Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02120 Режиссура в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Вокал

    Мақсаты: Вокалдық драматургияда музыкалық материалмен жұмыс жасау, вокал өнерін режиссураның мәнерлі құралы ретінде пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Вокалдық орындаушылық негіздері. Түрлі стильдегі музыкалық шығармаларды практикалық орындау. Түрлі жанрдағы шығармалардың орындалу ерекшеліктері. Әнді жеке орындау. Көзбен оқу дағдылары. Тақырыптар бойынша қосымша әдебиеттерді оқу. Танымал вокалисттердің аудиожазбаларын тыңдау. Камералық вокалдық музыка негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ән режиссурасы

    Мақсаты: Вокалдық өнердің теориясы мен тәжірибесін білу, музыкалық орындаушылық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ән өнері бойынша дағдыларын қалыптастыру. Вокалдық және орындаушылық дағдыларын қалыптастыру. Академиялық фонология. Әнді сүйемелдеу. Артикуляция. Парақтан оқу. Фортепианоның сүйемелдеуімен жұмыс. Классикалық және балалар вокалдық репертуарлары. Вокалдық әдебиетті өз бетінше дамытуға дайындығын қалыптастыру. Музыкалық шығарма идеясын орындаушылығында жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: Білім алушыда үйлесімді дамуға, өмірлік қиындықтарды нәтижелі жеңуге, нақты кәсіби қызметпен байланысты кәсіби табысқа бағытталған көзқарастарды қалыптастыру. Мазмұны: Университет пен кафедраның тарихы мен құрылымын, болашақ кәсіби қызметтің мазмұнын зерттеу. Жоғары оқу орнында оқу процесін ұйымдастыру қағидаттарымен, студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің шығармашылық қызметін ұйымдастыру қағидаттарымен, хореографиямен айналысуға арналған аудиториялық қорды пайдалануға қойылатын талаптармен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: өз ойын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастыру, академиялық дискурстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және ғылыми ақпараттық мәтіндердің әртүрлі түрлерін құра білу. Мазмұны: Ақпаратты беруде лексикалық бірліктерді дұрыс қолдану дағдыларын меңгеру; келесі реттілік; тақырыптың тұтастығы; етістіктің арнайы шақтарын қолдану; ғылыми стиль талаптарына сәйкестігі. Плагиат ережелерін сақтау. Ғылыми деректерді пайдалану. Кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдердің болуы. Академиялық мәтіннің қажетті элементтерінің болуы (титул беті, мазмұны, библиографиясы).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сахна тілі I

    Мақсаты: Кәсіби іс-әрекетке қажетті табиғи сөйлеу және дауыс қабілеттерін дамыту және жетілдіру. Мазмұны: Дауыс пен дыбыстың айтылуын талдайды. Дененің бұлшықеттерін босаңсыту. Әдеби тілдің дұрыс айтылуы. Дауыстардың музыкалық және дыбыстық қасиеттері. Дауысты дыбыстарды жүйелеу. Мақал-мәтелмен жұмыс жасаудың ойын әдістері. Сөздің орындалу ерекшеліктері. Сөйлеу әрекетінің мағынасы. Прозалық шығармалардың негізгі мағынасы. Дұрыс оқу тәсілі. Прозаның мақсаты мен драматург ойының байланысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шешендік өнер I

    Мақсаты: Қазақ шешендік өнерінің тарихы, шешендік өнері мен риторика тарихын, зерттеу. Мазмұны: Сөйлеу процесі. Риторика. Логика заңдары. Шешендік стильдер. Риторикадағы сөйлеу әрекеті. Риторикалық сөйлеу процесс ретінде. Ахмет Байтұрсынов шешендік өнер туралы. Дәстүрлі шешендік өнер. Шешендік сөздердің түрлері және олардың айырмашылығы. Шешендік арнау ерекшелігі. Арнау юмордың бір түрі ретінде. Риторикалық сын. Шешендік сөзге диалектикалық, реалистік көзқарасты зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шешендік өнер II

    Мақсаты: Ауызша сөйлеуде нақты дыбыстарды өңдеуге арналған жаттығулардың әдістемесін білу, дауыс диапазонын, дауыс күші мен тембрін дамыту. Мазмұны: Интонация және ырғақ. Риторикадағы сөйлеу әрекеті. Риторикалық сөйлеу процесс ретінде. Дәстүрлі шешендік өнер. Шешендік сөздердің түрлері. Шешендік арнау ерекшелігі. Арнау юмордың бір түрі ретінде. Риторикалық сын. Шешендік арнауға диалектикалық, реалистік көзқарас. Субтитр арқылы ойды жеткізу. эмоционалды әсер. Элементтерді белсендіру тәсілдері. эмоционалды шындық. Ішкі күш. Әрекет және фокус. Сөйлеудегі етістіктер. Қабылдау. Бағалау және әрекетті таңдау. Сөйлеу риторикада әрекет етеді. Шешендік сөздің әрекеті мен мақсаты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тренинг жаттығулар

    Мақсаты: Актердің ішкі және сыртқы психотехникасының заңдылықтарын меңгеруі. Мазмұны: Зейін шеңберіне жаттығулар. Бұлшықетті босату жаттығулары. Микро мимика. Сезім органикалық есте сақтау жаттығуы. Физикалық әрекеттерді есте сақтауға арналған жаттығулар. Елестету мен қиялдауға арналған жаттығулар. Бақылау. Қарқынды ырғақ.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда жасанды интеллектті қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлының шығармашылығы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу. Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Актерлік өнер I

    Мақсаты: Актерлік іс-әрекеттің эстетикалық және этикалық нормаларының бастапқы дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Актерлік өнердің негізгі элементтері. Негізгі алфавит. Теориялық және практикалық аспект. Этюд жасаудағы актердің эмоциялық элементтері. Актерлік өнердің эстетикалық және этикалық нормалары. Пәнмен қарым-қатынас жасаудың негізгі әдістері. Заттың пішіні мен көлемін көру. Белгілерді бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мухтартану

    Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сахна тілі II

    Мақсаты: Ертегілер және мысалдармен жұмыс істеу әдісін меңгеру, олардың стильдік мінезін ашу білу. Мазмұны: Автордың бейнесін ашу. Кейіпкерлер бейнесі. Ертегіні оқу техникасы. Әңгімедегі конфликттің анықтамасы. Ертегідегі диалог кейіпкерлерінің дауыстық ерекшеліктері. Ертегі мен мысалдың ұқсастығы, айырмашылығы. Автор мен орындаушының ой үндестігі. Ертегілердегі ұқсастықтар мен айырмашылықтар. Талдау. Оқиғалар тізбегі. Қимыл байланысы. Мимика. Мәтінді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: Кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Режиссерлық қойылым І

    Цель: Формирование первичных навыков работы по созданию режиссерского спектакля. Содержание: Актуальность и выбор тематики. Работа над ролью. Роль в драматическом произведений. Работа над мизансценой. Разбор рассказа. Музыкальное оформление спектакля. Оснащение сцены. Методы и премы оформления спектакля.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сөйлеу мәдениетінің өнері

    Мақсаты: Іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас барысында меңгеруге және қолдануға мүмкіндік беретін жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру қарым-қатынастың барлық кезеңдерінде шешендік өнер бойынша жұмыс теориясы мен тәжірибесін тиімді коммуникациялау туралы жүйеленген білімді. Мазмұны: Сөз құдіреті. Сөз түрлері. Әңгімелесу техникасы. тілдік байлық. Ой-өрісін дамыту. Сөйлеу техникасы. Дауыс мүшелеріне, тыныс алуға, дикцияға, есте сақтауға, дауыс тембріне арналған жаттығулар. Аудиторияның назарын аудару жолдары. Дұрыс, әдепті, дәл, орынды, қисынды, анық, таза, мәнерлі, әртүрлі, әсем, орынды сөйлеуге үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі/

    Мақсаты: кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілігін жүйелі түрде тереңдету. Мазмұны: В2, С1 деңгейлері тереңдетілген деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттарға арналған прагма-кәсіби бағдар түрінде ұсынылған: ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сенім, ғылыми қайшылықтар, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды тарту (Интернет ресурстары). Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды меңгергендігін көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сахна тілі III

    Мақсаты: Өлең мәтінімен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру, шығарманың мазмұнын анықтау, мазмұнды әңгімелерге бөлу. Мазмұны: Әдеби материалмен жұмыс. Өлеңдегі сурет бойынша жұмыс. Өлең мәтіндерімен жұмыс істеу принциптері. Тыныс белгілерін қою тәсілдері. Сөздердің әрекеттесуі. Суреттерге сипаттама. Өлеңнің ырғағы. Әуезді поэтикалық сөйлемдермен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Режиссура І

    Мақсаты: Режиссердің негізгі элементтер жайлы білімін меңгеру жұмыстары. Мазмұны: Репертуар таңдау. Этюдпен жұмыс жасау. Музыкалық миниатюрамен жұмыс жасау. Композициялық құрылымға талдау. Музыкалық үзіндімен жұмыс. Мысалға талдау. Этюдтың композициялық құрылымына талдау. Конфликт. Сюжеттік негіздеме және конфликттің мінездемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шешендік өнер III

    Мақсаты: Эпостық жырлардың түрлерін зерттеу. Ескі ертегі эпопеясын орындау дағдысын қалыптастыру. Мазмұны: Қазақ халық поэзиясындағы батырлық, ғашықтық, тарихи жырлар. Өлеңдерді орындаудағы тыныс алудың рөлі. Аралас диафрагмалық тыныс. «Батырлар жырындағы» дауыс. Эпикалық поэзия. Өмір шындығының иллюзиясы. Батырлар жырындағы кейіпкердің мақсатын анықтау. Кейіпкердің сөздік әрекетінің тәсілдері. Кейіпкерлер тарихы. Спектакль серіктестерінің ауызша қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Режиссура ІІ

    Мақсаты: Музыкалық қойылым қою дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Музыкалық шығарма таңдау. Тақырып. Идея. Музыкалық қойылым қою жұмыстары. Музыка әлемін құру жұмыстары. Музыкалық шығарманы талдау. Қойылым жоспарын қүрастыру. Музыкалық шығарманы талдау. Таңдалған тақырыптың идеясын ашу. Спектакльдің музыкалық безендірілуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Режиссерлық қойылым ІІ

    Мақсаты: Күрделі драмалық шығарма сахналастыруда дағдыларды қалыптастыру жұмыстары. Мазмұны: Драмалық шығармамен жұмыс. Қойылыммен жұмыс. Мизансцена. Спектакльдегі мизансцена. Актерлармен жұмыс. Спектакльдегі музыкалық және жарықпен безендіру жұмыстары. Драмалық шығармадағы иллюстрациялық және сценографиялық шешім қолдану. Күрделі драмалық шығармамен жұмыс. Шығармашылық ұжымда басқару әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Этюд режиссурасы

    Мақсаты: Театр режиссурасының негіздерін терең түсінуді және көркем мәнерлі құралы ретінде эскиздерді жасауда практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Этюдтік режиссураның әдістері. Этюд композициясын құрастыру. Композициялық құрылым. Этюдтің кейіпкерлерімен жұмыс. Зообақтағы режиссерлық зерттеулер. Алғашқы режиссерлық бақылау күнделігін жүргізу. Фабуламен жұмыс. Әрекеттер тізбегін құрастыру. Сюжет пен оқиға. Оқиғаны режиссерлық талдау. Негізгі және жанама конфликттер. Әрекеттің дамуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сахна қозғалысы

    Мақсаты: Кеңістік пен уақытты толтыру дағдыларын, образдың, дәуірдің, кейіпкердің және кейіпкердің ішкі өмірінің басқа да нюанстарының күнделікті ерекшеліктерін жеткізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Зейін мен есте сақтауды, үйлесімділікті дамыту. Акробатика. Құлау түрлері. Жонглер. Әрекеттік қозғалыс пен сөйлеу. Стильдік дағдылар: ерлер, әйелдер сәлемдесуі. Променад. Мимика. Көзқарас.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сахна тілі IV

    Мақсаты: Монологтағы негізгі ой және конфликтті аша білу, монолог орындау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Монолог. Диалог. Кейіпкерлердің мақсаттары. Диалогтағы актерлік шеберліктің элементтері. Серіктестердің интонациялық қатынасы. Мәтінді бағалау. Диалогтағы басты кейіпкер. Диалогта логикалық, психологиялық, тыныс алу үзілістері. Монолог және диалогтағы сөйлеу әрекеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Актер шеберлігі I

    Мақсаты: Актерлік шеберліктің негізгі қағидалары мен ережелерімен танысу. Мазмұны: Актер шеберлігі дағдыларын қалыптастыру. Зейін түрлері. Бақылау мен рөл түрлері. Пәнді шығармашылық ортада оқу. Этюд әзірлеу. Тарихқа ену қабілеті. Сахналық көркем қозғалыстар арқылы ойдың берілуі.Ояну потенциалы. Физикалық мүмкіндіктерді нығайту. Дайындық жаттығуларын орындау. 5 сезім мүшелеріне арналған есте сақтау жаттығулары. Кәсіби қозғалыс жаттығуларын орындау. Пластикалық әрекет арқылы қиялдау. Сахналық қозғалыс элементтері. Мизансценамен жұмыс және оны қолдану ережелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Актерлік өнер II

    Мақсаты: Өз бетінше практикалық тұрғыда актерлік ойынды және актерлік оқыту әдістерін меңгеру. Міндеті: Басқару дағдыларының негіздері. Кейіпкерлердің мақсатының сипаты. Психологиялық және физикалық әрекеттерді бейнелеу. Орындалу көлеміне қарай қозғалыс әрекеттерінің түрлері. Еркін пластика дағдылары. Ішкі әрекеттің көрінісі көрерменнің психологиялық әрекеттері. Көрерменмен тікелей эмоционалды байланыс. Сыртқы және ішкі әрекеттердің симбиотикалық байланысын біріктіру әдісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шешендік өнер IV

    Мақсаты: Лироэпос – ғашықтық поэма – лиро-эпикалық шығармаларды оқу әдіс-тәсілдерін меңгеру. Мазмұны: Лирикалық эпостардың орындалу ерекшелігі. Оқиға желісінің негізі. Лироэпосты орындаудағы ырғақтың орны. Сюжеттік құрылымдар. Дауыс ауытқулары. Дауыстың рөлі және түпкі мақсаты. Лирикалық эпостағы дауыс пен мәтіннің үйлесуі. Үнсіз эпостағы сөйлеу әрекеті. Тарихи эпостағы тыныстың рөлі.Орындаудағы дикция. Тарихи эпосты орындауға арналған артикуляциялық жаттығулар. Тарихи эпостағы субтекст. Сөздердің психологиялық, логикалық, тыныс алу тежелуі. Кейіпкердің ойын жеткізе білу дағдыларын қалыптастыру. Тарихи эпостағы дауыс құдіретін сезіну. Шығарманы орындаудағы резонатордың рөлі. Тарихи эпопеяны орындауда көрерменмен қарым-қатынас жасау дағдысы. Жасанды интеллектті қолдану арқылы тілді тану, мәтінді талдау, табиғи тілді өңдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өнер тарихы

    Мақсаты: әлемдік өнердің тарихы мен дамуы, кезеңдері, олардың өзгеру стилі мен динамикасы, әлемдік өнер шедеврлерінің айрықша ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, көркем мұраны қабылдау дағдыларын, өткен және қазіргі шет елдердің бейнелеу өнері ескерткіштерін игеру. Мазмұны: мәдениеттің дамуының хронологиялық шеңбері және кезеңділігі. Қарабайыр өнерден Ренессанс өнеріне дейінгі тарих және XVII-XVIII ғасырлардағы өнер тарихы. бүгінгі күнге дейін; ең ірі өнер қайраткерлері. Стильдердің айрықша ерекшеліктері, өнердегі стильдердің өзгеру динамикасы. Өнер жүйесіндегі кескіндеме, графика, мүсін, сәндік-қолданбалы өнердің орны. Әлемді және адамдарды түсінуде жасанды интеллектті қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлем театры және кино тарихы

    Мақсаты: Дүниежүзілік драма театрының көне заманнан біздің заманымызға дейінгі даму реттілігін,спектакльді ұйымдастырудың даму эволюциясын, драмалық материалды қарапайым түрде беруден авторлық және режиссерлік ой-пікірді көркемдікпен жүзеге асыруға дейінгі кезеңді білу. Кино өнерінің тарихы мен дамуын білу. Мазмұны: Театр өнерінің тарихы. Дүниежүзілік театр тарихының өнері мен білімі. Әлемдік көркем мәдениеттің тарихы. Тарихи мәселелердің дамуы. Театр өнерінің мәселелері туралы ой толғау. Әлемдік театр дамуының негізгі заңдылықтары. Театрдың тарихы мен эволюциясы. Әртүрлі театр құбылыстарының типологиялық айырмашылығы. Драматургия тұрақты негіз ретінде. Актер шеберлігі мен шығармашылығындағы репертуар туралы негізгі мәліметтер. Сахна шеберлерінің әдістемесі. Театр құбылыстарын талдауға дағдыландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инсценировка шеберлігі

    Мақсаты: сахналық шығармаларды сахналау барысындағы шығармашылық көзқарас дағдыларының қалыптасуы, сахналаудың әдістері мен принциптерін білу. Мазмұны: инсценировка. Инсценировка жасау әдістері. Әдеби шығармаларды таңдау. Тақырыптарды анықтау. Мысалдарды сахналастыру. Ертегілерді сахналастыру. Анимациялық фильмдерден үзінділерді талдау және қою. Авторлық және компелятивті сценарий. Авторлық позиция. Шығарманың диалогтарымен жұмыс. Кейіпкерлерді анықтау. Көрінетін ән әлемін сахналастыру. Шығарманы көркемдік жолға айналдыру тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Режиссерлік өнері

    Мақсаты: Режиссураның теориялық және практикалық негіздерін, кинорежиссураның, телережиссураның негізгі заңдылықтарын меңгеру. Мазмұны: Режиссура әдістері. Көрерменмен жұмыс. Көркем ақпарат құралдарымен жұмыс. Бірыңғай ойын-сауық туындысын жасау өнері. Белгілі бір көркемдік шығарманың түпкі мақсаты. Пьеса, сценарийдің интерпретациясы. Спектакльдің идеялық мазмұны. Жанр және сыртқы форма. Сахна кеңістігі. Ырғақ пен мизансцена қою әдісі. Пьеса бас кейіпкерінің мінезін зерттеу. Кино мен телевидениеде кадр жасау және монтаждау техникасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Актер шеберлігі II

    Мақсаты Ішкі толқу мен ойды сыртқы әрекетпен үйлестіре білуді меңгеру. Мазмұны:: Кейіпкердің мінезі мен өмірбаянын зерттеу. Жұмыс барысында костюмді зерттеу. Гриммен жұмыс. Мәтінмен жұмыс. Серіктеспен жұмыс. Мизансценамен жұмыс. Өз-өзіңмен жұмыс процесінде сенімсіздіктен арылу.Ұжымдық жұмыстағы серіктесті зерттеу. Сахнадағы серіктеспен пластикалық және психологиялық байланыс. Музыкалық қысқы көріністер кейіпкерлерінің сипаты. Ертегі кейіпкері. Драматург пен режиссер ойларының байланысы. Темп және үзіліспен жұмыс. Бір күйден екінші күйге көшу дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Актерлік өнер III

    Мақсаты: Актерлік өнер теориясы мен сахналық алаңдағы практикалық жұмысын меңгеру. Міндеті: Театр және кино сахналық шығармашылықтың актерлік принципі. Экран алдында ойнау және көрермен алдында ойнау. Пьеса кейіпкерлерімен жұмыс. Кейіпкерлердің ішкі және сыртқы монологының берілу жолдары. Сөйлеу және физикалық әрекеттер. Атмосфераны сезіну. Музыкалық сүйемелдеу арқылы гармония құру. Шығармашылық топпен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Режиссердың дыбыс режиссерымен жұмысы

    Мақсаты: Дыбыс технологиясының негізгі заңдылықтарын қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Шығармашылық композициямен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Қазіргі музыканың даму кезеңдері. Көрермендерге эстетикалық тәрбие берудегі театр музыкасының рөлі. Аудиовизуалды мәдениет. Дүниежүзілік тарих және теория. Аудиовизуалды процесс және жанрлық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Студенттердің өнер саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстары

    Мақсаты: М.Әуезов атындағы ОҚУ-де СҒЗЖ сапасын арттыру, халықаралық тәжірибеге сәйкес ғылыми зерттеу принциптерін үйрету, студенттердің өнер саласында тұрақты және тиімді ғылыми-зерттеу қызметін құру. Мазмұны: Білім, білік, дағдыға негізделген өнер саласындағы ұғымдар, пайымдаулар мен тұжырымдар жүйесін (бірыңғай оқу-ғылыми үдеріс аясында) меңгеру, дағдылар мен жұмыс тәжірибесі; танымның ғылыми әдістері; ғылыми және практикалық мәселелерді өз бетінше шешу дағдыларын меңгеру. Студенттердің шығармашылыққа, өзін-өзі тәрбиелеуге, білімін үнемі жетілдіріп отыруға, оқу материалын терең және шығармашылық тұрғыда меңгеруге тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Режиссердің композитормен және балетмейстермен жұмысы

    Мақсаты: Режиссура негіздерін пайдаланудың әдістемелік дағдылары мен практикалық дағдылары туралы білімдерін қалыптастыру, хореографиялық және музыкалық өнердің қойылым үрдісін меңгеру деңгейін арттыру. Мазмұны: Режиссердің композитор және хореографпен жұмысының ерекшеліктері. Синтетикалық принциптер. Әр түрлі жанрда жұмыс жасау. Режиссердің музыкалық дизайн идеясы. Музыканың композициясы немесе музыкалық нөмірлерді таңдау. Қойылымға музыканы енгізу жұмысы. Спектаклдегі музыка. Би, пантомиманың режиссерлік құрылысы. Көрініс эпизоды, сурет бойынша жұмыс. Режиссердің хореографиялық миниатюра жасауы. Хореографиялық формалар мен шығармалардың түрлері. Хореографиялық бейнені жасаудың көркемдік тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Драматургия (сценариялық шеберлік / либретто)

    Мақсаты: Драматургия негіздерінің негізгі теориялық білімдерін меңгеру. Драмалық шығармаларды, жазудың драмалық негізін, жанрлық ерекшеліктерін анықтап, тұжырымдай білу. Мазмұны: Драматургия тарихы. Драмалық шығарманың негіздері. Драманың негізгі жанрлары. Кино драматургиясының ерекшеліктері, театр қойылымдары. Драмалық шығармалардың негізгі композициялық құрылымдары. Драматургияның мәнерлі құралдарының ережелері. Тілдің экспрессивтік құралдарын қолдану. Классикалық драманың инсценировкасы. Драматургияның бейнелеу негіздері мен өзіндік ерекшеліктерін талдау. Сахналық қойылымды құру негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спектакльді көру және талдау әдістемесі

    Мақсаты: Студенттердің театр шығармаларын терең және сыни тұрғыдан қабылдау қабілетін, сонымен қатар спектакльдерді көру арқылы талдау қабілеттерін қалыптастыру. Мазмұны: Тақырып. Тақырыптарды зерттеу. Тақырып пен идея арасындағы байланысты анықтау. Спектакль көру. Спектакльді көрудің 5 сатысы. Бейне спектакльдермен жұмыс. Режиссерлық шешімдер. Драма теориясы. Кейіпкерлердің мақсаттары мен міндеттері. Декорациялық шешімдер. Образдық шешімдердің режиссерлық оймен сабақтастығы. Спектакльді көру әдістері. Спектакльдерді заманауи қою әдістері. Спектакльдегі көркемдік безендірулер. Оқиғалардың байланысы. Сахналық суреттер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Режиссура шеберлігі І

    Мақсаты: Идеялық-тақырыптық шығармаларды талдау және жіктеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Күрделі драмаық шығармалармен жұмыс. Идея. Шығарманың идеялық-тақырыптық негізін талдау. Шет елдік және әлемдік классиканы талдау . Режиссерлік талдау дағдылары. Режиссерлік әдіс және шғармамен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Режиссерлық қойылым ІІІ

    Мақсаты: Спектакль безендірудегі режиссерлік әдістерін меңгеру жұмыстары:жарықпен жұмыс, музыкамен, көрермен және т.б. Мазмұны: Әлемдік және отандық драмалық шығармалар. Композициялық құрылым. Идея. Тақырып. Сюжеттік ойын. Авторлық ұстаным. Музыкалық қойылымдар сахналастыру. Жарық және арнайы әсер ету. Шығарма кейіпкерлерімен жұмыс. Өмірбаянын ашу арқылы спектакль қою. Кейіпкерлер мінезі мен түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Режиссерлық қойылым ІV

    Мақсаты: Музыкалық спектакль, мюзикл, шоу бағдарлама қойылымымен жұмыс жасаудағы дағдыдардың қалыптасуы. Мазмұны: Музыканы орындаушылыққа жетекшілік. Музыкамен жұмыс. Авторлық ой мен музыка. Орындауда жанды дауыста ән айтуды меңгеру. Хор және жеке нөмірлерді қою бойынша жұмыс. Режиссерлық әдіс. Спектакльдегі музыканың рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Актер шеберлігі III

    Мақсаты: Образ жасаудағы шығармашылық процесінің негізгі ерекшеліктерін білу, сахналық орындаушылық дағдыларын қалыптастыру. Міндеті: Сахнадағы еркін әрекет. Камера алдындағы ракурс пен мизансценаны дұрыс қою. Музыкамен жұмыс, атмосфераны жеткізу. Режиссердің актермен шығармашылық жұмысы. Сахналық кеңістіктегі дайындық жаттығулары. Сахналық софиттермен жұмыс. Сахнадағы мизансценаны жылжыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Миниатюра

    Мақсаты:Студенттердің сахналық өнердің мәнерлі құралдары мен формаларымен тәжірибе жасауға мүмкіндік беретін қысқа театрлық формаларды жасау және жүзеге асыру дағдыларын дамыту. Мазмұны: Миниатюралық шығармалармен жұмыс. Ой астарын анықтау. Сөз астарын жеткізу тәсілдері. Шағын әңгімелерді саханалстыру. Анекдот, фарс және пантомима. Пантомималық қойылымдарды сахналастыру. Шығарманы шағын режиссерлық шешіммен сахналау. Миниатюраның музыкалық шешімдері. Конферансье. Миниатюраның атмосферасын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Режиссура шеберлігі ІІ

    Мақсаты: Театр тарихы мен кинорежиссураның кезеңдеріне талдау жасау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Репертуар таңдау. Театр режиссурасы саласындағы практикалық дағдылар. Кинорежиссура бойынша дағдыны қалыптастыру. Пьесаның негізгі сюжеті. Тақырыптың негізгі талдауы. Спектакльдің мақсаты. Режиссерлік шешім. Режиссердің орындаушымен шығармашылық байланысы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Актерлік өнер IV

    Мақсаты: Спектакльдер мен қысқаметражды фильмдерде кіші және үлкен рөлдерді орындау дағдыларын қалыптастыру. Міндеті: Рөлдік зерттеу тұжырымдамасын дамыту. Оператормен жұмыс Режиссермен жұмыс. Актердің эстетикалық талғамы. Орындаушының сахналық тілі. Экран алдында таза сөйлеу. Мәтінмен жұмыс істеу әдістері. Жанды және жансыз серіктестермен ішкі мотив. Кейіпкердің негізгі драмалық мақсатын ашу. Драмалар мен фильмдерде ойнау дағдыларын меңгеру. Сахналық өнердегі өмір көріністері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Режиссер және орындаушы

    Мақсаты: Театр туындысын жасау барысында режиссер мен орындаушының шығармашылық байланысы мен идеялық бірлігін қалыптастыру. Мазмұны: пьесамен жұмыс. Пьесаны режиссерлық талдау тәсілдері. Үстел басындағы жұмыс. Пьесадағы кейіпкерлерді жеке зерттеу және талдау. Кейіпкердің мақсаты. Кейіпкердің жанама және тікелей мақсатын айқындау. Орындаушылардың үстел басындағы жұмысы. Мәтінмен жұмыс. Мәтін талдау. Роль бөлу тәсілдері. Орындаушыға режиссерлық мақсатын жеткізу әдістері. Орындаушы мен режиссердің ортақ ой сабақтастығы. Режиссер мақсаты мен кейіпкердің сабақтастығы. Орындаушы мен режиссердің қойылымдағы ортақ әрекеттері. Рольдің мақсаты мен міндеттері. Орындаушының өзімен жұмыс істеуі және режиссермен жұмыс істеу әдістері. Рольмен жұмыс және өз-өзімен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Грим және Театралдық костюм

    Мақсаты: Гримді қолдану дағдыларын, театрлық костюм таңдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Дәстүрлі және қазіргі мәдениеттегі театрлық костюмнің функциялары. Театрдағы костюм сәнінің ерекшеліктері. Еркін және шығармашылық даму кезеңдері. Костюмнің негізгі элементтерінің нышандары. Костюмді зерттеудің ғылыми әдістері. Сахналық костюмді жобалаудың ерекшеліктері. Көрнекі құралдармен жұмысты ұйымдастыру. Материалдық-техникалық құралдар. Электрондық білім беру ресурстары. Кәсіби грим дағдылары. Беттің жеке бөліктерінің грим негіздері. Гримді қолдану техникасы мен әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Режиссердың суретшімен жұмысы

    Мақсаты: Керекті атмосфераны жеткізу үшін қойылымда декорация жасау, реквизиттер таңдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Безендіру әдістері мен стильдері. Сахналық жобалау әдістері. Жарықпен безендіру. Костюм образ жасаудың негізгі құралы ретінде. Режиссердің ізденіс жұмысының әдісі спектакльдің сыртқы түрі ретінде. Спектакльді безендіру негізі. Жалпы тиүпкі мақсат. Безендірудің сипаты мен стилін таба білу. Шығарма стиліне сәйкес келетін мақсаттық қойылым.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шоу көрсетілімін ұйымдастыру

    Мақсаты: Театрландырылған көріністердің барлық түрлерін, мерекелердің шоу бағдарламасын ұйымдастыруда сценарийлік жұмыстың ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Режиссура өнері мен мәдениет саласындағы шоу-көрсетілімдерді ұйымдастыру дағдыларын, қоғамдық немесе мәдени өмірдің іс-шараларын өткізу дағдыларын меңгеру. Шоу-бизнестің теориялық және ұйымдастырушылық негіздерін зерттеу. Қойылымдық шоудың өзіне тән белгілерін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Режиссерлық қойылым V

    Мақсаты: Бір актілі пьеса қою, аяқталған пьесаны сахналау және жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Спектакль қою кезіндегі режиссердің ұйымдастырушылық қабілеті. Режиссердің көрерменмен жұмысы және ұйымдастыруы. Хабарландыру бойынша жұмыс. Режиссердің афиша және жарнамамен жұмысы. Көрермендерге спектакльді сахналастыру бойынша жұмыс. Күрделі драмалық шығарманы сахналау. Режиссерлік талдау. Сахналау әдісінің дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарнама және маркетинг

    Мақсаты: Жарнамалық коммуникацияның ерекшеліктері, жарнама қызметінің тарихи қалыптасуы, оның әлеуметтік-психологиялық және экономикалық алғышарттары туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жарнаманың пәні, әдісі және міндеттері. Жарнаманың пайда болу және даму тарихы. Жарнаманың әлеуметтік-психологиялық негіздері. Маркетингтік коммуникацияның негізгі құралдары. Жарнамалық қызметті құқықтық реттеу. Жарнама құралдарының классификациясы Жарнамалық ақпарат құралдары және оларды пайдалану. Жарнамалық қызметті ұйымдастыру, басқару және жоспарлау Жарнамалық хабарландырулар мен мәтіндерді әзірлеу негіздері. Жарнамалық қызметтің тиімділігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Телевидение режиссурасы

    Мақсаты: Көрнекі, ойын және дыбыстық шешімдердің алуан түрлі идеяларымен танысу.Телевизиялық шығарманың аяқталған түрін тұжырымдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Теледидар режиссурасының заңдылықтарын білу. Кино эстетиканың біртұтас визуалды әлемі ретінде. Идеялық-көркемдік безендірудің жүйелілігі. Көркем ойды жүйелі түрде жасау. Сценарий драматургиясының мазмұндық формасының компоненттерін меңгеру, камералық жұмыс. Ұжымдық шығармашылық процестерді басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сахнаны жарықтандыру

    Мақсаты: Сценографияның материалдық-техникалық базасын, сценографиялық қызметтің сахналық техникасы мен әдістерін меңгеру. Мазмұны: Сценографияның материалдық-техникалық базасын жобалау әдістемесі. Сахналық технология және нәтижелерді көрсету.Сценографиялық қызмет пен театрдың материалдық-техникалық базасын зерттеу. Қазіргі театр сахнасының аспаптары мен жабдықтарын зерттеу. Бейнелеу құралы ретінде сахналық технологияларды меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Практикалық режиссура I

    Мақсаты: Драмалық шығарманы драмалық формада қайта жаңғыртудағы практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Спектакльді ауызша талдау. Рөлдерді бөлу. Мизансценалық суретпен жұмыс. Сахнаға қою. Спектакльмен жұмыс жасау әдістері. Режиссердің сахнадағы орындаушылармен түсіндіру жұмыстарының негізгі әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Визаж өнері

    Мақсаты: Косметикалық май өнімдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру, макияж және оның даму тарихын білу. Мазмұны: Кәсіби макияж. Дайындық дағдылары. Заманауи құралдарды құрылғылар, бояғыштарды пайдалана білу. Түстің табиғаты. Түс туралы түсінік. Түс анықтамасы. Түс таңдау. Бетінің құрылымына жалпы сипаттама. Бет, салон және арнайы макияжды кетіру теориясы. Макияж жасау. Макияж үшін кәсіби сәндік бояғышты таңдау,фото және видео түсіру, театр және кино үшін грим жасау дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Режиссердың орындаушылармен және режиссерлік қойылымдық топпен жұмыс І

    Мақсаты: Режиссердің орындаушылармен және сахна қызметкерлерімен жұмысының негізгі әдістерін қалыптастыру. Мазмұны: Жұмыс тобына жетекшілік ету. Спектакльдің шығармашылық тобын құру.Спектакль және көрермендер. Ұжымның ұйымдастырушылық қабілеті. Үлкен сахнада спектакль қою шеберлігі. Спектакльдің декорациясымен жұмыс жасау. Спектакльдегі костюмдердің, реквизиттердің маңызды рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макетпен жұмыс ІІ

    Мақсаты: Сценографиялық бейнені қалыптастырудың принциптері мен әдістерін, спектакль, режиссер арасындағы шығармашылық өзара әрекеттестік принциптерін, сахналаушы сахна кеңістігін ұйымдастыру әдістерін меңгеру. Әртүрлі жанрдағы, стильдегі, дәуірдегі қойылымдар, көрсету тәсілдері мен спектакльді көрермендерге сахналық безендіру. Мазмұны: Сахна макетін құру. Режиссердің өндірістік жұмысын үйлестіру. Макет- мизансцена. Шығармашылық ұсыныстар жасау. Режиссердің топпен жұмыс дағдылары. Жобалау. Сценография және іске асыру. Сценографияны қалыптастырудағы дизайн және маркетинг. Әртүрлі жанрдағы спектакльдің макетін жасау. Көрермендерге сахнаны ұсыну және безендіру жолдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Режиссердың орындаушылармен және режиссерлік қойылымдық топпен жұмыс ІІ

    Мақсаты: Үлкен формадағы спектакльдер мен көркем фильмдер жасау үшін режиссердің орындаушылармен және сахна қызметкерлерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Режиссердің актерлармен жұмысы. Шығармашылық топтың құрамы. Рөлді бөлу. Партитурамен жұмыс. Түсірілім тобында жұмысты үйлестіру дағдылары. Түрлі әдістерді қолдана білу. Режиссердің жарық және музыкамен жұмысы. Режиссердің балетмейстремен жұмысы. Режиссердің шешімі және декорация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Операторлық жұмыс шеберлігі

    Мақсаты: Оператор жұмысының негізгі әдістері мен принциптерімен танысу. Бейнекамерамен және басқа да жарық, бейне және радиотехникамен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Аудиовизуалды өнер, кейіпкерлер бейнелерін жасай білу. Көркем бейнелеудің құралдары мен тәсілдері. Сценарийдің аудиовизуалды көрінісі. Кинооператордың практикалық дағдылары. Көркем сценарий бойынша қабілеттерін дамыту. Жобаның мақсаты. Аудиовизуалды шығарманың түпкі мақсаты. Мәдениет саласындағы көркемдік бейнелеу. Шығармашылық және өндірістік қызмет дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Монтаж

    Мақсаты: Заманауи технологиялық құралдар мен компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, өндірістің барлық кезеңдерінде теле бағдарламалар, монтаждау принциптері мен әдістерін меңгеру дағдыларын дамыту. Мақсаты: Монтаждау техникасы. Монтаждау тарихы. Экран кеңістігін және қоршаған әлемді бейнелі қабылдау. Телевизиялық бейнені құру. Аудиовизуалды өнердің ерекшеліктері. Телевизияның бейнелі тілінің қалыптасуы.. Монтаж теорияларының эволюциясы. Телевизиялық әсер ету құралдары. Монтаждау түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік графика және дизайн

    Мақсаты: Кәсіби қызметте пайдалану үшін компьютерлік графиканы құрудың заманауи әдістерін білу. Мазмұны: Компьютерлік графика және дизайн саласындағы информатиканың дамуының негізгі бағыттары. Графикалық ақпаратты сақтау ерекшеліктері. Компьютерлік геометрияны зерттеу. Растрлық, векторлық және үш өлшемді әдістер. Сызбаларды параллельді құру. Заманауи бағдарламалық қамтамасыз етудің мүмкіндіктерін зерттеу. Компьютерлік графиканы құру дағдыларын дамыту. Графикалық кітапханалармен және заманауи графикамен жұмыс істеу. Растрлық және векторлық графикамен жұмыс. Adobe Illustrator және Photoshop графикалық пакеттерінің функциялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Макетпен жұмыс

    Мақсаты: Театр макетін дайындау технологиясы бойынша білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Спектакльдің жобалық құжаттары және макет. Технологиялық сипаттама, сызбалар, өнімділік паспорты. Макет. Жаңа қойылыммен жұмыс барысындағы маңызды кезеңдері. Сахналық дайындық. Театр макетін дайындау технологиялары. Театр макеттерінің түрлері. Макет- алдын ала жасау. Аяқталған макет. Виртуалды кеңістіктегі және театр ортасының макеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кинематография шеберлігі

    Мақсаты: Кинодраматургияның негізгі құрамдас бөлігі, осы өнердің табиғаты мен ерекшеліктерін түсіну, кинематография тарихы туралы іргелі білімдерін қалыптастыру Мазмұны: Шығармашылық көзқарасты дамыту. Сценарий жазу. Режиссердің шығармашылық ұжыммен жұмысы. Түсірілім алаңында актермен жұмыс істеу әдістері. Постөндіріс. Алаңдағы жұмыс істеу әдісі. Жалпы мәдени және практикалық дағдыларды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Практикалық режиссура II

    Мақсаты: Түрлі формадағы және жанрдағы спектакльдерді қою дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Режиссердің практикалық жетекшілік жасау әдістері. Режиссердің эмоциялары мен ойларын бере білу. Сахналық қойылым техникасы. Түсірілім алаңында дұрыс жүру. Сахналық алаңда басқару дағдылары. Шығармашылық топты басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мультимедиа режиссурасы

    Мақсаты: Қазіргі кинематографияның қалыптасу және даму кезеңдері туралы білім кешенін, әртүрлі жанрдағы мультимедиялық туындыларды жасау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Аудиовизуалды шығармашылықтың негізгі принциптері. Мультимедиялық және жарнамалық жұмыстарды қолдана білу. Монтаждың теориялық және практикалық дағдылары. Мультимедиялық жұмыстың визуалды шешімін құру техникасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Режиссерлық қойылым VІ

    Мақсаты: Пьеса мен қысқаметражды фильмнің сюжетін құру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Режиссерлік түпкі ойды құру жолдары. Дайындық кезеңдері. Мизансценамен жұмыс. Үстел басындағы жұмыс процесі. Спектакльді талдау. Орындаушылармен қарым-қатынас. Спектакльдің көркемдік құралдарын құру. Спектакльдің музыкалық шешімдері мен жарықпен безендіру. Режиссер мен орындаушының қарым-қатынасын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін түсіне отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін сөйлесу.
  • Қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық білімді кәсіби қызметте, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерінде көрсету, нормативтік құжаттарда және экономикалық талдау элементтерін еркін түсіну.
  • Ақпаратты және есептеу сауаттылығын, ақпарат жинақтауды, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау қабілеттілігі.
  • Режиссерлік талдау дағдыларын меңгеру, қойылымның әдеби негізін, болашақ қойылымның режиссерлік ой-пікірінің іске асуын режиссердің мағыналық-сахналық интерпретациясын талдай білу.
  • Режиссура өнерінің әлемдік және отандық тарихындағы даму тенденциялары мен бағыттарын талдау.
  • Түрлі мәнерлі құралдарды пайдалана отырып, әртүрлі жанрдағы түпнұсқа сахналық шығармаларды жасау қабілеті.
  • Сценографпен бірге кеңістік шешімі мен қойылымның декорациясын бірлесе отырып дайындау.
  • Режиссура мен актерлік шеберлікті қолдана отырып, сахналық және репетициялық жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу.
  • Композитор, хореограф, суретші және орындаушы топпен бірге режиссерлік туындылардың жобасын жасау.
  • Жасанды интеллектті қолдана отырып, вокал, сахна тілі және тренинг жаттығулар, сахна қозғалысы элементтеріне ие бола отырып, актерлік потенциалын жүзеге асыру.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, режиссердің өндірістік жұмысында оқыту әдістерін қолдану, жеке тұлға және ұжым мүшесі ретінде нәтижелі жұмыс жасап, өз көзқарасын дұрыс қорғай білу.
  • Шығармашылық топ жұмысын жоспарлау және үйлестіру, өмір бойы өзін-өзі тәрбиелеу және өздігінен білім алу дағдыларын меңгереді.
Top