7M06130 Ақпараттық жүйелер в Қазақстан инновациялық және телекоммуникациялық жүйелер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Зерттеулерді тиімді жүргізуге, ақпараттық технологиялар мен жүйелерді әзірлеуге және енгізуге, сондай-ақ қазіргі заманғы ғылыми және практикалық проблемаларды тұжырымдауға және шешуге, IT-бағыты бойынша эксперименттік-зерттеу қызметін жоспарлауға және жүргізуге қабілетті магистрлерді даярлау болып табылады
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Компьютерлік ақпаратты қорғау әдістері мен құралдары
Компьютерлік жүйелерді қорғаудың объектілері мен міндеттері, ақпараттық қауіпсіздікті бұзудың әдістері мен құралдары, Ақпаратты қорғау міндеттерін шешудің принциптері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ қолданыстағы заңнамаға сәйкес заманауи қорғалған Ақпараттық жүйелерді қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға және магистранттың ауызша және жазбаша шет тілдерін жетілдіруге бағытталған. Пәнді оқу кезінде магистрант мақаланы, есептерді және басқа да ғылыми еңбектерді ресімдеу үшін, ғылыми қоғамдастыққа шет тілінде ауызша хабарлау кезінде өз идеяларын жазбаша баяндау дағдыларын меңгереді. Шетелдік ғалымдардың ғылыми еңбектерін түпнұсқа бастапқы көздерден оқу және шетелдік тәжірибені игеру үшін ақпаратты аудару дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
IoT жүйелерін әзірлеу
Курс білім беру инфрақұрылымын құруға және заманауи ендірілген ультраактам өнеркәсіптік жүйелерді жобалауға, интеграциялауға және теңшеуге өндірістік тәсіл негізінде оқыту әдістемесін әзірлеуге, бағдарламалық қамтамасыз етуді жасауға және өнімді прототипке жеткізуге бағытталған, сонымен қатар Arduino, STM, Raspberry Pi және т. б. сияқты микроконтроллерлік техника негізінде ендірілген жүйелерді құру теориясы мен практикасымен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы және философиясы
Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, генезисі, мәні, эмпирикалық және ғылыми білімнің перспективалары туралы білімді қалыптастырады, білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Оқытудың белсенді әдістері проблемалық оқыту, тақырыптық пікірталастар, жобалық әдіс ретінде заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалау дағдыларын игеруге, өзіндік этикалық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ақпараттық жүйелердің қосымшаларын жобалау
Бағдарламалық қамтамасыз етуді құру технологияларының әдістемелік негіздерін, белгілі бір функционалдық салада АЖ бойынша жобалау кезінде осы технологияларды қолдануды зерделеуді көздейді. Ақпараттық жүйелердің қосымшаларын бағдарламалау дағдыларын игеру, ақпараттық қосымшалардың архитектураларын білу, бағдарламалық жасақтама жасау технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Магистранттарды жоғары мектеп психологиясының негіздеріне оқыту, педагогикалық қызмет саласында психологиялық білімді қолдану тұрғысынан олардың кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту, неғұрлым маңызды теориялық тұжырымдамалар, эмпирикалық зерттеулер және жалпы, әлеуметтік, жас және педагогикалық психологияның негізгі қосымшалары туралы тұтас түсінік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ақпараттық қауіпсіздікті кешенді қамтамасыз ету
Ақпаратты қорғаудың кешенді жүйесін құру компанияның ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, қол жетімділігі шектеулі ақпараттың ұрлануы мен ағып кетуіне жол бермеуге жүйелі көзқарасты көрсетеді, сондай-ақ кәсіпорынның ат жүйесінің жұмысын оңтайландырады, компанияның күрделі және операциялық шығындарын азайтады. Қазіргі қоғам өміріндегі экономикалық және банктік ақпараттың маңызы. Ақпаратты қорғау мәселелері. Бұзушылықтардың түрлері. Банк құрылымдары мен жүйелеріне шабуылдың қазіргі түрлерінің сипаттамасы. Ақпараттық қауіпсіздікті кешенді қорғау міндеттерінің жалпы сипаттамасы. Ақпараттық қауіпсіздік қатерлері және олардың жіктелуі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби - педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, болашақ оқытушыларды жалпы проблематикамен, жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау және ұйымдастырудың заманауи технологияларымен, коммуникативтік технологиялармен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелерді жобалаудың CASE технологиялары
CASE-құралдарын пайдалануға негізделген бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуді автоматтандыру технологияларымен, заманауи бағдарламалық инженерияның негізіне алынған қағидаттармен және ЖЦПО қолдау құралдарының негізгі сыныптарымен жұмыс істеу тәсілдерін меңгерумен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Платформалық мобильді қосымшаларды әзірлеу
Android Және iOS платформаларында мобильді құрылғыларға арналған кросс-платформалық бағдарламалаудың заманауи технологиялары мен әдістерімен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Визуаллы программалау құралдарын пайдаланып ақпараттық жүйелерді жобалау
UML-де жобалау және визуалды модельдеу процесінде сәулетші мен дизайнердің негізгі міндеттерін орындау кезінде теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу, интеграцияланған даму орталарында (IDE) қосымшаларды әзірлеу, визуалды жобалау және оқиғаларды бағдарламалау негіздерімен танысу, заманауи даму құралдарын қолдана отырып, жаңа бағдарламалау технологияларын үйрену және қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мобильді жүйелердің ақпараттық қауіпсіздігі
Мобильді жүйелердің ақпараттық қауіпсіздік саясатын айқындау саласында білім мен практикалық тәжірибе алу, заманауи мобильді операциялық жүйелерді талдау және қорғау бойынша тиімді шешімдерді құру құзыреттерін әзірлеу, пайдаланушылардың жеке деректерін зиянкестерден қорғаудың маңызды кезеңдері, ақпараттық қауіпсіздікке төнетін қатерлерді дербес талдау және бағалау; мобильді қауіптерден қорғаудың тиімді жүйесін құру мақсатында ақпараттық қауіпсіздікке төнетін қатерлерді жіктеу; отандық және шетелдік өндірушілердің ақпараттық қауіпсіздігінің заманауи құралдарын дұрыс қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Веб сайтты жобалау және әзірлеу құралдары
Электрондық бизнес саласында web-сайттарды жобалау мен әзірлеудің функционалдық мүмкіндіктерін игеру, заманауи интернет-технологияларды пайдалана отырып, web-беттерді әзірлеу, сондай-ақ web-сайттардың тұжырымдамасын, дизайнын, навигациясын және іске асырылуын әзірлеу дағдыларын меңгеру, веб-бағдарламалаудағы қазіргі заманғы бағыттарды: қосымшаларды, жаңа технологияларды жасау үшін фреймворктарды (frameworks) зерделеу және веб-сайттарды әзірлеу құралдары, сондай-ақ сайт деректерімен жұмыс істеуге арналған заманауи ДҚБЖ.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
IT жобаларды басқару
Технологиялық процеске сәйкес бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу бойынша жобаны жоспарлаудың және басқарудың практикалық дағдыларын меңгеру, зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыру, жобаны іске асыру кестелерін әзірлеу, жобалау қызметінің нәтижелерін бағалау, техникалық тапсырманы дайындауда, жұмысты жоспарлауда, жобаны бағалауды жүргізуде, жобалық тәуекелдерді талдауда практикалық дағдыларды алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи мобильді жүйелердегі ақпаратты қорғау
Телефония қолдауын қамтамасыз ететін бағдарламалық мүмкіндіктерді пайдалану, Мобильді қосымшаларды жобалау және бағдарламалау қауіпсіздігі үшін құралдарды пайдалану, мобильді қосымшалардың пайдаланушы интерфейстерін әзірлеу. Қауіпсіздіктің жоғары талаптары қойылған мобильді қосымшалар жиынтығын талдау кезінде мобильді қосымшалардың ақпараттық қорғалуын зерттеу және әзірленген қосымшалардың типтік осалдықтарын жүйелеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілер және телекоммуникациялар
Компьютерлік желілер мен телекоммуникацияларды ұйымдастыру мен жұмыс істеудегі теориялық және практикалық негіздерге оқыту; кәсіби қызметте таратылған деректерді, қолданбалы бағдарламалар мен желі ресурстарын қолдана білуді қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелердің инфрақұрылымын жобалау
Магистранттарды ақпараттық жүйелердің (АЖ) инфрақұрылымын жобалаумен таныстыру; АЖ жобалау технологиясының негізгі ұғымдарымен; бағдарламалық қамтамасыз етудің өмірлік циклі туралы түсінік; АЖ-ға қойылатын функционалдық талаптардың спецификациясы; пәндік саланы модельдеу әдіснамасы ұғымын енгізу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық процестер мен жүйелердің математикалық модельдерін жобалау
Объектілер мен басқару жүйелерінің математикалық модельдерін әзірлеу және зерттеу саласында берілген тәртіптік құзыреттерді игеру. Техникалық объектілердің математикалық модельдерін, технологиялық процестерді және басқару жүйелерін зерттеу; объектілер мен басқару жүйелерін модельдеудің типтік аппараттық және бағдарламалық құралдарын пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелердегі жасанды интеллект әдістері
Жасанды интеллект бағдарламалау саласында қолданылатын тілдерде бағдарламаларды жобалау, әзірлеу және сүйемелдеу: қолданбалы жобалау-конструкторлық міндеттерді шешу үшін әртүрлі қызмет салаларында қолданылатын ПРОЛОГ және LISP.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелердегі мәліметтерді басқару (Big Date)
Кәсіпорындағы Ақпараттық жүйелерді (АЖ) басқарудың заманауи әдістері мен құралдары. АЖ басқарудың кәсіби әдістеріне қажеттілік өндірістің әртүрлі салаларына ақпараттық технологиялар мен жүйелерді кеңінен енгізуге байланысты туындады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім инженериясы және интеллектуалды жүйелер
Білімді өндіру, сақтау және өңдеуді қоса алғанда, интеллектуалды жүйелерді құру принциптерін зерттеу. Ақылды бағдарламалар. Біліммен жұмыс Білім инженериясына кіріспе және интеллектуалды жүйелер жасанды нейрондық желілер теориясының негізгі түсініктері интеллектуалды интерфейсі бар жүйенің логикалық шығару машинасы сараптамалық жүйені құру кезеңдері деректерді жедел аналитикалық өңдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік жүйелердің архитектурасы мен технологиясы
Заманауи компьютерлік және телекоммуникациялық технологияларды, есептеу жүйелерін, желілерді, Олардың құрылымдарын, функцияларын, хаттамаларын, іске асыруларын зерттеу. Ашық жүйелер тұжырымдамасына негізделген Ғаламдық және жергілікті компьютерлік желілерді көп деңгейлі ұйымдастыру және жобалау, компьютерлік желілердің архитектурасы және стандартты хаттамалары
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректер қоймасы негізінде аналитикалық қосымшаларды құру
Деректерді сақтау жүйелері, деректер қоймаларының ерекшеліктері және олардың мақсаты туралы білім алу; деректер қоймалары мен бизнес - талдау жүйелерін жобалау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ зияткерлік талдау технологияларымен танысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық және компьютерлік модельдеу
Ақпаратты басқарудың өзекті мәселелерін шешуде ақпараттық модельдеудің орны мен рөлін нақты көрсетуді қалыптастыру, осы салада қалыптасқан терминологияны, күрделі бағдарламалық кешендерді модельдеуге, жобалауға және іске асыруға жүйелі ғылыми тәсілдерді талдау, модельдеу құралдарын меңгеру білімі мен дағдыларын алу, ақпараттық жүйелерді енгізу және қолдану мәселелерін шешудің перспективалық ақпараттық технологиялары мен әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесін жобалау әдістері
Кәсіби қызметтің этикалық және құндылық-семантикалық негіздерін ғылыми түсінуге және түсінуге әкелетін білім беру жүйелерін жобалау және сараптау теориясы мен практикасын, білім беру ортасына сараптамалық бағалау жүргізу мақсатында оқыту сапасын мониторингтеудің қазіргі заманғы әдістерін игеру арқылы магистрдің кәсіби құзыреттілігін дамыту
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- АЖ жобалау саласындағы ғылыми зерттеу әдістерін қолдану және дамыту, WEB қосымшаларын әзірлеу үшін кросс-платформалық аспаптық құралдарды пайдалана отырып, бағдарламалық кодтарды қолдану.
- Деректер базасын, ендірілген және мобильді қосымшаларды басқарудың, корпоративтік есептеу жүйелері мен желілерін құрудың және пайдаланудың, тиімді және бәсекеге қабілетті бағдарламалық өнімдерді құру бойынша жобаларды басқарудың тиімді жүйелерін жобалау және әзірлеу.
- Педагогикалық қызметте заманауи білім беру технологияларын, оқыту және тәрбиелеу процестерінің теориясы мен технологиясы туралы жүйелі ғылыми білімді пайдалану, сондай-ақ басқарушылық қызметті талдау және жобалау және кәсіби қызметте басқару мен өзін-өзі басқарудың психологиялық әдістерін пайдалану.
- Автоматтандыру және басқару жүйелерін техникалық, ақпараттық және алгоритмдік қамтамасыз етудің заманауи әдістерін қолдану, соның ішінде бағдарламалық және аппараттық құралдардың архитектурасын әзірлеу, практикада үлкен көлемдегі деректерді талдау қызметтерін, зерттеулерде үлкен деректерді талдау және басқару құралдарын пайдалану.
- Бағдарламаларды әзірлеу әдіснамасы туралы білімдерін көрсету, ақпараттық технологиялардың өзекті мәселелерін шеше білу, білімнің интеграциясы негізінде толық емес немесе шектеулі ақпаратпен қорытынды тұжырымдай білу
- Ақпараттық жүйелер мен технологиялардың жұмыс істеу процестерінің сапасын талдау, оңтайландыру және болжау әдістемелерін әзірлеу және зерттеу жүргізу, оңтайландыру есептерін шешу үшін математикалық әдістерді қолдану қабілеті.
- АКТ, ақпараттық технологиялар, Ақпараттық қауіпсіздік және деректерді қорғау, компьютерлік модельдеу, компьютерлік жүйелердің архитектурасы саласында кәсіби білім дағдыларын пайдалану.
- Ақпараттық жүйенің бағдарламалық компоненттерінің функционалды құрылымдары мен дизайнын, жасанды интеллекттің заманауи технологияларын, құралдары мен әдістерін қолданыңыз, ақпараттық жүйенің тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ететін бағдарламалық қосымшалар жасаңыз.
- Философиялық білімнің негіздерін қолдана білу, тарихи дамудың негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдай білу, олардың қызметінің әлеуметтік маңыздылығын түсіну.
- Кәсіби қызметте шет тілін белсенді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту үшін шет тіліндегі білім берудің халықаралық стандарттары негізінде коммуникативтік құзыреттіліктерді синтездеу.