7M02105 Дирижерлеу в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдениет және өнер мекемелерінде шығармашылық, ғылыми және ұйымдастырушылық-басқару жұмыстарын жүзеге асыруға қабілетті, жауапкершілік пен тәуекелдерді өз мойнына ала алатын, өз білімі мен тәжірибелік қызметі саласында құзыретті оркестрлердің/хорлардың, ансамбльдердің сұранысқа ие кәсіби дирижерлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 121
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M027 Дирижирлеу
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Жоғары оқу орнындағы педагогика
Курс кәсіби-педагогикалық қызметті ұйымдастырудың логикасын ашады, ЖОО-да оқу-тәрбие процесінің, оның ішінде музыкалық процестің жұмыс істеу нормативтерін сипаттайды. Музыкалық білім сапасын арттыруға ықпал ететін психологиялық-педагогикалық білім мен практикалық дағдылар зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы және философиясы
Курс музыкатану саласындағы зерттеу міндеттерін заманауи деңгейде қоюға және шешуге мүмкіндік беретін ғылым мәселелері бойынша қазіргі заманғы философиялық пікірталастармен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс болашақ мамандықтың немесе мамандықтың ерекшеліктеріне байланысты шет тілін үйренуге бағытталған. Шет тілін кәсіби бағдарланған оқытудың мәні қосымша кәсіби білім алу және тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру мақсатында оны арнайы пәндермен біріктіру болып табылады. Курс музыкатану саласындағы зерттеу міндеттерін заманауи деңгейде қоюға және шешуге мүмкіндік беретін ғылым мәселелері бойынша қазіргі заманғы философиялық пікірталастармен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курс басқару психологиясының негізгі ұғымдары мен санаттарын, психологиялық ғылымның әртүрлі бағыттарындағы жеке тұлғалық тұжырымдамаларды, топ пен ұжымдағы тұлғааралық қатынастарды дамытуға бағытталған. Психикаға теріс әсер ететін жеке және қоршаған орта факторлары, сондай-ақ адамның психикалық денсаулығын сақтау әдістері зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ҚР Қазіргі мәдениет саясаты
Магистранттарды Қазақстан Республикасында өз қызметінде мәдениетті сақтау, дамыту және тарату бойынша әлеуметтік-мәдени саланың әртүрлі субъектілері басшылыққа алатын принциптер мен нормалар жиынтығымен таныстыратын пән. ҚР мәдени саясатының тұжырымдамасы, оны дамыту принциптері мен тәсілдері. Халықаралық тәсілдер, нысаналы индикаторлар. Мәдени саясатты іске асыру жөніндегі іс-әрекет жоспары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми дискурс және коммуникация мәдениеті
Қазіргі заманғы ғылыми эпистеманың ерекшеліктерімен таныстыруға арналған курс. Сондықтан ол жалпы мәдени және кәсіби салада коммуникативтік практиканың маңызды пәні ретінде ғылыми дискурстың түсінігі мен болмысын қамтиды. Ғылыми дискурстардың түрлері. Жалпымәдени және ғылыми ортадағы көркем дискурс пен коммуникативті тәжірибелік ерекшелігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдісі мен әдіснамасы
Пән ғылыми ойлаудың негіздерін қалыптастыру мақсатында ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен негізгі принциптерін, оның жұмыс істеу механизмдерін меңгеруге арналған және музыкалық өнер саласындағы ғылыми білімнің заманауи әдістері мен формаларының жүйесі туралы түсінік береді. Пән ғылыми әдебиеттің негізгі жанрларымен, ғылыми аппаратпен, ғылыми мәтіндердің баяндау стилімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу ережелерімен танысуды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дирижер шеберлігі 1
Пән музыкант-дирижерді кешенді дайындығына бағытталған. Дирижерді кешенді дайындау. Оркестрді/хорды басқару тәсілдері; дирижердің түрлі ұлттық мектептердің музыкалық шығармаларының көркемдік құндылығын, жанрлары мен формаларын, олардың бейнелі құрылымы мен фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін орындау арқылы өз бетінше ашып, жеткізе білуін қамтамасыз ететін дағдылар кешенін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Джаз импровизациясының теориясы мен практикасы
Пән әртүрлі дирижерлік репертуарды игеру барысында қажетті джаз импровизациясының теориялық білімімен тәжіребелік дағдыларына бағытталған. Аккордтардың құрылымы, гармониялық қозғалыс принциптері, стандартты гармониялық тізбектер және оларды байыту әдістері. Импровизацияны дайындау және жоспарлау. Джаз стандартына импровизация. Вокалды-аспаптық ансамбльдегі импровизация, импровизациялық сипаттағы шығармаларға аранжировка жасаудың базалық принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Студия жазуының ерекшеліктері
Пән музыкалық ұжымдардың (хор, оркестр, ансамбль) басшыларында мәдени кеңістікке одан әрі ілгерілету үшін студиялық жағдайларда концерттік бағдарламаны сапалы жазуды жүзеге асыру үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Дыбыс жазу негіздерін, терминологиясын оқып үйрену. Студиялық дыбыс жазудың кезеңдері. Дыбыстық панорама туралы түсінік. Дыбыс толқынының ерекшеліктері. Микрофонның әртүрлі үлгілерін талдау. Үлкен ұжымдарды жазудағы қиындықтар және оны жеңу жолдары. Музыкалық шығарма туралы мәліметтерді терең білу. Музыкалық шығарманы студиялық жазу саласындағы тереңді білім.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Хор (оркестр) ұжымдарын басқару - 1
Ансамбльдік орындау процесінде хор ұжымымен практикалық жұмыс жасау барысында хорға арналған шығарманың көркемдік-идяеялық ойын толық көлемде жүзеге асыру үшін дирижерлік қимылдар техникасын жетілдіруге бағытталған пән. Орындаушылық репертуарды таңдау, үйрену, орындаушылық қиындықтарды жеңу. Репетициялық процессімен концерттік орындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Арт-нарығы және БАҚ
Қоғамның әлеуметтік-экономикалық, мәдени және тарихи үдерістерінің маңызды бөлігі ретінде арт-нарықтың ағымдағы жағдайын талдауға бағытталған пән. Ынтымақтастық салалары анықталады, онда бұқаралық ақпарат құралдарының рөлі нарықты дамытудағы маңызды құрамдас бөлігі ретінде ұсынылады: қоғамдағы көркемдік сананың жаңа моделін қалыптастыру; бизнес және мәдениет арасындағы өзара іс-әрекет; кәсіпкерлік және БАҚ; өнер туындысының эстетикалық құндылықтары мен экономикалық бағасының арақатынасы мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дирижер шеберлігі 2
Шетелдік және отандық композиторлардың шығармаларын қамтитын жаңа, техникалық жағынан күрделі оркестрлік/хор репертуарын игеру арқылы дирижерлік техниканы, шығармашылық ойлауды жетілдіру; концерттік бағдарламаны дайындау және орындау. Репетициялық процессімен концерттік орындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тарихи және өнер теориясы
Курс магистранттарда қоғамның мәдени-тарихи дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі өнер туындыларын түсінуге және шығармашылық және көркемдік-ағартушылық қызметте алған білімдерін жүзеге асыруға қажетті эстетикалық ойлау мәдениетін және эстетикалық талдауды меңгеруді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эстетика және өнер теориясы
Курс магистранттарды әлемдік және отандық эстетикалық ойдың тарихымен, музыкалық эстетиканың өзекті мәселелерімен таныстырады, көркем шығарманы мәдени-тарихи контексте түсінуге бағыттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Симфониялық партитураның транскрипциялық өнері
Фортепианода симфониялық партитураны орындау дағдыларын қалыптастыру, көп жолды мәтінді визуалды қабылдаумен байланысты қиындықтарды жеңуге бағытталған пән. Білімалушы транспозицияланған аспаптардың партияларын парақтан оқу дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хор (оркестр) ұжымдарын басқару - 2
Дайындық кезінде хормен жұмыс істеудің ең ұтымды және тиімді әдісін үйрету. Орындаушылық репертуарды таңдау, сольфеджерлеу және әр түрлі дәрежелі хор шығармаларды сқзбен орынау. Репетициялық процессімен концерттік орындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақстан композиторлары опералық қойылымдарының интерпретациясы
Пән ұлттық опера театрларының репертуарындағы қазақстандық композиторлардың опералық шығармаларынмеен жаңа опералық шығармаларды дирижерлік интерпретация дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Композициялық шешім арқылы драмалық идеяны жеткізу тәжіребелік жұмыс. Жеке орындаушылардың, ансамблдердің, хор және оркестрмен жұмыс. Репетициялық процессімен концерттік орындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дирижер шеберлігі - 3
Жаңа концерттік репертуарды (ірі формадағы, оның ішінде джаз импровизациясының элементтерін) зерделеу барысында орындаушылық (дирижерлік) шеберлікті, интерпретациялық қабілеттерді жетілдіру. Репетициялық процессімен концерттік орындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлем халықтарының музыкасын зерттеу мәселелері
Пән Таяу және Орта Шығыс халықтарының, сондай-ақ Шығыс және Оңтүстік-Шығыс Азия халықтарының ғылыми дереккөздері мен аутентивті музыкасын зерттеуге бағытталған. Курстың негізінде батыс еуропалық, советтік және қазақстандық музыкалық мәдениеттер материалындағы музыкалық бағыттағы зерттеудің салыстырмалы әдістемесі жатыр.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыкатанудың өзекті мәселелері
Курс қазіргі әлемдік және отандық музыка мен музыкатану ғылымының маңызды және өзекті мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Пән теориялық және тарихи музыкатану, этномузыкатану және пәнаралық зерттеулер саласындағы соңғы тенденцияларды зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ халқының мәдени мұрасы
Пән қазақ мәдениетін зерттеу проблематикасына енгізеді және қазақтардың дәстүрлі көркем шығармашылығы мен материалдық мұрасының жұмыс істеуінің маңызды канондары туралы түсінік береді. Қазақтардың дәстүрлі мәдениеті мен өнерінің әмбебаптарымен, дәстүрлі материалдық және рухани өнердің негізгі стильдік қағидаттарымен және оларды қазіргі кезеңде зерттеу проблемаларымен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкалық әлеуметтану
Пән музыкалық мәдениеттердің дамуының жалпы заңдылықтарын және олардың тарихи типологиясын, қоғамның музыкалық өмірінің формаларын, музыкалық іс-әрекеттің түрлерін, әлеуметтік жағдайларда музыкалық коммуникацияның ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Зерттеудің социологиялық әдістері, олардың мәні және қоғамның музыкалық мәдениетін зерттеу тәжірибесінде қолдану ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Аналитикалық қабілетті және шығармашылық дағдыларын меңгерудің жоғары деңгейін пайдалану.
- Зерттелетін тақырыпқа сәйкес әдебиеттерді және зерттеуге жақын тақырыптағы әдебиеттерді шет тілдеріндегі білімін көрсету.
- Ғылыми зерттеу әдіснамасын, зерттелетін шығармаларды музыкалық талдау әдістерін меңгеру.
- Дирижерлік өнердегі инновациялық музыкалық ағымдарды қолдана отырып, оркестр/хор шығармаларын орындау.
- Музыкалық стильдер мен олармен байланысты орындаушылық дәстүрлер туралы сыни түсініктерді жоғары кәсіби деңгейде көрсету.
- Өнер нарығының ерекшеліктерін, заманауи мәдени саясаттың принциптері мен тәсілдерін, басқару психологиясын білуге сүйене отырып, білім беру, мәдениет және өнер саласындағы ұйымды/ құрылымдық бөлімшені басқаруға дайындығын көрсету.
- Өзін-өзі дамытуға және дирижерлік-орындаушылық шеберлікті үнемі жетілдіруге, дирижерлік репертуарды байытуға және оны мәдени ортаға машықтауға дайындығын көрсету.
- Психолого-педагогикалық ғылымдарының әдістемелерін және зерттеулердің нәтижелерін музыкалық педагогикалық мен өзіндік педагогикалық жұмыста қолдану.
- Ұлтаралық коммуникация нормаларын, кәсіби тақырыптардағы ғылыми баяндамалар мен мақалаларды қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін баяндау дағдыларын меңгергендігін көрсету.
- Ғылыми-зерттеуде қолдану үшін тиісті әдебиеттерді және басқа ресурстарды саралау және пайдалану.
- Әртүрлі құрамдағы оқу, кәсіби көркемөнерпаздар, әуесқой, ансамбльдік ұжымдарда: оркестрлік (дуэт, трио және т.б., камералық оркестрлер мен ансамбльдер және т.б.) орындаушылық және репетициялық жұмысты, хорларда (балалар, әйелдер, ерлер, аралас) концерттік қызметті жүзеге асыру.
- Әртүрлі өнер түрлерінің теориясы, тарихы және эстетикасы саласындағы ғылыми-теориялық және практикалық білімді қолдана отырып, кәсіби мәселелерді шешу.