Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01707 Қазақ тілі мен әдебиеті в Астана халықаралық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Тиімді көшбасшылықтың қазіргі заманғы тұжырымдамаларын, команда құру негіздерін, көшбасшы беделін қалыптастыру шарттарын, қарым-қатынастың тиімділігі шарттарын, көшбасшы рөліне үміткер менеджердің коммуникативтік құзыреттілігінің мазмұнын анықтау, топ жұмысын ұйымдастыру; іскерлік өзара іс-қимылда кері байланыс бере білу; команда құру сатысын анықтау; жеке және топтық жұмысты талдау технологияларын, топтық шешім қабылдау технологияларын пайдалану. Іскерлік өзара әрекеттесудің қазіргі коммуникативті процестерін талдау, риторикалық мәтіндердің негізгі түрлерінің құрамы мен тілдік құрылысының ерекшеліктерін білу, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, көпшілік алдында сөйлеудің әр түрлі түрлерін құрастыру және айту, аудитория алдында көпшілік алдында сөйлеу дағдысы дамыған.
  • Көркем шығармалардың тақырыптық, идеялық-көркемдік сипатын, ұлттық құндылығын, жанрлық ерекшелігін әдеби-сыни аспектіде талдайды.
  • Педагогиканың негізгі ережелері, жас ерекшелігі физиологиясы, мектеп гигиенасы, оқытудың дәстүрлі және қазіргі заманғы әдістемелері, оқу мазмұнын құрастырудың ерекшеліктері мен негізгі қағидаттары, білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету, оқу мазмұнын логикалық, әдіснамалық және дидактикалық талдауды орындайды, білім беру процесін ұйымдастырудың және іске асырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын түрлі білім беру мекемелерінде әртүрлі білім беру сатыларында, жалпы білім беру ұйымдары жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру, оқушыларды критериалды бағалау технологиясын қолдану, әр түрлі іс-шараларды ұйымдастыру: тәрбиелік, оқу, пәндік, өнімді, мәдени-бос уақытты өткізу.
  • Білім саласындағы әлемдік трендтер мен зерттеулерді, көшбасшылықтың жоғары деңгейін, тиімді коммуникацияны, мәселелерді шешуді, білім беру саласындағы коммуникациялар мен қақтығыстарды басқарудың заманауи тәсілдерін қолдануды көрсету, ұйымдағы корпоративтік ортаны басқару дағдыларын дамыту; елдегі және шетелдегі білім беру проблемалары бойынша жүргізіліп жатқан зерттеулер туралы көпшілік алдында сөйлеу қабілеті, кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынаста шет тілін қолдана алады.
  • Сөйлеуде әдеби тілдің нормаларын, әртүрлі ғылымдардан білімді интеграциялау негізінде барлық деңгейлердегі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау үшін тілдерді салыстырмалы талдау дағдыларын, байланыс тетіктерін іс жүзінде қолданады.
  • Тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістері, технологиялары мен формалары туралы білімді пайдалана отырып, ата-аналармен және балалармен жұмысты ұйымдастыру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие процесін басқарады.
  • Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі.
  • Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
  • Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар, педагогикалық бағдарламалық құралдарда компьютерлік модельдеуді қолдану ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету. Оқытудың білім беру процесіне енгізу үшін негізгі ақпараттық әдістер мен технологияларды, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. Компьютерлік телекоммуникацияларды қолдана отырып, оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды жасайды. Оқушылардың әртүрлі топтарымен қашықтықтан оқытудың формаларын, әдістері мен әдістемесін анықтайды, қашықтықтан оқытуда қолданылатын негізгі ақпараттық технологияларды меңгереді. Дайын электронды құралдарды қолдана отырып, оқу процесінің әртүрлі формаларын ұйымдастырады. Кәсіби қызметте қашықтықтан оқытудың заманауи әдістерін қолдана алады.
  • Халық ауыз әдебиетінен бастап қазақ жазба әдебиетінің қалыптасуына дейінгі әдеби мұраны интерпретациялау туралы білімдерін көрсете біледі.
  • Әдебиеттің тегі мен түрлері, әдеби процестің мәні, көркем әдебиеттің пайда болуы, даму кезеңдері, көркемдік әдіс, әдеби шығарманың құрылымы, композициясы және сюжеті, образдар жүйесі мен жасалу тәсілдері туралы білімді кәсіби салада қолданады.
  • Тілдің қоғамдық мәні мен функциялары, оның ішкі құрылымы, қызмет ету және тарихи даму заңдылықтары туралы, лингвистикалық пәндер жүйесінде ұсынылған тілдік бірліктердің жүйелілік қатынастары туралы білімдерін кәсіби салада қолданады.
  • Қазіргі заманғы әдеби жағдайды, көркем шығарманың құрылымын, жанрлық ерекшелігін, әдебиеттанудың жүйеленген теориялық және практикалық білімдерін әдеби контексте талдайды.
  • Синхрондық және диахрондық аспектілерде тіл жүйесінің қызмет ету заңдылықтары туралы білімін көрсете біледі, белгілі бір тілдік стильге байланысты тілдік құралдарды өзгерту дағдыларын, сауатты, дұрыс жазу және сөйлеу ережелерін меңгереді.
  • Лингвистиканың теориялық негіздерін нәтижелі қалыптастыра отырып, жаңа бағыттағы ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдіснамасы, сыни және ассоциативті ойлау, функционалдық сауаттылығы бойынша білімін қолданады.
Top