Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02133 Кинотеледраматургия в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Кинотеледраматургия" білім беру бағдарламасының мақсаты - магистранттардың жеке қасиеттерін, сондай-ақ жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерін қалыптастыру, оларды ғылыми-зерттеу, ғылыми-педагогикалық, сондай-ақ "Кинотелераматургия" даярлау бағыты бойынша сараптамалық қызметте іске асыру дағдыларын дамыту.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M034 Өнертану
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Өнер теориясы мен тарихы, атап айтқанда Кинотеледраматургия туралы терең білімге ие болу. Педагогикалық процестің шарттарына байланысты оқу сабақтарының мазмұнын, сондай-ақ осы мазмұнды жүзеге асырудың нысандары мен әдістерін анықтау дағдыларын меңгеру.
  • Кәсіптік білім беру ұйымдарында және жоғары білімнің білім беру ұйымдарында, сондай-ақ ББ бейініне сәйкес келетін жалпы білім беру ұйымдарында және қосымша білім беру ұйымдарында сабақ беру; оқытылатын оқу пәндерінің бейініне сәйкес оқу-әдістемелік кешендер, әдістемелік құралдар мен материалдар әзірлеу; өнер саласындағы өзекті мәселелер мен процестерді талдау, өнер саласындағы әртүрлі педагогикалық технологиялар мен әдістерді меңгеру.
  • Заманауи кинотеледраматургия мәселелері, кинотеледраматургиядағы ғылыми зерттеу әдіснамасы бойынша терең білімге ие болу.
  • Ақпаратқа ие болу, заманауи кинотеледраматураның негізгі тұжырымдамаларын түсіну және зерттеу, қазіргі кино өнерінің өзекті мәселелерін бөліп көрсету.
  • Кеңестік және посткеңестік кезеңдегі қазақ кинематографының экрандық-фольклорлық және экрандық-кинематографиялық дәстүрлеріне оңай бағдарлана білу.
  • Театр өнерінің дамуындағы негізгі тенденциялар туралы, қазіргі кезеңдегі осы процестің ерекшеліктері туралы білу. Театр драматургиясы шығармаларының көркемдік құндылығын түсіну.
  • Шығармалардың мазмұнындағы "артықшылықтар" мен "кемшіліктерді" талдай білу. Кемшіліктерді жоя білу және жеке бөліктерді біртұтас композицияға біріктіру.
  • Негізгі идеологиялық және әдістемелік мәселелерді, ғылымның қазіргі даму кезеңінде оқыған және кәсіптік қызметтегі нәтижелерді пайдалана отырып талдау жасау; білім беру саласындағы философиялық және ғылыми көзқарастардың бірлігін жүзеге асыру; ғылыми академиялық және кәсіби қарым-қатынас мақсатында ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыру (академиялық жазу, академиялық презентация, көпшілік алдында сөз сөйлеу).
Top