Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01402 Музыкалық білім в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты қоғамның әлеуметтік-мәдени дамуының жетістіктерін қамтамасыз етуге қабілетті музыкалық білім мен өнерге арналған жоғары білікті ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау, отандық және шетелдік еңбек нарығы; өзін-өзі және қоғам мүддесі үшін өзін-өзі жүзеге асыруға дайын жоғары рухани және адамгершілік қасиеттері бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру; халықаралық стандарттар деңгейінде кәсіби және ғылыми-педагогикалық даярлықпен басқарушылық, ғылыми-педагогикалық қызмет саласының пәні ретінде студенттің қалыптасуы;жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің еуропалық аймағына интеграциялануды қамтамасыз ету, музыкалық білімнің ең жоғары халықаралық стандарттарына жауап беретін мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M006 Музыка педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы және әдістеме
    Несиелер: 5

    Ғылыми педагогикалық зерттеудің жалпы әдіснамасы. Ғылыми зерттеу ғылыми жұмыстың негізгі түрі ретінде. Ғылыми педагогикалық зерттеудің жалпы сұлбасы. Ғылыми таным әдістерін қолдану. Логикалық заңдар мен ережелерді қолдану. Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі. Білім беру теориясы мен тәжірибесіндегі зерттеу, шығармашылық ретінде зерттеу тәртібі. Педагогтың зерттеу іс-әрекетінің негізгі дағдылары мен біліктерін дамыту. Педагог-музыканттың зерттеу қызметінің түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемдік көркем мәдениеті
    Несиелер: 5

    "Мәдениет" және "өнер"ұғымдары. Ежелгі әлемнің мәдениеті мен өнері. Антикалық мәдениет және өнер. Орта ғасыр мәдениеті мен өнері. Қайта өрлеу мәдениеті мен өнері. Барокко дәуірінің мәдениеті мен өнері. Ағарту дәуірінің мәдениеті мен өнері. Романтизм мәдениеті мен өнері. Постромантизмнің көркем мәдениеті. Жаңа және қазіргі заман көркем мәдениеті: Модерн I. Модерн II. Модерн II. Қазақстан және мәдени мұраны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілік, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби тіл)
    Несиелер: 4

    Халықаралық кәсіби ортаға ықпалдасуға және кәсіби ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін студенттердің шет тілді Кәсіби бағытталған коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. ТК студенттерін дайындаудың негізгі білім беру бағыттарына сәйкес келетін оқу материалын іріктеудің тақырыптық принципі қаланды. Осы Бағдарламада айқындалған өзге тілді іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру кезеңдері оқу-әдістемелік карталарда көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Психологиялық ғылым тұрғысынан басқару мәселелерімен, сонымен қатар басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары туралы жалпы түсініктермен таныстырады. "Басқару психологиясы" пәні еңбек қызметі процесінде адамдардың тұлғааралық және топаралық өзара іс-қимылы процесінде қызмет ететін басқару қатынастарының психологиялық аспектілері болып табылады. Басқарудың ұйымдастырушылық және әлеуметтік-психологиялық аспектілері адамдармен жұмыс істеу, оларға әсер ету, оларды басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармашылықтың психологиясы
    Несиелер: 5

    Музыкалық психология өнер психологиясының арнайы саласы ретінде. Тұлғаның танымдық психикалық процестері мен қасиеттері. Музыкалық сана психологиясы. Музыкалық қабілеттер жүйе ретінде. Музыкалық қызметтегі танымдық процестердің жұмыс істеу механизмдері. Музыкант тұлғасының психологиялық аспектісі. Музыкалық-есту қызметінің психологиясы. Композиторлық шығармашылық. Музыканттың орындаушылық қызметін психологиялық интерпретациялау. Практикалық музыкалық психология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық инновация
    Несиелер: 5

    Педагогикалық инноватиканың басталуы. Білім берудегі инноватиканың пайда болуы мен дамуының алғышарттары. Педагогикалық инноватиканың мақсаттары мен міндеттері. Педагогикалық инноватиканың негізгі ұғымдары. Педагогикалық жаңалықтардың түрлері. Педагогикалық инновацияны іске асыру механизмі. Инновациялық білім беру үдерісі. Инновациялық процестің мәні мен құрылымы. Инновациялық білім беру қызметі. Педагогикалық жаңалықтарды жобалау және жүзеге асыру. Жаңалықтарға кедергі келтіретін факторлар. Инновациялық-педагогикалық қызметтегі Рефлексия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық білім беру әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Әдіснамалық білім жүйесіндегі әдіснама. Музыкалық білім беру әдістемесінің пәні мен міндеттері. Музыкалық білімнің философиямен, музыканумен, психологиямен және басқа да ғылымдармен байланысы. Музыкалық-педагогикалық білім беру әдістемесі қызмет саласы ретінде. Музыкалық білім берудің оқу-танымдық процесінің қағидалары, әдістері, мазмұны, шарттары. Қазіргі музыкалық-педагогикалық ғылымның тенденциялары. Білім беру мәселелерін әдіснамалық талдау құрылымы: философиялық, жалпы ғылыми және жеке ғылыми деңгейлер. Зерттеудің әдіснамалық с

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық білім берудің ақпараттық технологиялары
    Несиелер: 5

    Заманауи мультимедиялық және ақпараттық білім беру технологияларының мәні мен ерекшеліктері. Мультимедиялық технологияларды қолдану арқылы сабақтарды дидактикалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістемесі. Музыкамен жұмыс істеу үшін бағдарламалар. Музыка оқытушысының кәсіби қызметінде заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану. Музыка оқытушысының жұмысына музыкалық-компьютерлік бағдарламаларды енгізу нәтижелері және жүзеге асыру тәсілдері. Жалпы және қосымша білім беру ұйымдарындағы музыкалық-компьютерлік технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық білім беруді басқару
    Несиелер: 5

    Музыкалық білім беру менеджменті негіздері. Музыкалық білім беру менеджментінің пайда болу тарихы. Өнер саласындағы Менеджмент ерекше сала ретінде. Музыкалық білім менеджерінің кәсіби қызметтері мен қызмет бағыттары. Менеджердің маркетингтік қызметінің негізгі бағыттары. Жобалық менеджмент. Менеджердің коммерциялық қызметі. Музыкалық өнер және білім беру саласындағы менеджменттің нормативтік-құқықтық негіздері. Продюсирлеу ұғымы және мәні. Шоу-бизнес менеджменті. Менеджмент этикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка-теориялық пәндер оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    ЖОО-да музыкалық-теориялық пәндерді оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері. Музыкалық-теориялық пәндер циклі бойынша оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеу. Курстың оқыту әдістемесі: Музыка теориясы, сольфеджио, гармония, полифония, талдау, шетелдік музыкалық әдебиет, қазақ музыкалық әдебиеті, музыка өнерінің тарихы. Музыка теориясын оқыту принциптері. Сабақ өткізу түрлері, әдістері, құралдары. Дәріс, семинар, практикалық сабақтардың ерекшелігі. Сабақты ұйымдастырудың аудиториядан тыс формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Музыка-орындаушылық пәндер оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    ЖОО-да музыкалық-теориялық пәндерді оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері. Музыкалық-аспаптық пәндер циклі бойынша оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеу. Орындаушылық пәндерді оқыту әдістемесі: фортепиано, баян (аккордеон), домра, синтезатор, флейта және т.б. оқыту әдістемесінің жалпы принциптері. Пән ерекшелігі. Сабақ өткізу түрі, әдістері мен құралдары. Оқу үдерісін ұйымдастырудың сабақтан тыс формалары: олимпиадалар, конкурстар, фестивальдар, концерттер және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Вокалдық және хор өнерінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің пәні мен міндеттері. Хормен жұмыс істеу әдістемесі. Вокалдық дайындық. Вокалдық-хор ансамблі. Дирижерлік дайындық. Хор аранжировкасы. Вокалдық-ансамбльдік орындаушылық өнері. Кәсіби хор ұжымдары. Білім беру ұйымдарында: театрларда, мәдени және демалыс орталықтарында, кәсіби музыкалық және педагогикалық қызмет салаларында вокалдық-хор өнері. Курсты оқыту әдістемесі: вокал, хор дирижерлау. ЖОО-да вокалдық-хор пәндерін оқытудың принциптері, формалары, әдістер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оркестрлік орындаудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дирижерлік техниканың негізгі элементтері. Халық аспаптары үшін партитураны зерттеу әдістемесі. Оркестрлік ойлауды дамытатын күрделі емес шығармаларға дирижерлау. Репертуардың жанрлық, композициялық және стильдік әртүрлілігін кеңейту. Дирижерлаудың техникалық тәсілдерін біртіндеп қиындату. Орындау жоспарында партитураны игеру. Партитураны мануалды игеру. Партитура мен дирижерлік техниканы орындау үшін қажетті қабілеттерін дамыту. Құрал-сайман, аранжировка.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 9

    Зерттеу практикасының мақсаты-ғылыми жұмыстардың тарихнамалық қабаттарын және көздерін зерттеу, қарастыру, жүйелеу. Аймақтану саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Практика барысында келесі міндеттер қойылады: зерттеу әдістерін таңдау, математикалық статистиканың тәсілдері; өзекті ғылыми проблеманы зерттеуде тәжірибе алу, сондай – ақ магистрлік диссертацияны бітіру біліктілік жұмыстарын орындау үшін қажетті материалдарды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    мамандықтың әлеуметтік маңыздылығын, кәсіби этика қағидаттарын түсінеді, пәннің педагогикалық қызметінің білімдерін, педагогикалық өлшеулерді, білім беру жүйесін дамыту үрдістерін, нормативтік құқықтық актілерді және электрондық құжаттаманың негіздерін қолданады;

  • Код ON2

    білім беру үдерісінің барлық субъектілерінің (мұғалім, оқушылар мен олардың ата-аналары) қызметін талдай білуге, білім беру үдерісін интеллектуалды, физикалық және рухани жағынан дамыған тұлғаны тәрбиелеу мақсатымен модельдеуге, сыни тұрғыдан ойлауға қабілетті, өзгеретін әлеуметтік-экономикалық жағдайларда өмір сүруге дайын;

  • Код ON3

    психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, өзіндік және жеке ерекшеліктерін есепке алу құралдарын және инклюзивті білім беру құндылығын пайдалана алады, әртүрлі жас деңгейіндегі мінез-құлықты және қызметті реттеу ерекшеліктерін біледі;

  • Код ON4

    психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістеріне ие, талдау жасау, синтездеу, өнімді жасау, гипотеза, феноменді немесе оқиғаны жүйелі түрде түсіндіруді әртүрлі көздерден шығармашылық түрде түрлендіреді, педагогикалық қызметке шығармашылық, ғылыми-зерттеу тәсілдерін қабылдайды;

  • Код ON5

    әртүрлі жастағы балаларды дамытудың диагностикалау әдістерін қолдануға, оқытудың әртүрлі теорияларының білімдерін білу, оқушылардың субъективтілігін, қарым-қатынастарын, адамгершілік пен толеранттылығын дамытуға, әдістемелік тәсілдерді оқытуға және тәрбиелеуге үйрету;

  • Код ON6

    балалардың әртүрлі қызмет түрлерін ұйымдастыру әдістеріне ие, студенттердің ғылыми-зерттеу және жобалық жұмыстарымен байланысты сабақтан тыс іс-әрекеттерді ұйымдастырудың әдістерін, оқу үрдісіндегі заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (SMART және STEM технологиялары) жас ерекшеліктеріне сәйкес жүзеге асырады;

  • Код ON7

    этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық білім берудің заңдары мен қағидаларын ескере отырып, көп мәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру жолдарын иеленеді;

  • Код ON8

    студенттерді өзгеретін еңбек нарығына бейімдеу үшін қажетті біліктілікті дамытуға үйренуге және ұтқырлыққа қабілетті кәсіби міндеттерді шешуге арналған пәнаралық және ведомствоаралық ынтымақтастыққа қатысуға қабілетті.

Top