Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7R01125 Травматология-ортопедия ересектердің, балалардың в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дифференциалды-диагностикалық іздестіру жүргізуге, толық медициналық ортопедиялық және травматологиялық көмек көрсетуге, оның ішінде шұғыл жағдайларда, әртүрлі жастағы науқастардың өмірі мен денсаулығын сақтау үшін профилактикалық және оңалту іс-шараларын жүргізуге қабілетті жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 210
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R025 Травматология-ортопедия ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Стационардағы травматология және ортопедия,ересектер-1
Пәнді оқу барысында Қазақстан Республикасының тұрғындарына стационар сатысында травматологиялық-ортопедиялық көмек көрсетуді ұйымдастыру бойынша білімдер мен дағдылар қалыптасады. Медициналық эвакуациялау кезеңдерінде негізгі көмек көрсету. Травматология және ортопедиядағы хирургиялық емдеу әдістері. Травматолог-ортопедиялық науқастарды операция алдындағы дайындау ерекшеліктері. Асқынулардың алдын алу, болжам. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің нозологиялар бойынша клиникалық хаттамалары.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 48
-
Ересектердің амбулаториялық-емханалық травматология және ортопедиясы
Пәнді оқу барысында Қазақстан Республикасының тұрғындарына дәрігерге дейінгі кезеңде травматологиялық көмекті ұйымдастыру бойынша білім мен дағды қалыптасады. Жарақат туралы түсінік. Травматологиялық және ортопедиялық аурулардың клиникасы, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы. Травматология және ортопедиядағы консервативті емдеу әдістері. Травматология және ортопедиядағы туннельдік синдромдар. Амбулаторлық жағдайларда ортопедиялық ауруларды диагностикалау және емдеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 20
-
Стационардағы травматология және ортопедия,ересектер-2
Пәнді оқу барысында стационарлық жағдайда заманауи диагностикалық және емдік манипуляциялар бойынша білім мен дағдылар қалыптасады. Травматология және ортопедиядағы микрохирургиялық әдістер. Ірі буындардың артрозы. Сүйектер мен буындардың жедел және созылмалы инфекциялық-токсикалық аурулары. Травматологиялық және ортопедиялық ауруларды диагностикалау және емдеуде жоғары білікті көмек. Сүйектер мен тіректердің қатерсіз және қатерлі ісіктері. патологиялық сынықтар.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 68
-
Балалардың амбулаториялық-емханалық травматология және ортопедиясы
Қазақстан Республикасының балаларына ауруханаға дейінгі кезеңде травматологиялық көмекті ұйымдастыру. Балалық жарақат туралы түсінік. Амбулаториялық негізде травматологиялық және ортопедиялық аурулардың клиникасы, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы. Амбулаториялық негізде балалар травматологиясы мен ортопедиясында жиі қолданылатын консервативті емдеу әдістері. Асқынулардың алдын алу, болжам. Қаңқа дисплазиясы. Сколиоз. Плановалгус табанының деформациясы. Эпифизеолиз.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 26
-
Травматологиядағы шұғыл жағдайлар
Пән көп реттік және аралас жарақаттары бар зардап шеккендерге әр түрлі кезеңдердегі төтенше жағдайларда шұғыл көмек көрсету, диагностикалау және жарақаттардың ауырлығын бағалау ерекшеліктері, бас миының, кеуденің, іштің, үлкен дене жарақаттарын емдеу ерекшеліктерінің білімдері мен дағдыларын қалыптастырады. политравма аясындағы тамырлар.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Стационардағы травматология және ортопедия,балалар
Пән балаларда қолданылатын стационарлық жағдайларда заманауи диагностикалық және емдік манипуляциялар бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Балалардағы травматологиялық және ортопедиялық ауруларды диагностикалау және емдеуде жоғары білікті көмек. Балалардағы сынықтар мен дислокациялар жиі кездеседі. Асқынулардың алдын алу, болжам. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің нозологиялар бойынша клиникалық хаттамалары.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 30
-
Стационардағы травматология және ортопедия,ересектер-3
Кең таралған ортопедиялық аурулары мен жарақаттары бар науқастардың алдын алу және оңалту әдістері. Операциядан кейінгі кезеңде науқастарды жүргізу, ерекшеліктері. Операциядан кейінгі кезеңде кездесетін асқынулар. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің нозологиялар бойынша клиникалық хаттамалары. Оңалту диагностикалық орталықтарының жұмыс принциптері
Оқу жылы - 3
Несиелер - 8
-
Тірек-қимыл аппаратының жүре пайда болған өзгерістері
Пән омыртқаның, мойын мен кеуденің жүре пайда болған деформацияларын, жоғарғы және төменгі аяқ-қолды, диспластикалық ауруларды, ісіктерді және ісік тәрізді сүйек түзілістерін диагностикалау және емдеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Алдын алу, клиникалық белгілері, жіктелуі туралы заманауи идеяларға сүйене отырып, ол әртүрлі жастағы науқастарда тірек-қимыл аппаратының аурулары мен жарақаттарының дифференциалды диагностикасын жүргізе алады және клиникалық хаттамаларға, дәлелді медицина принциптеріне және медициналық және медициналық көмекке сәйкес емдеуді тағайындай алады. күтімнің экономикалық стандарттары.
- амбулаторлық және стационарлық кезеңде әртүрлі жастағы науқастардың тірек-қимыл аппараты аурулары мен жарақаттарының негізделген клиникалық диагнозын қоя алады.
- науқасқа, туыстарына, әріптестеріне түсінікті түрде ақпарат бере білу, ұсынылатын араласулардың мәнін түсіндіру, зертханалық және аспаптық зерттеулер жүргізу.
- синовиальды сұйықтықты зерттеу нәтижелерін өз бетінше түсіндіре алады; Перифериялық тамырлардың UZDG; Буындардың ультрадыбыстық зерттеуі; рентгенография, МРТ, буындардың және осьтік қаңқаның КТ; тығызометрия; операциядан кейінгі материалды морфологиялық зерттеу.
- Тірек-қимыл аппаратының ауруларын, жарақаттарын аспаптық диагностикалау мәселелерінде медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын жоғары деңгейде қамтамасыз етудің тиімді әдістерін таңдап, қолдана білу.
- Қазақстан Республикасы ОА жүйесінің құқықтық-ұйымдастырушылық саласы шеңберінде әрекет ету, кәсіпаралық ұжымдар құрамында жұмыс істеу
- зерттеу сұрақтарын құрастыру, ғылыми деректер базасын талдау, қорытынды жасау және нәтижелерін өзінің клиникалық тәжірибесінде қолдану
- өз бетінше білім алу және басқаларды оқыту, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа нысандарына қатысу