Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10123 Медицина в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Үздіксіз интеграцияланған медициналық білім беру бағдарламасы бойынша денсаулық сақтау саласында білікті кадрлар даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 6 года
  • Кредиттер көлемі 360
  • Білім беру бағдарламаларының тобы BM086 Медицина
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Клетка механизмдерінің негіздері

    Пән биологиялық химия ғылымдарының негізгі жетістіктерін медицинада қолдануды, клетканың құрамын, құрылымын, құрылысын және қасиеттерін зерттейді. Ақуыздардың, майлардың, көмірсулардың, нуклеин қышқылдарының және ақуыздардың қасиеттері мен функцияларын зерттеу, қышқыл-негіздік тепе-теңдік теориясы, организмдегі буферлік жүйелердің функциялары, биоорганикалық қосылыстардың құрылымдық ерекшеліктері мен химиялық қасиеттерінің олардың биологиялық белсенділігімен байланысы, биорегуляторлар мен биополимерлердің тіршілік процестеріндегі рөлі зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Тері, тірек-қимыл, жүйке және эндокриндік жүйелердің морфология және физиологиясы

    Пән тері, тірек-қимыл, жүйке және эндокриндік жүйелердің анатомиясын зерттейді. Бұл білімдер ағзаның басқа мүшелері мен жүйелерінің анатомиялық құрылымын, гистологиялық құрылысы мен физиологиялық үдерістерін одан әрі меңгеруге, базалық және клиникалық пәндерді игеруге, мүшелер мен жүйелер ауруларының пайда болу механизмдерін, олардың диагностикасы мен терапиясының принциптерін анықтауға, сондай-ақ клиникалық ойлауды дамытуға қажет.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 9
  • Білім беру және кәсіби қызметке кіріспе

    Пән білім беру және кәсіби ортада табысты оқуға, кәсіби дамуға, базалық және бейіндік пәндерді меңгеруге қажетті академиялық адалдық принциптерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздерін және қаржылық сауаттылықтың негіздерінің маңызын қарастырады. Пәннің аясында келесі негізгі бөлімдер оқытылады: – Академиялық адалдық принциптері: оқу барысында адалдық мәдениетін қалыптастыру, плагиаттың, жалғандықтың және академиялық нормаларды бұзудың басқа түрлерінің алдын алу; – Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздері: білім беру және денсаулық сақтау салаларында сыбайлас жемқорлық көріністеріне төзбеушілікті қалыптастыруға бағытталған сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетаным, құқықтық және этикалық білімдерді дамыту

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Морфология және физиология негіздері

    Пән адам денесіндегі мүшелер мен жүйелердің құрылысын жас ерекшеліктерін, жыныстық және жеке ерекшеліктерін, мүшелердің анатомо-топографиялық өзара байланыстарын ескере отырып зерттейді. Сонымен қатар пәнде физиологияның жалпы мәселелері – зат және энергия алмасу, жылу реттелуі, сезім жүйелерінің қызметі мен жоғары жүйке қызметі, адамның эмбрионалдық дамуының заңдылықтары, мүшелер мен жүйелердің негізгі тіндерінің микроскопиялық құрылысы қарастырылады. Бұл білімдер бейінді пәндерді тиімді меңгеруге, мүшелер мен жүйелер ауруларының пайда болу механизмдерін, олардың диагностикасы мен терапиясының принциптерін анықтауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 9
  • Жүрек-тамыр, қанөндірім, ас қорыту, тыныс алу және несеп-жыныстық жүйесінің морфологиясы мен физиологиясы

    Пән жүрек-қантамыр, қан жасау, ас қорыту, тыныс алу және несеп-жыныс жүйелерінің анатомиясы, физиологиясы мен гистологиясы мәселелерін зерттейді. Бұл білімдер ағзаның басқа мүшелері мен жүйелерінің анатомиялық құрылымы, гистологиялық құрылысы және физиологиялық үдерістерін одан әрі оқып-үйренуге, базалық және клиникалық пәндерді меңгеруге, мүшелер мен жүйелер ауруларының пайда болу механизмдерін, олардың диагностикасы мен емдеу принциптерін анықтауға, сондай-ақ клиникалық ойлауды дамытуға қажет.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 15
  • Биохимия

    Пән ағзадағы негізгі органикалық молекулалардың құрылымы мен қызметтерін, олардың зат алмасудағы рөлін, ферменттердің әсер ету механизмін және биологиялық маңызын, негізгі метаболизм жолдарының реттелуі мен өзара байланысын, гормондардың рөлін және олардың биохимиялық үдерістерге әсерін, ағзалар мен тіндердің метаболизм ерекшеліктерін, гомеостазды сақтаудағы қанның маңызын зерттейді. Бұл білімдер клиникалық пәндерді әрі қарай оқуға және оларды медициналық практикада қолдануға қажет.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық биология және медициналық генетика

    Пән жасушаішілік үдерістердің молекулалық механизмдерін қалыпты және патологиялық жағдайда, жасушалық циклді реттеудің молекулалық-генетикалық механизмдерін, апоптоздың генетикалық механизмдерін, жасушааралық сигналды заттарды, жалпы генетиканың негіздерін, даму генетикасын, тератогенезді, туа біткен даму ақауларын, белгілердің тұқымқуалау типтерін, адамның тұқым қуалайтын ауруларын, медициналық-генетикалық кеңес беру негіздерін, молекулалық-генетикалық диагностиканың, тұқым қуалайтын ауруларды емдеу мен алдын алудың принциптерін зерттейді. Бұл білімдер профильдік пәндерді тиімді әрі терең меңгерудің негізі болады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы патология

    Пән студенттерде аурулардың даму механизмдерін, тіндер мен ағзалардағы морфологиялық өзгерістерді, сондай-ақ дәрілік заттардың әсер ету қағидаттарын терең түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында негізгі патологиялық үдерістер, олардың жасушалық және ағзалық деңгейдегі көріністері, патоморфологиялық өзгерістердің негіздері мен оларды емдеудегі фармакологиялық тәсілдер қарастырылады. Пәнді меңгеру клиникалық пәндерді әрі қарай оқып-үйренуге берік негіз қалайды, себеп-салдарлық ойлауды дамытады және ағзадағы бұзылыстар мен оларды дәрілік жолмен түзету әдістері арасындағы байланысты түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 17
  • Медициналық микробиология, вирусология және паразитология

    Пән микроорганизмдердің морфологиялық және биологиялық қасиеттерін, олардың макроорганизммен өзара әрекеттесу механизмдерін, берілу жолдарын және жұқпалы аурулардың патогенезін зерттейді. Бұл білімдер клиникалық пәндерді әрі қарай меңгеру, жұқпалы аурулардың пайда болу механизмдерін түсіну, оларды диагностикалау, алдын алу және емдеу үшін қажет.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 6
  • Негізгі операциялық хирургиялық дағдылар

    Пән адамның организміндегі негізгі патологиялық өзгерістерді және хирургиялық патологияның дамуын зерттейді, хирургиялық түзету, тіндер мен ағзаларды қалпына келтірудің негізгі әдістерін қарастырады, базалық операциялық хирургиялық дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 3
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы

    Пән ішкі ағзалар ауруларының семиотикасы мен клиникалық көріністерін, науқасты физикалық тексеру әдістерін (сұрау, объективті тексеру, пальпация, перкуссия, аускультация), коммуникация, диагностикалық әдістер, тексеру нәтижелерін интерпретациялау мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 6
  • Дәлелді медицина және клиникалық эпидемиология

    Пән қазіргі заманғы ғылыми дәлелдерге негізделген медицинаның принциптерін кешенді түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында эпидемиологиялық деректерді бағалау әдістері, сондай-ақ медициналық әдебиеттер мен зерттеу нәтижелерін сыни тұрғыда талдау негізінде клиникалық шешімдер қабылдау тәсілдері қарастырылады. Алынған білім болашақ дәрігерлерге дәлелді тәсілдерді диагностика мен емдеуде тиімді қолдануға, жеке және популяциялық қауіп факторларын ескеруге, клиникалық зерттеу деректерін талдауға және оларды тәжірибеде пайдалануға мүмкіндік береді. Пән медициналық шешімдер қабылдау кезінде аналитикалық ойлау, ғылыми негізділік пен жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 6
  • Ағзалар мен жүйелердің патологиясы

    Пән тыныс алу, жүрек-қан тамырлары, қан түзуші, жүйке, ас қорыту, несеп-жыныс, эндокриндік және тірек-қимыл жүйесі, сондай-ақ терінің және оның қосымшаларының функционалдық және органикалық патологиясындағы негізгі клиникалық синдромдардың этиологиясы мен патогенезін зерттейді. Ағзалар мен жүйелер ауруларының пайда болу механизмдерін, оларды диагностикалау және терапия принциптерін анықтау, әр түрлі аурулар кезінде дәрі-дәрмектерді ұтымды таңдауды қамтамасыз ету үшін дәрілік заттардың әсер ету заңдылықтарының мәселелері, нақты клиникалық жағдайларда емдік және профилактикалық мақсаттары бар дәрі-дәрмектерді дұрыс таңдауды үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 17
  • Топографиялық анатомия

    Пән аймақтар мен мүшелердің топографиялық анатомиясын зерттейді (скелетопия, синтопия, голотопия, шекаралар, сыртқы белгілер, қабаттық құрылым, анатомиялық түзілістердің теріге проекциясы, фасциальды қабықшалар мен қаптамалар және т.б.) клиникалық симптомдар мен синдромдарды негіздеу, патологиялық процестердің жүру ерекшеліктерін түсіндіру, диагностикалық және емдік мәселелерді шешу үшін қажетті клиникалық маңызды анатомиялық және функционалдық белгілерге ерекше назар аудару.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 3
  • Иммунология негіздері

    Пән иммундық жүйе ауруларының этиологиясы, патогенезі және диагностикасын, иммундық жүйенің организмдік, жасушалық және молекулалық деңгейдегі функцияларын, иммундық жүйенің дені сау организмнің өмір сүруіне және иммунопатологиялық процестердің дамуында маңызын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 3
  • Биоэтика және биостатистика

    Пән биомедициналық зерттеулер жүргізудің этикалық аспектілерін халықаралық стандарттарға және ұлттық заңнамаларға сәйкес зерттейді, медициналық және әлеуметтік процестер мен құбылыстарды зерттеу кезінде ақпарат жинау, өңдеу, жинақтау және талдау әдістерін, клиникалық мәселелерді қалыптастыруды, ғылыми жарияланымдарды сыни талдауды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Балалар ауруларының пропедевтикасы

    Пән әртүрлі жас топтарындағы балалардың анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін, балалық шақ ауруларында кездесетін негізгі белгілер мен синдромдарды зерттейді. Білім алушылар анамнез жинау және объективті тексеру жүргізу әдістерін меңгереді. Баламен және ата-анамен қарым-қатынас этикасына, сондай-ақ физикалық тексеру деректерін жасына байланысты түсіндіруге ерекше назар аударылады. Пән балалық шақ ауруларын зерттеуге қажетті негізгі білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 3
  • Медицинадағы жасанды интеллект

    Пән білім алушыларды жасанды интеллект технологияларын түсіну, әзірлеу және қолдану үшін қажетті білімдер мен дағдылармен қамтамасыз етуге бағытталған. Жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары мен қағидаттары – машиналық оқыту, нейрондық желілер және табиғи тілді өңдеу сияқты бағыттар бойынша нақты түсінік қалыптастыру көзделеді. Ерекше назар жасанды интеллекттің медицина мен денсаулық сақтау салаларында қолдану мүмкіндіктеріне аударылады. Пән жасанды интеллекттің іргелі қағидаттары, әдістері мен қолдану салаларының шолуын ұсынады. Назар бағдарламалау тілдері мен нақты бағдарламалық құралдарды үйренуге емес, негізгі тұжырымдамаларды меңгеруге аударылады, бұл студенттерге осы салаға кең көзқараспен қарауға және технологиялық өзгерістер жағдайында бейімделу қабілетін дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 3
  • Егу жұмысын ұйымдастыру

    Пән егу кабинетінің құжаттамасымен, иммунобиологиялық препараттармен, егу реакцияларымен және вакцинациядан кейінгі асқынулармен танысуды карастырады, сондай ақ халыққа профилактикалық егулерді ұйымдастыру және жүргізу мәселелерін қарайды. Вакциналарды сақтау, тасымалдау және егу жұмыстарының тиімділігін бақылау және талдау мәселелерін оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 3
  • Радиология негіздері

    Пән ауруларды диагностикалау және емдеу үшін сәулеленудің әртүрлі түрлерін (рентген сәулелері, ультрадыбыстық, магниттік өрістер және т.б.) қолданудың негізгі принциптерін, радиологиялық аппаратураның жұмыс істеу принциптерін, визуализация әдістерін, дене тіндерімен сәулеленудің өзара әрекеттесуін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 3
  • Денсаулық сақтау мекемелеріндегі биоқауіпсіздік негіздері

    Пән емдеу-алдын алу мекемелеріндегі биологиялық қауіпсіздік мәселелерін қарастырады, медициналық көмек көрсетуге байланысты инфекциялардың даму қаупін бағалауды және нозокомиальды инфекциялардың алдын алуды қамтиды. Денсаулық сақтау саласындағы биоқауіпсіздікті реттейтін нормативтік құжаттар зерттеледі. Ерекше назар әкімшілік деңгейде биоқауіпсіздікті қамтамасыз ету шараларына, қоршаған ортаның жай-күйін бақылауға, медицина қызметкерлері мен пациенттердің жеке қорғанысына, сондай-ақ індетке қарсы іс-шаралардың тиімділігін талдауға бағытталады. Пән аясында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелері де қарастырылады, оған кәсіптік тәуекелдерді азайту, медициналық мекемелерде қауіпсіз орта құру және санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтау кіреді. Сондай-ақ экологиялық тұрақтылық, қоршаған ортаны қорғау, ресурстарды ұтымды пайдалану және медициналық қалдықтарды кәдеге жарату аспектілері қозғалады. Бұл – халық денсаулығына және экожүйеге теріс әсерді азайту мақсатында жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 3
  • Психиатрия негіздері

    Пән психикалық және мінез-құлық бұзылыстарының этиологиясы, патогенезі, семиотикасы, ағымы, нәтижесі, сондай-ақ оларды диагностикалау, емдеу, реабилитациялау және алдын алу әдістері, халыққа психиатриялық көмекті ұйымдастыру, коммуникативті дағдылар, тексеру, тексеру нәтижелерін интерпретациялау, кәсіби ұжымдардағы өзара әрекеттесу мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 3
  • Жалпы хирургия

    Пән хирургияның іргелі мәселелерін, соның ішінде хирургиялық инфекциялардың этиологиясын, патогенезін, семиотикасын және клиникалық көріністерін, әртүрлі жарақаттарды, сонымен қатар операцияға дейінгі және кейінгі күтім негіздерін, десмургия әдістерін зерттейді. Пән пациенттермен қарым-қатынас принциптері, физикалық тексеру, диагностика және емдеудің негізгі тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ жедел медициналық көмек көрсету, хирургиялық аурулардың алдын алу, кәсіби ұжымдарда бірлесіп жұмыс істеу мәселелері де қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 3
  • Балалардағы жаңа вирустық штаммдардың клиникалық-зертханалық ерекшеліктері

    Пән балалардағы жаңа вирустық штаммдардың клиникалық және зертханалық ерекшеліктерін, оның ішінде инфекцияның күшеюін, өзгертілген симптомдарды, сондай-ақ иммундық жауапқа әсерін қарастырады. Вирустық жүктеменің өзгеруіне, ПТР диагностикалық нәтижелеріне және антиденелерді тестілеуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Гериатрия негіздері

    Пән қартаюдың физиологиялық аспектілерін, оның ағымының ерекшеліктерін, диагнозын, егде және қарт жастағы адамдардағы аурулардың фармакотерапиясын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Балалар ауруларының негіздері

    Пән білім алушыларға балалар жасындағы аурулар туралы, олардың клиникалық көріністері, диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістері жөнінде іргелі білім қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында балалардың жас ерекшеліктеріне сай анатомиялық-физиологиялық өзгешеліктеріне, аурулардың өту барысына әсер ететін факторларға, жедел және созылмалы патологияларды, жұқпалы үдерістерді жүргізу тәсілдеріне, сондай-ақ балалардағы шұғыл хирургиялық жағдайларда көмек көрсетуге ерекше көңіл бөлінеді. Аталған пәнді оқу болашақ дәрігерлерге бала тұрғындарына медициналық көмек көрсетудің ерекшеліктерін түсінуге, клиникалық ойлау мен әртүрлі жастағы пациенттермен жұмыс істеудегі пәнаралық тәсілді дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 12
  • Стационардағы ішкі аурулар

    Пән ішкі аурулардың негізгі ауруларының этиологиясы, патогенезі, клиникалық көрінісі, диагностикасы, байланысы, емдеу принциптері мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 14
  • Хирургиялық аурулардың негіздері

    Пән асқорыту, тыныс алу және эндокриндік жүйелердің хирургиялық ауруларын, осы аурулардың этиологиясы, патогенезі, семиотикасы және клиникалық көріністері мәселелерін, физикалық тексеру, диагностика және дифференциалды диагностика әдістерін зерттейді. Емдеудің, шұғыл көмек көрсетудің және алдын алудың заманауи тәсілдері, жоғарғы тыныс жолдары мен құлақтың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, көздің оптикалық жүйесі, этиологиясы, патогенезі, аурулардың клиникалық көріністері зерттелуде. Тексеру әдістері, диагностикалық деректерді түсіндіру, дифференциалды диагностика және емдеу, хирургиядағы жедел көмек алгоритмдері қарастырылады . Пациенттермен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларына, кәсіби командалардағы өзара іс-қимылға, ғылыми зерттеулер жүргізуге және үздіксіз кәсіби дамуға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 11
  • Акушерлік және гинекология негіздері

    Пән жүктілікті, босануды және босанғаннан кейінгі кезеңді диагностикалау және жүргізу мәселелерін зерттейді. Жиі кездесетін акушерлік-гинекологиялық патологиялар кезінде диагностика, коммуникация, көмек көрсету және алдын алуды, амбулаториялық және стационарлық кезеңдерде акушерлік-гинекологиялық қызметті ұйымдастыру, әйелдер жыныс саласының ауруларын диагностикалаудың қазіргі заманғы әдістері, сондай-ақ халықаралық стандарттарды, әлемдік заманауи және дәлелді медицина жетістіктерін ескере отырып, әйелдер жыныс саласының ауруларын емдеу, алдын алу және оңалту, этиопатогенез мәселелерін оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Клиникалық неврология және психиатрия, онкология

    Пән жүйке жүйесі ауруларының анатомиясы, семиотикасы және клиникалық көріністері, психикалық және мінез-құлықтық бұзылыстардың ағымы, онкология, диагностикалау әдістері, коммуникация, тексеру нәтижелерін интерпретациялау, дифференциалды диагностика және емдеу, шұғыл медициналық көмек көрсету, негізгі неврологиялық, психикалық және онкологиялық аурулардың алдын алу мәселелерін қарастырады. Сонымен қатар, психиатриялық және онкологиялық көмекті ұйымдастыру, ҚР-дағы онкологиялық қызметті ұйымдастыру, скрининг, онкологиялық аурулардың әртүрлі локализациялардағы (ересектер мен балаларда) клиникалық көріністері, коммуникация дағдылары, тексеру жүргізу, нәтижелерді интерпретациялау және кәсіби командаларда өзара әрекеттесу мәселелері қамтылады.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 12
  • Нейроанатомия және нейрофункционалдық негіздер

    Пән әртүрлі патологиялардағы жүйке жүйесін нейробейнелеу және нейрофизиологиялық зерттеулер бойынша білімді игеруге, сондай-ақ осы білімді тәжірибелік қолдану негіздеріне және клиникалық міндеттерді зерттеуде ғылыми тәсілді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 5
  • Инфекциялық, тері-венерологиялық аурулардың негіздері

    Пән ересектер мен балалардағы жұқпалы аурулардың, туберкулездің, дерматологиялық аурулардың (тері, шаш, тырнақ) және жыныстық жолмен берілетін аурулардың этиологиясы, патогенезі, эпидемиологиясы және клиникалық көріністері мәселелерін қарастырады, науқаспен қарым-қатынас ережелері, науқасты физикалық тексеру, диагностика әдістері, тексеру нәтижелерін түсіндіру, дифференциалды диагностика және тиісті емдеу және аурулардың алдын алу мәселелері.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 10
  • Жалпы дәрігерлік практика негіздері

    Пән білім алушылардың бастапқы медициналық-санитарлық көмек деңгейінде дәрігер қызметіне қажетті негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Ол жалпы практика дәрігерінің тәжірибесінде жиі кездесетін ішкі және хирургиялық аурулардың этиологиясын, патогенезін, семиотикасы мен клиникасын, сондай-ақ алғашқы медициналық көмек көрсету және хирургиялық асқынулардың алдын алу негіздерін қамтиды. Ерекше назар жүктілік және босанудан кейінгі кезеңдегі әйелдердің ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын алуға, акушериядағы шұғыл жағдайларға, сондай-ақ жедел және созылмалы патологиясы бар балаларды бақылауға бағытталады. Пән клиникалық ойлауды, госпитальға дейінгі кезеңде шешім қабылдау, диспансерлік бақылау, кеңес беру, құжаттарды рәсімдеу және халықаралық стандарттар мен дәлелді медицинаның қағидаттарын ескере отырып, құқықтық сауаттылық дағдыларын дамытады. Сонымен қатар, пән білім алушыларда инклюзия құндылықтарын – пациенттердің алуан түрлілігін мойындау, медициналық көмектің тең қолжетімділігін қамтамасыз ету, адамның жасы, жынысы, ұлты, әлеуметтік мәртебесі немесе денсаулық мүмкіндіктерінің шектеулі болуына қарамастан, оның жеке ерекшеліктерін ескеру түсінігін және оған бейімділікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 14
  • Қоғамдық денсаулық сақтау және медицинадағы құқықтық қатынастар

    Пән білім алушыларда денсаулық сақтау жүйесінің жұмыс істеуі, медициналық қызметті құқықтық реттеу, сондай-ақ медицинаның құқықтық институттармен және басқа да әлеуметтік маңызды салалармен өзара байланысы туралы кешенді білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында халық денсаулығын қорғаудың ұйымдастырушылық негіздері, медициналық ұйымдарды басқару қағидаттары, медицина қызметкерлері мен пациенттердің құқықтары мен міндеттері, кәсіби қызметтің құқықтық және этикалық аспектілері қарастырылады. Ерекше назар медициналық жауапкершілік, медициналық және сот-медициналық сараптама, сот медицинасындағы денсаулықты қорғау және азаматтардың құқықтарын қорғаудағы рөлі мәселелеріне аударылады. Пәннің маңызды бөлігіне инклюзияны қамтамасыз ету және медициналық көмектің тең қолжетімділігі, тұрақты даму қағидаттарын іске асыру, тіршілік қауіпсіздігі, сондай-ақ қоғамдық денсаулықтың ажырамас шарты ретінде қоршаған ортаны қорғау мәселелері кіреді. Пәнді меңгеру болашақ дәрігерлердің құқықтық сауаттылығын, басқарушылық ойлауын, экологиялық санасын, әлеуметтік жауапкершілігін және медициналық мамандықтың қоғамның тұрақты дамуындағы маңызын терең түсінуін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 9
  • Уроандрологиялық аурлардың клиникалық аспектілері

    Пән несеп-жыныс жүйесінің анатомиясы мен физиологиясының негіздерін, диагностика әдістерін, зерттеу нәтижелерін түсіндіруді, урологиялық ауруларда емдеу жоспарын құруды және алдын алу шараларын, соның ішінде заманауи аспаптық және зертханалық зерттеулерді зерттейді, уролития, қабыну аурулары, онкологиялық аурулар және генитурарлық жарақаттар сияқты ең көп таралған урологиялық патологияларға назар аударады.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 6
  • Антибиотикалық терапия және антибиотикке төзімділік

    Пән антибиотиктердің әсер ету механизмдерін, олардың белсенділік спектрлерін және жұқпалы ауруларды емдеу үшін қолдану көрсеткіштерін зерттеуге бағытталған. Антибиотикке төзімділік мәселесіне, оның себептері мен даму механизмдеріне, антибиотикке төзімділіктің алдын алу және басқару стратегиясына, соның ішінде ұтымды антибиотикалық терапияға, инфекцияларды бақылауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 5
    Несиелер - 6
  • ЖПД практикасындағы кезек күттірмейтін жағдайлар

    Пән жалпы тәжірибелік дәрігерлер тәжірибесінде төтенше жағдайларды диагностикалау мәселелерін және шұғыл көмек көрсету алгоритмдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 5
  • ЖПД жұмысындағы неврология

    Пән жүйке жүйесі ауруларының этиологиясы, патогенезі, семиотикасы және клиникалық көріністері, науқасты физикалық тексеру, диагностикалық әдістер, тексеру нәтижелерін интерпретациялау, дифференциалды диагностика және емдеу, шұғыл медициналық көмек көрсету мәселелері, аурудың алдын алу мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Жалпы практика дәрігерінің қабылдауында ауруханаға дейінгі көмек

    Пәнді зерделеу кезінде жалпы практика дәрігері амбулаториялық қабылдауда кездесетін ең көп таралған шұғыл жағдайлар, диагностикалық аспектілер, дифференциалды диагностика, дәлелді медицина принциптеріне негізделген емдеу қарастырылады

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Алғашқы медициналық-санитарлық көмектегі патронаж қызметі

    Пән патронаждық қызмет көрсетудің әмбебап-прогрессивті моделін (ӘПМ) енгізудің негізгі технологиялары мен құралдары, жүкті әйелдер мен кіші жастағы балалардың қажеттіліктерін кешенді бағалау дағдылары, Эдинбург шкаласы бойынша әйелдердің пренаталдық және босанғаннан кейінгі депрессия белгілерін анықтау, балалардың ерте дамуына мониторинг жүргізу, ата-аналарға балаға деген эмоционалдық байланыс, тек қана емшекпен емізу, қосымша тамақ енгізу және үй жағдайында балалардың жарақат алуын болдырмау мәселелері бойынша кеңес беру.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Жұқпалы аурулар

    Пән инфекциялық аурулардың этиологиясын, патогенезін, эпидемиологиясын және клиникалық көріністерін, науқаспен қарым-қатынас жасау ережелерін, науқасты физикалық тексеруді, диагностикалық әдістерді, тексеру нәтижелерін түсіндіруді, дифференциалды диагностика мен емдеуді, шұғыл көмек көрсету, аурулардың алдын алу, кәсіптік топтардағы командалық жұмыс, ғылыми-зерттеу жұмыстарын және үздіксіз кәсіби даму мәселелерін қарайды.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 4
  • Балалардың жұқпалы аурулары

    Пән балалардың жұқпалы ауруларының этиологиясын, патогенезін, клиникалық көріністерін, пациентпен қарым-қатынас ережелерін, науқасты физикалық тексеру, диагностика әдістері, тексеру нәтижелерін түсіндіру, емдеу тактикасы, аурулардың алдын алу мәселелерін қарастырады

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Жалпы практика дәрігерінің жұмысындағы медициналық оңалту негіздері

    Пән Қазақстан Республикасында және шет мемлекеттерде медициналық оңалтуды ұйымдастыруды, қалпына келтіру әдістері мен құралдарын, сондай-ақ стационарлық және амбулаториялық жағдайлардағы оңалтудың ерекшеліктерін зерттейді. Жалпы практика дәрігерінің пациенттің жағдайын бағалаудағы және жеке оңалту бағдарламаларын әзірлеудегі рөлі қарастырылады. Ерекше назар инклюзия құндылықтарына, пациенттердің тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, қолжетімді орта құруға және қайталама асқынулардың алдын алуға аударылады. Пән тұрақты даму аспектілерін де қамтиды: еңбекке қабілеттілікті қалпына келтіру, өмір сапасын арттыру және ресурстарды ұтымды пайдалану. Пәнді меңгеру жалпы практика дәрігерінің практикалық дағдыларын, әлеуметтік жауапкершілігін және пациенттің биопсихоәлеуметтік қажеттіліктерін ескере отырып жұмыс істей білу қабілетін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Балалар хирургиясының өзекті мәселелері

    Пән балалардағы хирургиялық аурулардың этиологиясы, патогенезі, семиотикасы және клиникалық көріністері, науқаспен қарым-қатынас ережелері, физикалық тексеру әдістері, диагностика және зерттеу нәтижелерін интерпретациялау, дифференциалды диагностика және емдеу мәселелерін қарастырады. Сондай-ақ шұғыл және элективті хирургиялық көмек, аурулардың алдын алу, кәсіптік ұжымдық жұмыс, ғылыми зерттеулер мен үздіксіз кәсіби даму мәселелері қамтылған.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • Жалпы дәрігерлік практика

    Пән ересектер мен балалар арасында ішкі ағзалар ауруларының клиникалық көріністерін, амбулаториялық – МСАК деңгейінде жиі кездесетін хирургиялық ауруларды диагностикалау және емдеу, амбулаториялық, стационарды алмастыратын жағдайларда, үйде, медициналық ұйымнан тыс, шұғыл және жоспарлы нысандарда білікті хирургиялық көмек көрсету, білікті медициналық көмек көрсету үшін ең жиі кездесетін акушерлік-гинекологиялық патологияны клиника, диагностикалау және емдеу жүктілік кезеңінде және босанғаннан кейінгі кезеңде әйелдерге, МСАК деңгейіндегі гинекологиялық пациенттерге, амбулаториялық, стационарды алмастыратын жағдайларда, үйде, медициналық ұйымнан тыс, шұғыл және жоспарлы нысандарда білікті акушерлік-гинекологиялық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 23
  • ЖПД жұмысындағы фтизиатрия

    Пән этиология, патогенез, патоморфология және эпидемиология, туберкулезді диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3
  • ЖПД жұмысындағы психиатрия

    Пән психикалық және іс-әрекеттік бұзылыстардың этиология, патогенез, семиотика, ағымы, сондай-ақ оларды диагностикалау, емдеу, оңалту және алдын алу әдістерін, халыққа психиатриялық көмекті ұйымдастыру, коммуникативті дағдылар, зерртеу, тексеру нәтижелерін интерпретациялау, кәсіби ұжымдардағы өзара әрекеттесу мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 6
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдары саласындағы жалпы қабылданған, дамып келе жатқан және үнемі жаңартылып отыратын білімді көрсетеді және практикада қолданады.
  • Науқастармен, олардың отбасыларымен және медицина қызметкерлерімен, соның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа әкелетін тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды көрсетеді.
  • Науқасты тексеру, анамнез жинау, физикалық тексеру, негізгі белгілер мен синдромдарды анықтау, ағзалар мен жүйелердің ауруларын диагностикалау үшін тексеру жоспарын тағайындау дағдыларын көрсетеді.
  • Зертханалық, функционалдық және аспаптық зерттеу әдістерінің нәтижелерін диагностикалау, емдеу және алдын алу мақсатында интерпретациялау дағдыларын көрсетеді.
  • Клиникалық диагноз қойып, дәлелді медицина негізінде тиімді пациентке бағдарланған көмекті қамтамасыз ету үшін емдеу және алдын алу жоспарын тағайындай алады және оның тиімділігін бағалай алады
  • Диагностика, емдеу және алдын алудың ең тиімді әдістерін дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып таңдай алады, медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді
  • Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық өрісінде, өзінің мамандығы шеңберінде, қоғамда қабылданған заңдар, нормативтік-құқықтық актілер мен этикалық нормаларды ескере отырып дәрігердің кәсіби қызметін жүзеге асыра алады
  • Клиникалық жағдайға сәйкес емдеу жоспарын тағайындай алады, алғашқы және шұғыл медициналық көмекті, соның ішінде алғашқы медициналық көмекті және төтенше жағдайлардағы көмекті көрсете алады
  • Ғылыми зерттеу сұрақтарын қалыптастыра алады, ғылыми жарияланымдарды сын тұрғысынан бағалай алады, күнделікті қызметінде халықаралық дерекқорларды тиімді пайдаланып, зерттеу тобының жұмысына қатыса алады
  • Өзін-өзі оқытып, кәсіби топтың басқа мүшелерін оқыта алады, үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау үшін пікірталастарға, конференцияларға және кәсіби дамудың басқа да түрлеріне белсенді қатыса алады
Top