Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01535 Жаратылыстану (IP) в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тұжырымдамалық және теориялық білім саласында, ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылымда оларды қолдануда педагогикалық және жаратылыстану-ғылыми құзыреттіліктерге ие, білім алушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытудың сабақтастығын қамтамасыз ету үшін бастауыш және орта мектеп жаратылыстану пәні мұғалімін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қоршаған орта химиясы
Кәсіпкерлік негіздері
Табиғат туралы ғылым
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Өмір қауіпсіздігінің негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Құқық негіздері
Қаржылық сауаттылық
Жалпы жертану
Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
Дінтану
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Қолданбалы математика
Тірі ағзалардың биологиясы және биоалуантүрлілігі 1
Математикалық статистика
Ғылым мен инженерия үшін физика 1
Педагогикалық зерттеулер
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Ғылыми-жаратылыстану білімдерді жүйелеу
Тірі ағзалардың биологиясы және биоалуантүрлілігі 2
Ғылым мен инженерия үшін физика 2
Жаратылыстанудағы бағдарламалау
Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
-
3 Оқу жылы
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Ғылым, технология және қоғам
Заттар мен материалдар
Жасыл технология
Ноотехнология
Бағалау және дамыту
Инклюзивті білім беру ортасы
Робототехникаға кіріспе
Білім беру мехатроникасы және робототехника
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Биофизика және биоинформатика
Энергия және қозғалыс
Жаратылыстанудың концептуалдық оқытуы
Тәжірибелік зерттеу әдістері
Ғылыми қызметті ұйымдастыру
-
4 Оқу жылы
Табиғат ресурстарын геоақпараттық үлгілеу
STEM оқытуды жобалау
STEM - оқуда оқыту практикасын зерттеу
Зерттеулер, даму және инновациялар
Ғылыми-жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі
Тірі және өлі табиғат үдерістерін үлгілеу
Эксперименттік биология
Табиғат туралы ғылымдардағы зерттеу және жобалау қызметі
Географиялық зерттеудегі ГАЖ
Жаратылыстанудағы пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту
Академиялық жазылым
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени-құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін пайдалана отырып, тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті көрсете отырып өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту
- тілдік құзыреттіліктерді дамыту үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау
- ғылыми-педагогикалық зерттеулер саласында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін, ақпаратты өңдеу мен синтездеудің заманауи әдістерін қолдану
- қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, толыққанды әлеуметтік және кәсіби іс-әрекетті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу
- жеке тұлғаға бағытталғанған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, білім беру орталарының әртүрлі түрлерінде STEM оқытуды пайдалана отырып, интеграцияланған сабақтарды әзірлеу, енгізу және бағалау
- зертханалық және далалық зерттеулерді жоспарлау, жүргізу, деректерді жинау және өңдеу үшін әдістеме таңдау мен талдауды жүзеге асыру
- зияткерлік және шығармашылық қабілеттерді, сыни ойлауды, топта жұмыс істеу дағдыларын, жаратылыстану-ғылыми ақпаратты қабылдау мен түсіндіруді, көшбасшылық қасиеттерді және басқа да икемді дағдыларды дамыту
- күнделікті кәсіби іс-әрекетке және білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға қажетті сабақтас ғылымдар бойынша білімдерін интеграциялау
- табиғат пен қоғам арасындағы қарым-қатынастың заңдылықтарын түсіндіру, күнделікті өмірде байқалатын табиғи құбылыстар мен процестерді болжау үшін жаратылыстану-ғылыми пәндердің тұжырымдамалық теориялары мен заңдарын пайдалану
- жаратылыстану-ғылыми пәндерінің іргелі негіздерін, қазіргі заманғы табиғат туралы ғылымдардың даму тенденцияларын пайдалану
- жаһандық және жергілікті контекстті, сондай-ақ Тұрақты даму мақсаттарын ескере отырып, зерттеу қызметінің нәтижелерін тәжірибеде қолдану
- стандартты емес мәселелердің шешімдерін жасау және ұсыну, академиялық жазылым дағдыларын, академиялық адалдық қағидаларын пайдалана отырып, жаратылыстану-ғылыми және педагогикалық зерттеулерді жүргізу және модельдеу