Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01515 Химия в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Академиялық жазу ғылымдағы қызмет түрі және байланыс тәсілі ретінде. Ғылыми стиль. Ғылыми мәтіндердегі презентация әдістерінің жіктелуі. Академиялық мәтіннің негізгі элементтері мен бірліктері. Ғылыми стильдің ерекшелігі. Академиялық мәтін және танымал ғылыми мәтін. Ғылыми мәтіндерді құру. Ғылыми стильдегі құжаттар: ғылыми мақала, монография, диссертация, автореферат, ғылыми баяндама, реферат, аннотация, рецензия; грантқа өтінім. Оқулық, оқу-әдістемелік құрал, дәріс, патент, шарт. Ғылыми-ақпараттық мәтіннің типологиясы (жоқ): библиографиялық сипаттама, аннотация, реферат, шолу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуі. Ғылыми білімнің даму тарихы. Зерттеуші және ғалым. Зерттеу түрі. Ғылыми таным принципі. Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы. Барлық жалпы, жалпы және арнайы зерттеу әдістері. Зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістері. Ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі кезеңдері. Зерттеу нысаны мен пәні. Дәлелдеу, тезис, дәлелдер, демонстрация.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химия дидактикасы
    Несиелер: 5

    Химия дидактикасы. Дидактианың даму тарихы. Орта және жоғары мектептегі химиялық білім беру, оның бүгінгі жағдайы, үздіксіз химиялық білім беру - дидактикалық жүйе ретінде. Химиялық білім берудің заманауи құралдары мен әдістері. Химиялық түсініктерді қалыптастырудың дидактикалық ерекшеліктері. Әлем елдері мен ҚР химия дидактикасының дамуы. Дидактиканың мақсаттары мен міндеттері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогтің кәсіби даму траекториясын жобалау
    Несиелер: 3

    Педагогтың кәсіби өзін-өзі дамыту траекториясын жобалауға баулу және олардың жеке әлеуетін дамыту. Педагогтың кәсіби өзін – өзі дамыту сатылары, факторлары, механизмдері. Өзін – өзі тану, бағалау түрлері мен әдістері туралы түсініктер. Рефлексивті қабілеттерді дамыту. Кәсіби өзін-өзі дамыту траекториясын жобалау технологиясын үйрену. Кәсіби өзін-өзі дамытудың ынталандырушы және кедергі келтіретін факторларын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұрақты даму үшін жасыл химияны қолдану
    Несиелер: 5

    Әлемнің тұрақты дамуы. Әлем елдерінің тұрақты даму концепциясын қабылдауы. Қазақстан Республикасының тұрақты даму концепциясы. Тұрақты даму үшін Жасыл химияның дамуы. Жасыл химияның 12 принциптері. Жасыл химия өлшемдері. Жасыл химияны қолдану салалары. Жасыл химияның білім беру аспектілері. Әлем елдеріндегі жасыл химияның дамуының жетістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химиялық білім берудің экологиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Үздіксіз химиялық білім берудің қазіргі заманғы концепциялары. Химялық білім берудегі экологиялық тәсіл, оның принциптері мен әдістері. Орта мектеп химия курсын экологияландыру мәселелері. Жоғары мектеп химиялық пәндердің мазмұнын экологияландыру мәселелері. Бейорганикалық химия, органикалық химия, аналитикалық химия, физикалық химия, химиялық технология, биологиялық химия курстарын экологияландырудың тәжірибелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи жаратылыстану концепциялары
    Несиелер: 3

    Жаратылыстану және қоғамның құндылық бағдарлары. Жаратылыстану зерттеулерінің әдістері мен әдістері. Ғаламның дамуы мен эволюциясының концепциялары. Әлемнің қазіргі ғылыми бейнесі. Материя, қозғалыс, кеңістік және уақыт ұғымдары. Симметрияның сақталу заңдары және принциптері. Заттың өрістік формасы. Кванттық физиканың элементтері. Микроәлемді ықтималдық түсіну. Элементар бөлшектер теориясы. «Қоғам-табиғат» жүйесіндегі химия. Заттың атомдық құрылысы. Тірі организмдердің бірлігі мен көптүрлілігі. Элементарлы биохимия. Тірі заттардың эволюциялық теориясы. Қазіргі эволюциялық-синергетикалық парадигма.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON6

    өзінің кәсіби өсуінің мазмұнын жобалау, жеке өзін-өзі жетілдіру тәсілдерін және кәсіби өзін-өзі дамыту және өзінің жеке әлеуетін дамыту траекториясын құруға қабілетті

  • Код ON5

    Тиісті бағыттар бойынша өз пайымдауларын әзірлеу мақсатында ғылыми-техникалық ақпаратты іздеудің, өңдеудің және қолданудың заманауи әдістерін, ғылыми-техникалық жетістіктердің қазіргі деңгейіне сүйене отырып, қоршаған әлемді танудың және игерудің әртүрлі тәсілдерін қолдануға қабілетін көрсету

  • Код ON1

    - ғылыми және зерттеу жұмыстарын жазу кезінде академиялық салада жазбаша коммуникация дағдыларын қолдану қабілеті мен дайындығын көрсету.

  • Код ON2

    дербес ғылыми зерттеу жүргізу, зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау қабілетін көрсете білу;

  • Код ON4

    оқу процесіне жасыл химияның заманауи аспектілерін және химиялық білім берудің экологиялық аспектілерін ойлауға, жобалауға, енгізуге және бейімдеуге қабілетті

  • Код ON3

    химияның дидактикасы саласындағы білімі мен түсінігін көрсету және кәсіби қызметте химиялық білім берудің заманауи құралдары мен әдістерін қолдануға қабілетті

Top