Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11121 Театр қойылымдарының технологиясы және продюсерлеу в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Тұтынушылардың сұраныстарын зерттеу және қанағаттандыру арқылы олардың рухани мәдениетін қалыптастыру және дамыту дағдыларын, білімдерін көрсетуі;
  • Шығармашылық үдерісті ақпараттық және әдістемелік қамтамасыз етуді белсенді ұйымдастыру және әлеуметтік-мәдени сала мекемелерінде қойылымдарды ресімдеу технологияларын пайдалануы;
  • Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дұрыс қорғау, іс-әрекеттерді реттеу және мәдени-тынығу мекемелерінде тәрбие жұмысының әртүрлі әдістерін қолдануы
  • Шешендік, кәсіпкерлік және продюсерлік дағдыларды және тұлғаның ішкі және сыртқы имиджін қалыптастыру дағдыларын пайдалануы;
  • Бекітілген зерттеу бағдарламасына сәйкес жекелеген бөлімдер (кезеңдер, тапсырмалар) бойынша мәдени-тынығу қызметінің ғылыми зерттеулеріне қатысуға дайын болуы;
  • Кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде академиялық жазу мен адалдықтың қағидаттары мен дәстүрлерін түсіне отырып, еркін қарым-қатынас жасауы;
  • Театр ұжымына жетекшілік ету, сахналық сөйлеуді, сахналық қозғалыс пен ритмиканы, қойылым техникасы мен режиссерлік шеберлікті меңгеруі;
  • Адамдардың әлеуметтік және шығармашылық әлеуетін дамыту, ұлттық мәдениетін дамыту үшін әуесқойлық бірлестіктер, театр студиялары мен үйірмелер, сондай- ақ шығармашылық-бұқаралық іс-шаралар ұйымдастыруы;
  • Ақпараттық және есептеу сауаттылығына, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие болуы;
  • Өзінің кәсіби және продюсерлік қызметінде танымдық-шығармашылық, рекреациялық-ойын-сауық /шоу/, халықтың мерекелік бос уақытын тиімді ұйымдастырудың жаңа технологияларын және сценарий шеберлігі дағдыларын белсенді пайдалануы;
  • Әлеуметтік мәдени қызмет саласында басқару рәсімдерін тиімді қолдану, менеджмент және маркетинг технологияларын жүзеге асыруға дайын болу.
  • Кәсіби қызметте психологиялық-педагогикалық, мәдени, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық білімдерін, деректерді әлеуметтанулық өңдеу әдістерін, ғылыми және эксперименттік зерттеулерді, нормативтік құжаттар мен әлеуметтанулық талдау элементтерін көрсетуі;
Top