7M02192 Актерлік өнер в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Театр өнері саласында жоғары білікті зерттеушілер мен педагогтарды дайындау. Актерлік өнер саласындағы білім беру бағдарламасы бойынша білікті маман даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 122
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M029 Театр өнері
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Курс магистранттарды жоғары білім педагогикасының жалпы мәселелерімен таныстыра отырып, жоғары білім педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін, қазіргі заманғы талдау технологияларымен, жоғары оқу орнындағы оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру мен оның мазмұнын айқындайтын концептуалды мәселелерді қарастырады, жоғары мектептегі білім беру және тәрбие үдерісін ізгілендіру мен демократияландырудың қазіргі үрдістерімен, оқыту мен тәрбиелеудің дәстүрлі және инновациялық технологияларымен таныстырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ЖОО-да актер шеберлігін оқытудың әдістемесі
Пән педагогикалық мамандарды кәсіби даярлаудың жоғары деңгейін қамтамасыз етуге бағытталған. Пәннің мақсаты: курс актерлерді даярлау процесінде қолданылатын актерлік шеберліктің іргелі теориялық және әдіснамалық тұжырымдамаларын, мәселенің педагогикалық аспектілерін, психологиялық категорияларды зерттеуге негізделген . Пәннің маңызды аспектілерінің бірі актерлік шеберлікті оқытудың заманауи әдістерін меңгерту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән бакалавриаттан кейінгі келесі білім беру сатысы болып табылады және кәсіби шет тілін меңгеруді мақсат етеді. Пән магистранттардың кәсіби шеттілдік дереккөздермен жұмыс жасау дағдысын жетілдіру арқылы білім бағдарламасының өзге пәндерін меңгеруге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар шетел тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде қолдана отырып, халықаралық кәсіби ортаға біріктіріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Art және жасанды интеллект
Пәннің мақсаты жасанды интеллект негізі ретінде нейрондық желі модельдеріне жүйелі түрде шолу жасау, оларды ақпаратты өңдеу және үлгіні тану үшін, әсіресе шығармашылық білім беру бағдарламалары үшін қолдану жолдарын зерттеу және меңгеру. Пәннің міндеттері биологиялық және жасанды нейрондық желілердің заманауи үлгілерін зерттеу; ақпаратты өңдеу және үлгіні тану үшін нейрондық желі модельдерін пайдалану әдістерін әзірлеу, кеңістік-уақыттық мәліметтердің үлкен көлемін, нейрондық желіні өңдеу әдістерін қолдану технологияларын әзірлеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық театр өнеріндегі сахна тілінің тарихы мен теориясы
Курс ұлттық театр өнеріндегі сахналық тілдің қалыптасу тарихын игеруге, сахналық сөйлеуді дамытудың теориялық-тұжырымдамалық қағидаларын талдауға бағытталған. Пән ұлттық театр өнеріндегі сахналық тілдің негізгі ерекшеліктерін өзектендіреді , оның доминантын анықтайды, формалары мен стильдерін құрылымдайды. Қағидалар мен нормаларды ой елегінен өткізе отырып зерделеу арқылы сахна тілі мәселелерін анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ театр өнеріндегі сахналық пластиканың әдіснамалық тәсілдері
Тілдің нақты сезімтал әрекетті негізі мен вербальды (сөз) және бей вербальды (ым-ишарат) байланысын көрсететін сахна кеңістігіндегі актерлік әрекеттің психологиялық қойнауы зерттеледі. Сахналық кеңістіктегі ым-ишара мен қозғалыс мазмұнды ақпаратты жеткізуші ретінде: сюжеттік-драматургиялық, психологиялық, философиялық, моральдық-этикалық және эстетикалық нормалар. Сөздердің мағынасына негізделген ым-ишарат мәдениетінің семиотикасы қарастырылады. Қазақ театрының көрнекті актерлерінің шығармашылығы арқылы қарапайым адам қозғалыстарының және олардың тиісті психологиялық жай-күйінің берілу ерекшеліктерін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өнердегі сыни ойлаудың әдістері мен құралдары
Пән магистратураның ғылыми-педагогикалық және бейіндік бағыттағы барлық білім беру бағдарламаларының магистранттарына арналған және рационалды аналитикалық ойлауды қалыптастыруға әрі дамытуға бағытталған. Оқу барысында магистранттар қазіргі заманғы сыни ойлаудың теориялық және практикалық тәсілдерінің өнердегі өзара әрекеттесуін меңгеруі тиіс. Оның ішінде: зерттеудің ғылыми нысандарын бағалау, таңдау және құрылымдау, өз ойларын негіздеу және дәйекті түрде ұсыну, дәлелді пікірталас жүргізу, ақпарат көздерін таңдау және пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Курс магистранттарды ғылымның тарихы мен философиясы қалыптасуының өзекті мәселелерімен, ғылыми қызметтің қағидалары және әдістерімен, мәдениет динамикасындағы ғылымның құрылымымен және даму модельдерімен, ғылыми революциямен, ғылымның эмпирикалық және теориялық деңгейлерімен және т.б. таныстырады. Курс ғылыми-философиялық білімді мәдениеттің шекаралас салаларымен (дін, ғылым, көркем шығармашылық) түйісетін нүктесін айқындап, заманауи ғылым философиясының, нақтырақ өнертанудың өзекті мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім беру үдерісіне сандық технологияларды интеграциялау
Курс қашықтан оқыту жүйелерінен, вебинарлардан, оқу курстарынан, онлайн сабақтарды өткізуге, қашықтықтан тапсыруға және емтихан тапсыруға арналған кешеннен тұратын аппараттық-бағдарламалық кешен болып табылады. Пәннің мақсаты – оқу процесіне тән барлық құрамдас бөліктерді көрсететін қашықтықтағы білім алушы мен оқытушының өзара әрекетін жоспарлау және дамыту. Пән әртүрлі цифрлық платформалар мен мазмұнды пайдалана отырып, цифрлық оқыту орталарында курстарды жоспарлауға және дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курс басқару психологиясы мен ұйымдастырушылық психологияның аспектілерін ашады, басқарушылық қызметтің психологиялық құрылымының мазмұны туралы түсінік береді және маманның психологиялық мәдениетін арттыруға ықпал етеді, сонымен қатар басқару шешімдерін қабылдау кезінде этикалық, әлеуметтік жауапкершілік пен салдарларды түсінетін жоғары білікті мамандарды даярлауда басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайы мен ерекшеліктерін зерттеу мен талдаудағы ғылыми негізді қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өнердегі креативті ойлау
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға шығармашылық үшін кеңістік беру, шығармашылық әлеуетін ашу мүмкіндіктері үшін бағыт пен ережелер белгілеу. Курс барысында білім алушылар бизнес, ғылым, мәдениет, өнер, саясат сияқты барлық динамикалық өмірлік салаларда өздерінің стандарттан тыс ойлау дағдыларын жинақтайды және өзектендіреді. Курс барысында білім алушы креативті ойлауды әр түрлі білімнің бірігуінің энергетикалық өнімі ретінде анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Креативті қызметтегі маркетингтік стратегиялар
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда креативті маркетингтің заманауи тұжырымдамасының мәні мен маңыздылығы туралы түсінік, маркетингтік стратегияларды қалыптастыруда қажетті базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс креативті салалардың заңдылықтары мен трендтері контекстінде жалпы қабылданған маркетинг жүйесін талдайды. Маркетингтің барлық шарттары-ұсынылатын өнімнің сапасы, оның бағасы, жарнама, маркетингтік төрттік арт-менеджмент заңдылықтарын ескере отырып түзетіледі, талданады және жүйеленеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өнер саласындағы жобаларды басқару
Курстың мақсаты білім алушыларда мәдениет және өнер саласындағы бағдарламалар мен жобаларды басқаруға қатысуға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Курс жобаны құру ресурстарымен, ережелерімен, қағидаттарымен, өнер саласындағы жобаларға қатысу және басқару шарттарымен, жобалау қызметінің технологиясымен, әдістері және құралдарымен, өнер саласындағы жобаларды басқарудың практикалық дағдыларын игерумен таныстырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі әлемдік театрдың даму үрдісін зерттеудің теориялық аспектілері
Пәнді меңгерудің міндеттері: магистранттарды ХХІ ғасырдағы әлемдік театрдың негізгі театрлық тенденциялары бойынша хабардар болуға, заманауи спектакльді «оқу» жолдары мен әдістеріне, қазіргі өнер теориялары мен концепцияларының театр тәжірибесімен байланысын түсінуге үйрету. Сондай-ақ жаңа драмалық мәтіндерді, театрландырылған дискурстарды, әртүрлі театр объектілерін, жанрларды, стильдерді, тілдік құралдарды талдауға баулу. Режиссердің ой-өрісіне ене білу, спектакльді басқа өнертану және гуманитарлық ғылымдар контекстінде ой елегінен өткізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемдік театрлық авангард
20-21 ғасырлардағы театр авангарды-өткен ғасырдың эстетикалық нәтижелерінің көрінісі және келе жатқан ғасырдың эксперименттері, эстетикалық сананың мәдениеттегі жаһандық бетбұрысқа реакциясы, ғылыми-техникалық прогресс пен 21 ғасырдың әлеуметтік катаклизмдерінен туындаған. Пән әлемдік театр авангардының қалыптасуына ықпал ететін әлеуметтік-мәдени кеңістікті зерттеуге бағытталған. Театр өнеріндегі осы құбылысты тұжырымдамалық түсіну қажеттілігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің тұжырымдамасы
Курстың негізгі идеясы магистрлік диссертация жазу кезінде қолданылатын ғылыми-танымдық қызметтің негізгі категорияларымен таныстыру болып табылады. Сонымен қатар, курста маңызды теориялық және әдіснамалық тұжырымдамаларға, ғылымды дамытудың нақты модельдеріне, әдіснамалық принциптер мен құрылымдарға, өзіндік ғылыми зерттеулердің құрылымына, мазмұнына және нәтижелерін жобалауға ерекше назар аударылады. Білім алушыларды зерттеуде қойылған мақсаттар мен міндеттерді ашуға мүмкіндік беретін негізгі ғылыми әдістермен таныстыру маңызды орын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шетел басылымдарына ғылыми мақалалар жазудың принциптері мен әдістері
Бұл курс ғылыми жарияланымдар авторларына көмек ретінде әзірленді және Web of Science және Scopus халықаралық ғылымометриялық дерекқорларда индекстелетін шетелдік журналдарда жариялау үшін ғылыми мақалаларды дайындау бойынша негізгі талаптардың сипаттамасын қамтиды; қолжазбаларды жариялауға дайындау кезінде негізгі ережелердің қысқаша сипаттамасы беріледі; әдістемелік нұсқаулықтар мен олардың қосымшаларын қолдана отырып, мақсатты журналдарды таңдау бойынша құралдар жинағы және нұсқаулар берілген
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Заманауи актер өнерінің мәселелері
Пән актерлік өнерді зерттеудегі іргелі теориялық және әдіснамалық тәсілдерді қарастырады, өнердің осы саласында қолданылатын негізгі дефинациялар туралы білім тереңдетіледі. Бұл ретте театр сахнасында эстетикалық және этикалық нормаларды нивелирлейтін жаңа театр тәсілдеріне сыни талдау жүргізіледі. Сонымен қатар , курс қазіргі актерлік өнердің проблемаларын аккумуляциялауға ықпал ететін негізгі бағыттарды репрезентациялауды меңзейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлемдік өнердің мәдени ландшафттары
Семиотикалық белгілер жүйесі ретінде көркемдік тұжырымдамалардың, әдістердің, олардың дамуы мен эволюциясы контекстінде әлемдік өнер тарихын зерттеуді қорытындылайтын барлық шығармашылық білім беру бағдарламаларына арналған жалпы курс. Курсты оқу барысында білім алушылар уақыттың жалпы философиясымен, дәуірдің идеалдары мен құндылықтарымен көркемдік процестердің үздіксіздігі туралы түсінік алады. Уақыт пен кеңістіктегі әмбебап өнер тілін түсіну мәселесі ретінде әр дәуірдің өзекті тақырыптарын бейнелейтін идеялардың, бейнелердің, символдардың семантикасы мен синкретикасы сияқты мәселелер қозғалады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инсценизация жасаудың әдістемесі мен кезеңдері
Курс инсценизация қалыптастырудың негізгі әдістерін игеруге, сахналық инсценировкалауға қажетті әртүрлі формаларды өзектендіруге бағытталған. Бұл пән инсценизация құрудың негізгі кезеңдерін, оның типологиясын, құрылымын анықтайды. Курс мәселенің негізгі құрылыстарының теориялық негіздемесін, жүйелік талдау мен синтезді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі контекстегі әлемдік өнердің көркемдік түсініктері
Ұсынылған пән аясында өнер теориясы мен тарихының тұжырымдамалық мәселелері қарастырылады. Салыстырмалы көзқарас, ауқымды тарихи дискурс әлемдік өнер эволюциясының заңдылықтарын құрылымдауға, көркем образдардың хронологиялық және географиялық контекстпен байланысын түсінуге мүмкіндік береді. Өнер тарихы бір-бірімен және дәуір контексімен байланысты көркем ұғымдардың проблемасы ретінде, ал өнер біртұтас көркемдік кеңістік ретінде қарастырылатын болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи қазақ театр мектебіндегі сахна тілі
Пән қазіргі қазақ театр мектебіндегі сахналық сөйлеудің негізгі қағидаларын анықтайды, қазіргі қазақ театр педагогикасының мәселелерін классификациялайды, заманауи қазақ театр мектебіндегі сахналық тілдің ең жаңа әдістерін нақтылайды. Сахна тілі теоретиктері мен практиктерінің ғылыми және әдістемелік еңбектерін талдайды. Заманауи ұлттық сахна тілі жүргізу әдістемесін классификациялау. Білім беру үдерісінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ХХІ ғасырдағы жаңа драма
Қазіргі заманғы жаңа драма теоретиктерінің тұжырымдамалық және дүниетанымдық көзқарасы. М.Макдонах, М. Равенхилл, Э.Уолш, Х.Мюллер және т. б. драматургиясы мен шығармашылығын талдау, жүйеге келтіру. ХХІ ғасырдағы пост драмадан кейінгі драманы философиялық тұрғыда түсіну, жаңа кейіпкерлер түрлерін қақтығыстар және жаңа тақырыптарды классификациялау. ХХІ ғасырлардағы отандық драматургиядағы «Жаңа драма» кезеңінін мәдени-тарихи феномені. «Жаңа драма» театрлық-драматургиялық қозғалыс ретінде. «Жаңа драманың» жанрлық модификациясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық театрда көркем бейне құрастыру теориясы
Пән музыкалық театрда көркем бейне сомдаудың теориялық тәсілдерін зерттейді. Курс сахналық бейне сомдауда қолданылатын негізгі әдістер мен технологияларды жүйелейді. Байқампаздық; қиял; жақсы вокалдық қабілеттер; эмоциялық; музыкалық өнер шығармаларымен коммуникативтік өзара әрекетке қабілеттілік секілді қажетті практикалық құралдарға ерекше назар аударылады. Сахналық бейне сомдау үдерісі барысындағы стереотиптерді жеңу жолдары. Заманауи ғылымдағы сахналық бейнені зерттеудің негізгі көзқарастары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Трюкті сахналарды қалыптастыру әдістемесі
Пән трюктік көріністерді жасауда қолданылатын негізгі әдіснамалық тәсілдерді зерттейді. Трюктік көріністерді құру заңдылықтары мен принциптері. Трюктарды қоюшы жұмысының тұжырымдамалық міндеттері мен алгоритмі. Трюк көріністерінің қауіпсіздігі ғылыми тұрғыда негізделеді. Әлемдік және Ұлттық сахналарда трюктерді қоюдағы көркемдік шешім мен орындаушылық шеберлік тұжырымдамалық тұрғыдан ашылады. Арнайы эффектілерді қолдану кезінде қолданылатын әдістер мен тәсілдер игеріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экрандық және сахналық өнердегі пластиканың заманауи модельдері
Курс қазіргі заманғы пластикалық модельдерді, сипаттамалары мен ерекшеліктерін талдауға бағытталған. Сахналық әрекеттің мәнерлігіне бірыңғай психофизикалық процесс ретінде ерекше назар аударылады. Психофизикалық тренингтердің заманауи үлгілері қарастырылады; қойылым жұмысындағы сахналық пластиканың негізгі мәнерлік құралдары; нақты мазмұндағы этюд композициясын құру логикасы зерттеледі; трюктік пластиканың техникалық тәсілдері, орындау тазалығы және көріністік мәнерлілігі; «мүсіндік» ұғымы Қазақстанның ұлттық өнерін қалыптастырудағы рольді пластикалық бейнелеудің ең жоғары формасы ретінде талданады; сахналық көріністер мен экрандық туындылардың қазіргі заманғы пластикалық формалары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көркемсөз оқушының шығармашылық үдерісінің менеджменті
Курс шығармашылық салада басқару дағдыларын ұйымдастырудың теориялық негіздерін, шығармашылық үдерісті ұйымдастыру мен жоспарлаудың практикалық құзыреттіліктерін меңгеруге бағытталған. Пән шығармашылық үдерісте қолданылатын негізгі басқару құралдарын игеруді қарастырады. Көркемсөз оқушының шығармашылық үдерісінде менеджменттің әртүрлі әдістерін сараптау және апробациядан өткізу. Жаңа білімдік негіздер немесе театр өнерінің өзекті мәселелеріне тәжірибелік тұрғыда қосымшалар ендіру үшін ғылыми және шығармашылық жобалар құрастыру және жүзеге асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шығармашылық психологиясы
Курс өнер туындыларын қабылдау және түсіну процесінің заңдылықтарын зерттейді, шығармашылық әрекетке жауапты жеке құрамдас бөліктерді зерттеу арқылы шығармашылық тұлғаның психикалық әрекетінің ерекшеліктерін, шығармашылық ұғымын және шығармашылық ойлаудың әртүрлі деңгейлерін зерттейді, шығармашылық психологиясы саласындағы ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне ықпал ететін теориялық білімді, шығармашыл тұлғаның құрылымын қалыптастырады, шығармашыл тұлғаны қалыптастырудың психологиялық процестерін, шығармашылық психологияның қазіргі заманғы мәселелері мен даму перспективаларын ашады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Театр өнері және театрдың таңбалық жүйесі
Пән театр өнерінің теориялық тұжырымдамалары мен санаттарын, оларды аналитикалық шолуды, негізгі әдіснамалық конструкцияларды, оның ішінде театр өнеріндегі белгі семантикасын зерттеуді қамтиды. Пән театр семиологиясын анықтайтын тұжырымдамалық принципке негізделген. Сонымен қатар, курсты игеру барысында театр өнерінің бағыттары мен маңызды доминантын өзектендіруге мүмкіндік беретін театр өнеріндегі негізгі белгілік тұжырымдамалар қарастырылып, жүйелендірілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Театр өнеріндегі дәстүр мен жаңашылдық (мәселелері)
Пән театр өнерінің негізгі аспектілері ретіндегі дәстүрлер мен жаңашылдыққа теориялық-әдіснамалық талдау жасауды білдіреді, олардың өзара байланысы мен өзара әсерін анықтайды. Сонымен қатар, ол дәстүрлі және жаңашылдық мәселелерін зерделеу мақсатында театр өнерінде қолданылатын әдістерді өзектендіреді. Сондай-ақ, курс театр өнеріндегі дәстүр мен жаңашылдық мәселелерін зерттеу контексінде мемлекеттің жетекші театр қайраткерлерінің теориялық контенті мен эксперименттік тәжірибесін қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сахнадағы тіл тазалығының теориясы мен әдістемесі
Курс сахнада сөздің айтылу мәселелерінің негізгі категориялары және түсініктерін, сахна тілін теориялық және әдіснамалық зерттеудің негізгі мәселелерін оларды шешу жолдарын анықтайды. Сөйлеу теориясы мен әдістемесінің негізгі бағыттарын қорытындылайды. Жалпы мәселелерді және оларды шешу жолдарын анықтайды. Білім беру, оқыту барысында заманауи ғылыми негізделген тәсілдерді, әдістерлді және құралдарды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сахналық бейне жасаудың жолдары мен кезеңдері
Курс сахналық бейнені жасаудың жолдары мен кезеңдерін анықтауды көздейді. Білім алушының назарын сахналық бейнені жасау кезіндегі негізгі сипаттамалар мен ерекшеліктерге шоғырландырады. Режиссер интерпретациясының актерлік шеберлікке әсері. Сахналық бейне сомдау процесінде қолданылатын негізгі құралдарды ұсынады: интонация, сөйлеу мәнері, пластикалық техника, ішкі және сыртқы сипаты және т.б. сахналық бейнені сомдау тәсілдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өнер психологиясы
Курс магистранттардың теориялық және практикалық дайындауға бағытталған; өнер психологиясының әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздерін ашады, өнер психологиясына қатысты психологиялық ғылымның негізгі мәселелерін жарықтандырады, маманның жеке және кәсіби дамуындағы өнер психологиясын зерттеудің маңыздылығын талдайды, өнер тілінің адам тұлғасының дамуына әсері туралы білімді, ұйымдастыру мен шығармашылық процесінің нақты психологиялық негіздері мен көркемдік қабылдауын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі заманғы дене театрының әдіснамасы мен әдістемесі
Пән физикалық театр проблематикасының теориялық негізі болып табылатын негізгі әдіснамалық тәсілдерді зерттеуге бағытталған. Физикалық театрдың әдістемесін талдауға ерекше мән берілген. Пән инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана отырып, пантомима өнерін эксперименттік зерттеуді қамтиды. Сондай-ақ, пәнді зерттеу барысында ішкі күйден сыртқы күйге және физикалық әрекеттен ішкі тәжірибесіне көшу моделін құру дағдыларын қалыптастырудың теориялық талдауы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Театр теориясындағы ғылыми-теориялық зерттеулер мен концептуалды процестер
Пән бүгінгі театр өнерінің теориясын, атап айтқанда оның симеотикалық жүйесін, сахна белгілерінің типологиясы мен ерекшелігін, сахналық жүйелер мен құралдарын, театрлық антропологияны, жанрлық жіктелуді, оның тарихи дамуын, т.б. зерттейді. «Театр теориясы» бойынша сабақтар сахна өнерінің теориясын әлемдік драматургия, актерлік өнер мен режиссураны терең зерттеліп, түрлі театрлық бағыт-бағдарлар мен мектептердің ерекшеліктері талданады. Курс білім алушылардың театр теориясын түсінудегі театрлық көзқарасын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Драматургиядағы қақтығыстар жүйесі
Пән «драмалық қақтығыс» ұғымының теориялық негіздемесіне, оның дүниетанымдық және философиялық компонентіне бағытталған. Курс барысында драмалық қақтығыстың құрылымы, типологиясы, олардың өзара әрекеті мен өзара әсері қарастырылады. Жүйе құраушы қағидаттар мен тәсілдер айқындалады. Курс барысында драматургиядағы қақтығыстар жүйесін қалыптастыратын негізгі аспектілер ретінде драмалық жанжалды зерттеу әдістері маңызды рөл атқарады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Теориялық-тұжырымдамалық факторларды талдайды, пәнаралық зерттеулерді жобалай алады және жүзеге асырады
- Театр өнері саласының білім беру бағдарламалары бойынша ЖОО-да оқытушылық қызметті жүзеге асыра алады
- Театр өнерінің өзекті міндеттерін жүзеге асырады және актер шығармашылығы ерекшеліктерін талдайды
- Актерлік шеберліктің өзекті міндеттерін жүзеге асыру мақсатында ғылыми зерттеулердің әдіснамасын аккумуляциялайды
- Халықаралық стандарттар талаптарына сәйкес ғылыми мақалаларды жариялау және коммуникациялық байланыстар үшін шетел тілін жеткілікті деңгейде меңгерген
- Актерлік кейіпкермәнділік бейнесі мәселесін негіздейді
- Әлемдік театр процесі контексінде драматургиядағы конфликтологияның креативтілігін ғылыми және педагогикалық қызметте қолданады
- Театр өнері саласындағы жобаларды басқарады және қоғам мәдениетіндегі психологиялық маңызды мәселелер мен үрдістерді талдайды
- Актерлік өнер әдіснамасын және әдістерін жүйелендіреді
- Актерлік өнердің мәнерлі тәсілдері мен режиссерлік шешімге сай бейне сомдау жолдарын меңгерген