6B08400 Аквакультура және су биоресурстары в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Аквакультура және су биоресурстары" дайындау бағыты бойынша білім беру бағдарламасының мақсаты болашақ бакалаврларда әмбебап, жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B080 Балық шаруашылығы
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 6B084 Балық шаруашылығы
Пәндер
-
Экология және тұрақты даму
Пән жалпы экология негіздерін, адам қоғамы мен табиғаттың өзара әрекеттесуін, Экологияның негізгі заңдарын, өмірді ұйымдастыру заңдылықтарын, адамның биосфераны бұзу механизмдерін, осы үдерістің алдын алу тәсілдерін оқытады, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану принциптерін әзірлейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары математика
Математика негізгі пән болып табылады. Мұнда барлық келесі курстарда қолданылатын негізгі математикалық ұғымдар беріледі. Болашақ маманның математикалық мәдениеті қалыптасады, шешу мен міндеттерді шешуде практикалық дағдылар қалыптасады, өз білімін, өз бетінше жетілдіру шеберлігі мен қабілеті дамиды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гидрология
Су объектілерінің түрлерін және олардың гидрологиялық режимінің ерекшеліктерін, өзен желісі мен өзен арнасының элементтерін, су балансын есептеу әдістері мен гидрологиялық сипаттамаларын, өзендер мен су қоймаларындағы гидрометриялық қасиеттерді зерттеу әдістерін, теңіздер мен мұхиттардың гидрологиялық режимін, су объектілерінің гидротехникалық құрылыстарға әсерін, судың негізгі қасиеттерін, су ортасының жалпы ұғымдарын зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Генетика
Балықтардың өзгергіштігінің, тұқым қуалаушылық және тұқым қуалаушылық белгілерінің негізгі заңдылықтарын, гибридологиялық және популяциялық талдау әдістерін, тұқым қуалаушылықтың материалдық негіздерін, генетикалық заңдылықтарды қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химия
Пән химиялық реакциялар, атомдар мен Молекулалардың өзара әрекеттесуі нәтижесінде заттар, олардың құрылысы мен айналуын зерттейді (Химиялық байланыстардың арқасында пайда болған). Химия негізгі бөлімдерге бөлінеді: аналитикалық, Органикалық емес және органикалық химия
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зоология
Пән жануарлар дүниесінің алуан түрлілігін, жануарлардың құрылысы мен тіршілік әрекетін, олардың таралуын, мекендеу ортасымен байланысын, жеке және тарихи даму заңдылықтарын, жануарлардың алуан түрлілігі мен географиялық таралуын, систематикасын, морфологиясын, физиологиясын және экологиясын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балықтар селекциясы
Пән асыл тұқымдық жұмыста селекцияланатын белгілердің параметрлерін, популяцияларды және ұрпағы бойынша жеке дарақтарды генетикалық бағалау әдістерін, ауруларға жоғары резистенттілігі бар балықтарды құру әдістерін, иммуногенетика және белоктық полиморфизм мәселелерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (2)
Курс студенттерді іскерлік ортада (Business Communication) ағылшын тілінде сөйлесу құзыреттері мен дағдыларын оқуға және меңгеруге дайындығын қарастырады. Шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде кәсіби, ғылыми, мәдени және отандық қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік мәселелерді шешу үшін студентпен қажетті және жеткілікті шет тілін білу деңгейін меңгеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пән жалпы экология негіздерін, адамзат қоғамы мен табиғаттың өзара әрекеттесуін, экологияның жалпы заңдылықтарын, өмірді ұйымдастыруды зерттеуді, адам биосферасының бұзылуын өлшеуді, осы процестің алдын алуды анықтауды, Табиғи ресурстар ресурстарын ұтымды пайдалануды қарастыруды бағалайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби табыстылық менеджменті
Студенттерге кәсіби жетістіктің теориялық және қолданбалы модельдерінің тетіктерін жан-жақты түсінуге, жеке компанияларда да, қоғамда да қолдануға болатын іскерлік жазбаша бизнес және мансаптық коммуникация стратегияларын, кәсіби көшбасшылық және тиімді командалық жұмыс дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Өзін-өзі таныстырудың, идеяларды қалыптастырудың және іскер адамның имиджін қалыптастыруға бағытталған шығармашылық ойлаудың маңызды дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балықтардың физиологиясы және биохимиясы
Пән балықтар организміндегі метаболикалық процестердің жылдық циклдің әр түрлі кезеңдерінде онтогенездің әр түрлі сатыларында ерекшеліктері туралы оқытады. Табиғи (температура, газ режимі, тұздық, рН және т.б.) және антропогендік факторлардың, гидробионттардың су ортасының абиотикалық факторларының әсеріне бейімделуінің физиологиялық-биохимиялық механизмдерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
IT және цифрлық мәдениет
Пәннің мақсаты-қоғаммен өзара іс-қимылдың цифрлық ортасында жайлы өмір сүру және кәсіби қызметте цифрлық міндеттерді шешу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана білуді қамтитын құзыреттер жиынтығын игеру. Пәнді игеру шеңберінде басқа пайдаланушылармен цифрлық коммуникация дағдылары, сондай-ақ үлкен деректер элементтерімен ақпаратты ұсыну, сақтау, іздеу, талдау және жұмыс істеу дағдылары алынады. Пәнді игеру нәтижесінде студентте цифрлық ойлау және цифрлық этиканың жоғары дәрежесі қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балық өсірудің биологиялық негіздері
"Балық өсірудің биологиялық негіздері" пәні балықтардың жасанды көбеюінің биологиялық заңдылықтары, балық ағзасының әртүрлі экологиялық факторларға реакциясы және оларды көбейту, ұстау және өсіру кезіндегі қарқындылық процестері туралы заманауи ғылыми ақпарат береді. Пән балықтардың көбеюі мен өсуіне байланысты олардың биологиялық ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гидробиология
Пән су ортасының гидробионттары, олардың популяциялары мен қоғамдастықтары (биоценоздар), энергия мен заттың өзгеру процестері үшін маңызы және мұхиттың, теңіздердің және ішкі сулардың биологиялық өнімділігі туралы оқытады. Гидробионттардың әртүрлі топтарының саны мен биомассасын, экожүйедегі осы топтардың функционалдық рөлін бағалауды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ихтиология
Пән балықтардың сыртқы белгілері мен ішкі құрылымын, балықтардың сыртқы ортаға қатынасын, түрлердің, рулардың, тұқымдастардың, отрядтардың даму тарихын, географиялық таралуын, балық табындары санының ауытқуының заңдылықтарын оқытады, олардың кәсіптік қорларын анықтау тәсілдерін әзірлейді, аулаудың қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді болжамдарын, балықтардың этологиясын, олардың бағдарын, қарым-қатынас құралдарын, ұрпақтарға қамқорлық түрлерін береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері және құқық
Курс бакалаврдың барлық мамандықтары мен бағыттары бойынша біртұтас пәнаралық білім жүйесі болып табылып, құқықтың негізгі салаларының мәселелерін және мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі бағыттарын сондай-ақ жазаның бұлтартпастығын, қорғау мен көтермелеудің құқықтық кепілдіктерін қамтамасыз ететін жекелеген құқықтық институттардың қызметі қарастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі қолданыстағы заңнаманың негіздері, осы немесе басқа құқықтық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін адамдар құқықтық мәселелерді шешуде шарлау үшін қажетті білімді ұсынады. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша мәдениетті қалыптастыруға және осы негізде азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған,
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Балықтар экологиясы
Балықтардың абиотикалық және биотикалық ортамен байланысын зерттейді. Су ортасы факторларының балық тіршілігіне әсері. Әр түрлі балық таксондарының географиялық таралуын, сондай-ақ биогеографияның жалпы негіздерін биотикалық, түрішілік, түраралық қамту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балық шаруашылығының гидротехникасы
Балық шаруашылығы кәсіпорындарының гидротехникалық құрылыстарын - бөгеттер мен бөгеттерді, су қашыртқыларды, мұздан қорғау, балық бөгеу құрылыстарын, су тарту құрылыстарын, балық өсіру шаруашылықтарының су беру және су бұру желілерінің құрылыстарын, балық өсіру зауыттарының құрылыстарын зерттейді; балық өсіру кәсіпорындарын жобалау кезінде балық шаруашылығы құрылысының техникалық негіздемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балықтардың эмбриологиясы
Эмбриология организмдердің ұрықтық және жеке дамуы (онтогенезі) туралы зерттейді. Ұрық алдындағы дамуды (оогенез және сперматогенез), ұрықтандыруды, ұрықтың дамуын, балықтардың жеке дамуының дернәсілдік және эмбрионалды (немесе постнаталды) кезеңдерін зерттейді. Зерттеудің міндеттері мен әдістеріне байланысты жалпы, салыстырмалы, эксперименттік, популяциялық және экологиялық эмбриология бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Оқу жоспарының мазмұны студенттерге заманауи экономикалық жүйенің жұмыс істеу механизмдері мен заңдылықтарын, нарықтық жүйе мен мемлекеттік реттеу әдістерінің мүмкіндіктері мен кемшіліктерін, тұтастай алғанда жеке компания мен қоғамды шешуге болатын маңызды мәселелерді кешенді түсінуге мүмкіндік береді.Іскерлік келіссөздерде стратегияны, қарым -қатынас стилін басқарудың маңызды дағдылары мен коммуникативтік дағдыларын қалыптасу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балық аулау
Қазақстанда балық шаруашылығының даму тарихын, балық аулау құралдарының конструкциясын жіктеуді, балық аулау құралдарының селективтілігін, балық аулау құралдарының материалдары мен құрылысын, балық аулау құралдарының жай-күйін сақтауды және бағалауды, су айдындарында балық аулауды ұйымдастыруды; шикізат ресурстарының табиғи ресурстарын бағалаудың қазіргі заманғы әдістерін зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балық шаруашылығындағы биометриялық әдістер
Пән Ихтиологиялық материалдарды жинау және алғашқы өңдеудің қолданбалы әдістерін оқытады, оның негізінде балық шаруашылық, сондай-ақ экологиялық шешімдерді талдау және қабылдаудың барлық кейінгі процесі құрылады. Пәнді меңгерудің міндеттері: Жеке және тұтас популяцияның жағдайын талдау әдістемелерін оқып үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аквакультура
Тауарлы балық өсірудің қазіргі жай-күйін және оның даму тарихын; өсіру және өсіру объектілерінің биологиялық ерекшеліктерін; биотехникалық іс-шараларды жүргізу кезінде акваөсіру саласында қолданылатын әдістерді; балықты тауарлық өсіру биотехнологиясын; тоған балық өсіру және оны жетілдіру бағыттарын; көлдік тауарлық балық өсіру және оның даму перспективаларын; тауарлық балық өсірудің арнайы түрлерін; тауарлы балық өсіру шаруашылықтарын жобалау негіздерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Балық шаруашылығындағы зерттеу әдістері
Балық шаруашылығын зерттеу әдістерін, қойылған ғылыми мақсаттарға байланысты эксперименттік тәжірибелерді дұрыс ұйымдастыруды зерттейді. Оқытушылар ихтиофаунаның сапалық және сандық сипаттамаларын, балық өсіру-биологиялық көрсеткіштерін, сондай-ақ балықтар мен гидробионттардың тіршілік ету ортасының жағдайларын жүйелі талдай отырып, жинаудың, өңдеудің практикалық дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес жоспарлау
Азаматтық қоғамды нарықтық экономикадағы табысты құрудың негізгі шарттарының бірі - іскерлік құқық саласындағы терең білімдерін меңгерген басшылардың, басшылар мен мамандардың болуы және бұл білімді іскери тәжірибеде пайдалану мүмкіндігі. Барлық мүдделі тараптармен келісе отырып, нарықтың ағымдағы қажеттіліктеріне бағытталған жоспарланған коммерциялық қызметті құру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балық шаруашылығындағы цифрландыру
Балық шаруашылығына цифрлық технологияны әзірлеуді және енгізуді, электрондық кәсіпшілік журналының бағдарламалық аппараттық кешенінің жұмысын, балықты азықтандырудың автоматтандырылған технологиясын және балық санын есепке алуды, сондай-ақ балықты әртүрлі тәсілдермен өсіруде қолданылатын аспаптар мен жабдықтарды зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ихтиопатология
Балықтарды емдеу әдістері мен ауруларын зерттейді. Пәнді білу балық өсірудің кез келген технологиясында балық ауруларының алдын алу және оларды емдеу бойынша дұрыс шешім қабылдауға, табиғи және жасанды су айдындарында паразитологиялық жағдайды дұрыс бағалауға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Фермерлік балық өсіру
Қазақстандағы және шетелдегі фермерлік балық өсіру шаруашылықтарының қазіргі заманғы даму жағдайын, балықты және басқа да ауыл шаруашылығы өнімдерін ықпалдастыра өсіру тәжірибесін, фермерлік шаруашылықтарды тиімді биотехнологиялық репродукторларға пайдалануға мүмкіндік беретін өндірістің жаңа технологияларын зерттейді. Фермерлік шаруашылықты; фермерлік шаруашылықтарды өсіру объектілерін және оларды өсіру технологияларын; балық өсірудің интеграцияланған технологияларын ұйымдастыруды және басқаруды қарастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өнеркәсіптік балық аулау
Өнеркәсіптік балық өсіруді ұйымдастырудың әдістері мен ерекшеліктерін, жасанды жағдайда перспективалы аквамәдениет объектілерін өсіру технологиясын зерттейді. Балық өсірудің өнеркәсіптік әдістерін, Тұщы су қоймаларында торларда балық өсіру технологиясын, жылы және суық су шаруашылықтарында балық өсіру әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Су биоресурстарын қорғау
Кәсіпшілік аудандарының сипаттамасының негізгі ұғымдары. Балық аулаудың экономикалық аймақтары. Балық аулау саласындағы мемлекеттік бақылау. Су биоресурстары және адам қызметіндегі маңыздылығы. Олардың су биоресурстарын сақтаудағы және өсірудегі маңыздылығы. Ішкі су қоймаларында шикізат базасын сақтау және аулау ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бекіре өсіру
Бекіре балықтарының биологиясын, экологиясын және таралуын зерттейді; бекіре тұқымдас балықтардың өсіру тарихы мен қазіргі жағдайы, жасанды көбеюдің биотехнологиясы (жетілген селекционерлерді жинаудан бастап, кәмелетке толмағандарды табиғи ортаға жіберуге дейін) және бекіре тұқымдас балықтарды өсіру (тоған, өндірістік, торша, өсіру әдістері) бекіре өсіруде асыл тұқымды жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балықты азықтандыру және жем дайындау технологиясы
Құрама жем компоненттерінің негізгі сипаттамаларын, онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі балықтардың қоректік заттарға қажеттілігін, балық рационындағы ақуыздардың, майлардың, көмірсулардың, дәрумендердің, минералдардың рөлін; жемшөп сапасын бағалауды, құрама жем мен тірі жемшөп дайындау технологиясын, нақты балық өсіру шаруашылықтарының жағдайларына қатысты жасанды жемшөп дайындаудың, сақтаудың, таратудың өндірістік схемаларын қалыптастыру әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балық өнімдерінің сапасын бағалау
Пән студенттердің балық өнімдері мен теңіз өнімдерінің ассортиментінде бағдарлау, олардың тұтынушылық қасиеттерін анықтау, олардың сапасын қалыптастыратын және сақтайтын факторларды анықтау, сапа көрсеткіштерін бағалау және олардың кәсіби қызметінде игеру нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балық шаруашылығы заңдылықтары
Балық өнеркәсібі саласындағы негізгі заңнамалық актілерді, сондай-ақ заңдар мен нормативтік құжаттарды; Мемлекеттік балық шаруашылығы сараптамасын жүргізу рәсімін регламенттеуге байланысты мәселелерді, су ортасы мен гидробионттардың әсерін бағалауды, балық шаруашылығы қызметінің қоршаған ортаға әсерін бағалауды жүргізудің негізгі әдістемесін зерделейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көл-тауарлы балық өсіру
Көлдік балық шаруашылығы бойынша кәсіпшілік бағалы балық түрлерінің балық шаруашылығына, көлдік балық өсіру шаруашылықтарын жобалау және ұйымдастыру негіздеріне және көлдердің балық өнімділігін басқару әдістеріне білім, білік және құзыреттілікті қалыптастырады. Тауарлы балық өсіру биотехнологиялары, балық өсіру кәсіпорындарын жобалау әдіснамасы туралы білім береді. Болашақ мамандарға нақты өндірістік-технологиялық міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін тауарлы балық шаруашылығының түрлі бағыттарын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балықтарды жасанды жолмен көбейту
Пән балықтардың бағалы кәсіпшілік түрлерін жасанды өсімін молайту биотехнологиясы, балық өсіру зауыттары мен уылдырық шашу-өсіру шаруашылықтарын жобалау әдіснамасы, көлдер мен су қоймаларын балық шаруашылығын пайдалану әдістері туралы білім береді. Әртүрлі типтегі су айдындарындағы балық өсіру іс-шараларын; су қоймаларын пайдалануды қарқындату және олардың балық өнімділігін арттыру жолдарын зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Су айдындарын балық шаруашылығы мелиорациясы
Пән су айдындарындағы мелиорациялық жұмыстардың ережелері, мелиорация әдістері мен іс-шаралары (биологиялық, техникалық), балық шаруашылығы мелиорациясы бойынша жұмыстарды ұйымдастыру, жоспарлау және жүргізу тәртібі туралы білім береді. Кәсіптік балықтардың табиғи көбею жағдайларын жақсарту жолдарын, балық өткізу құрылыстарын, балық өткізу құрылыстарының түрлерін, балық қорғау қондырғыларын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балық өнімдерін өндіру, өңдеу және сақтау технологиясы
Балық өнімдерін өңдеуге қажетті шикізаттар мен көмекші материалдарға сараптама жүргізеді; негізгі көмекші және консервант материалдар, балық өнімдерін өндіру және өңдеу, тұздау, маринадтау, кептіру және ыстау бөліктері, балық пен аспаздық өнімдердің жартылай фабрикаттары, су ағзаларынан әртүрлі түзілімдер және шикізатты зерттеу әдістері, жартылай дайын өнім және дайын балық өнімдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тоған балық шаруашылығы
Пән балық биологиясын, жасанды балық өсіру технологиясын және биотехникасын, балық өсіру материалдары мен тауарлық балықты өсіруді, ресурстарды үнемдеудің прогрессивті технологияларын қолдануды зерттейді. Сондай-ақ, балық тоғандарының құрылысы; жылы су тоғанындағы өндірістік процестері; қазіргі заманғы балық шаруашылығының жаңа бағыттары; гидрохимия, гидробиология, ихтиологиямен байланысты бөлімдер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тұқы өсіру
Қазіргі заманғы балық шаруашылығын және тұқы өсірудің даму перспективаларын, балық өсіру-биологиялық позициясынан су айдындарының репродуктивтік мәселелерін, балық биологиясын – негізгі және неғұрлым перспективалы өсіру объектілерін, олардың неғұрлым құнды шаруашылық белгілерін, балық шаруашылығын дамытудың негізгі бағыттарының биологиялық негіздемелерін, интенсификациялау әдістерін, отырғызу тығыздығын арттыруды, балықты азықтандыруды, тоғандарды ұрықтандыруды, тірі жемді өсіруді, мелиорациялық іс-шараларды және балық шаруашылықтарындағы селекциялық жұмыстарды зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аквариумистика
Заманауи технологияларды, сәндік балықтарды өсірудегі шет елдердің даму тенденциялары мен тәжірибесін, сәндік балықтардың негізгі түрлері мен тұқымдастарын, уылдырық шашатын, өсіретін, карантиндік - емдік аквариумдарға қойылатын талаптарды, жемнің негізгі түрлерін: бастапқы және өнімдік азықтарды, балықтардың сәндік түрлерінің уылдырығын инкубациялауды, балықтардың сәндік түрлерінің балықтарын ұстау, өсіру және шабақтарды өсіруді зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғи су қоймаларында балық өсіру
Пәнді оқи отырып, студенттер аквакультураның биологиялық ресурстарын молайту әдістерін меңгереді. Балық қорларының көбеюін балықтардың саны мен биомассасының көбеюінің бірыңғай процесі ретінде бағалайды. Пәнді оқу мыналарды қамтиды аквакультура объектілерінің өсу қарқыны мен физиологиялық жағдайын бағалаудың математикалық әдістерін игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Марикультура
Теңіз гидробионттарын өсіру биологиясы мен биотехнологиясы туралы білім, мәдени объектілердің бейімделу мүмкіндіктерін бағалауда және гидробионттарды өсірудің әртүрлі схемаларының техникалық және технологиялық мүмкіндіктерін бағалауда қажетті дағдылар береді. Теңіз гидробионттарының өмірлік циклдің әртүрлі кезеңдеріне бейімделуін; теңіз гидробионттарын культивациялауға арналған техникалық құралдарды; теңіз гидробионттарын культивациялау технологиясын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шаян тәрізділерді өсіру
Пән шаян тәрізділердің акваөсіру шаруашылықтарының түрлері мен құрылымын негіздеу үшін және өсірілетін объектілердің бейімделу мүмкіндіктерін бағалау үшін қажетті тұщы су және теңіз шаян тәрізділерін өсірудің биологиясы мен биотехнологиясын оқытады. 10 шаян тәрізділер және олардың өсіру ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Балық шаруашылығын ұйымдастыру туралы білімді меңгеру. Жыртқыш және сәндік балықтарды өсіру және өсіру әдістері мен тәсілдерін, олардың биологиясы мен экологиясын, сондай-ақ балықтардың аурулары мен емдеу әдістерін білу
- Балық шаруашылығы саласындағы кез келген ақпараттың мазмұнын түсіну, ой, сезім, пікір білдіру
- Әр түрлі балықтар мен су омыртқасыздарының дене құрылымының ерекшеліктерін зерттеу, олардың түрлерін анықтау, ғылыми зерттеудің балық өсіру әдістерін меңгеру
- Балық шаруашылығы су қоймаларының гидрологиялық режимін, гидротехникалық құрылыстардың, техникалық құралдар мен жабдықтардың жұмыс механизмін зерттеу, сондай-ақ олардың су ортасының гидробионттарына әсерін анықтау
- Құнарлылығын бағалау және құрама жем дайындау технологиясы және тірі жемдерді өсіру бойынша білімді меңгеру. Әр түрлі жемнің химиялық құрамын білу
- Гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және ықтимал жағымсыз сыртқы әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
- Су айдынындағы балық қоры популяциясының жағдайын бағалау, балық аулауды болжау, талдау және есеп жүргізу. Балық шаруашылығындағы негізгі заңдарды білу
- Балықтарды жасанды жолмен өсіру және тауарлық өсіру, балық және балық өнімдерін өңдеу, сақтау технологиясы
- Балықтардың генетикасы және селекциясы туралы білімдерді, балықтардың өнімділігін арттыруды және жаңа тұқымдарды жасауды қамтамасыз ететін балық шаруашылығы зерттеулерінің әдістерін пайдалану
- Су айдындарындағы судың физика - химиялық құрамын және физика-химиялық құбылыстарды анықтау білімдері мен дағдыларын меңгеру, экожүйелердегі гидробионттардың функционалдық рөлін бағалай білу, балық физиологиясын, микробиология, вирусология және балық эмбриологиясының негіздерін білу
- Қазіргі заманғы менеджмент, нарықтық экономика және маркетинг, реттеу әдістерін талдау, бизнесті ұйымдастыру негіздерін білу
- Органикалық қосылыстардың маңызды кластарының қасиеттерін зерттеу және анықтау бойынша эксперименттерді практикада қолдану; жануарлар әлемінің әртүрлілігін және тіршілік ету ортасымен байланысын зерттеу