Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06205 Радиоэлектрондық технологиялар және жүйелер (2 ж.) в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

Пәндер

  • Ғылым тарихы және философиясы

    Зерттеуге әдістемелік және диалектикалық көзқарас дағдыларын қалыптастырады, философиялық білімді жинақтайды, тарихи даму мәселелері мен құрылымын зерттейді, ғылыми танымның заңдылықтары мен тенденцияларын талдайды, ғылыми - зерттеу жұмысының нәтижелілігін жүйелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Радиоавтоматты жүйелер

    Радиоавтоматиканың әртүрлі жүйелерін құрудың негізгі принциптерін зерттеу. Радиоавтоматиканың типтік жүйелері қарастырылуда. Объектілердің қашықтығын автоматты бақылау жүйелері. Беру функциялары. Импульстік сигналдың уақытын бақылау жүйесі. Радиотолқындардың бағытын автоматты түрде анықтау жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өте жоғары жиілікті (ӨЖЖ) техника теориясының заманауи мәселелері

    Микротолқындардың таралуы, сәулелену және қабылдау құрылғылары саласындағы білімдерін қалыптастырады. Тежелу жүйелерінің теориясы. Өтпелі және шағылысатын клистрондардың құрылғысы және жұмыс істеу принципі. Жылжымалы және кері толқынды шамдардың құрылғысы және жұмыс істеу принципі. Ганн диод. Көшкінге қарсы транзиттік диодтар, генераторлар және олардың негізіндегі күшейткіштер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сигналдарды өңдеудің интеллектуалдық әдістері

    Сигналдарды және техникалық көру жүйелерін интеллектуалды өңдеу әдістері туралы білім алу. Жасанды нейрон моделі. Нейрондық желі моделі. Оқыту алгоритмдері. Қайталанатын, Спайк торлары және басқалар. ПЛИС-да ИНС енгізу, нейрондық желінің Verilog кодын құру. Сигналдарды алдын ала өңдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электрониканың арнайы сұрақтары

    Пәннің мазмұны электрониканың арнайы мәселелерін, IC технологиясының негіздері мен ерекшеліктерін тереңдетіп оқуға мүмкіндік береді. Кванттық өлшемді құрылғылардағы электротасымалдау процестерінің ерекшеліктері. Молекулалық схемалардың жұмыс істеу принципі және архитектурасы. кванттық ауысулар. Гетероструктураға негізделген эмитенттер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микро, нано және оптоэлектрониканың арнайы сұрақтары

    Микроэлектрониканың заманауи мәселелері. ИМС технологиясының физикалық негіздері. ИМС элементтерінің минималды өлшемдерінің технологиялық шектеулері. Жартылай өткізгіштерді допинг процестеріне байланысты шектеулер. Топологиялық өлшемдердің физикалық шектеулері, интеграция дәрежесі мен тығыздығы, ИМС элементтерінің жылдамдығы мен параметрлері. Молекулалық электроника, функционалды электрониканың бағыты ретінде

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электронды техника материалдарының физикалық негіздері

    Пәннің мазмұнына сәйкес электрондық технология материалдарының физикалық негіздері туралы негізгі білімді қалыптастырады. Атомаралық байланыстар. Кристалдардың ақаулары. Өткізгіштердің қасиеттері және олардың физикалық табиғаты. Асқын өткізгіштік құбылысы. Жартылай өткізгіштердің қасиеттері. Жартылай өткізгіштердің зоналық теориясы. Ферми деңгейі. Гетероқұрылымдар. Диэлектриктер. Магниттік материалдар физикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Радиоэлектроникадағы автоматты басқару жүйелері

    Радиоэлектроникада әртүрлі автожүйелерді басқарудың негізгі принциптерін, осы жүйелерді ұйымдастыруда қолданылатын типтік құралдарды зерттеу. Радиоэлектроникадағы басқару жүйелерінің жіктелуі. Сандық басқару жүйелерін талдау және синтездеу әдістері. Автоматты жүйелердің математикалық сипаттамасы. Типтік сілтемелер және олардың сипаттамалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өткізгіштер мен диэлектриктер физикасы

    Пәннің мазмұнына сәйкес өткізгіштер және диэлектриктер физикасы бойынша негізгі білімдерін қалыптастырады. Кристалдардың ең маңызды қасиеттері. Брава торлары. Материалдардағы коммуникация түрлері. Классикалық Друд-Лоренц теориясы. Маттиссен ережесі. өткізгіш кедергісі. Жартылай өткізгіштердегі физикалық процестер. Фотоөткізгіштік. Диэлектриктер. Поляризация механизмдері. Сұйық кристалдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық эксперименттің теориясы мен практикасы

    Эксперименттерді жүргізу және олардың нәтижелерін өңдеудің негізгі кезеңдері туралы білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Ықтималдықтар теориясының және математикалық статистиканың негізгі ережелері мен түсініктері. Кездейсоқ қателер теориясы. Өлшеу нәтижелерінің эксперименттік мәліметтерін өңдеу. Өлшеу нәтижелерін графикалық өңдеу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша білім алып жатқан магистранттарға жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларын, әдіснамалық және теориялық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау дағдыларын, жоспарлау мен ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологиялардың элементтерін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздері

    Қазақстанда және шетелде ғылыми зерттеулерді дамытудың негізгі бағыттарына шолу. Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі. Ғылыми зерттеу бағыты мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының кезеңдерін таңдау. Тәжірибелік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу. Ғылыми жұмыс нәтижелерін тіркеу және ақпарат беру. Ғылыми зерттеулерді енгізу және оның тиімділігі. Интеллектуалдық еңбекті ғылыми ұйымдастыру. Зерттеу тобын басқарудың негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби).

    Білім алушылар арасында халықаралық ғылыми қызметке интеграциялануға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттілік пен ғылыми жазу мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастырады, мамандық бойынша ғылыми-тұжырымдамалық аппаратты еркін басқаруға, ғылыми-ақпараттық базаны кеңейтуге, кең ғылыми білімді меңгеруге, кәсіби және ғылыми қызметтің перспективалық бағыттарын анықтай білуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Психологиялық заңдар мен басқару заңдылықтары мен еңбек сапасын зерттеу арқылы адамдардың ұйымдасқан іс-әрекетін басқару дағдыларын қалыптастырады, ғылыми негізделген шешімдер қабылдау, басқа адамдардың іс-әрекеттерін құрылымдау, ұйымды басқару қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат.

    Курс жазбаша ағылшын тілінде академиялық және кәсіби дағдыларды дамытып, жетілдіруге бағытталған, академиялық, не кәсіби жағдайларда және жұмыс істеу барысында қажет болатын табысты жазбаша қарым-қатынас үшін. Студенттер академиялық жазылымның, кітапхана каталогтары мен сайттарды қолдану ерекшеліктерімен танысады. Дискурсивті эссе жазудың тәжірибесі: жоспарлау, негізгі идеясын, абзацтар мен қорытындысын жазу. Өзгертіп айту әдістері. APA форматы: сілтемелер дәйексөздер Студенттер аббревиатура түрлерін, академиялық лексиканы, артикльдерді қолдануды оқып біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық мақсаттардағы ағылшын тілі

    Кәсіби және ғылыми қызметте шет тілін қолданумен байланысты функцияларды орындау мақсатында кешенді теориялық-лингвистикалық, практикалық және ақпараттық-аналитикалық дайындық: көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын игеру, пікірталастар жүргізу, әртүрлі көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу, шет тілінде кәсіби маңызды мазмұндағы мәтіндерді редакциялау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Радиоэлектрондық өндірісті метрологиялық қамтамасыз ету

    Пән метрологиялық қамтамасыз етудің негізгі міндеттерін, өнімнің өмірлік циклінің кезеңдерінде мамандар шешетін метрологиялық қамтамасыз ету міндеттерін оқуға бағытталған. Метрологиялық қамтамасыз етудің ғылыми, ұйымдастырушылық, техникалық және нормативтік базасы. Метрологиялық қызметтердің қызмет бағыттары. Техникалық құжаттаманы метрологиялық бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электроникадағы аспаптық-технологиялық моделдеу

    Пәннің мазмұны физикалық процестер мен электроника элементтерін модельдеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Жартылай өткізгіш құрылғылар технологиясы. Модельдеу Жартылай өткізгіш құрылғылардың физика-математикалық модельдерін құру әдістері. Диод пен транзистордың математикалық модельдері. Технологиялық процестерді математикалық модельдеуге арналған бағдарламалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Радиотехникалық жүйелерді метрологиялық қамтамасыз ету

    Пән радиотехникалық жүйелер желілерін метрологиялық қамтамасыз етудің негізгі міндеттерін оқуға бағытталған. Өлшеу құралдарының қасиеттері және оларға қойылатын талаптар. Радиосигнал параметрлерін өлшеу. Тұрақты толқын коэффициентін, шағылу коэффициентінің модулі мен фазасын, сапа коэффициентін өлшеу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Телерадиохабарландырудың цифрлық жүйелері

    Цифрлық телевидение принциптері, жоғары анықтамалық және жоғары айқындық телевизиялық жүйелер, қосымша ақпарат беру, теледидардағы оптикалық-электронды және электрондық-оптикалық өзгерістер, цифрлық теледидар сигналдарын беру және тарату, радиоарналар арқылы теледидар сигналдарын беру, стереоскопиялық телевизиялық жүйелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Радиоэлектронды құралдардың электромагниттік үйлесімділігін қамтамасыз ету әдістері

    Курс радиоэлектрондық құралдардың электромагниттік үйлесімділігін қамтамасыз ету әдістері, оны есептеу әдістері және объектілерге әсер ету туралы білім алуға бағытталған. ЭМҮ болжамы. Электромагниттік кедергілердің көздері мен рецепторлары. Шу арасындағы тепе-теңдік. Басқарудың ақпараттық өлшемі – екі сигналдың дивергенциясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құрамдастырылған және сенсорлық құрылғылар

    Енгізілген және сенсорлық құрылғылардың жұмыс істеу принциптері мен өндіріс технологиялары туралы білім қалыптасады. Киберфизикалық тәсіл. Енгізілген құрылғы архитектурасы. Енгізілген құрылғылар мен жүйелерде интерфейсті және енгізу-шығару жүйелерін ұйымдастыру. Жұмыс режимдері. ОЖ. Енгізілген жүйелер қауіпсіздігі. Енгізілген және сенсорлық құрылғылардың әдеттегі қолданылуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби мазмұндағы ақпаратты алу және өз идеялары мен кәсіптік мәселелерді ауызша және жазбаша түрде шешу нұсқаларын ұсыну үшін мемлекеттік және шет тілдерін қажетті деңгейде пайдалану.
  • Ғылыми-педагогикалық қызметті жоспарлап, әрі қарай өз бетінше білім алуға дайын болу.
  • Педагогикалық және кәсіптік іс-әрекетті басқаруда сауатты болу, өзінің көшбасшылық қасиеттерін көрсету, шығармашылық ойлау және өз бетінше ізденушілік әрекет дағдыларын қолдану.
  • Радиоэлектрондық технологиялар мен жүйелерді жобалау және пайдалану міндеттерін шешу, есептеулер жүргізу және есептелген және көрсетілген техникалық-экономикалық мәліметтерге сәйкес қажетті жабдықты негізделген таңдау.
  • Сигналдарды өңдеудің, метрологиялық қамтамасыз етудің және өлшеу нәтижелерін математикалық өңдеудің интеллектуалды әдістерін талдау және қолдану.
  • Қазақстан Республикасының жаңа мамандықтар атласы бойынша радиоэлектрондық технологиялар мен жүйелердің қазіргі мәселелерін бағалау. Жаңа техникалық шешімдерді пайдалана отырып, радиоэлектрондық жабдықтың элементтерін жобалау, өңдеу және аспаптық және технологиялық модельдеу кезінде өз бетінше зерттеуге, талдауға және нәтижелерді өңдеуге дайын болу.
  • Заманауи әдістерді және автоматтандырылған жобалау жүйелерін, бәсекеге қабілетті өнімдерді әзірлеудің озық тәжірибесін пайдалана отырып, радиолокациялық, радионавигациялық және ғарыштық жүйелердің аппараттық және бағдарламалық құралдарын әзірлеу бойынша инновациялық инженерлік жобаларды жүзеге асыру.
  • Радиоэлектрондық технологиялар мен жүйелерді құру, пайдалану және дамыту перспективалары саласындағы заманауи жетістіктер туралы білімді таңдау және пайдалану.
  • Жеке тұлғаның әлеуметтік және кәсіби салада жан-жақты дамуына қажетті жаратылыстану-ғылыми дүниетанымын қалыптастыру.
  • Заманауи аппараттық ақпараттық қауіпсіздік және оларды электрондық технологиялар мен жүйелерде қауіпсіз пайдалану бойынша құзыреттілігін көрсету.
  • Оқу саласындағы оқу, практикалық және кәсіптік міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қалыптастыру; ғылыми зерттеудің, академиялық жазудың негіздері мен әдістерін пайдалану және оларды оқу саласында қолдану; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің құндылықтарын анықтау.
Top