7R01105 Ересектер, балаларға арналған гастроэнтерология
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әмбебап және кәсіби құзыреттер жүйесі бар, практикалық денсаулық сақтау органдарының қажеттіліктерін ескере отырып, қазіргі жағдайда дербес кәсіби қызметке қабілетті және дайын білікті дәрігер-гастроэнтерологты даярлау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R004 Гастроэнтерология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Гастроэнтерология ересектер, балалар
Пән әмбебап және кәсіби құзыреттілік жүйесі бар, сондай-ақ өңірлік және академиялық орталықтарда жұмыс істей алатын, сондай-ақ клиникалық зерттеу дағдыларын меңгерген білікті гастроэнтеролог дәрігерді даярлауға бағытталған. Резидент дәрігердің дәлелді медицина қағидаттарына негізделген асқазан-ішек ауруларын диагностикалау мен емдеудің заманауи әдістерін практикалық қолдану мәселелеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 46
-
Нутрициология
Пән асқазан-ішек жолдарының патологиясы бар науқастардың тамақтану мәртебесін, оның ішінде өткір және ауыр жағдайларды диагностикалау бойынша білімді қалыптастырады, сондай-ақ гастроэнтерологиядағы, ілеспе патологиялардағы және аралас мамандықтардағы (эндокринология, онкология, неврология және т. б.) тамақтану бұзылыстарын уақтылы түзетуді жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 12
-
Гепатология-1
Гепатология пәні әртүрлі этиологиядағы созылмалы бауыр аурулары (дәрілік зақымдану, аутоиммунды аурулар, уытты этиология) және олардың амбулаториялық көмек көрсету деңгейіндегі асқынулары бар пациенттердің курациясының терең білімі мен қосымша дағдылары мен құзыреттерін қалыптастырудың іргелі және клиникалық аспектілерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 12
-
Ғылыми зерттеулер менеджменті
Бұл пән резидентке клиникалық зерттеулердің негізгі принциптерін, әдіснамасын және жүргізілуін үйретуге, дәлелді медицина қағидаттарына және тиісті клиникалық практика стандарттарына сәйкес жарияланымдарды, осы зерттеулерді ғылыми талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Гастроэнтерологиядағы ультрадыбыстық диагностика
Пән іш қуысы мүшелерін ультрадыбыстық зерттеу, ішектің ультрадыбыстық зерттеу дағдыларын қалыптастырады. Пәнді аяқтағаннан кейін резидент дәрігер іштің патологиясының семиотикасын біледі, алған білімдерін асқазан-ішек жолдары мен іш қуысының өткір және созылмалы ауруларын диагностикалау үшін қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 12
-
Эндоскопия
Бұл пән таза практикалық бағытқа ие және асқазан-ішек жолдарының диагностикалық эндоскопиясының дағдыларын, сондай-ақ инновациялық және жоғары технологиялық әдістерді, оның ішінде хирургиялық мамандықпен түйіскен жерде (өңештің варикозды кеңейтілген тамырларын таңу, панкреатобилиарлы эндоскопия, эндоскопиялық абляция, энтероскопия және басқалар) білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 16
-
Гепатология-2
Резидент дәрігерлер осы пәнді аяқтағаннан кейін стационарлық деңгейде декомпенсацияланған немесе шұғыл жағдайлары бар пациенттердің курациясының білімін, дағдылары мен құзыреттіліктерін, сондай - ақ бауыр трансплантациясын қажет ететін пациенттердің операцияға дейінгі және операциядан кейінгі басқару құзыреттері мен дағдыларын меңгеретін болады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 23
-
Гастроэнтерологиядағы орфандық аурулар, соның ішінде бауырдың сирек тұқым қуалайтын метаболикалық аурулары
Осы пәнді оқыту нәтижелері бойынша резидент гастроэнтерология мен гепатологиядағы сирек кездесетін аурулар мен синдромдарды диагностикалау және клиникалық түсіндіру саласында білімі мен дағдыларына ие болады, резидент пациентті басқару тактикасын анықтай алады, басқа мамандармен: педиатрлармен, хирургтармен, морфологтармен, генетиктермен және т. б. өзара әрекеттесе алады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Онкология негіздері
Пәнді аяқтағаннан кейін резидент-гастроэнтеролог асқазан-ішек жолдарының онкопатологиясының алдын алуға, ерте диагностикалауға, гастроэнтерологиядағы ісікке дейінгі ауруларды анықтауға бағытталған іс-шараларды жүргізуге қабілетті, онкопатологиясы бар пациенттерді курациялау, ісікке қарсы /сәулелік терапияның пайда болған жағымсыз құбылыстарын түзету дағдыларына, сондай-ақ профилактикалық іс-шаралардың құзыреттеріне ие болады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 13
-
Ургентті гастроэнтерология
Пән пәнаралық топта жұмыс істеу дағдысын қалыптастырады, зерттеп-қарау нәтижелерін, гастроэнтерологиядағы жіті патологияның дифференциалды диагностикасын, сондай-ақ созылмалы жағдайлардың асқынуы/декомпенсациясы кезінде шұғыл көмек көрсету білімі мен дағдыларын түсіндіруді жүргізеді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Дифференциалды диагноз қою үшін гастроэнтерологиялық профильдегі науқастарда негізгі белгілер мен синдромдарды анықтауды.
- Гастроэнтерологиялық бейіндегі ауруларды диагностикалауға, дифференциалды диагностикалауға бағытталған іс-шаралар кешенін жүзеге асыруды.
- Нақты клиникалық жағдайға қатысты диагностикалық әдістердің (әдеттегі, инвазивті емес маркерлер) және аспаптық әдістердің нәтижелерін талдауды.
- Пәнаралық топта көп мүшелі және коморбидті патологиясы бар пациентті басқару тактикасын анықтауды.
- Денсаулықты сақтауға және нығайтуға бағытталған және салауатты өмір салтын қалыптастыруды, әртүрлі аурулардың пайда болуының және (немесе) таралуының алдын алуды, оларды ерте диагностикалауды, олардың пайда болу және даму себептері мен жағдайларын анықтауды, сондай-ақ адам денсаулығына оның мекендеу ортасы факторларының зиянды әсерін жоюға бағытталған іс-шаралар кешенін жүзеге асыруға
- Гастроэнтерологиялық медициналық көмек көрсетуді қажет ететін пациенттерге дәлелді медицина принциптеріне негізделген емдік көмек көрсету
- Дәрілік емес терапия әдістерін қолдану: медициналық оңалтуды қажет ететін науқастарда тамақтану жағдайын түзету, диеталық терапия және басқа әдістер
- Негізгі патология немесе сабақтас мамандықтар шеңберінде аурудың нәтижесін және оның ықтимал асқынуларын болжау
- Өз мамандығы шеңберінде базалық құзыреттер деңгейінде (эндоскопиялық, функционалдық, сәулелік, оның ішінде ультрадыбыстық) заманауи әдістер мен технологияларды меңгеруді.
- Негізгі Медициналық-статистикалық көрсеткіштерді пайдалана отырып, медициналық көмек көрсету сапасын бағалауға қатысу
- Клиникалық құзыреттілікті және заманауи диагностикалық технологияларды меңгеру деңгейін арттыру мақсатында күнделікті практикалық қызметте халықаралық медициналық деректер базасын пайдалану
- Халықаралық деректер базасын пайдалана отырып, ғылыми зерттеулер жүргізуге қатысу, жергілікті және шетелдік ғылыми - практикалық конференцияларда ғылыми жарияланымдар мен баяндамалар түрінде жүргізілген зерттеулердің нәтижелерін тұжырымдауды.