Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02192 Актер өнері в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Актерлік өнер саласында жүйеленген іргелі ғылыми-теориялық және әдіснамалық білімі бар, пәнаралық тәсіл негізінде тұтастай алғанда актерлік өнердегі үдерістерге жүйелі талдау жүргізу дағдыларын, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды, сондай-ақ цифрлық технологияларды білім беру үдерісіне ықпалдастыру әдістерін меңгерген философия докторларын (PhD), ғылыми, білім беру және мәдениет салаларына өз үлесін қосуға қабілетті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D029 Театр өнері
  • Дайындық бағыты 8D021 Өнер

Пәндер

  • Театр пәндерін оқыту әдістемесі

    «Театр пәндерін оқыту әдістемесі» пәні «Кәсіби педагогика» курсының жалғасы болып табылады әрі жалпы және арнайы психологиялық-педагогикалық пәндердің үлкен блогын игеруді қорытындылайды. Докторанттарды, педагогикалық практикадан сәтті өтуге және нәтижесінде театр өнері саласындағы арнайы пәндердің оқытушысы ретінде қызмет етуге дайындайды. Оқу үдерісін жоспарлау, әдістемелік материалдар құрастыру, өнер саласындағы әртүрлі педагогикалық әдістерге сараптама жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнер философиясы

    Курс жалпы адамзат өнерінің, оның ішінде қазақ халқының өнерінің классикалық дамуының ең ірі, түйінді, тағдырлы кезеңдері негізінде өнер философиясын; өнердің белгілі бір түрінің өркендеу себептерін, эстетикалық, этикалық және философиялық білімдердің даму дәрежесі мен деңгейін; шығармашылықтың негізгі философиялық және эстетикалық мәселелерін шешуді; өнерді мәдени-тарихи құбылыс ретінде философиялық түсіну және бағалау мәселелерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық хат

    Курс аясында академиялық хаттың жанрлық әралуандығын, академиялық мәтіннің және оның құрамдас бөліктерін, академиялық хаттың жалпы қағидаттарын, жазбаша ғылыми мәтінді құрылымдаудың негізгі қағидаттарын; академиялық хаттың стилистикалық ерекшеліктерін, ғылыми мәтіннің жанрлары мен олардың ерекшеліктерін: ғылыми-танымал (дәрістер, мақалалар, очерктер); оқу-ғылыми (оқулықтар, әдістемелік құралдар, бағдарламалар); ғылыми-іскерлік (келісімшарттар, шығармашылық зертханалар нұсқаулықтарын); ғылыми-ақпараттық (патент, ақпараттық рефераттар, аннотациялар); ғылыми – анықтамалық (сөздіктер, энциклопедиялар, каталогтар анықтамалығы) қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мәдени антропология

    Курс мәдени антропологияның пәнімен, принциптерімен, категорияларымен; әлеуметтік және мәдени антропологияның негізгі даму кезеңдерімен, мәдени антропологияның генезисі мәселесімен; әлеуметтік және мәдени антропологияның тарихы мен әдіснамасымен таныстырады; адамның мәнін және оның трансценденттік, экзистенциализм үрдістерін; шығармашылық үдерістегі сабақтастық мәселесін; трансцендентализмді мәдени-философиялық талдау тәсілі ретінде; антропологиялық константаны – трансцендентализмнің негізі және философиялау дәстүрі ретінде ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Театрдағы сахналық пластиканың әдіснамалық тәсілдері

    Пән әлемдік кеңістіктегі театр өнері пластикасының ерекшелігін, мәнін және даму бағыттарын зерттейді. Сахналық пластикалық және би сахналарын дифференциациялау үдерісіндегі режиссер, балетмейстер, актер қызметінің психологиялық және стилистикалық ерекшеліктері зерттеледі. Актердің пластикасы арқылы көрініс табатын актерлік өнердің қалыптасқан ерекшелігін дамытудың негізгі процестері мен тұжырымдамалық заңдылықтары анықталады. Сондай-ақ, әртүрлі театрлық қойылымдарға пластикалық сахна құрастыру жұмысының негізгі тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Пластикалық өнер әлеміндегі қазіргі актерлік инновациялар

    Пән актерлердің пластикалық мәдениетін қалыптастыру мәселелерін игерудің теориялық алғышарттарын зерттейді. Драма театрындағы пластикалық өнер. Қазіргі заманғы әлем театр өнерінің контексіндегі пластикалық мәдениет. Әлемдік және отандық театр өнерінде заманауи визуалды технологияларды қолдану. Отандық театр процесін ұйымдастыруда заманауи ақпараттық технологияларды қолдану. Пластикалық мәдениеттің әртүрлі бағыттарының және актерлік ойынның жаңа шешімдерінің театр өнеріндегі инновациялардың көрінісі ретінде қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Заманауи актерлік өнер контекстіндегі пластикалық мәдениет

    Пән актерге қойылатын базалық талаптарға сүйене отырып, терең аналитикалық тәсілді кейіптеуді де, орындалатын рольдің тиісті сыртқы техникасын қалыптастыруды да камтитын заманауи театр мәселелерін қарастырады. Актердің қимыл-қозғалыс, физикалық тұрғыда әсер ете алу мүмкіндіктері рөлдің күрделі пластикалық мәселелерін шешуге дайындығы арқылы бейнеге енудің заманауи сахналық көрінісінің даму заңдылықтары ашылады; пластикалық мәдениетке қойылатын талаптардың заманауи театрдағы жалпы көркемдік процестер динамикасының маңызды құрамдас бөлігі ретінде күшеюі көрініс табады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Курс отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі теориялық ережелерін, технологияларын, операцияларын, практикалық әдістері ментәсілдерін; ғылыми зерттеу әдістері мен әдістемесін, ғылыми деректерді жинау және өңдеу әдістерін, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру принциптерін, қазіргі ғылымның әдіснамалық ерекшеліктерін, ғылым мен ғылыми зерттеулердің даму жолдарын, жалпы ғылыми, философиялық және арнайы әдістерді теория мен практикада қолдануды ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өнер семиотикасы

    Курс классикалық семиотиканың теориялық және әдістемелік тәсілдерін тереңдетіп оқытуға негізделген; семиотиканың ғылым ретінде даму тарихының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, семиотикалық талдаудың негізгі әдістерімен, принциптерімен және тәртібімен таныстырады; семиотикалық сараптама әдістері, принциптері мен процедураларын, қазіргі заманауи семиотиканың (сонымен қатар нарратологияның) өнерді зерттеудегі семиотикалық көзқарасын, позициясын, семантиканың өнердегі мәні мен рөлін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өнер креативтілігінің инвариантты негіздері

    Курс эстетикалық категориялармен және негізгі проблемалармен, түрлі эстетикалық мектептердің өнер мен өнер туындыларын интерпретациялаудағы қолданатын амал-тәсілдер, құралдар және әдістерімен таныстырады. Көркем шығармашылық түрлерінің жүйесін, эстетикалық және көркемдік қызметтің арақатынасын ашады. Көркем шығармашылық процесін, эстетикалық және көркем құндылықтар жүйесін, олардың адам тіршілігіндегі рөлін қарастырады. Қоғам, өркениет, өнердегі эстетикалық проблемалардың көрінісі, адам мен өнер мәселелері, эстетиканың өзекті мәселелері туралы ақпарат береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлемдік мәдениеттегі стильдер мен парадигмалар: өнердегі әлем мен адам мәселесі (авторлық курс)

    Курс докторанттардың пәнаралық диалог негізінде өнердегі үдерістерді талдауға жүйелі көзқарас дағдыларын белсендіреді: мәдениет антропологиясының қазіргі теориялары, эстетика, философия және өнер тарихы. Стилі, ағымы және басқа да замануи өнертанудың категориялық аппараты ұғымдарының өзекті түсіндірмелеріне ерекше назар аударылады. Курс адам мен әлем бейнесін диахрондық тұрғыда көрсету мәселесі толассыз тақырыпқа негізделген және көрнекі мысалдарға толы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнер, визуалды антропология және қазіргі әлемнің құрылуы (авторлық курс)

    Өнер мен визуалды антропологиядағы қазіргі әлемді құру теориясы мен әдіснамасы. Адамның қоршаған әлемдегі орны мен қатынасын анықтаудағы ғылыми бағыттардың тәжірибесі. Мәдени құбылыстарды ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен тәсілдері. Батыстық емес контексте өнерді анықтауда ғылыми мұраны сыни тұрғыдан пайымдау. «Өнер» антропологиясының басқа түрлеріне айналу тенденциялары. Қазіргі әлемді құрудағы адамның «биологиялық өзгерістерін» айқындау. Шығармашылық таным үлгілері және қиялға қарай жасалған эволюциялық қадам.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби саладағы ғылыми әдебиеттерді құрылымдайды
  • Актерлік өнер саласының білім беру бағдарламалары бойынша ЖОО-да оқытушылық қызметті жүзеге асыра алады
  • Театр өнеріндегі әдіснама мен театр өнері шығармаларын талдауды жүйелендіреді және өнердегі қазіргі жаңа тенденцияларды зерттейді
  • Білім беру мен ғылыми зерттеулердің сапасын арттыруға ықпал ететін ғылыми-зерттеу проблемаларын айқындайды
  • Өнердің заманауи ғылыми және практикалық мәселелерін талдайды
  • Шығармашылық жұмыста қолдану үшін өнер тілін, философиялық көзқарастарды категориялайды
  • Актерлік және режиссерлік өнер саласындағы әлеуметтік зерттеу әдіснамасын бағалайды
  • Академиялық және кәсіби қарым-қатынас жүргізу мақсатында ауызша және жазбаша коммуникацияны стандарттайды
  • Халықаралық стандарттардың талаптарына сәйкес ғылыми мақалаларды жариялау және коммуникациялық байланыстар үшін шетел тілін жеткілікті деңгейде меңгерген
  • Театр өнерінің даму тенденциясына бағалау жүргізеді, оның қазіргі кезең үдерісіне байланысты ерекшеліктерін анықтайды
Top