Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04108 Бизнес және менеджмент в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық дағдыларына ие, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша нысанда тілдік құралдарды пайдалануды жүзеге асырады, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеу үшін ғылыми әдістер мен нысандарды пайдаланады.
  • Өзгермелі әлеуметтік-мәдени жағдайларда тиімді бейімделу үшін практикалық қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімді пайдалануды жүзеге асырады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
  • Салауатты өмір салтына бағдарлана отырып, қызмет процесінде тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолданады, төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдаланады.
  • Зерттеу қызметіне ұйымдастырушылық көзқарас негізінде әртүрлі сипаттағы жүйелердің мінез құлқын талдайды.
  • Бизнес-шешімдер қабылдау және объектілердің жұмыс істеу жүйесін тиімді басқару мақсатында есептік және есептік ақпаратты өңдейді.
  • Математика мен экономиканың тұжырымдамалық негіздеріне сәйкес ақпаратты талдайды және түсіндіреді, мақсаттарды анықтайды және оларға қол жеткізу жолдарын таңдайды, экономиканы мемлекеттік реттеудің әртүрлі нысандарына бағдарланады.
  • Нарықтық экономика жағдайында кәсіпорынның экономикалық механизмінің жұмыс істеуі туралы білімді көрсетеді, ұйымның қаржылық, өндірістік және коммерциялық қызметі туралы деректерді қалыптастыру дағдыларын меңгереді, қызметті жүзеге асыру үшін қажетті ресурстарды пайдалану бойынша есептеулер жүргізеді, статистика әдістерін қолдана отырып деректерді талдайды, эконометрикалық модельдер жасайды және кәсіпорынның бизнес-процестерді жүзеге асыру кезінде цифрлық технологияларды қолдану мүмкіндіктерін анықтайды.
  • Маркетингтің негізгі теориялық принциптерін білу мен түсінуді көрсетеді және тиімді маркетингтік талдауды ұсынады; проблемаларды, тәуекелдерді бағалау, басым әрекеттерді анықтау және жаңа идеяларды қалыптастыру үшін бірқатар бизнес тұжырымдамаларын, теориялары мен зерттеулерін анықтайды, сыни тұрғыдан талдайды және қолданады, сонымен қатар бизнестегі жобаларды басқару құралдарын қолданады.
  • Әлемдік экономикадағы жекелеген мемлекеттер мен өңірлердің проблемалары мен даму перспективаларын айқындайды, инновациялық қызметті басқару саласында практикалық дағдыларды қолданады және бизнес-ортада құқықтық шешімдер қабылдайды.
  • Экономикалық және инвестициялық талдаудың типтік әдістемелері негізінде кәсіпорын мен бизнес-жобалар қызметінің тиімділігін бағалайды.
  • Жаһандық контексте экономикалық айнымалылар мен бизнес проблемалары арасындағы байланысты анықтайды, сонымен қатар бухгалтерлік есеп және қаржылық есеп деректері негізінде бизнесті басқарудың тиімділігін бағалайды және нарықты басқарудың әртүрлі құралдары арқылы бизнес құрылымының тиімді жұмыс істеу механизмін анықтайды.
  • Өнімді (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) өндіруге арналған шығындардың есептеулерін жүргізеді, кәсіпорынның әлеуметтік-экономикалық дамуының оңтайлы нұсқасын айқындайды және тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді өндірудің бизнес-жоспарларын жасайды.
  • HRM рөлін және оның іскерлік ұйымға қалай кіріктірілгенін түсіндіреді, ұйымдастырушылық табысқа ықпал етеді, ұйымдастырушылық мінез-құлықтың негізгі принциптері мен теорияларын түсінуді көрсетеді, іскерлік қарым-қатынас, іскерлік келіссөздер жүргізу және іскерлік құжаттаманы құрастыру дағдыларын меңгереді.
Top