың алдын алу бойынша шаралар қолдану; зиянды организмдерді есепке алу тәсілдерін меңгеру және егістіктерді зиянды организмдерден қорғау бойынша кешенді күрес шараларын әзірлеу

Top