Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01615 Тарих в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Іргелі және қолданбалы теориялық білімді, зерттеушілік дағдыны меңгерген, кәсіби-практикалық қызметті жүзеге асыратын, бәсекеге қабілетті тарих мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Түрік тілі (А1)
Мамандыққа кіріспе
Жас ерекшелік психологиясы
Ежелгі дүние тарихы. Азия
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Түрік тілі (B2)
Педагогика
Ежелгі дүние тарихы. Еуропа
-
2 Оқу жылы
Азия және Африка елдерінің орта ғасырлар тарихы
Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихы
Тарихи демография
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Ясауитану
Инклюзивті білім беру
Этнология
Тарихи процесс және таным теориясы
Орта ғасырлардағы Батыс елдерінің тарихы
-
3 Оқу жылы
Тарихты оқыту әдістемесі
Қосалқы тарихи пәндер
Академиялық жазбаға кіріспе
Ата-түрік принциптері
Түркі мемлекеттер тарихы
Қазақ хандығының тарихы
Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
Көшбасшылық теориясы
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Мұрағаттану
Тарих ғылымының методологиясы
Экология және өмір қауіпсіздігі
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Тарихи өлкетану
Тарихнама және деректану
Қаржылық сауаттылық
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
Шетелдердің жаңа заман тарихы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметінде ғылыми зерттеу әдістерін, академиялық жазба негізіндерін, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін қолданады
- Кәсіби қызметінде қоғамның рухани құндылықтарын және экономикалық, экологиялық, құқықтың, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қағидаттарын сақтайды
- Отандық және дүниежүзілік тарих кезеңдерін оқытуда, тарих саласындағы тұжырымдамалық және терминологиялық аппаратын қолдану арқылы, мемлекеттердің саяси, әлеуметтік-экономикалық, мәдени даму ерекшеліктерін талдайды
- Ғылым және оқу үдерісін ұйымдастыруда тарихи кезеңдердің өзекті мәселелері бойынша теориялық ұстанымдарды тұжырымдайды
- Зерттелетін салада мәліметтерді жинақтау және сыни көзқараспен талдау нәтижесінде өз бетінше шешімдер қабылдау арқылы көшбасшылық қабілетті қалыптастырады
- Интернационалдық ортада мемлекеттік және шетел тілдерінде кәсіби, академиялық, ғылыми және әлеуметтік қарым-қатынастар орнатады
- Сыни тұрғыдан талдау негізінде тарихи оқиғалардың, құбылыстар мен фактілердің дұрыстығын анықтауда дереккөздер мен тарихнамалық зерттеулерді қолданады
- Оқушылардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады
- Оқыту және тәрбиелеу процестерінде оқушылардың әлеуметтік, жеке, инклюзивтік қажеттіліктерін ескеріп, басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті
- Тарихи білім беру, ұлттық мәдени құндылықтар және оқыту теориясы саласындағы стратегиялық құжаттарды білу негізінде сапалы оқытудың педагогикалық тәсілдерін түсінеді
- Гуманитарлық және пәнаралық ғылымдардың негізгі ұстанымдарын пайдалана отырып, ғылыми-педагогикалық зерттеулер жүргізеді