Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10125 EMBA Денсаулық сақтау экономикасы в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Медициналық ұйымды басқарудағы экономикалық міндеттерді шешу үшін басқарудың қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, денсаулық сақтау экономикасы саласында толыққанды, сапалы кәсіби құзыреттерге ие жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M140 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Денсаулық сақтаудағы маркетинг

    Курс әдістер мен есептеулерді қолдану бойынша білім мен дағдыларды алу мүмкіндігін зерттейді: өнімді орналастыру және оның өмірлік циклі; өнімді әзірлеу; медициналық қызметтердің бағасын қалыптастыру. Денсаулық сақтау жүйесінде маркетингтік зерттеулер жүргізу, интеграцияланған маркетингтік коммуникацияларды түсіну. Оқытудың қолданылатын әдістері: топтық жұмыс, пікірталас, кейс-стади технологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Стратегиялық менеджмент

    Пән практикалық денсаулық сақтауға қатысты өзара байланысты басқару құралдарының, әдістері мен әдістерінің жиынтығы түрінде ұйымның стратегиясын талдаудың, таңдаудың және іске асырудың толық жүйесі болып табылатын стратегиялық басқару тұжырымдамаларын зерттейді. Курс ұйымның мақсаттарына жету және ұзақ мерзімді табысқа жету үшін стратегияларын әзірлеуге, іске асыруға және бейімдеуге қатысты көптеген тақырыптарды қамтиды. Қолданылатын оқыту әдістері: топтық жұмыс, пікірталас.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Денсаулық сақтаудағы өзгерістер мен инновацияларды басқару

    Курс өзгерістерді басқару тұжырымдамасын, Денсаулық сақтау ұйымдарындағы өзгерістер процесін басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Көшбасшылықты, коммуникацияны, мотивацияны және қызметкерлердің қатысуын қоса алғанда, денсаулық сақтаудағы өзгерістер мен инновацияларды сәтті жүзеге асыруға ықпал ететін мәдениеттер.сонымен қатар денсаулық сақтаудағы өзгерістер қажеттіліктері, соның ішінде процестерді талдау, тәуекелдерді бағалау және басымдықтарды анықтау. Қолданылатын оқыту әдістері: топтық жұмыс, пікірталас.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Экономикадағы аналитикалық әдістер

    Пән экономикалық құбылыстар мен процестерді талдау және модельдеу үшін қолданылатын әртүрлі математикалық және статистикалық тәсілдерді, қолданбалы аналитикалық әдістерді нарықты талдау, инвестициялық жобаларды бағалау, экономикалық жүйелерді модельдеу және т.б. сияқты нақты экономикалық мәселелер мен міндеттерге аналитикалық құралдарды қолдану ретінде зерттейді. Қолданылатын оқыту әдістері: топтық жұмыс, пікірталас.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық модельдеу

    Бұл курс қаржылық модельдерді құру, қаржылық модельдердің сапасын бағалау, инвестициялардың тиімділігін бағалау, қаржылық есептілікті жасау, қаржылық тәуекелдерді анықтау және бағалау және денсаулық сақтау жүйесіне тән экономикалық көрсеткіштерді есептеу дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Қолданылатын оқыту әдістері: топтық жұмыс, пікірталас.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Денсаулық сақтаудағы экономикалық әлеуметтану

    Курс денсаулық сақтаудағы экономиканы дамытудың әлеуметтік тетіктері мен резервтері туралы білімді, оларды әлеуметтану ғылымы тұрғысынан тануға көзқарастарды зерттеуге, осы білімді кәсіби қызмет процесінде нақты процестер мен жағдайларды талдауға қолдану дағдыларын пысықтауға бағытталған. Пән бойынша командалық оқыту әдісі (TBL) қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнес – зерттеу

    Пән зерттеу жобасын әзірлеу және құрылымдау процесін зерттейді, соның ішінде мақсаттарды анықтау, әдістерді таңдау, жоспарлау және бюджет кейіннен медициналық басқару қызметінде қолданылуы мүмкін. Статистикалық әдістер мен аналитикалық бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, алынған деректерді өңдеу және түсіндіру әдістерін зерттейді. Пән бойынша командалық оқыту әдісі (TBL) қолданылады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Денсаулық сақтаудағы экономикалық-математикалық әдістер және модельдер

    Курс Денсаулық сақтау жүйесіне тән математикалық модельдеу әдістері мен заманауи компьютерлік технологиялар негізінде экономикалық есептерді қою, шешу және талдау кезіндегі әдіснамалық принциптер мен нақты тәсілдерді зерттеуге бағытталған, бұл магистранттың әлеуметтік-экономикалық процестерді жоспарлаудың математикалық модельдерінің жүйелерін құру және қолдану әдістемесін игеруіне ықпал етеді. Пән бойынша командалық оқыту әдісі (TBL) қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Мемлекеттік сатып алуды басқару

    Курс Мемлекеттік сатып алуды басқару әдістерін зерделейді; республикалық және өңірлік деңгейлерде мемлекеттік тапсырыс жүйесін басқару проблемаларын зерттеуде және шешуде жүйелі тәсілді қолдану. Оқытудың қолданылатын әдістері: топтық жұмыс, пікірталас, кейс-стади технологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Денсаулық сақтаудағы бюджет және бюджеттік жүйе

    Курс Денсаулық сақтау жүйесі бюджетінің кірістері мен шығыстарын қалыптастыру, әртүрлі деңгейдегі бюджеттерді, оларды орындау ұйымдарын қалыптастыру мәселелері бойынша теориялық және практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Бюджетті жоспарлау кезінде денсаулық сақтау жүйесінің экономикалық көрсеткіштерін және оның компоненттерін есептеу әдістерін меңгеру. Пән бойынша командалық оқыту әдісі (TBL) қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Финансы

    Пән ұйымда қаржының мәнін, функциялары мен рөлін; қаржы жүйесін, қаржы саясатын, қаржы механизмін зерттеуді қамтиды. Курс ақша ағындарын басқаруға, инвестицияларға, қаржы нарықтарына және қаржылық активтерді бағалауға қатысты көптеген тақырыптарды қамтиды. Оқу барысында магистранттар нақты экономикалық жағдайларда қаржы тетігінің құралдарын қолдану үшін аналитикалық ойлау дағдыларын меңгереді. Пән бойынша командалық оқыту әдісі (TBL) қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Қаржы-кредиттік саясат

    Курс экономиканың тұрақты және теңгерімді дамуына жәрдемдесу мақсатында баға тұрақтылығын қолдау үшін Ұлттық банк қабылдайтын ақша-кредит саясатының әдістерін пайдалану дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Несиелік саясаттың негізі қаржы ұйымы үшін қолайлы тәуекел-операциялардың кірістілігі болып табылады. Оқытудың қолданылатын әдістері: топтық жұмыс, пікірталас, кейс-стади технологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Қауіп менедменті

    Пән тәуекелдерді басқарудың теориялық негіздерін зерттеуді, оларды іскерлік ортада практикалық қолдануды және белгісіздік пен өзгергіштік жағдайында талдау және шешім қабылдау дағдыларын дамытуды қамтиды. Ұйымның мақсаттарына жетуге әсер етуі мүмкін ықтимал қауіптер мен мүмкіндіктерді анықтау және талдау әдістері мен құралдарын зерттейді. Қолданылатын оқыту әдістері: топтық жұмыс, пікірталас.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Еңбек потенциалының экономикалық бағасы

    Курс Экономика және еңбек әлеуметтануы мәселелері бойынша білімді зерттеуге бағытталған., сондай-ақ персоналдың еңбек әлеуетін пайдалануды бағалау әдістерін, персоналдың еңбек әлеуетін дамыту тәсілдерін, персоналды бейімдеу нәтижелерін бағалау әдістемесін және қызметкерлерді іскерлік бағалауды игеру; магистранттар кадрларды жинақтау перспективаларын талдау, ұжымдық жұмыстың тиімділігін талдау іскерлігіне ие болады. Қолданылатын оқыту әдістері: топтық жұмыс, пікірталас.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • ОН 1 - ұйымды басқарудағы экономикалық мәселелерді шешу үшін басқарудың заманауи әдістерін бағалауға және қолдануға қабілетті.
  • ОН 2 - Ұйымның экономикалық әсерін болжауға ықпал ететін аналитикалық және сындарлы ойлауды қолдана алады.
  • ОН 3 - нормативтік және құқықтық құжаттамаға сәйкес денсаулық сақтау жүйесіне тән факторларды талдауға, сандар мен есептеулерді меңгеруге қабілетті.
  • ОН 4 - бюджетті жоспарлау кезінде денсаулық сақтау жүйесінің экономикалық көрсеткіштерін және оның құрамдас бөліктерін есептеу әдістерін қолдануға қабілетті.
  • ОН 5 - экономикалық көрсеткіштерді кешенді бағалау мен мониторингті іске асыру үшін медициналық деректерге талдау жүргізуге қабілетті.
Top