6B10126 Медициналық-профилактикалық іс в Астана медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға қабілетті мамандарды сапалы дайындауды қамтамасыз ету, халықтың денсаулығын нығайту мақсатында тәжірибеде және ғылымда озық инновациялық ақпараттық технологияларды қолдану және дамыту.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана медицина университеті
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы BM089 Медициналық-профилактикалық іс
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігі
Тамақ өнімдерін өңдеу, дайындау және сақтау негіздері мен ережелерін тамақ тектес ауруларды жұқтыруды болдырмайтын тәсілдермен зерделеу.
Несиелер - 3
-
Гигиена негіздері
Жеке гигиена қағидаларын сақтау және қоршаған ортаның оңтайлы жағдайларын қамтамасыз ету арқылы адам денсаулығын сақтау мен нығайтудың әдістері мен құралдарын зерделейтін медициналық тәртіп.
Несиелер - 4
-
Кәсіптік рискілерді бағалау
Өндірістегі еңбек жағдайына әсер ететін факторларды зерттеу. Кәсіби фактордың әсері салдарынан қандай да бір аурудың туындауына немесе адамның өліміне байланысты адам денсаулығы үшін қауіп-қатерді бағалау.
Несиелер - 4
-
Биологиялық қауіпсіздік негіздері
Адамды қауіпті биотикалық факторлардан қорғау теориясы мен практикасын, залалды болдырмауға және жеке адамның, қоғам мен мемлекеттің әлеуетті және нақты биологиялық қатерлерден қорғалуына қол жеткізуге бағытталған техникалық шараларды ұйымдастыруды зерделейді.
Несиелер - 5
-
Еңбек гигиенасы
Еңбек гигиенасы саласындағы негізгі нормативтік құжаттарды, өнеркәсіптік кәсіпорындарды санитарлық қорғауды ұйымдастыруды, өнеркәсіптік өндірісте еңбек жағдайларын қалыптастырудың ерекшеліктерін, өндірістегі зиянды және қауіпті факторлардың теріс әсерінен қорғау және алдын алу шараларын зерделеу. қоршаған орта және еңбек процесі, сонымен қатар еңбек физиологиясы мен кәсіптік патология мәселелері.
Несиелер - 6
-
Денсаулықты ілгерілету технологиялары
Жұмыс істеушілердің денсаулығына өндірістік қауіп факторларының әсерін бағалау, мінез-құлық қауіп факторларының алдын алу бойынша ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жоспарлау, жүргізу және бағалау бойынша теориялық білімі мен практикалық іскерлігі бар білікті маман даярлау арқылы магистранттың құзыреттерін қалыптастыру.
Несиелер - 5
-
Радиациялық гигиена
Иондаушы сәулелену көздерінің адам организміне әсерін және осы әсердің салдарын зерделейді, сондай-ақ радиациялық қауіпсіздік шараларын, қоршаған орта мен адамды жағымсыз сәулеленуден қорғаудың санитарлық нормалары мен тәсілдерін әзірлейді.
Несиелер - 5
-
Медицина қызметкерлерінің еңбек гигиенасын ұйымдастыру қағидаттары
Қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтауды зерттеу әдіснамасы мен әдістері. Қоғамдық денсаулық сақтау мен денсаулықты зерттеудің негізгі әдістері: статистикалық, экономикалық, тарихи, эксперименттік модельдеу, сараптамалық бағалаулар, жүйелі талдау, әлеуметтік және эпидемиологиялық әдістер.
Несиелер - 5
-
Санитарлық микробиология
Бактерияларды, вирустарды және басқа да патогенді микробтарды индикациялау мен сәйкестендіруді, негізгі инфекциялық ауруларды серологиялық диагностикалауды, сондай-ақ сыртқы ортада қоздырғыштарды бөлу, анықтау және инфекциялық аурулардың алдын алу тәсілдерін қамтамасыз ететін теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды меңгеру.
Несиелер - 3
-
Тамақтану гигиенасы
Тамақ өнімдерінің сапасын бағалауды, тамақ кәсіпорындарына қойылатын жалпы гигиеналық талаптарды, азық-түлік кәсіпорындарын санитарлық-эпидемиологиялық тексеру схемаларын зерттеу. Халықаралық тұжырымдамалар мен құралдарды зерттеу (One Health, Codex Alimentarius және т.б.)
Несиелер - 6
-
Оқу және кәсіптік қызметке кіріспе.
Табысты оқу және кәсіби даму үшін қажетті базалық дағдылар мен білімді қалыптастыру академиялық ортадағы әдепті мінез-құлық негіздерін, плагиаттың алдын алуды және зияткерлік меншікті құрметтеуді қамтиды.
Несиелер - 5
-
Еңбек медицинасы.
Еңбек жағдайларының, өндірістік жүктемелердің жұмыс істейтін халықтың денсаулығына әсер ету аспектілерін зерделеу, жұмыс істейтіндердің денсаулығын сақтау, кәсіптік және өндірістік-негізделген аурулардың алдын алу.
Несиелер - 4
-
Санитариялық-гигиеналық мониторинг және тәуекелді бағалау технологиялары
Халық денсаулығының жай-күйін бағалау, қоғамдық денсаулық сақтау қызметі саласында санитариялық-гигиеналық мониторингті жүзеге асыру кезінде қажетті аурулардың алдын алудың тиімді шаралары бойынша теориялық білімі мен практикалық іскерлігі бар білікті маман даярлау арқылы магистранттың құзыреттерін қалыптастыру.
Несиелер - 5
-
Адам морфологиясы
Адам ағзасының құрылысы, оның жүйелері мен мүшелері туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Ұлпалардың құрылысын, қызметтерін және дамуын, олардың ағзалар мен жүйелердегі ұйымдастырылуын, сонымен қатар әртүрлі аурулар кезінде оларда болатын патологиялық өзгерістерді зерттейді. Қалыпты жағдайда жасушалық, мүшелік және жүйелік деңгейде тіршілік процестерінің функционалдық ұйымдастырылуы туралы іргелі теориялық білімді қалыптастыру.
Несиелер - 6
-
Жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы
Халық арасында жұқпалы емес аурулардың пайда болу және таралу себептері мен жағдайларын зерделеу және профилактикалық іс-шараларды қолдана білу. Эпидемиологияда халықаралық құралдарды (конвенциялар, ХМСЖ, ТКБТ сияқты қағидалар, зерттеу әдістері) зерделеу.
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Денсаулық сақтаудағы ғылыми зерттеулер, ғылыми гипотезаға қойылатын талаптар Ғылыми зерттеулерді жоспарлау негіздері, дизайны, кезеңдері, түпкілікті нәтижеге бағдарлануы.
Несиелер - 5
-
Биостатистика курсымен дәлелдемелі медицина негіздері
Әртүрлі көздерден алынған ғылыми деректерді жүйелі және сыни талдау негізінде медицинада шешім қабылдауға ғылыми көзқарасты зерттеу. Медициналық, гигиеналық зерттеулер мен клиникалық сынақтардың нәтижелерін, кәсіби ұсыныстарды, сарапшылар мен пациенттердің тәжірибесін талдау.
Несиелер - 5
-
Қоғамдық денсаулық сақтау
Халықтың денсаулығына әлеуметтік-экономикалық факторлар мен сыртқы орта жағдайларының әсер ету заңдылықтарын зерттеу, демографиялық саясатты талдау және азаматтардың денсаулығын қорғауға бағытталған мемлекеттік, қоғамдық және медициналық шаралар жүйесін негіздей білу.
Несиелер - 4
-
Төтенше жағдайлар кезіндегі гигиена және эпидемиология
Төтенше жағдайлар, оның ішінде медициналық көшіру, эпидемияға қарсы іс-шараларды жүргізу кезінде, радиациялық жағдайдың нашарлауы, дүлей зілзалалар және өзге де төтенше жағдайлар кезінде медициналық көмекті ұйымдастыру үшін қажетті білімді, іскерлікті және практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Несиелер - 5
-
Кәсіптік қызметтегі менеджмент
Кәсіби аударманың аспектілерін, кәсіби қызметтің тиімділігін арттыру үшін басқарудың қазіргі заманғы әдістерінің, құралдары мен нысандарының жиынтығын, сондай-ақ кәсіби ортаны дамытуға бағытталған стратегиялар мен міндеттерді іске асыру шеңберінде ұжымдарды, корпоративтік және құқықтық қатынастарды ұйымдастыру қағидаттарын қоса алғанда, шет тілін пайдалана отырып, кәсіби коммуникацияның ерекшеліктерін зерделеу.
Несиелер - 6
-
Жедел шұғыл көмек курсымен хирургиялық аурулар
Хирургиялық ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін және жедел шұғыл көмек көрсету қағидаттарын зерттеу.
Несиелер - 3
-
Коммуналдық гигиена
Коммуналдық гигиена саласындағы заңнамалық құжаттарды зерделеу: коммуналдық шаруашылық объектілеріне қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар, сумен жабдықтау объектілерінің санитарлық-қорғау аймақтарын ұйымдастыру, физикалық факторлардың көздерінің санитарлық саңылаулары, коммуналдық шаруашылық объектілерін санитарлық-эпидемиологиялық тексеру схемалары. Қалалық шаруашылық нысандарынан сынама алу, зертханалық және аспаптық зерттеу және зертханалық нәтижелерді талдау дағдыларын дамыту.
Несиелер - 6
-
Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы
Балалар мен жасөспірімдердің физикалық дамуын, балалар мекемелерін жақсарту және жабдықтау талаптарын зерделеу; мектептен тыс мекемелердің гигиенасы; балалар мен жасөспірімдер топтарында жазғы сауықтыру жұмыстарын ұйымдастырудың гигиеналық мәселелері. Балалар мен жасөспірімдерді медициналық және санитарлық-эпидемиологиялық қамтамасыз ету.
Несиелер - 6
-
Биоэтика және коммуникативтік дағдылар негіздері
Адамдардың өмірі мен денсаулығына, медицина саласындағы ғылым мен техниканың дамуына байланысты моральдық мәселелерді, сонымен қатар медицина ғылымы саласындағы этикалық принциптерді зерттеу. Медициналық және кәсіптік тәжірибеде коммуникативті дағдылардың негіздерін оқу
Несиелер - 4
-
Әскери гигиена және эпидемиология
Бейбіт және соғыс уақытында жеке құрам арасында жұқпалы аурулардың пайда болу және таралу заңдылықтарын зерделеу және олардың алдын алу және жою жөніндегі іс-шараларды әзірлеу.
Несиелер - 5
-
Медициналық биология және паразитология
Адам өмірінің негізінде жатқан молекулалық және жасушалық механизмдер туралы заманауи білім мен түсініктерді қалыптастыру. Бактерияларды, вирустарды және басқа да патогенді микробтарды индикациялауды және идентификациялауды, негізгі жұқпалы аурулардың серологиялық диагностикасын, сондай-ақ сыртқы ортада қоздырғыштарды оқшаулау және анықтау әдістерін және жұқпалы аурулардың алдын алуды қамтамасыз ететін теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру.
Несиелер - 4
-
Медициналық экология және тұрақты даму
Адам денсаулығының жай-күйіне және патологияның туындауына қоршаған ортаның әсер ету проблемалары, сондай-ақ аурулардың алдын алу, емдеу және денсаулықты қалпына келтіру мақсатында экологиялық факторларды қолдану зерделенді. Адамның қоршаған ортаға белсенді араласуының салдары. Экологиялық тәуелдi патологияларды басқар.
Несиелер - 5
-
Жалпы патология
Пән тіндер мен мүшелердегі патологиялық өзгерістерді зерттеуді қамтиды, бұл диагнозды анықтауға және емдеуді тағайындауға көмектеседі. Ағзадағы физиологиялық және патологиялық процестерді зерттейді, бұл процестерді тудыратын механизмдерді және олардың органдар мен жүйелердің жұмысына қалай әсер ететінін зерттейді.
Несиелер - 4
-
Аса қауіпті инфекциялардың эпидемиологиясы
Аса қауіпті инфекциялар: күйдіргі, оба, туляремия, геморрагиялық безгектер: Ласса, Марбург, Эбола, Денге, сары безгек, Папаттачи безгегі эпидемиологиясын зерделеу. Қоздырғыштың сипаттамасы. Эпидемиялық процестің даму және пайда болу тетігі. Зертханалық диагностика. Профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру. Эпидемиологиялық қадағалау. Аса қауiптi жұқпалы аурулардың әкелiнуiнен аумақты санитарлық қорғаудың қазiргi заманғы аспектiлерi. Халықаралық медициналық-санитарлық ережелер.
Несиелер - 5
-
Көлік гигиенасы
Көліктің жекелеген түрлеріне (әуе, су, автомобиль, темір жол), көлік инфрақұрылымы объектілеріне, жолаушыларды, жүкті тасымалдау жағдайларына қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптарды зерделеу
Несиелер - 3
-
Фармакология
Дәрілік заттардың организмге фармакологиялық әсерінің негізінде жатқан жалпы заңдылықтар туралы түсінік қалыптастыру. Фармакоэкономика мен фармакоэпидемиологияның жалпы принциптерін зерттеу.
Несиелер - 3
-
Ішкі аурулар және балалар аурулары
Адам ағзасының жүрек, өкпе, бүйрек, бауыр, қан және т.б. сияқты ішкі ағзаларының ауруларын зерттейтін медициналық сала. Iшкi медицинаның мақсаты iшкi органдардың әртүрлi ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын алу болып табылады. Кешенiнде туғаннан бастап жасөспiрiм кезеңiне дейiнгi балаларда пайда болатын балалардың ауруларын зерделеу. Вирустардан немесе бактериялардан туындайтын, сондай-ақ генетикалық факторлармен, ағзадағы белгілі бір процестердің бұзылуымен, балалардың жарақаттарымен немесе дұрыс тамақтанбаумен байланысты балалар ауруларының даму ерекшеліктері.
Несиелер - 5
-
Эпидемиология негіздері
Халық арасында жұқпалы аурулардың пайда болу және таралу себептерін, жағдайларын анықтау үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы үшін денсаулық сақтау жүйесінде профилактикалық, эпидемияға қарсы және дезинфекциялық іс-шараларды ұйымдастыру және жүргізу.
Несиелер - 4
-
Емдеу-алдын алу ұйымдарындағы инфекциялық қауіпсіздік
Эпидемиологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету диагностикалық рәсімдерді және инфекциялық бақылауды ұйымдастыра білу, эпидемиологиялық диагностика деректеріне негізделген. Бұл үшін элементтерге ие болу ауруға эпидемиологиялық талдау жасау, оны жүргізу кезеңдерін білу, мақсаттары мен міндеттері. «АІИ профилактикасы жөніндегі тұжырымдаманың», жоспарлау үшін ЕПМ жұмысын регламенттейтін қазіргі заманғы нормативтік құжаттар профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шаралар.
Несиелер - 5
-
Биостатистика
Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар медициналық-профилактикалық мамандарға қажет, бұл санитарлық-эпидемиологиялық қызметті немесе қадағалауды басқаруға, халықтың денсаулығын бағалауға және оған әсер ететін факторларды анықтауға және есептеу ресурстарының болуы есебінен ақпаратты өңдеуге, сақтау технологиялары және үлкен деректер жиынын жинау және талдау алгоритмдері
Несиелер - 4
-
Дұрыс тамақтану негіздері
Әртүрлі жыныстық-жас топтарының ұтымды және теңгерімді тамақтануын ұйымдастыру қағидаттарын зерделеу.
Несиелер - 3
-
Басқарылатын инфекциялардың иммунопрофилактикасы курсымен инфекциялық (паразиттік) аурулардың эпидемиологиясы
Эпидемиялық процестің заңдылықтары және оны зерделеу әдістері, сондай-ақ эпидемияға қарсы іс-шаралардың жиынтығы туралы білімді қалыптастыру және халық арасында инфекциялық және паразиттік аурулардың алдын алу мақсатында оларды жүргізуді ұйымдастыру. Антибиотиктерге төзімділік және иммундық профилактика, Ұлттық егу күнтізбесін, Бірыңғай денсаулық, халықаралық МСАК ережелерін іске асыру мәселелерін зерделеу
Несиелер - 6
-
Эпидемиология
Халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету мақсатында жұқпалы және паразиттік аурулардың таралуының алдын алу бойынша эпидемиологиялық қадағалау және бақылау саласындағы білім мен дағдыларды бекіту
Несиелер - 6
-
Қолданбалы эпидемиология
Халықтың белгілі бір тобындағы аурулардың алдын алуға немесе қоғамдық денсаулықты жақсартуға бағытталған эпидемиологиялық ғылым. Қолданбалы эпидемиология денсаулыққа байланысты әртүрлі проблемаларды анықтауды және зерделеуді, денсаулық жағдайындағы өзгерістердің мониторингін және/немесе араласу нәтижелерін бағалауды қамтиды. Ол елдегі басым проблемалармен жұмыс істейтін эпидемиология саласында тереңдетілген ғылыми-зерттеу дайындығы бар практикалық денсаулық сақтау және ғылыми-зерттеу секторы үшін кадрлар даярлаумен айналысады. Елiмiзде қоғамдық денсаулық сақтаудың негiзгi қызметтерiн көрсету. Қоғамдық денсаулық сақтаудағы басым ауруларды қадағалау және ден қою жүйесін нығайту (эпидемиологиялық қадағалау теориясы, госпитальдық эпидемиология, әскери эпидемиология, функционалдық белгісі бойынша: дезинфекциялық іс, егу ісі)
Несиелер - 5
-
Балалардың жұқпалы аурулары және басқарылатын инфекциялардың иммунопрофилактикасы
Балалардың жұқпалы ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын алу этиологиясын, патогенезін, негіздерін зерделеу. Балалар инфекциясын дифференциалды диагностикалау негіздерін және ерекше алдын алу шараларын зеттеу
Несиелер - 5
-
Биологиялық және аналитикалық химия
Түрлі аурулардың негізінде жатқан биологиялық молекулалардағы өзгерістерді зерттеу. Іргелі медициналық биохимияның негізгі міндеттері адам ауруларының дамуының молекулалық механизмдерін зерттеу және алынған мәліметтер негізінде жаңа диагностикалық және емдеу әдістерін жасау болып табылады. Заттың химиялық құрамын анықтау әдістері мен процестерін, оның сандық және сапалық талдауын, құрылымын сипаттауды зерттейтін химия ғылымының саласы.
Несиелер - 4
-
Қоғамдық денсаулықты өлшеудің заманауи тәсілдері
Денсаулықтың барлық жалпы деңгейі, мерзімінен бұрын өлім-жітімнің салдарынан өмір сүру жылдарының жоғалуы, халық арасында денсаулықты бөлудің теңсіздігі, ДДҰ-ның құрамдастырылған көрсеткіштері, бәсекеге қабілеттіліктің жаһандық индексі.
Несиелер - 5
-
Дезинфекциялық істің негіздері
Халықтың белгілі бір топтары арасында инфекциялық аурулардың алдын алу мақсатында инфекциялық аурулар ошақтарында және басқа да эпидемиологиялық маңызды объектілерде дезинфекциялық іс-шаралардың орындалуын және жүргізілуін бақылау мен ұйымдастыруға бағытталған профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу үшін студенттерде теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, жиынтық халықтың инфекциялық сырқаттанушылығын төмендету және жекелеген инфекцияларды жою.
Несиелер - 3
-
Жұқпалы аурулар және фтизиатрия
Жұқпалы ауруларды, оның ішінде туберкулезді диагностикалау, емдеу және алдын алу негіздерін зерделеу. Туберкулезді анықтау және емдеу - өкпенің қабынуына және иммундық жүйенің әлсіреуіне әкелетін инфекциялық ауру, туберкулездің алдын алу.
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер менеджменті
Қоғам өмірінің әртүрлі салаларында ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды ұйымдастыру мен жүргізудің негізгі ұғымдары, әдістемесі, принциптері мен тетіктері бойынша оқыту, студенттерді бәсекелестік ортаны талдау, бәсекеге қабілеттілікті бағалау, ғылыми зерттеулердің стратегиясын әзірлеу және оның нәтижелерін қолдану бойынша білім мен дағдыларды меңгеру. санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету тәжірибесі.
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу
Аналитикалық мәтіндік әрекетке байланысты кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру және коммуникативтік құзыреттілігін кеңейту.
Несиелер - 4
-
Микробиология
Адам өмірінің негізінде жатқан молекулалық және жасушалық механизмдер туралы заманауи білім мен түсініктерді қалыптастыру. Бактерияларды, вирустарды және басқа да патогенді микробтарды индикациялауды және идентификациялауды, негізгі жұқпалы аурулардың серологиялық диагностикасын, сондай-ақ сыртқы ортада қоздырғыштарды оқшаулау және анықтау әдістерін және жұқпалы аурулардың алдын алуды қамтамасыз ететін теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру.
Несиелер - 5
-
Медициналық экология
Денсаулық жағдайының қоршаған ортамен, өмір сүру факторларымен және жағдайларымен, жас-жыныстық топтары мен денсаулық жағдайын ескере отырып еңбек қызметімен байланысын түсінуді қалыптастыру.
Несиелер - 3
-
Өнеркәсіптік гигиена
Еңбек жағдайларын сауықтыру жөніндегі санитарлық-гигиеналық және емдеу-профилактикалық іс-шаралар кешенін зерделеу. Жұмысшыларға және мекендеу ортасына зиянды өндірістік факторлардың әсерін болдырмайтын немесе азайтатын ұйымдастыру және жоспарлау іс-шаралары мен техникалық құралдар жүйесін зерделеу.
Несиелер - 3
-
Аурухана ұйымдарының гигиенасы
Ауруханаларды орналастыруға, жекелеген құрылымдық бөлімшелерді жоспарлауға қойылатын гигиеналық талаптар, санитариялық-эпидемияға қарсы режимді сақтау жөніндегі негізгі іс-шаралар және олардың медициналық көмек көрсетуге байланысты инфекциялардың профилактикасындағы рөлі ұсынылған. Ауруханаішілік орта факторларына санитарлық-гигиеналық баға беріліп, медицина қызметкерлерінің еңбек гигиенасы, ЕҰА-да тамақтануды ұйымдастыру мәселелері баяндалды.
Несиелер - 5
-
Санитарлық-гигиеналық сараптама
Азаматтар үшін олардың қауіпсіздігін анықтау мақсатында зертханалық жағдайларда өнімдер мен тауарларды зерделеу. Пайдаланылуы халық пен қоршаған ортаға қатер төндiретiн өнiмнiң еркiн таралуының алдын алу.
Несиелер - 3
Оқыту нәтижелері
- 1 ОН – Халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығына қауіп төндіретін проблемаларды анықтауға, сондай-ақ эпидқадағалаудың тиімділігін бағалауға қабілетті. Ақпаратты сыни және тиімді ұсыну: нәтижелерді жақсарту және жұмыс сапасын қамтамасыз ету үшін проблемаларды талдау, шешу және ғылыми негізделген шешімдер қабылдау кезінде сыни ойлау дағдыларын қолдану.
- 2 ОН – Эпидемиологиялық процесті тәжірибеде және басқару үшін аурулардың себептері туралы заманауи білімді пайдаланады, әртүрлі қоршаған орта объектілерінің, кәсіби іс-әрекеттердің, балалар мен жасөспірімдердің дене дамуының көрсеткіштерінің сапа көрсеткіштерін бағалай алады, өз қорытындыларын тұжырымдай алады. аурулардың алдын алу бойынша ұсыныстар, тәуекелдерді бақылау, талдау және болжау.
- 3 ОН- Заманауи білім беру, мінез-құлық және ақпараттық технологияларды қолдана отырып, қоғамдық денсаулық сақтау мәселелерін тиімді шешу үшін билік органдарымен, ұйымдармен, халықпен, қоғамдастық мүшелерімен және БАҚ-пен тиімді кәсіби, тұлғааралық, пәнаралық өзара әрекеттесуді қалыптастырады.
- 4 ОН – Қоғамдық денсаулық сақтау жүйесін бағалауға қабілетті, санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету бойынша шаралар жүйесіне үлес қосады, эпидемиологиялық қауіпсіздікті қолдау бойынша қоғамдастықпен серіктестікті дамытуға қатысу, ұлттық, аймақтық және халық деңгейінде іс-қимыл бағдарламаларын әзірлеу. әлеуметтік маңызды нәтижелер.
- 5 ОН– Бүкіл кәсіби қызметінде білім алуға қабілетті, халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету үшін қолданылатын білім мен практикалық дағдыларды құруға және таратуға ықпал етеді. Алдын алу және экологиялық қауіпсіздік салаларында күнделікті және стратегиялық жоспарлау және көшбасшылық үшін дәлелді шешімдерді жүзеге асыру үшін ақпаратты, талдауды және мәселелерді шешуді және шешім қабылдауды сыни және тиімді түрде ойлаңыз.
- 6 ОН- Дамыту мақсатында қоршаған ортаның, ауыз судың, мемлекеттiк санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауға (бақылауға) жататын өнiмдердiң жай-күйiне санитарлық-эпидемиологиялық бақылауды, тiршiлiк объектiлерiн қадағалауды, шекараларды аса қауiптi инфекциялардың әкелiнуiнен және таралуынан қорғауды ұйымдастыруға қабiлеттi. халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын, оның ішінде төтенше жағдайларда қамтамасыз ету жөніндегі шаралар. Эпидемиологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге бағытталған іс-шараларды стратегиялық жоспарлау және жетілдіруде аналитикалық дағдылары бар, халықтың денсаулық жағдайын кешенді бағалау дағдыларын көрсетеді.
- 7 ОН - Қазақстан Республикасы халқының денсаулығын сақтаудың эпидемиологиялық перспективасын енгізеді және әзірлейді, санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету саясатын әзірлеуге қатысады.