Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01707 Қазақ тілі мен әдебиеті в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Фольклортану тарихы және халық ауыз әдебиеті

    Курстың мақсаты - Халықтың ғасырдан ғасырға жеткен әдеби-рухани мұрасы фольклортану тарихы мен қазақ халық ауыз әдебиетінің жанрлық ерекшелігі туралы түсінік беріледі. Студенттерге фольклортану тарихы, жиналу, зерттелуі қарастырылып, фольклор тарихы мен жазба әдебиеті арасындағы байланысы түсіндіріледі. Фольклортану тарихы мен қазақ халық ауыз әдебиеті туралы түсініктерді дәйектеу. Студенттер қазақ халық ауыз әдебиетінің туу, таралу, сақталуы мен жанрлық түрлердің бөліну жолдары жайлы білімді терең, жан-жақты игереді. Халық мұрасындағы фольклорлық шығармалардың идеялық-көркемділік қырлары терең оқытылып, жанрлық түрлері фольклор тарихымен сабақтастырылып, теориялық түсініктермен дәйектеленеді. Халық ауыз әдебиетінің синкреттілігі сыни көзқараспен бағаланады, дәлелденеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әдебиеттануға кіріспе негіздері

    Курстың мақсаты - студенттерге әдебиеттануға кіріспе, көркем әдебиеттің пайда болуы, даму кезеңдері және әдебиеттің танымдық, әлеуметтік, эстетикалық мәні мен бейнелеу құралдары туралы түсінік беріледі. Курсты оқу барысында әдебиет теориясы, әдебиет тарихы бойынша білімдерін тереңдетіп, білімді терең меңгереді. Әдебиет заңдылықтарын, әдеби шығарманың көркемдік болмысы мен сипатын, құрылымы мен мазмұнын талдаудың принциптері мен әдістерін анықтайды. Пәнді оқу барысында шығарманың құрылымын, жанрлық ерекшелігі мен әдебиет түрлерін анықтап, шығарманың талдау әдістерін меңгереді. Пәнді оқу барысында ол әдеби шығарманың құрамы мен сюжетін, оны жасаудың көркемдік бейнесі мен тәсілдерін, тілін, поэтикалық жүйесін, әдеби процесті игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тіл білімінің негіздері

    Аталған пән тіл білімінің зерттеу обьектілері, тілдің шығуы туралы теориялары, тіл білімінің ғылымдар жүйесінде алатын негізгі орны, тіл білімінің салалары, негізгі заңдылықтары, жазудың шығуы мен даму кезеңдері, тілдің дыбыстық жүйесі, сөздік құрам және оның дамуы, грамматика, оның салалары мен түрлері, тілдің грамматикалық құрылысы, грамматикалық форма және сөз формалары туралы түсінік, грамматикалық категория жайлы ұғым, лексика-грамматикалық категориялар, дүниежүзі тілдері және олардың генеологиялық, типологиялық классификациясы, лингвистикадағы қазіргі заманғы тенденциялар мен көзқарастар, лингвистикалық терминологиялардың лингвистикалық жүйесімен танысу, тілдік сезім қалыптастыру тақырыптарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тілдік қатынас негіздері

    Аталған пән соңғы жылдары әлемдік тіл білімінде арнайы қарас- тырылып, ғалымдардың тілге жаңаша көзқарасын қалыптастырған мәселелерді қарастырады. Әр ұлт тілінің өз айтылу, жазылу, сөйлеу ерекшелігі болатыны белгілі. Қазақша тілдік қатынастың да өзіндік ерекшеліктері, өзіндік заңдылықтары, даму сипаты бар. Пән білім алушыға тілдік қатынас мәселесінің қазақ тіл білімінде де жаңа бағыт жаңа сала екендігін түсіндіре отырып, осы саладағы жаңа тілдік терминдермен, ұғымдар мен, орыс ғалымдары мен отандық ғалымдардың осы мәселелерге қатысты ойларымен, ғылыми тұжырымдарымен таныстырады. Аталған курс аясында тілдік қатынастың лин-гвистикалық, психоло -гиялық, қоғамдық, педа гогикалық негіздері қа-растырылып, олардың тілдік қатысым құрудағы маңызы туралы баяндалады. Студент тілдік қатынас пен тілсіз қатынас, таңбалар жүйесі, сөйлеу әрекеттерінің түрлері, ауызша және жазбаша қатынастың өзара сабақтастығы туралы білімдерін толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы

    Аталған пән қазақ тілінің дыбыстық жүйесінің ерекшелігін, дыбыстардың жасалуын, тілдік заңдылықтардың сипатын танытады. Қазақ фонетикасының негізін салушылар мен фонетиканың бүгінгі күнге дейін зерттелу тарихы оқытылады. Қазақ тілінің фонетикалық жүйесі туралы белгілі лингвистикалық білімдер жиынтығын ұсынумен қатар, сегменттік және супер сегментті фонетикалық бірліктердің артикуляциясы мен функционалдық ерекшеліктері туралы түсінік береді. Пән сипаттамалық немесе синхронды, диахронды фонетика мәселелерін, тілдің қазіргі жағдайындағы дыбыстық құбылыстарын, яғни дыбыстық жүйенің статикасын, тілдің дыбыстық жүйесіндегі құбылыстарының тарихын, өзгерістері және динамикасын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы

    Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ежелгі дәуір әдебиеті

    Аталған пән - ежелгі дәуірдегі әдеби-тарихи-мәдени мұралардың көркемдік-идеялық формаларын, тарихи кезеңдер мен шығармалардың сабақтастық жолдарын саралайды. VIІ-IX ғасырлардағы түркі әдеби жазба ескерткіштерінің оғыз-қыпшақ тайпаларына ортақ тілде жазылған тарихи-рухани мұраларды сараптайды. Түркі халықтарына ортақ әдеби ескерткіштердің тарихи сипатын, сабақтастық жолдарын меңгереді. Х-ХІІ ғасырларда Ислам дәуіріндегі ғұламалардың, ойшылдардың жазба мұраларымен танысып, әдеби мұралардың түркі жазба әдебиетін өркенду мен дамуына қосқан үлесін жан-жақты қарастырады. XIII-XIV ғасырлардағы Алтын Орда-Қыпшақ кезеңінің әдеби мұрасын, Қарахан дәуірінің әдеби-тарихи шығармаларын егжей-тегжейлі зерделейді. Ежелгі әдеби ескерткіштердің тарихи кезеңін саралап, кейінгі дәуірлердегі рухани мұралардың түркі әдебиетімен байланысын анықтайды. Ежелгі жазбаша деректер мен көшірме нұсқалардан жеткен әдеби ескерткіштердің мазмұнын игереді. Жазба ескерткіштер мен әдеби-тарихи мұралардың көркемдік даму процесін жүйелейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру

    Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама

    Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері

    Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі сандық технологиялар

    Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы

    Аталған пән лексикологияның негізгі ұғымдар жүйесін қалыптастырады. Лексема, лексикалық мән, сөздің мағыналық құрылымы, сөздер арасындағы парадигматикалық және синтагматикалық қатынастар жүйесі, негізгі лексикалық категориялар (синонимдер, антонимия, омонимия, паронимия), сөз мағынасын шығу тегі жағынан, қарым-қатынас жасауда қолданылу аясы жағынан, экспрессивтік-стильдік сипаты мен қызметі жағынан, сөздік құрам мен сөздік қордан алатын орны жағынан жан-жақты қарастырып зерттейді. Пән лексикографияны, фразеологияны, этимологияны, диалектологияны, терминологияны, ономосиологияны, оның негізгі нысандары мен бағыттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ тілін оқыту әдістемесі

    Аталған курс студенттерге қазақ тілін оқыту әдістемесінің әдістемелік-теориялық негіздерін меңгертуді, қазақ тілі жүйесінің ішкі салаларын мектепте оқыту ерекшеліктерін теориялық және тәжірибелік тұрғыдан талдап көрсетуді, оқу-әдістемелік құралдарды оқып-талдау, баға беру, тиімді әдістемелік кешендерді таңдай білу, оларды тәжірибеде қолдана білу дағдыларын қалыптастыруды көздейді. Әлемдегі әдістеме ғылымының жетістіктеріне сүйене отырып қазақ тілін оқытудың бағыттары мен ұстанымдарын анықтау, педагогтік шеберлігін дамыту. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің тарихы мен зерттелуін, оқытудың педагогика-психологиялық негіздері. Тілдік әдістемелік қолданыстар. Әдеби тілдік қорды негіздеу жолдары. Жазба жұмысын жүргізу әдістері. Сыныптан тыс тіл ұстарту жұмыстары. Оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру. Құжаттық жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді қорғау мен нығайту бойынша бағытталған білім беру мекемелеріндегі жұмыс жағдайындағы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы туралы қажетті жүйеленген білім мен практикалық дағдылармен қамтамасыз етіледи.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы мен сөзжасамы

    Аталған пән қазіргі қазақ тілінің морфологиялық және сөзжасамдық құрылымы саласындағы білім алушылардың ғылыми және практикалық білімдері мен дағдыларын қалыптастырады. Қазақ тілінің морфологиялық және сөзжасамдық жүйесіне жалпы сипаттама беру, сөзжасамның негізгі тәсілдері арқылы жасалатын туынды сөздердің мағыналық құрылымын талдау, қазақ тіліндегі туынды сөздердің жасалу ерекшеліктері мен тәсілдерін меңгеру, сөз топтары мен сөз таптарының негізгі белгілерін айыра білу, сөз таптарына тән грамматикалық категорияларды, қазақ тіліндегі сөз таптарының лексика-грамматикалық, синтаксистік қызметтерін саралау жөнінде жүйелі ғылыми-теориялық білім беру, тілдік элементтердің құрылымдық ерекшеліктеріне талдау жасау әдістері мен тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ хандығы кезеңіндегі әдебиет (XV-XVIII ғ.ғ)

    Аталған пән - қазақ халқының ауыз әдебиетіндегі ақын-жыраулар поэзиясының жанрлық ерекшеліктерін анықтайды. XV-XVIII ғасырлардағы хандық кезеңнің тарихы мен қалыптасу, даму жолдарынан, ел өмірі мен жер тағдырынан, батырлық тақырыптар жөнінде мағлұмат беріледі. Толғау жанры жырау поэзияның басты жанры болғандығы тарихи деректермен дәлелденеді. Ақын-жыраулар поэзиясының негізгі көркемдік ағымдары, бағыттары тарихи деректермен расталады. Жыраулар мұрасы саяси, тарихи кезеңдер негізінде туып, дамығандығы туралы түсінік қалыптастырылады. Қазақ хандығы кезеңіндегі ақын-жыраулардың толғауларын тақырыптық, идеялық, жанрлық, көркемдік тұрғыдан ұғыну ғылыми зерттеулермен анықталады және түсіндіріледі. Пәнді оқытуда студент ақын- жыраулардың өмірі мен толғауларын теориялық және сыни тұрғыдан бағалау құзыреттілігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби шет тілі

    Пән студенттердің шет тіліндегі коммуникативтік кәсіби-бағдарланған құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған, курс шеңберінде студенттер ауызша және жазбаша сөйлеуді дәлелді және анық құру, шет тілінде даярлау бағыты бойынша кәсіби терминологияны меңгеру, кәсіби жағдайларда шет тілінде коммуникативтік-практикалық міндеттерді адекватты және оңтайлы шешу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру

    Пән инклюзивті білім беру кеңістігінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған, мүмкіндігі шектеулі жандарға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері, даму кемістігі бар баланың ерекше білім беру қажеттіліктері туралы білім жүйесі қалыптастырылады, инклюзивті ортада балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу орындарында оқытудың әртүрлі әдістемелері зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы

    Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиет теориясының негіздері

    Аталған пән - әдебиет теориясының ғылым ретінде қалыптасуын, дамуын, әдебиеттің жеке ерекшеліктері мен жанрларын, әдеби шығарманың көркемдік мәні мен сипатын түсіндіреді. Әдебиет теориясының негіздері көркемдік әдістер, ағымдар, стильдер, бейнелер туралы түсінік береді. Студенттер көркем шығарманы талдаудың принциптері мен әдістерін игеріп, шығарманы жан-жақты талдауды үйренеді. Аталған пән эстетикалық ойдың даму кезеңдерін, оның мәнін, әдебиет теориясының әдіснамасын, қазіргі әдебиет теориясындағы ғылыми ағымдарды, әдебиеттанудағы эстетика мен теория мәселелерін зерттеуге бағытталады. Студенттер шығарманы талдау барысында тарихи шындық пен көркем қиялдың арақатынасын айқындау, жазушының образ жасаудағы шеберлігін бағалау, шығарманың құрылымын аналитикалық талдау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дарындылық психологиясы

    Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті

    Аталған пән - саяси, тарихи себептер негізінде туып, қалыптасқан ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетіндегі көркем шығармалардың даму тенденцияларын, бағыттарын ғылыми-теориялық тұрғыдан қарастырылады. ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму, қалыптасу жолдары жүйеленіп, шығармалардың әдеби, тарихи, көркемдік сипаты, идеялық құндылығы, жанрлық ерекшелігі түсіндіріледі. ХІХ ғасырдағы Зар заман әнші-ақындарының көркем шығармалары ұлттық сипатымен, ақындар поэзиясының көркемдік қырларымен жан-жақты қарастырылады. Ағартушылық, демократиялық мазмұндағы жаңа реалистік жазбаша әдебиет өкілдері шығармаларының тақырыптық, идеялық, жанрлық, көркемдік ерекшеліктері әдеби-тарихи, теориялық, сыни мәселелермен талданады. ХІХ ғасырдағы жаңа жазба әдебиет өкілдері қалыптастырған реалистік әдістің өзіне тән ерекшеліктері терең зерделенеді. Классикалық үлгідегі жазбаша әдебиет жаңа қырынан қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі

    Қазақ әдебиеті пәнін оқытуда студенттер оқытудың принциптерімен таныса отырып, оқытуды ұйымдастыру, сабақ барысында оқушы білімін бағалай білу, жылдық, күнтізбелік, тақырыптық сабақ жоспарларын құруды үйренеді, қазақ әдебиетін оқыту әдістемесінің методологиялық-теориялық негіздерін меңгереді. Оқу-әдістемелік құралдарды оқып-талдап, баға беріп, тиімді әдістемелік кешендерді таңдай біледі, мектепте шығармаларды жанрлық ерекшеліктеріне байланысты оқытуды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі

    Аталған пән сөз тіркесі мен жай сөйлем синтаксисі, құрмалас сөйлем синтаксисі туралы білім алушыларға негізгі ғылыми- теориялық білім беруге бағытталған. Білім алушыларды сөз тіркес түрлеріне, сөйлемнің құрамы мен мүшелеріне, сөйлем құрылысына қарай талдай білуге үйрету; салалас және сабақтас, көп құрамды құрмалас сөйлем түрлерін, жасалу жолдарын, құрмалас сөйлемдердегі тыныс белгілерінің қолданылуын, күрделі синтаксистік тұтастықтың, мәтіннің құрылымдық ерекшеліктерін, түрлерін, қазіргі қазақ тілінің синтаксисі курсының ғылыми принциптерін меңгертуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шешендік өнер және сөйлеу мәдениеті

    Аталған пән болашақ педагогтардың сөйлеу мәдениетін, коммуникативтік құзыреттілігін арттыру, ол кәсіби қызмет үшін типологиялық жағдайларда, сондай-ақ оның жазбаша және ауызша түрлерінде тілдің әртүрлі қызмет ету салаларында тілдік құралдарды пайдалануды үйретеді. Пән тіл және тіл ерекшеліктерін оқу, сөйлеу әрекетінің түрлері, коммуникация ерекшеліктері; - педагогтың этикет ерекшеліктерін және тілдік қарым-қатынас түрлерін зерттеу; - ғылыми, ресми-іскерлік, публицистикалық мәтіндердің құрылымын, оларды құру және тілдік ресімдеу ережелерін зерттеуді меңгертеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық жазу және сауаттылық

    Пәнді оқу барысында студенттер ғылыми сөйлеу стилінің негізгі ерекшеліктерімен танысады; ауызша және жазбаша академиялық дискурстың кең таралған жанрларын зерттей отырып, мақсаты, құрылымы, стилистикалық ерекшеліктері, жанрлық ерекшеліктері туралы түсініктері негізінде жазбаша және ауызша академиялық мәтіндерді жасау дағдыларын қалыптастырады.Курс аясында эссе, ғылыми мақала, реферат (рецензия), курстық жұмыс, ғылыми баяндама, баяндамаға презентациялардың өзіндік ерекшеліктері талқыланады, негізгі назар жазбаша формаларға бөлінеді, ондағы мақсат - студенттердің жазбаша зерттеу формалары туралы түсініктерін және академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын қалыптастыру. Сонымен қатар студенттер ғылыми мәтіндерді оқудың және оқу-зерттеу мәтіндерін дайындаудың негізгі тәсілдері, атап айтқанда библиографиямен жұмыс істеу, жазбаша жұмыс жоспарын дайындау, ғылыми стильге жарамды сөйлеу құралдарын іріктеу, мәтіннің ауызша тұсаукесерін және оған қосымша материалдарды дайындауды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі қазақ тілінің стилистикасы және тіл мәдениеті

    Аталған пән стилистикалық жүйенің пән ретінде қалыптасуын, дамуын, зерттеу әдістері мен зерттеу нысанын, стильдердің жіктелуін, жазба әдеби стиль, ауызекі сөйлеу стильдері, іс қағаздар мен ресми құжаттар стилі, ғылыми стиль, көркем шығарма стилі түрлерін меңгертуге бағытталған. Функционалдық стильдерді, эмоционалды-экспрессивті, бейтарап бояулы бірліктерді танытады. Сөйлеу мәдениеті – сөз мағыналарының түрлері екендігін, тіл мәдениетінің салаларын, ауызша сөйлеу мәдениеті, оның өзіне тән ерекшеліктері мен қағидаларын, орфоэпиялық норма, дикция, сөз қолдану мәдениетін, лексикалық норма, оның шарттарын, грамматикалық норма, оның түрлерін стилистикамен қатар алып қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі басқару және көшбасшылық

    Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ тіл білімінің жаңа бағыттары

    Аталған пән білім алушыларға қазіргі заман тіл білімінің жаңа бағыттары мен салаларынан білім беруге, жаңа лингвистикалық ойлау жүйесін дамытуға, ұлттық сана, оның тілдегі көрінісін меңгертуге бағытталған. Пән қазіргі лингвистика проблемаларын айқындайтын функционалды лингвистика, математикалық және статистикалық лингвистика, когнитивтік тіл білімі, әлеуметтік лингвистика, этнолингвистика және антропологиялық лингвистика, психолингвистика, нейролингвистика, лингвомәдениеттану, лингвоелтану, лингвоэкология, т.б. бағыттар мен салалардан терең филологиялық білім береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем шығармаларды оқытудың инновациялық әдісі

    Аталған пән білім алушыларды мәтінді оқытудың әдістемесі ретінде, көркем мәтінді, драмалық шығармаларды сахналау арқылы үйрету, қазіргі заманғы шетелдік озық әдістемелер негізінде оқыта отырып, әдістеме саласындағы өзгерістермен таныстырып, оны тиімді қолданудың жолдарын үйретеді. Пәнді оқу барысында студенттер әдеби және теориялық түсініктер, көркем шығармалар, прозалық жұмыстар мен поэзияны оқыту әдістемесі, әдістемелік ғылымның өзекті мәселелері, оқытудың принциптері мен міндеттері, теориялық тұжырымдамалардың оқыту технологиялары, теориялық тұжырымдамаларды ұйымдастыру, жоспарлауды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдың І жартысындағы қазақ әдебиеті

    Аталған пән - ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің қалыптасу, даму жолдары жүйеленіп, әдеби шығармалардың көркемдік құндылығы, жанрлық ерекшеліктерін толық қарастырады. ХХ ғасырдағы әдеби процесті қамтитын ұлттық әдебиеттің, көркем және эстетикалық ойдың даму жағдайы туралы ақпарат беріледі. ХХ ғасырдағы қазақ елінің қоғамдық өмір шындығын шынайы бейнелейтін жазушылар мен ақындар шығармаларының жанрлық ерекшелігін, стильдік бірлігін, идеялық мазмұнын, көркемдік сипатын игереді. ХХ ғасырда қазақ тіліндегі тарихи-әдеби басылымдар мен кітаптар туралы құнды деректер беріледі. Тарихи оқиғалардың ХХ ғасырдағы әдебиеттің дамуына, ұлт санасының оянуына тигізген әсері түсіндіріледі. Ұлт зиялыларының тарихи, әдеби-көркем шығармаларындағы жаңа түр, жаңаша мазмұн, тың идея сыни реализм әдісімен жазылған шығармалардан ғылыми негіздеу мен бағалау дағдыларын қалыптастырады. ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің идеялық мазмұнын тереңдеткен, көркемдік сипатын айқындаған поэзия, проза, драматургия салалары жаңа қырынан қарастырылады. ХХ ғасырдағы саяси-әлеуметтік, қоғамдық жағдайлар, қазақ қоғамының рухани және тарихи сипаты ақын-жазушылар шығармалары арқылы игеріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мұхтартану

    Курстың мақсаты - Мұхтартану курсының қалыптасу кезеңдері, шығармалардың жазылу тарихы және көркем ойлау жүйесінің қалыптасу жолдары туралы түсінік беріледі. Студенттер жазушы, драматург, публицист, қоғам қайраткері ретінде танылған Мұхтар Әуезовтің әдеби мұрасымен танысады. Ұлы ойшылдардың Мұхтар Әуезовтің өмірі мен шығармашылығы туралы пікірлері ұсынылады. Студенттер жазушы шығармаларының танымдық, тақырыптық, әлеуметтік, философиялық, көркемдік-эстетикалық сипатын сыни бағалауды меңгереді. Олар өмір шындығының реалистік әдісімен жазылған жазушының шығармаларын жан-жақты талдауды үйренеді. Жазушы талантының көркемдік-эстетикалық құндылықтарын анықтайды. Оқу үрдісінде Мұхтар Әуезовтің "Қараш-Қараш оқиғасы" повесінің прототиптері және шығарманың негізін қалаған оқиғалар туралы жаңа мәліметтер ұсынылады. Жазушының "Абай жолы"роман-эпопеясының жазылу тарихы мен өмір шындығы туралы тарихи мәліметтер беріледі. Студенттер шығарманы талдауға, тарихи тұлғалардың көркем образын әдеби тұрғыдан тануға үйренеді. Студенттер жазушының көркемдік шеберлігі, әдеби мұраның ұлттық құндылығы туралы зерттеу жұмыстарымен танысады. Оқу курсында жазушы шығармаларының көркемдік сипаты, құндылығы, жанрлық ерекшелігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің функционалды грамматикасы

    Аталған пән функционалды грамматика теорияларының қалыптасуына, функционалды грамматиканың функция, функционалды семантикалық өріс, категориялық жағдаят ұғымдарына түсінік беріп, қазақ тіл білімінде қарастырылған функционалды-семан-тикалық өрістер мәселесін меңгертуге бағытталған. Қазақ тіліндегі грамматкалық бірліктердің темпоралдылық- мезгіл, персональдылық- жақтылық, посесивтік- меншіктілік, компаративтік- салыстырмалы, каузальдық- себеп, локативті- мекен, таксис, модальділік, сандық, кеңістік т.б. қызметтері, семантикалық функциялардың өзектелінуінің тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдеби процесс

    Аталған пәнді оқыту барысында қазіргі кезеңдегі әдебиеттің даму ерекшеліктері мен заңдылықтары қарастырылады, әдеби бағыттар, көркемдік әдіс, стиль, жанр, құрылыс, көркем шығарманың сюжеті, әдебиет ғылымының өнер теориясы, эстетика ғылымдарымен байланысын талқылау және әдебиет тарихындағы жаңашылдықты түсіну мәселелері зерттеледі. Дәстүр мен жаңашылдық әдеби процестің негізгі ерекшелігі екені тұжырымдалады. Әдебиеттегі көркем ойдың даму үдерісіне фольклорлық дәстүрдің үлкен ықпал еткені пайымдалады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің тарихи грамматикасы

    Аталған пән қазіргі қазақ тілінен алынған білімді тереңдете отырып, қазақ тілінің тарихи лексикалық қоры мен құрамын, толығу жолдары мен жүйесін, тіл тарихының қалыптасу, кемелдену жолындағы фонетикалық өзгерістердің рөлін, этимологиялық және этнолингвистикалық ерекшеліктерін, сөзжасам жүйесін, грамматикалық құрылымындағы тұлғалық және қызметтік, мағыналық өзгерістердің себеп-салдарларын, сөз және сөйлем құрылымының сипатын, даму кезеңдерін ғылыми тарихқа негіздеп, кешенді түрде қарастырады. Ең көне дәуір жазба мұраларынан бастап ең жаңа дәуірге дейінгі аралықта қалыптасқан қазақ тілінің грамматикасынан, даму эволюциясынан, тарихынан мәлімет беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іс-әрекеттегі зерттеу

    Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтінді әдеби талдау негіздері

    Аталған пән - студенттердің әдебиет тарихы, әдебиет теориясы пәндерінен алған білімімен негізделіп, әдеби шығармаларды талдау принциптері және шығармаларды құру тәсілдері, әдеби, тарихи шығармалардың поэтикасы ғылыми зерттеулермен анықталады және түсіндіріледі. Аталған пәнде студенттер әдеби шығарма мен көркем мәтіннің арақатынасын анықтап, мәтіндік талдауды меңгереді. Көркем шығарманың көркемдік-эстетикалық сипаты мен құрылымдық ерекшелігі әдеби тұрғыдан талданады. Студенттер жазушы хаттарындағы, күнделіктеріндегі мәтіндерді дәйек сөзбен айқындап, әдебиеттер тізімін жасауды меңгереді. Жазушы зертханасымен толық танысып, көркем шығарманың поэтикасын әдеби талдау әдістемесімен сабақтастырады. Жазушының шығармашылық өмірбаянын тарихи дәйекті деректермен айқындап, шығармаларының мәтінін әдеби талдау негіздерімен анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдеби тілінің тарихы

    Аталған пән білім алушыларға қазақ әдеби тілі тарихының қалыптасу және даму кезеңдері туралы жүйелі білім беруді мақсат етеді. Пән әдеби тілдің анықтамасын, нормалары мен стильдік жүйесін ғылыми талдауға бағытталады. Пән мазмұнында әдеби тілдің стильдік тармақтарының жан-жақты дамуы, сөздік құрамның ұлғаюы, жазу, емле мәселелері, қазақ әдеби тілінің қалыптасуына, тарихи-әлеуметтік құбылыстардың, жеке тұлғалар шығармашылығының ықпалы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері

    Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңарған білім мазмұнын оқыту әдістемесі

    Аталған пән жаңарған білім беру бағдарламасының құрылымымен, ондағы материалдардың күрделілігінің өсу ретімен, мазмұнымен және мақсаттарымен таныстырылады. Пән бойынша жаңарған білім беру бағдарламасына сәйкес келетін педагогикалық тәсілдерді түсінуін және қолдана білуін қамтамасыз етіледі. Пән бойынша жаңарған білім беру бағдарламасындағы оқу мақсаттарына қол жеткізу мақсатында критериалды бағалау жүйесін түсініп, қолдана білуін қамтамасыз етеді. Мұғалімдердің бойында орта білім мазмұнын жаңарту жағдайында пән бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасын іске асыру үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады: оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін, Қазақстанның ұлттық білім жүйесіне арналған орта білім беру бағдарламасымен және критериалды бағалау жүйесін меңгертеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдеби сынының тарихы

    Курсты оқыту барысында әдеби сынның тарихы ертеден басталатыны, қалыптасу үрдістері, ғылыми мәселелері туралы түсінік беріледі. Әдеби сын тарихы әдебиеттің көркемдік әдістерін, идеялық сапаларын, эстетикасын жаңа қырынан қарастырады. Студенттерге әдеби сынға қатысты көне заман ойшылдарының ой-тұжырымдарынан, әдеби сынның, тарихи, қоғамдық, әдеби-мәдени сипаттары туралы жан-жақты мағлұмат беріледі. Әдеби сынның даму үрдісі өмір шындығы мен әдеби шығармадағы көркем шындықтың арақатынасын сын тұрғысынан саралайды. Студенттер әдеби шығармаларды оқуда әдеби сынның ағымдағы ғылыми-теориялық мәселелерін анықтап, көркем шығарманы әдеби тұрғыдан сыни бағалауды меңгереді. Қазақ әдеби сынының тарихы курсы әдеби сынның негізгі ұғымдарын, әдімнамалық негіздерін, теориялық категорияларын жан-жақты қарастырады. Студенттер оқу үрдісінде меңгерген сынның теориялық категориялары мен әдіснамалық негіздерін, сыни-теориялық білімдерін көркем шығарманы сыни талдауда қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі кезең қазақ әдебиеті

    Пәнді оқу барысында қазақ әдебиетінің 1960-жылдардан бүгінгі күнге дейінгі жылдардағы даму сипатына шолу жасалады, осы кезеңдегі әдебиет өкілдерінің көркемдік ойлау жүйесін, ұлттық әдебиеттегі тарихи сабақтастықты, көркемдік мәселесін жан-жақты, ғылыми негізде меңгереді. Студенттер шығармалардың басты идеялық бағыты, тақырыптық, мазмұндық мақсатын, көркемдік сипатын саралай алатын болады. Сонымен қатар тәуелсіздік жылдары жазылып, жарық көрген, әдебиеттің тарихы мен процесінде айрықша орны бар көркем шығармалар мен көрнекті қаламгерлердің шығармашылық ізденістері қарастырылып, ғылыми тұрғыда талданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру: жаһандық көзқарас

    Бұл пән әлемдегі орта білім беру жүйесі туралы идеяны қалыптастыруға және оны жаһандану контекстінде өзгертуге бағытталған, әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Тиімді көшбасшылықтың қазіргі заманғы тұжырымдамаларын, команда құру негіздерін, көшбасшы беделін қалыптастыру шарттарын, қарым-қатынастың тиімділігі шарттарын, көшбасшы рөліне үміткер менеджердің коммуникативтік құзыреттілігінің мазмұнын анықтау, топ жұмысын ұйымдастыру; іскерлік өзара іс-қимылда кері байланыс бере білу; команда құру сатысын анықтау; жеке және топтық жұмысты талдау технологияларын, топтық шешім қабылдау технологияларын пайдалану. Іскерлік өзара әрекеттесудің қазіргі коммуникативті процестерін талдау, риторикалық мәтіндердің негізгі түрлерінің құрамы мен тілдік құрылысының ерекшеліктерін білу, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, көпшілік алдында сөйлеудің әр түрлі түрлерін құрастыру және айту, аудитория алдында көпшілік алдында сөйлеу дағдысы дамыған.
  • Көркем шығармалардың тақырыптық, идеялық-көркемдік сипатын, ұлттық құндылығын, жанрлық ерекшелігін әдеби-сыни аспектіде талдайды.
  • Педагогиканың негізгі ережелері, жас ерекшелігі физиологиясы, мектеп гигиенасы, оқытудың дәстүрлі және қазіргі заманғы әдістемелері, оқу мазмұнын құрастырудың ерекшеліктері мен негізгі қағидаттары, білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету, оқу мазмұнын логикалық, әдіснамалық және дидактикалық талдауды орындайды, білім беру процесін ұйымдастырудың және іске асырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын түрлі білім беру мекемелерінде әртүрлі білім беру сатыларында, жалпы білім беру ұйымдары жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру, оқушыларды критериалды бағалау технологиясын қолдану, әр түрлі іс-шараларды ұйымдастыру: тәрбиелік, оқу, пәндік, өнімді, мәдени-бос уақытты өткізу.
  • Білім саласындағы әлемдік трендтер мен зерттеулерді, көшбасшылықтың жоғары деңгейін, тиімді коммуникацияны, мәселелерді шешуді, білім беру саласындағы коммуникациялар мен қақтығыстарды басқарудың заманауи тәсілдерін қолдануды көрсету, ұйымдағы корпоративтік ортаны басқару дағдыларын дамыту; елдегі және шетелдегі білім беру проблемалары бойынша жүргізіліп жатқан зерттеулер туралы көпшілік алдында сөйлеу қабілеті, кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынаста шет тілін қолдана алады.
  • Сөйлеуде әдеби тілдің нормаларын, әртүрлі ғылымдардан білімді интеграциялау негізінде барлық деңгейлердегі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау үшін тілдерді салыстырмалы талдау дағдыларын, байланыс тетіктерін іс жүзінде қолданады.
  • Тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістері, технологиялары мен формалары туралы білімді пайдалана отырып, ата-аналармен және балалармен жұмысты ұйымдастыру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие процесін басқарады.
  • Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі.
  • Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
  • Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар, педагогикалық бағдарламалық құралдарда компьютерлік модельдеуді қолдану ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету. Оқытудың білім беру процесіне енгізу үшін негізгі ақпараттық әдістер мен технологияларды, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. Компьютерлік телекоммуникацияларды қолдана отырып, оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды жасайды. Оқушылардың әртүрлі топтарымен қашықтықтан оқытудың формаларын, әдістері мен әдістемесін анықтайды, қашықтықтан оқытуда қолданылатын негізгі ақпараттық технологияларды меңгереді. Дайын электронды құралдарды қолдана отырып, оқу процесінің әртүрлі формаларын ұйымдастырады. Кәсіби қызметте қашықтықтан оқытудың заманауи әдістерін қолдана алады.
  • Халық ауыз әдебиетінен бастап қазақ жазба әдебиетінің қалыптасуына дейінгі әдеби мұраны интерпретациялау туралы білімдерін көрсете біледі.
  • Әдебиеттің тегі мен түрлері, әдеби процестің мәні, көркем әдебиеттің пайда болуы, даму кезеңдері, көркемдік әдіс, әдеби шығарманың құрылымы, композициясы және сюжеті, образдар жүйесі мен жасалу тәсілдері туралы білімді кәсіби салада қолданады.
  • Тілдің қоғамдық мәні мен функциялары, оның ішкі құрылымы, қызмет ету және тарихи даму заңдылықтары туралы, лингвистикалық пәндер жүйесінде ұсынылған тілдік бірліктердің жүйелілік қатынастары туралы білімдерін кәсіби салада қолданады.
  • Қазіргі заманғы әдеби жағдайды, көркем шығарманың құрылымын, жанрлық ерекшелігін, әдебиеттанудың жүйеленген теориялық және практикалық білімдерін әдеби контексте талдайды.
  • Синхрондық және диахрондық аспектілерде тіл жүйесінің қызмет ету заңдылықтары туралы білімін көрсете біледі, белгілі бір тілдік стильге байланысты тілдік құралдарды өзгерту дағдыларын, сауатты, дұрыс жазу және сөйлеу ережелерін меңгереді.
  • Лингвистиканың теориялық негіздерін нәтижелі қалыптастыра отырып, жаңа бағыттағы ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдіснамасы, сыни және ассоциативті ойлау, функционалдық сауаттылығы бойынша білімін қолданады.
Top