Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01501 Химия және биология мұғалімі в Мирас Университеті

  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: экологияның мазмұны мен міндеттері; экожүйе мен биосфера ұғымдары; экожүйелердегі заттар айналымы мен энергия ағыны; адамзаттың жаһандық проблемалары; табиғатты қорғау жөніндегі заңнамалық шаралар; экологиялық қауіпті және төтенше жағдайлардың туындау жағдайлары, олардың көріну заңдылықтары; ТЖ жіктемесі, сипаттамасы және болжауы; адам мен мекендеу ортасын теріс әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру, алғашқы медициналық көмек және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: экологиялық факторлардың адам денсаулығының жай - күйіне әсерін бағалау; адам мекендейтін ортаның негізгі қауіптерін сәйкестендіру; қауіптерден қорғау әдістерін таңдау; төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын меңгеру; алғашқы медициналық өзіндік және өзара көмек көрсете білу; төтенше жағдайлар мен ТЖ қаупі және туындауы кезінде тиімді әрекет ету; жарақат кезінде адам ағзасы жағдайының симптомдарын анықтау; медициналық дәрі қобдишасы құралдарын дұрыс қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: «академиялық жазу» түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы және жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым-қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым-қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым-қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез-құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: «инновациялар», «инновациялық қызмет», «инновациялық жоба» ұғымдарының мәні; инновацияларды жіктеу; инновациялық қызметті айқындайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және команда құру негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: «көшбасшылық», «команда», «команда құру» ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын бағалау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: балалардың жас анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы пәні;балалар организмінің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары; жас кезеңділігі; балалар организмінің реттеуші жүйелерінің дамуы; дені сау бала ағзалары жүйелерінің құрылымы мен функциялары; балалар дамуының жас анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері; балалар гигиенасының негіздері; онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде денсаулықты сақтау мен нығайтудың гигиеналық нормалары, талаптары мен ережелері; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: бала организмінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру; баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін анықтай білу; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктерін білу; балалар гигиенасының негізгі ережелерін білу; балалардың гигиеналық тәрбиесін ұйымдастыра білу; жалпы гигиеналық талаптарды бағалау әдістерін білу; балалардың мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы химия негіздері
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: жалпы химияның теориялық негіздері; элементтер химиясы; зертханалық зерттеулер техникасы; молекулалардың химиялық байланысы мен құрылымы; тотығу-тотықсыздану реакциялары; заттармен, реактивтермен және аспаптармен жұмыс істеу техникасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: жалпы химияның теориялық негіздерін білу; зертханалық кабинетте жұмыс істей білу; тотығу-тотықсыздану реакцияларын жүзеге асыра білу; реактивтермен және аспаптармен жұмыс істеу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық қызмет
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: тьюторлық туралы түсінік;инклюзивті білім берудегі тьютордың мақсаты, міндеттері мен құзыреті; инклюзивті практика жағдайында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды тьюторлық сүйемелдеуді ұйымдастыру кезеңдері;ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің теориялық негіздері; инклюзивті білім беру ортасы; инклюзивті білім берудің педагогикалық шарттары мен технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім беруде тьюторлықтың негізгі сипаттамаларын білу; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен түзету-дамыту жұмысын ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім беруді ұйымдастыру процесінде білім беру интеграциясының нысанын таңдауды жүзеге асыру; арнайы және интеграцияланған білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдау сапасын арттыру тетігі ретінде кәсіби құзыреттерді игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; «ақпараттық жүйелер», «ақпараттық технологиялар» ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: бейорганикалық химияның теориялық негіздері; химияның жалпы заңдары; атомдық молекулалық ілімдер, периодтық жүйенің құрылымы мен заңдары; химиялық реакциялардың термодинамикасы; химиялық және кинетикалық реакциялардың заңдары. Қалыптасқан құзыреттер: химияның жалпы заңдылықтарын білу; периодтық жүйенің құрылымы мен заңдылықтарын білу; химиялық тепе-теңдік әдістерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жобалық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім берудің рөлі мен теориялық-әдіснамалық негіздері; инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, шарттары, модельдері мен нысандары; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; бастауыш сыныптарда түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Цитология, гистология және эмбриология
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: цитология, гистология және эмбриологияның даму тарихы; жасуша және жасушалық емес құрылымдар; цитоплазма органеллалары; жасуша құрылысы мен қызметі; көбею, жасушалардағы патологиялық процестер; тіндердің пайда болуы мен эволюциясының заңдылықтары, тіндердің жіктелуі. Қалыптастырылатын құзыреттер: цитологияның, гистология мен эмбриологияның даму тарихын білу; ағзаның, тіндер мен органдардың дамуы мен тіршілік әрекетінің негізгі заңдылықтарын меңгеру; гистологиялық, цитологиялық, иммуногистохимиялық препараттарды зерттеу кезінде үлкейткіш техникамен (микроскоптармен, оптикалық және қарапайым луптармен) жұмыс істей білу; тіндердің жіктелуін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ауызша аударма тәжірибесі (minor)
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: Шетел тілін атап түсіндіру; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; экономиканың мәнi; қазіргі даму кезеңінде экономикалық процестер мен халықаралық ұйымдар; макро- және микроэкономика; нарығының түсінігі және оның жұмыс істеуі; кәсіпкерлік; ақша және олардың функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Салауатты өмір салтының негіздері (minor)
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: салауатты өмір салтының негіздері, білімдерді, дағдыларды кеңейту, жүйелеу және тұлғалық делдалдық арқылы денсаулыққа мотивациялық-құндылық және белсенділік; Қалыптастырылатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыруға және насихаттауға, дене шынықтыру құралдарын, табиғаттың табиғи күштерін пайдалануға, жұмыс қабілеттілігін қалпына келтіруге, белсенді ұзақ өмір сүруді қамтамасыз етуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Геоботаника
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: геоботаниканың пәні мен міндеттері; өсімдік жамылғысын зерттеу әдістері; геоботаниканың қалыптасу тарихы; флористикалық геоботаника; экологиялық геоботаника; ценологиялық геоботаника; геоботаникалық зерттеулердің негізгі әдістері (фитоценоздардың құрамы мен құрылымын анықтау, эксперименттік фитоценология; өсімдік қауымдастықтарының жіктелуі). Қалыптасатын құзыреттер: биология ғылымдары жүйесіндегі геоботаниканың негізгі бөлімдері мен мақсаттарын, міндеттерін және мақсаттарын білу; негізгі ұғымдар мен терминдерді білу; геоботаниканың қалыптасу тарихын баяндауды білу; геоботаникалық зерттеулердің негізгі әдістерін түсіну; фитоценоздардың құрылымы мен құрамын анықтай білу; эксперименттік фитоценология, өсімдік қоғамдастықтарының жіктелуі туралы білімді білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиация негіздері (minor)
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: медиация саласында қолданылатын нормативтік актілердің негізгі ережелері; даулы мәселелердің алдын алу, реттеу және шешу, бейтарап делдалдың (медиатордың)қатысуымен келіссөздер ұйымдастыру саласындағы теориялық білім; Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: бұл білімді кейінгі практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жануарлар жүйеліктілігі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: жануарлардың даму заңдылықтары; жануарлар организмінің құрылымы, функциялары; жануарлардың анатомиялық, топографиялық, физиологиялық түрлері мен жас ерекшеліктерін тұтас зерттеу; метаболизм, гомеостаз, жануарлардың физиологиялық бейімделуі. Қалыптастырылатын құзыреттер: жануарлар ағзалары мен жүйелерінің құрылымын, олардың түрлік ерекшеліктерін білу және түсіну; тіршілік әрекеті процестерінің сипаттамаларын, метаболизм, гомеостаз, адам мен жануарлардың физиологиялық бейімделу түсінігін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Омыртқасыздар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: қазіргі зоология туралы ғылыми білім; омыртқалылар жануарлардың морфологиясы, физиологиясы, экологиясы және систематикасы; зертханада омыртқасыздар жануарлармен жұмыс істеудің негізгі тәсілдері; омыртқалылар жануарлардың топтары мен түрлерінің жалпы сипаттамасы: жүйелі шолу, өмір салты, географиялық таралуы. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазіргі зоология туралы ғылыми білімді қалыптастыру; омыртқалылар морфологиясын,физиологиясын, экологиясын және жүйеленуін білу; Негізгі зоологиялық және салыстырмалы- анатомиялық түсініктерді меңгеру; омыртқалылардың топтары мен типтерінің сипаттамаларын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Химия элементі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: Д.И. Менделеевтің периодтық жүйесі элементтерінің электрондық құрылымы; химиялық элементтерді топтар мен кезеңдер бойынша жіктеу; s, p, d, f - элементтері мен олардың қосылыстарының химиялық қасиеттері; қарапайым заттардың қасиеттері. Қалыптастырылатын құзыреттер: периодтық жүйенің элементтерін білу; топтар мен кезеңдер бойынша химиялық элементтерді жіктеуді меңгеру; s, p, d, f - элементтердің химиялық қасиеттерінің ерекшеліктерін талдау; оксидтерді, гидроксидтерді, оттектерді, көміртектерді алу процесінде дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Зерттелетін мәселелер: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері мен функциялары; педагогиканың категориялық аппараты; оқытудың дидактикалық тұжырымдамалары мен принциптері; білім беру педагогикалық процесс ретінде; оқыту нысандары мен құралдары; тәрбиенің мәні, түрлері және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны; тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері; Педагогикалық өзара іс-қимыл және жеке тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың әлеуметтік-мәдени ортасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін білу; оқыту мен тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және әзірлеу тәсілдерін меңгеру; дидактиканың жалпы қағидаттарын және оларды оқытудың пәндік әдістемелерінде іске асыру тәсілдерін білу; педагогикалық процестің мақсатын, қағидаттарын, мазмұнын, әдістерін, құралдарын, нысандарын айқындау, ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін қолдану, білім беру сапасын бағалау дағдыларын меңгеру педагогикалық білімді оқу және кәсіби қызметте қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өсімдіктер анатомиясы және морфологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: өсімдіктердің анатомиясы мен морфологиясы туралы ғылыми білім; өсімдік жасушасы; ұлпаларды жіктеудің анықтамалары мен принциптері; өсімдіктердің көбеюі мен көбеюі; өсімдіктердің тіршілік формалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы бойынша негізгі білімді меңгеру; өсімдіктердің жасушалық құрылысын білу; ұлпаларды жіктеу принциптерін анықтау; Өсімдіктердің көбеюі туралы жалпы мәліметтерді білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бейметалдар химиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: бейметалдар химиясының теориялық негіздері; химиялық элементтердің таралуы; периодтық жүйеде бейметалдардың электрондық құрылымы; Менделеевтің химиялық элементтерінің периодтық жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: бейметалдар химиясының теориялық негіздерін меңгеру; бейметалдардың электрондық құрылымы туралы түсініктерді қалыптастыру; s - және p-элементтерінің құрылысы мен қасиеттерін білу; сутек оксиді мен сутек пероксидінің құрылымы мен қасиеттерінің салыстырмалы сипаттамаларын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адам морфологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: онтогенездегі және филогенездегі адам ағзасының құрылымдық принциптері; адамды зерттеу дағдылары мен дағдыларын және оған қоршаған орта жағдайларының әсерін және адам тіндері мен мүшелерінің дамуындағы ауытқулардың себептерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шығармашылық ойлау психологиясы (minor)
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: психологиялық құбылыстар, категориялар, психиканың заңдылықтары мен шығармашылық процесінің механизмдерін зерттеу және сипаттау әдістері, шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктері және оның өмір жолы, шығармашылықтың адам өміріндегі орны мен рөлі қарастырады. Оқытылатын мәселелер: креативті ойлауды дамыту бойынша психологиялық әдістемелерді қолдану; кәсіби қызметтегі креативті рефлексия дағдылары; күрделі кәсіби жағдайларға бейімделу дағдылары; кәсіби қызмет процесінде ұжымның басқа мүшелерінің креативті әдістерді қолдану тәжірибесін беру дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Талдаудың физика-химиялық әдістері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: талдаудың физика-химиялық әдістерінің жіктелуі, мақсаттары, міндеттері және қолданылу саласы; талдаудың физика-химиялық әдістерінің негізгі заңдары; заттарды сәйкестендіру және анықтау әдістері (сапалық және сандық талдау): элементтік, молекулалық, фазалық талдау. Қалыптастырылатын құзыреттер: талдаудың физика-химиялық әдістеріндегі негізгі ұғымдар мен анықтамаларды білу; құбылыстардың мәні бойынша талдау әдістерінің жіктелуін түсіну; талдаудың негізгі объектілерін білу; анықтаудың шегін төмендету, талдаудың дәлдігін арттыру және т.б. сияқты негізгі талдамалық проблемаларды білу; сапалық және сандық талдауды ажырата білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жазбаша аударма тәжірибесі (minor)
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: шетел тілін, әсіресе аудару; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; жазбалардың жабдық беру; таңдау барабар лексикалық материал; ерекше назар аудара тұрғысынан дұрыс қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Өсімдіктер жүйесі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: өсімдіктердің әртүрлілігін жіктеу; таксономия бөлімдері: систематика, номенклатура және филогенетика; прокариоттар, саңырауқұлақтар, төменгі және жоғары өсімдіктер систематикасының негіздері; өсімдіктердің тіршілік формалары мен экологиялық топтары, оларды қоршаған орта жағдайларына байланысты бөлу; өсімдіктердің қазіргі заманғы систематикасы бойынша теориялық және практикалық білім; қорғауға жататын және 'Қызыл кітапқа' енгізілген өсімдіктердің сирек және жойылып бара жатқан түрлері'. Қалыптасқан құзыреттер: өсімдіктердің алуан түрлілігін жіктеуді білу; өсімдіктердің систематикасын, номенклатурасын және филогенетикасын білу; төменгі және жоғары өсімдіктердің систематикасын ажырата білу; өсімдіктердің тіршілік формалары мен экологиялық топтарын түсіну; қорғауға жататын және 'Қызыл кітапқа'енгізілген өсімдіктердің сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерін анықтай білу'.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: биохимияның даму кезеңдері және жетістіктері; аминқышқылдары; ақуыздардың қасиеттері мен қызметі; ферменттер, нуклеин қышқылдары, көмірсулар, липидтер дәрумендер; гормондар, жіктелуі, олардың ерекше қасиеттері; метаболизм биохимиялық процестердің бірыңғай жүйесі ретінде. Қалыптастырылатын құзыреттер: биохимиялық реакцияларды білу; ағзада болатын химиялық реакциялардың мәнін, реттеу механизмдерін және олардың ағзаның тіршілік әрекетін қамтамасыз етудегі рөлін түсіну; биологиялық материалдағы нуклеин қышқылдарын, ақуыздарды, майларды, көмірсуларды, витаминдер мен гормондарды сапалық және сандық талдау әдістерін білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: биологияны оқыту әдістемесінің даму тарихы; мектептегі биологиялық білім берудің дидактикалық принциптері, құрылымы мен мазмұны; биологияны оқытудың әдістері мен әдістемелік тәсілдері; биологиядан оқу процесін ұйымдастыру нысандары; оқыту әдістерінің сыныптамасы; сабақты модельдеу; оқыту нәтижелеріне қойылатын қазіргі заманғы талаптар; демонстрациялық, зертханалық тәжірибелер мен практикалық сабақтар өткізу әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: биологияны оқыту әдістемесінің даму тарихын білу; мектептегі биологиялық білім беру мазмұнының жүйесін түсіну; әдістерді және олардың сыныптамасын меңгеру: оқу әдісі, сөздік әдіс; көрнекі әдістер, практикалық әдістер; биология сабақтарының типтері мен құрылымдарын білу; демонстрациялық, зертханалық тәжірибелер және практикалық сабақтар өткізе білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Аналитикалық және физикалық химия
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: заттардың химиялық құрамы мен құрылымы; химиялық элементтерді немесе элементтер тобын анықтау; химияның іргелі заңдары негізінде заттардың сапалық және сандық талдауы; талдаудың жаңа әдістері; Аналитикалық әдістердің теориялық негіздері; термодинамика және кинетика негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: заттың химиялық құрамы мен құрылымын білу; элементтер тобының химиялық элементтерін анықтай білу; заттардың сапалық және сандық талдауы туралы білімді меңгеру; талдаудың жаңа әдістерімен жұмыс істей білу; аналитикалық әдістердің теориялық негіздерін білу; термодинамика және кинетика заңдарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Радиациялық қауіпсіздік негіздері (minor)
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: иондаушы сәулеленудің радиоактивтілігі мен дозиметриясы туралы жалпы ұғымдары, иондаушы сәулеленудің биологиялық объектілермен өзара әрекеттесу механизмдері, қоршаған ортаның радиоактивті ластануының табиғи және техногендік көздері, радиациялық бақылау әдістерін және радиоактивті сәулелену көздерімен қауіпсіз жұмыс істеу шарттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: табиғатты қорғау проблемаларын диагностикалау, оны қорғау және тұрақты дамуды қамтамасыз ету бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: анатомия ғылымының салалары; анатомия ғылымының зерттеу әдістері; адам анатомиясының тарихы, адамның табиғаттағы орны; жасуша,ұлпа,мүше,мүшелер жүйесі,аппарат және ағза ұғымдары; Қалыптастырылатын құзыреттер: анатомия ғылымының салалары білу; анатомия ғылымының зерттеу әдістерін анықтау; адам анатомиясының тарихы, адамның табиғаттағы орны білу; жасуша,ұлпа,мүше,мүшелер жүйесі,аппарат және ағза ұғымдарын білу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Органикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: Органикалық химияның теориялық негіздері; химияның жалпы заңдары; атомдық молекулалық ілімдер, периодтық жүйенің құрылымы мен заңдары; химиялық реакциялардың термодинамикасы; химиялық және кинетикалық реакциялардың өту заңдары. Қалыптастырылатын құзыреттер: химияның жалпы заңдарын меңгеру; периодтық жүйенің құрылымы мен заңдылықтарын білу; химиялық тепе-теңдік әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жануарлардың анатомиясы және физиологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: пән жануарлардың даму заңдылықтары мен олардың денесінің тұтастығы туралы дүниетанымды қалыптастырады; жануарлар денесінің құрылымы, қызметі, оның қоршаған ортамен байланысы туралы білім. Ағылшын тіліндегі терминологияның интеграциясы және оны кәсіби контексте қолданудың функционалдық ерекшеліктері жануарлардағы анатомиялық, топографиялық, физиологиялық, түрлік және жас ерекшеліктерін тұтас түсінуге ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өсімдіктер физиологиясы және биохимиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: өсімдіктердің физиологиялық процестері; өсу мен дамудың негізгі заңдылықтары; өсімдіктердің қоршаған орта жағдайларына бейімделуі мен тұрақтылығының физиологиялық негіздері; егіннің сапасын қалыптастырудың физиологиясы мен биохимиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: өсімдіктердің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын білу; өсімдіктерді зерттеудің заманауи биофизикалық және биохимиялық әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психосоматика (minor)
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: психосоматикалық бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, олардың адамдарындағы жағдайды оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер, негізгі психосоматикалық теориялар, психосоматикалық бұзылулардың түрлері, адамның ауруға қатынасы және оның қалыптасу факторлары туралы зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі кәсіби қызмет түрлері шеңберіндегі өзгерістерді болжау және қалыпты және патологиядағы психиканың әртүрлі компоненттерінің қызметін түсіну қабілеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: химияны оқыту әдістемесінің даму тарихы; мектептегі химиялық білім берудің дидактикалық принциптері, құрылымы мен мазмұны; химияны оқытудың әдістері мен әдістемелік тәсілдері; химиядан оқу процесін ұйымдастыру нысандары; оқыту әдістерінің сыныптамасы; сабақты модельдеу; оқыту нәтижелеріне қойылатын қазіргі заманғы талаптар; демонстрациялық, зертханалық тәжірибелер мен практикалық сабақтар өткізу әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: химияны оқыту әдістемесінің даму тарихын білу; мектептегі химиялық білім беру мазмұнының жүйесін түсіну; әдістерді және олардың сыныптамасын меңгеру: оқу әдісі, сөздік әдіс; көрнекі әдістер, практикалық әдістер; химия сабақтарының типтері мен құрылымдарын білу; демонстрациялық, зертханалық тәжірибелер және практикалық сабақтар өткізе білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Омыртқалылар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: қазіргі зоология туралы ғылыми білім; омыртқалылар жануарлардың морфологиясы, физиологиясы, экологиясы және систематикасы; зертханада омыртқасыздар жануарлармен жұмыс істеудің негізгі тәсілдері; омыртқалылар жануарлардың топтары мен түрлерінің жалпы сипаттамасы: жүйелі шолу, өмір салты, географиялық таралуы. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазіргі зоология туралы ғылыми білімді қалыптастыру; омыртқалылар морфологиясын,физиологиясын, экологиясын және жүйеленуін білу; Негізгі зоологиялық және салыстырмалы- анатомиялық түсініктерді меңгеру; омыртқалылардың топтары мен типтерінің сипаттамаларын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Инновациялық аударма технологиялары (теория және практика) (minor)
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы аударма технологиялары. Қазіргі заманғы халықаралық трансфер нарығының талаптары. Translation Memory технологиясы. Translation Memory технологиясын пайдаланып бағдарламалық қамтамасыз ету. Wordfast жұмыс бағдарламасы және оның аналогтар принципі. Электрондық аударма ақпараттық ресурстары. Аударма процесі кезінде Интернетті пайдалану жолдары. Лингвистикалық ақпараттық ресурстары. Аударма электрондық ресурстарының кешенді пайдалануы. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік сөз процессор мен, негізгі ақпараттық-іздестіру және сараптамалық жүйелермен жұмыс жасау, білім өкілдік, синтаксистік және морфологиялық талдау, автоматты сөйлеу синтездеу және тану, жеке басын куәландыратын лексикографиялық ақпаратты және автоматтандырылған аударма өңдеу, автоматтандырылған жүйелер сәйкестендіру және тексеру бойынша аударылған мәтінді орындау стандартын бөлектеу қабілеті лингвистикалық қолдау ақпараттандыру саласындағы проблемалар және басқа да қолданбалы жүйелердің негізгі түрлерін шешу, ақпаратты дәстүрлі тасымалдаушылардың жұмыс істеу ғаламдық компьютерлік желідегі ақпаратпен жұмыс істеуге дерекқорларды және білімдерін тарату, лингвистикалық мәселелерді шешу үшін электрондық сөздіктер мен басқа да электрондық қорымен жұмыс жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Органикалық химия
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: негізгі теориялық ережелер, Органикалық химия құрылымының заңдылықтары, органикалық қосылыстардың әртүрлі кластарының қасиеттері мен өзара түрленуі, Қалыптасқан құзыреттер: Органикалық химия зертханасында жұмыс істеудің бастапқы дағдылары, химиялық ойлау мен білім берудің тұтас жүйесін қалыптастыру, теориялық Органикалық химия тұжырымдамалары, органикалық қосылыстардың құрылымы мен реактивтілігін анықтаудың соңғы физика-химиялық әдістері, практикалық қолдану жолдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Нанотехнология (minor)
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: нанотехнологияның бағыттары, биологиялық және технологиялық әдістердің жиынтығы, табиғи ортада қалыпты функционалдық тіршілікті қамтамасыз ететін организмдердің тіршілік әрекетінің процесін басқару үшін нанобөлшектерді, наноқұрылымдарды, наноматериалдарды, наноқосылыстарды және басқаларды зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: наноматериалдардың құрылымы, құрамы мен қасиеттері арасында байланыс жасай білу, олардың құрылымы мен қасиеттері бойынша анықтамалық материалдарды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: өсімдік жасушасының физиологиясы; өсімдік жасушасының құрамына кіретін химиялық заттар; зат алмасу және оны реттеу ерекшеліктері; осмотикалық, коллоидты химиялық механизм; Транспирация механизмі, транспирацияны реттеу; фотосинтетикалық пигменттер, пигменттік жүйелер; тыныс алу алмасу жолдары; өсімдіктердің химиялық құрамы, макро - және микро-элементтер; элементтердің жетіспеушілігі және артықтығының белгілері; өсудің жалпы заңдылықтары. Қалыптастырылатын құзыреттер: өсімдіктер физиологиясы саласында білімді меңгеру; өсімдік жасушаларының құрамына кіретін химиялық заттармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; зат алмасуды және оны реттеу ерекшеліктерін білу; процестерді түсіну: транспирация, фотосинтез, АТФ синтезі, бейімделу; өсімдік объектілерін функционалдық ұйымдастыру принциптерін және гомеостатикалық реттеу механизмдерін білу; өсімдіктер тіршілігінің молекулалық тетіктерінің физиологиялық-биохимиялық негіздерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Иммунология
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: адамның иммундық жүйесінің құрылымы мен жұмыс істеу принциптері; әртүрлі иммунопатологиялық жағдайлардағы иммундық жүйенің реакциясы; гуморальды және жасушалық иммундық жауаптың қалыптасу механизмі; иммундық жүйенің жұмысына әртүрлі факторлардың әсері; иммунологиялық реакциялардың молекулалық-генетикалық негіздері және оларды реттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: адамның иммундық жүйесінің құрылымын, жас ерекшеліктерін және функцияларын білу; әртүрлі иммунопатологиялық жағдайлардағы иммундық жүйенің реакцияларын білу; жасушалық иммундық жауап туралы білімге ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эволюцияның қазіргі заманғы теориясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: микроэволюциялық процесті құрайтын эволюция теориясы саласындағы жүйелі білімді қалыптастырады, макроэволюцияның жолдары мен бағыттарын, адамның табиғи тарихын және оның өмір эволюциясындағы орнын түсінуді зерттейді, әлемнің тұтас бейнесін қайта құру үшін эволюцияның анықталған заңдылықтарын қолданады. Қалыптастырылатын құзыреттер: пән бойынша оқу материалдары ағылшын тілінің элементтерімен оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: генетика пәні, мақсаттары мен міндеттері; қазіргі генетиканың құрылымы мен негізгі бағыттары; генетикалық зерттеу әдістері; Г.Мендель заңдары; гендердің өзара әрекеттесу түрлері; тұқым қуалаушылықтың молекулалық негіздері; хромосомалардың құрылымы мен функциялары; жасушалық цикл: митоз, мейоз, гаметогенез; жыныс генетикасы; тіркелген мұрагерлік, кроссинговер; цитоплазмалық тұқым қуалаушылық; өзгергіштік, мутагенез; хромосомалардың өзгеруі; гендік мутация түрлері. Қалыптастырылатын құзыреттер: генетиканың мақсаттары мен міндеттерін білу; қазіргі генетиканың құрылымы мен негізгі бағыттарын түсіну; генетикалық зерттеулер әдістерін білу; генетиканың негізгі терминдері мен ережелерін, белгілердің тұқым қуалау заңдарын түсіну; әртүрлі генетикалық процестерді түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі заманның биология және химия ғылымдарының мәселелері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: химия және биология саласындағы заманауи ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттары мен мәселелері туралы білімді қалыптастырады; әдістемелік жетістіктермен және негізгі пәндерді дамытудың перспективалық бағыттарымен таныстырады; пәнді оқып-үйрену кезінде өзіндік жұмыс дағдыларын және өзіндік ғылыми зерттеулердің нәтижелерін әдеби ақпараттармен салыстыру және талдау қабілеттерін бекітуге бейімдейді, пәнді оқу кезінде ағылшын тіліндегі элементтер қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Генетика сұрыптау негіздермен
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: зерттеудің пәні мен әдістері; селекциядағы бастапқы материал туралы ілім; Н.И. Вавилов бойынша мәдени өсімдіктердің шығу орталықтары; тұқым, сорт, штамм туралы түсінік; іріктеуге арналған өзгергіштік көздері; комбинативтік өзгергіштік; мутациялық өзгергіштік; өсімдіктер мен жануарлар селекциясындағы будандастыру жүйелері; инбридинг; желілік селекция; аутбридинг; қашықтықтан будандастыру; гетерозис, оның генетикалық тетіктері; жеке және жаппай іріктеу және олардың маңызы; молекулярлық генетика мен жануарлар селекциясының цитогенетика. Қалыптастырылатын құзыреттер: селекция әдістерін түсіну және түсіндіру; тұқым, сорт, штамм туралы түсінік; өзгергіштік түрлерін білу; молекулярлық генетика және цитогенетика жетістіктеріне байланысты селекцияның дамуын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эволюциялық ілім
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: эволюциялық процестің қозғаушы күштері және шектеу факторлары, эволюцияның бағыты мен болжамдылығы, тірі әлемнің дамуының механизмдері мен жалпы заңдылықтары; эволюциялық идеялар тарихы, Дж.Б. Ламарк, ч. Дарвин ілімдері, табиғи сұрыпталу тұжырымдамалары, түрленудің монофилетикалық теориясы, дарвинизм тағдыры. Қалыптастырылатын құзыреттер: пәнді оқу ағылшын тілінде техникалық терминдерді қолдануды қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Микробиология және вирусология негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: қазіргі микробиология мен вирусологияның негізгі бөлімдері; микроорганизмдердің қасиеттері мен сипаттамалары, микроорганизмдердің систематикасы мен морфологиясының принциптері; микроорганизмдер мен вирустардың өмір сүру және даму заңдылықтары; микроорганизмдер мен вирустардың қоректік ортасы; вирустарды анықтау реакциясы. Қалыптасатын құзыреттер: қазіргі микробиология және вирусологияның негізгі бөлімдерін білу; микроорганизмдердің маңызды қасиеттерін, олардың табиғаттағы және адам қызметінің әртүрлі салаларындағы рөлін білу; Негізгі микробиологиялық әдістерді және оларды қолдану аясын білу; микроорганизмдердің таза дақылдарын алу үшін қоректік ортаны дайындау; вирустарды анықтау бойынша реакцияларды жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепте зертханалық жұмыстар мен химиялық-биологиялық эксперименттер ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: биология мен химияның негізгі теориялық ұғымдары, оқудағы мектептегі биологиялық эксперимент ұғымдары, биологиялық құбылыстар мен биологиялық заттарды көрнекі қабылдауды қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: биологиялық зертханада жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасы қағидаларын сақтау туралы, биологиялық ыдыстарды және химиялық реактивтерді, сондай-ақ газ оттықтарын, электрохимиялық жылытқыштарды қолдана білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Химиялық технология және жоғарғы молекулалық қосылыстар химиясы
    Несиелер: 7

    Оқытылатын мәселелер: негізгі ұғымдар мен анықтамалар; полимерлердің жіктелуі; макромолекулалар және олардың ерітінділердегі әрекеті; полимерлердің молекулалық массасы, макромолекулалардың мөлшері мен формалары; полимерлердің синтезі; процестердің жіктелуі: гидромеханикалық, сүзу процесі, жылу алмасу, жылу сәулеленуі, жылу беру, қыздыру, салқындату және конденсация. Қалыптастырылатын құзыреттер: гидромеханикалық және жылу алмасу процестерін білу; сүзу, жылу беру, қыздыру, салқындату, конденсациялау және жылу сәулелену процестерін білу; полимерлердің молекулалық массасын анықтау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Химия-биологиядағы компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: тірі заттар мен олардың қоршаған ортамен өзара әрекеттесуі болып табылатын биологияның тұтас көзқарасын зерттейді; жалпы және арнайы биологиялық мәселелерді талдауға және шешуге кешенді көзқарасты қамтамасыз ететін ғылыми және биологиялық ойлау; жаратылыстану ғылымының қазіргі даму кезеңіндегі және қазіргі химияның негізгі проблемаларын сипаттайтын биологиялық жүйелерді зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Негізгі өндірістің технологиясы
    Несиелер: 7

    Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы өндірістердің негізгі технологиялық процестері және олардың даму перспективалары; технологияның қоршаған ортаға әсер ету себептері мен көздері; қазіргі заманғы энергия өндірісінің технологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: негізгі технологиялық процестер туралы білімді меңгеру; технологияның қоршаған ортаға әсер ету себептері мен көздерін білу; қазіргі заманғы энергия өндіру технологиясын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепте ҒЗЖ-ын жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: пән шығармашылық қабілеттерін дамытады, зерттеудің белсенді формалары мен әдістерін қолдануға үйретеді; Қалыптасқан құзыреттіліктер: ғылым ұғымын және оның негізгі тұжырымдамаларын қалыптастырады; ғылыми жұмыстағы психологиялық және әлеуметтік факторларды анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстанның биогеографиясы мен биоресурсы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: Қазақстанның өсімдіктер мен жануарлар әлемі ресурстарының әртүрлілігі; Қазақстандағы пайдалы өсімдіктер мен жануарлардың жекелеген топтары мен түрлерін зерттеу және шаруашылық игеру тарихының негізгі кезеңдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: шикізат алу әдістерін және оларды қолдану салаларын меңгеру; ғылыми-зерттеу және табиғатты қорғау қызметін ұйымдастыру дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON2

    Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді

  • Код ON6

    Студент үшін бейінді емес даярлық бағытының қосымша білімі мен құзыреттілігін, студент үшін бейінді емес даярлық бағытының іскерліктері мен дағдыларын қолдануды, студент үшін бейінді емес даярлық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді

  • Код ON8

    Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, бала ағзасының өсуі мен дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын анықтауға, гигиеналық талаптарға сәйкес мектепте қоршаған ортаны ұйымдастыруға, өмір мен денсаулықты қорғауды қамтамасыз етуге қабілетті

  • Код ON11

    Химия және биологияны оқыту әдістері мен тәсілдерін, зертханалық тәжірибелерді, практикалық сабақтар мен эксперименттерді жоспарлау мен қоюды, талдау мен синтездеуді; сабақты жоспарлау мен өткізу әдіснамасын, технологиялық схемаларды жасауды, физика-химиялық есептеулер әдістерін және теориялық және практикалық міндеттерді шешуді меңгерген, талдаудың жаңа әдістерімен жұмыс істеу кезінде ақпаратты синтездейді.

  • Код ON7

    Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетед

  • Код ON3

    Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, Академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазуды және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген

  • Код ON4

    Ұжымда жұмыс жасай алу қабілеті, өндірістік үдеріске қатысушылармен диалог жүргізе алу, адамдармен тікелей қарым-қатынаста сындарлы қарым-қатынас орната алу, іскерлік қарым-қатынас дағдыларына ие

  • Код ON1

    Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON14

    Қазіргі генетика, микробиология, вирусология, иммунологияның негізгі бағыттары туралы білімді меңгерген, микроорганизмдердің маңызды қасиеттері және олардың табиғаттағы рөлі, сондай-ақ адам қызметінің әртүрлі салаларындағы орны туралы білімдерін көрсетеді

  • Код ON13

    Зертханада омыртқасыздармен және омыртқалы жануарлармен жұмыс істеудің негізгі әдістерін меңгерген, жануарлар мен өсімдіктердің физиологиялық процестері туралы білімді, сондай-ақ Қазақстанның өсімдіктер мен жануарлар әлемі ресурстарының маңыздылығы туралы білімді меңгерген

  • Код ON9

    Педагогикалық қағидаттар негізінде, сондай-ақ әлеуметтік, жас, психикалық, психофизикалық және жеке ерекшеліктерді ескере отырып оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті, жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын және оқу-тәрбие үдерісін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге әзірлікті меңгеру

  • Код ON10

    Арнайы педагогикалық ғылымның ұғымдық-категориялық аппаратын, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және педагогикалық сүйемелдеу туралы білім жүйесін меңгерген

  • Код ON12

    Қазіргі заманғы бағдарламалардың көмегімен компьютерде жұмыс істеу кезінде мультимедиялық жүйелерді қоса алғанда, мектепте биология кабинетінде оқу жабдықтарымен және техникалық құралдармен жұмыс істей алады; өсімдік жасушаларының, ұлпалар мен мүшелердің құрылымын, өсімдіктің репродуктивтік органдарының рөлі мен функцияларын біле алады; қазіргі заманғы және қазбалы жоғары өсімдіктердің бөлімдерінің, класстарын, кіші кластарының, орналасу ретін, тұқымдастарының жіктелуін түсінеді.

  • Код ON5

    Ақпаратты жинау және өңдеу, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру, оның ішінде кәсіби мәселелерді шешу дағдыларын көрсетед

Top