6B04111 Маркетинг в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңа формацияға және республиканың экономикалық саладағы жоғары білікті кадрларға деген қажеттіліктерін қанағаттандыратын, қазіргі заманғы жүйелік білімі мен ұлттық экономиканың индустриалды-инновациялық дамуына белсенді қатысу үшін қажетті құзыреттіліктерге ие, Қазақстанның әлемдік экономикалық кеңістікке толық кіруін қамтамасыз ететін маман даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экономикалық теория
Пәннің мақсаты экономика дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыру, экономикалық ойлауды дамыту және экономикалық мәдениетті тәрбиелеу, нарықтық экономика жағдайында мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру. Келесі тақырыптар зерттелетін болады: экономикалық теорияны таным пәні мен әдістері, экономикалық жүйелердің негізгі түрлері, экономикалық дамудың циклділігі, экономикалық өсу және ғылыми-техникалық прогресс, елдің ақша-несие жүйесі, инфляция және инфляцияға қарсы саясат
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикадағы математика
Қолданбалы экономикалық ғылымды зерттеу үшін Математикалық талдау әдістері мен сандық әдістерді қолдану. Экономикадағы математикалық модельдеу үшін түрлі жүйелер мен процестерді қолдану. Әртүрлі күрделіктегі экономикалық есептерді шешуге мүмкіндік беретін логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту. Қолданбалы есептерді шешу үшін зерттеу дағдылары мен біліктерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Маркетинг негіздері
Бұл курс маркетинг негіздерімен таныстыру үшін арналған: клиенттер мен фирмалар үшін құндылық жасау, сондай-ақ маркетологтар қолданатын стратегиялар мен әдістер. Бұл курс маркетинг концепцияларын, теорияларын және құралдарын қолдану үшін негізді қамтамасыз етеді. Осы курсты қанағаттанарлық аяқтағаннан кейін студент өз өнімдерін маркетингте қолданатын маркетингтік процестер мен стратегияларды талдау, талқылау, сипаттау және көрсету мүмкіндігіне ие болуы тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржы
Пәннің мақсаты - студенттердің қаржы және қаржы жүйесі туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру, олардың даму ерекшеліктері мен қазіргі заманғы мәселелерін сипаттау; қаржыны басқару негіздері туралы түсінік беру. Курста қаржыны ұйымдастыру және басқару негіздері, Қазақстан Республикасының қаржы жүйесінің құрамы мен құрылымы, шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржылары, мемлекеттік қаржы (салық, мемлекеттік бюджет және бюджеттен тыс қорлар, мемлекеттік несие және мемлекеттік қарыз), сақтандыру негіздері, қаржының өзекті мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Микроэкономика
Бұл курс шаруашылық субъектілерінің экономикалық дамуының заңдылықтары мен мәселелеріне арналған бірыңғай білім блогының бір бөлігі болып табылады. Курста негізгі назар микроэкономика саласындағы негізгі экономикалық мәселелер, микроэкономикалық талдау әдістері мен мүмкіндіктері, ойындар теориясы және микроэкономикалық үрдістерді зерттеудің басқа да қазіргі заманғы ғылыми құралдары туралы білім алушылардың теориялық және қолданбалы білімдерін дамытуға бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Статистика
Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар статистикалық әдістің мәні және оны әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестерді зерделеуде қолдану ерекшеліктері туралы түсінігі болуы, деректерді жинау және топтастыру, сандық Материалды өңдеу әдістерін білуі, статистикалық жиынтықты талдауды жүзеге асыруы, экономикада болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы өзара байланысты орнатуы тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Макроэкономика
Бұл курста жалпы мемлекеттік макроэкономикалық саясат пен жаһандық экономикалық конъюнктураны ескере отырып, саланың инвестициялық тартымдылығын анықтау және тұтастай алғанда сала мен экономиканың дамуын болжау дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Бұл курс менеджерлерге басқарушылық шешімдерді қабылдау процесінде қателерді болдырмауға мүмкіндік беретін экономиканың қызмет етуінің маңызды заңдылықтарын ашады. Бұл пәнді оқытудағы басты назар компаниялардың басқарушылары өздерінің практикалық қызметінде пайдалы болуы мүмкін тақырыптар мен дағдыларға бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Бұл курста білім алушылар жұмыста ең үздік көшбасшы болу үшін басқарудың ең пайдалы қағидаларын, менеджмент дегеніміз не, менеджерлер, менеджерлер түрлері және тағы басқалар біледі. Негізгі элементтердің (адамдардың), материалдардың, машиналардың, әдістердің, ақша мен нарықтардың қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау, сондай-ақ кәсіпорынның іздестірілетін мақсаттарына қол жеткізу үшін адами күш-жігерге басшылық жасауы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру
Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік логистика
Бұл пән маркетингтік қызметпен бірге жүретін барлық түрдегі ағындарды оңтайландыру және жетілдіру әдістемесін, теориясын, әдістемесін қамтитын кәсіпкерлік логистиканы зерттеуге бағытталған. Логистикалық әдістерді зерттеу маркетингтік жүйе субъектілерінің байланысын күшейте отырып, өндірушіден белгілі бір сатып алушыға дейін тауарды немесе қызметті сүйемелдейтін ағындарды синтездеуге, талдауға және оңтайландыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есеп және аудит
Бұл курс бухгалтерлік есептің принциптері мен негізгі түсініктерін, әдісінің элементтерін оқытады Пәнді оқу нәтижесінде студенттер бухгалтерлік есеп жүргізілуінің әдістері мен қағидаларын, ұйымның бухгалтерлік есеп жургізілуі үшін компьютерді қолдану және оның аспаптық құралдармен қолдануының әдістерін білуі және түсінуі керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер
Алдыңғы маркетингтік зерттеулер тәжірибесі жоқ білім алушыларға арналған бұл курс оқушыларға деректерді табуға және жеткізуге көмектесетін маркетингтік зерттеулер жүргізу тәсілдерін үйретеді. Студенттер бизнестің мақсатты қажеттіліктері үшін зерттеу жобасын қалай бастау керектігін, бірнеше режимдер мен деректер жиынтығының көмегімен зерттеу жүргізуді, зерттеу деректерін талдауды, мамандандырылған зерттеулерді орындайтын жеткізушілерді басқаруды және зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстар беруді біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сату технологиясы
Тауарлар мен қызметтерді сатудың негізгі психологиялық кезеңдерін қарастыруға баса назар аударылады; сатушылардың түрлері, ұйымның әлеуетті клиенттерімен іскерлік әңгімелесу техникасы, мақсатты белгілерді анықтау әдістері зерттеледі сатушылар, біліктілік карталарын жасау ережелері, психологиялық тиімді жарнамалық дәлелдерді қалыптастыру алгоритмі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тауартану
Тауартанудың теориялық негіздері баяндалады. Осы білім саласындағы негізгі ережелер, терминдер мен анықтамалар берілген. Тауарларды жіктеу және кодтау қарастырылады. Азық-түлік тауарлары мен шикізаттың жекелеген топтарының тұтынушылық қасиеттері, оларды қалыптастыру және бағалау ерекшеліктері ашылады. Ассортименттің түрлері, қасиеттері мен көрсеткіштері; тауарлардың сапасына қолданыстағы стандарттардың талаптары зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам ресурстарын басқару
Адам ресурстарын басқару курсы өзіне жүктелген еңбек функцияларын орындауға қабілетті сапалы персоналды ұйымдастыруды қамтамасыз ету және оны оңтайлы пайдалану білімі мен әдістерін береді. Қолданыстағы тәжірибені қолдануға ғана емес, сонымен қатар персоналды басқарудың өзіндік сапалы жүйесін жасауға мүмкіндік беретін қажетті теориялық білім береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалар және баға белгілеу
Баға белгілеудің теориялық, әдіснамалық және практикалық негіздері зерттеледі, бағаның рөлі мен функциялары, бастапқы бағаны белгілеу кезеңдері, баға белгілеу стратегиялары егжей-тегжейлі ашылады, бағаны есептеудің құндылық және шығындар әдістері кеңінен ұсынылған. Практикалық мәселелерді шешуге көп көңіл бөлінеді. Мемлекеттік реттеу мәселелері қаралды бағалар, ерекшеліктері баға белгілеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Брендинг
Бұл профильдік пәннің мақсаты - тауарлық белгіні, қызмет көрсету таңбасын, коммерциялық атауды оларды танымал брендтерге айналдыру мақсатында дәйекті және жүйелі түрде жасауға үйрету, сонымен қатар тауарлық белгіні тұтынушылардың ұзақ мерзімді таңдауына негіз жасауға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
SSM-ке кіріспе
Әлеуметтік желілер, блогтар, форумдар, қауымдастықтар арқылы аудиторияны сайтқа тарту тәсілдері зерттелуде. Компанияны интернетте ілгерілетуге байланысты мәселелердің барлық спектрі шешіледі: брендті ілгерілету, брендтеу; сайтқа келушілер санының артуы; брендтің атақ-даңқының артуы; аудиторияның брендке деген адалдығының артуы. SMM құралдарын практикалық қолдану мәселелері зерттелуде
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компанияның жарнамалық қызметі
Жарнамалық қызметтің түсінігі, мәні мен міндеттері; жарнамалық қызметтің мақсаттары; жарнама тарихы: жарнама түрлері; жарнамалық қызметтің құқықтық базасы; жарнамаға қойылатын жалпы талаптар; жарнамалық қызметтің ұйымдастырушылық аспектілері; коммуникация теориялары және оларды жарнамада қолдану; жарнамалық науқанды жоспарлау және өткізу ерекшеліктері қарастырылады;жарнамалық науқанның тиімділігін бағалау; жарнамалық қызметтің негізгі субъектілері; жарнама нарығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет маркетингі
Пәнді оқу кезінде білім алушылар тарихи үрдістің заңдылықтары мен кезеңдерін, әлемдік және отандық экономикалық тарихтың негізгі оқиғалары мен үрдістерін; маркетинг эволюциясын; нарықты сегменттеу принциптерін; маркетинг құралдарының кешенін; шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметіне маркетингтік тұжырымдаманы қолдануды, интеграциялауды; өнімнің өмірлік циклі мен ассортиментін басқаруда бағалық стратегияларды әзірлеп, пайдалануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингті жоспарлау
Маркетингтік жоспарлаудың әдістемелік негіздері, маркетингтік жоспарларды әзірлеу және маркетингтік жоспарларды ұйым бөлімшелерінің жоспарларымен үйлестіру кезеңдері зерттеледі. Оқыту нәтижесінде білім алушы маркетингтің стратегиялық жоспарын, тауар, нарық, сегмент бойынша тактикалық маркетингтік жоспарды, сондай-ақ маркетингтік жобаның кіріс және шығыс бөлігін ескере отырып, маркетингтік бюджетті әзірлеуге дайын болуы керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұтынушының мінез-құлқы
Бұл курсты оқу барысында білім алушылар тұтынушылық мінез-құлықтың тұжырымдамалары мен идеялары маркетингтік шешімдерге қалай әсер ететінін көріп, тұтынушылық мінез-құлықты зерттеу тәсілдерін бағалайды, оны маркетингтік стратегияны жақсарту үшін пайдалануын қарастырады. Тұтыну шешімдерін қабылдау процесін, сондай-ақ тұтыну мінез-құлқындағы мәдениеттің рөлін қарастырылады. Негізгі сатып алу және тұтыну бірлігі ретінде үй шаруашылығының рөлін зерттей отырып, сондай-ақ, діни, этникалық, географиялық және басқа да субкультуралар маркетологтарға проблемалар мен мүмкіндіктер ұсынысы ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингті басқару
Бұл курста білім алушылар Компанияның клиенттер үшін құнды екенін біледі. Маркетинг құндылықты құру үшін сатып алушының мінез-құлқын терең түсінуде құрылатын процесс қарастырылады. Маркетинг кешенінің негізгі элементтерін - өнім саясатын, тарату арналарын, коммуникациялар мен баға белгілеуді біледі және олардың менеджерлер үшін пайдалы әртүрлі аналитикалық шеңберге қалай сай келетінін көреді. Бұл сізге жақсы түсіну бизнес әлемінде маркетинг жұмыс істейді. Студенттер тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу және нарықтық мүмкіндіктерді бағалау, сондай-ақ стратегияларды жүзеге асыру бағдарламаларын әзірлеу бойынша өз қабілеттерін жақсартады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік медиа маркетингі
Бұл курс маркетинг әлеуметтік медиа ретінде қабылданатын әлеуметтік желілерде тауарлар мен қызметтерді жылжыту процесін, сондай-ақ жарияланымдарды орналастыруды, пайдаланушылардың қатысуын талдауды, конкурстарды өткізуді және аудиториямен жұмысты қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару
Пән студенттерде жобаларды сәтті басқару үшін іргелі және қолданбалы білім мен дағдылардың қажетті көлемін қалыптастыруға бағытталған. Курс болашақ менеджерлерге, кәсіпкерлерге, талдаушыларға және бизнес-кеңесшілерге пайдалы және қажет. Бизнес-жоспарлау, Кадрлық әкімшілендіру, сондай-ақ қажетті мақсаттар мен көрсеткіштерге қол жеткізу мәселелері зерделенеді. Команда құру және өкілеттік беру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг
"Стратегиялық маркетинг" курсында "бәсекелестік", "сапа", "бәсекеге қабілеттілік", "бәсекелестік артықшылықтары" ұғымдарының мазмұны оқытылады. Стратегиялық маркетингтің функциялары: фирманың нарықтық стратегиясын қалыптастыру, маркетинг тұжырымдамасын іске асыру, стратегиялық жарнама және тауарларды өткізуді ынталандыру, маркетингтік зерттеулерді қамтамасыз ету болып табылады. Стратегиялық маркетингтің негізгі құралдары болжамдау, функционалдық-құндық талдау, нарықты стратегиялық сегменттеу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интернет маркетинг
Компанияның маркетингтік міндеттерін іске асыру үшін заманауи интернет-маркетинг құралдары, жұмыстарды ұйымдастыру және қойылған міндеттерге қол жеткізу үшін интернет-жарнама және онлайн-маркетинг қызметтерін жеткізушілермен жұмыс құру және интернет-маркетингке қаражат салудан тиімділікті талдау жүйесін құру зерттелуде. Кәсіпорынды нарыққа шығаруда интернет технологияларының мүмкіндіктерін, сондай-ақ білімді практикалық қолдануды зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Веб-сайттар құру
Гипермәтіндік құжаттар веб-сайттар зерттелуде. Веб-сайттардың жіктелуі, веб-сайттың құрылымы мен орналасуын әзірлеу ерекшеліктері, әр түрлі деңгейдегі мәтіндік тақырыптар құру және орналасу, Сайт картасы ұғымы, оның мақсаты мен қолданылуы, интерактивті элементтер құру, Сайттың графикалық нысандары және оларды орналастыру, сайтты қолдау және үнемі жаңарту қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік байланыс және іскерлік байланыс
Коммуникация теориясының негіздері, іскерлік қарым-қатынастың түрлері мен этикалық негіздері, тұлғааралық қарым-қатынас өнері, көпшілік алдында сөйлеу этикасы және қызметтік қарым-қатынас формалары зерттеледі. Презентацияларды дайындау әдістері, сондай-ақ көпшілік алдында сөйлеу әдістері қарастырылады. Іскерлік хат алмасу және тұлғааралық қарым-қатынас негіздері, сондай-ақ іскерлік қарым-қатынастың заманауи әдістері зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтегі ақпараттық технологиялар
Интернет арқылы әртүрлі тауарлар мен қызметтерді сату жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктері зерттеледі; онлайн-дүкендер құру және оларды әлеуметтік желілерде жылжыту негіздері зерттеледі; интернет - жарнаманың оңтайлы формалары мен түрлері (контекстік, баннерлік және мақсатты). Тауарлар мен қызметтерді жылжытудың заманауи әдістері, сондай-ақ әлеуметтік желілерде мобилография және таргеттеу зерттелуде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнесті жоспарлау
Бизнес пен кәсіпкерлікті жоспарлау, сондай-ақ бизнес-жобаларды әзірлеу үшін деректер базасын қалыптастыру дағдыларын дамыту саласындағы теориялық және практикалық аспектілер ашылады. Компанияның маркетингтік, өндірістік, қаржылық және ұйымдастырушылық жоспарларын жасау ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады. Қазіргі заманғы бизнес-жоспарлаудың теориялық аспектілері және бизнес-жоспарлардың әртүрлі түрлерін құрастыру әдістемесіне практикалық ұсыныстар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электрондық коммерция
Экономика мен электрондық коммерцияны диджитализациялау мәселелері егжей-тегжейлі зерттелуде. B атап айтқанда, электрондық сауданың ерекшеліктері, B2C, B2B, B2G, G2B, мобильді коммерцияның электрондық базарларының сипаттамалары, әлеуметтік желілердегі сауданың мәні, электрондық төлем құралдары, электрондық коммерцияның ақпараттық желілері, электрондық коммерцияның қауіпсіздігін қамтамасыз ету қарастырылады. Қауіпсіздіктің заманауи әдістері мен әдістері зерттелуде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық менеджмент
Пәнді оқытудың мақсаты қаржылық менеджменттің мақсаты мен міндеттерін меңгеруде студенттердің теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз ету болып табылады. Қазіргі жағдайда бизнесті ұтымды ұйымдастырудың және еркін ақша қаражатын тиімді пайдаланудың маңызды элементтерінің бірі фирмаға ең соңғы экономикалық және инвестициялық нәтижелер алуды қамтамасыз ететін қаржы ресурстарын басқарудың осындай жүйесін құру болып табылады. Негізгі назар қаржы жобаларын бағалау, дивидендтік саясатты таңдау, қор және кредит нарықтарының қаражатын тарту негізінде капиталдың ұтымды құрылымын қалыптастыру, қаржы активтерін басқару, сондай-ақ тәуекелдерді бағалау және төмендету тәсілдері бойынша қаржылық шешімдерді қабылдау тәсілдерін әзірлеуге аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стартаптарды құру
Жобаларды басқару құралдары мен әдіснамасын, стартаптардың сапасын бағалаудың көп өлшемді моделін пайдалана отырып, стартаптарды құру мәселелері, сондай-ақ стартаптарға инвестициялық қызмет аспектілері және перспективалы бәсекеге қабілетті жобалар, оның ішінде әлеуметтік және студенттік кәсіпкерлік саласындағы жобалар зерделенеді. Бизнес-идеяларды құру негіздері және ойлау дизайны зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мақсатты жарнама
Интернет-жарнама мен веб-аналитиканың эволюциясы, мақсатты жарнама терминологиясы, мақсатты жарнама үшін маркетингтік шұңқыр, мақсатты форматтар зерттелуде жарнамалар, жарнамалау үшін арналарды, форматтар мен аудиторияларды таңдау, тақырып құру әдістері және жүз (әрекетке қоңырау шалу), жарнамалық шығармашылықпен жұмыс істеуге арналған кіріктірілген құралдар, веб-аналитикалық жүйелердегі және жарнамалық кабинеттердегі статистика.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарнамалық қызметтегі типография және колористика
Графикалық дизайнның тарихы мен дамуы, түспен жұмыс істеу әдістемесі, жобаларда әртүрлі қаріптерді қолдану қажеттілігінің негіздемесі, баспа мәтінін жобалау және оны компаниялардың фирмалық стиліне қатысты барлық объектілерге орналастыру мәселелері қарастырылады. Теру мен орналасудың нормативтік ережелері де, қаріпті қабылдаудың жалпы заңдылықтары, қаріп дизайнының әдістері мен әдістері де қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Маркетингтегі трафик және аналитика
Google сияқты құралдарды қолдануға қатысты сұрақтар зерттелуде. Analytics, Яндекс.Метрика және басқалар. Білім алушылар сайттардағы, сондай-ақ әлеуметтік желілер беттеріндегі осы көрсеткіштерді пайдалана отырып, тұтынушылардың мінез-құлқын талдауды, тұтынушылардың портреттерін салуды үйренеді; трафик көздерінің түрлерімен танысады және оларды кешенді бағалауды үйренуге үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жарнамадағы өнер дизайны
Арт-дизайн негіздері, композиция заңдары және оларды жарнамалық өнімдерді, сәндік-қолданбалы өнер техникасын әзірлеу кезінде қолдану ерекшеліктері зерттеледі; пән сонымен қатар өнер тарихы саласында базалық білім алуға және жарнама және әртүрлі жарнамалық өнімдер жасау саласында жұмыс істейтін/мамандануды жоспарлап отырған маркетологтардан көркем-бейнелі ойлауды қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
WEB технологиялары
Қазіргі заманғы web-технологиялар, желілік хаттамалар,HTML гипермәтінін белгілеу тілдері және CSS стильдерінің каскадтық кестелері, CMS мазмұнын басқару жүйелері, желілік қосымшаларды әзірлеудің бағдарламалық құралдары, Web жетілдірілген мүмкіндіктері, РНР серверлік сценарийлері, Perl тілінің синтаксисі, желідегі мәліметтер базасымен жұмыс істеудің бағдарламалық құралдары, Желілік мультимедиялық технологиялар зерттелуде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтік аудит
Компанияда маркетингтік талдау мен аудиттің барлық түрлерін жүргізу жүйесін құрудың теориялық және практикалық негіздері, компанияда маркетингтік аудитті құру, жоспарлау әдістемесі, маркетингтік аудит және ситуациялық талдау тұжырымдамасын әзірлеу кезеңдері ашылады. Ішкі аудит әдістері және компанияда маркетингтік аудит жүргізу әдістері, сондай-ақ ерекшеліктері зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- БиЭкономикалық деректерді өңдеу, кәсіпорынның одан әрі салық саясатын анықтау, математикалық білім негізінде бухгалтерлік есеп пен талдау әдістерін қолдану, экономикалық процестер мен құбылыстарды сипаттау, эконометрикалық модельдер құру үшін ұйымда қабылданған стандарттар мен құралдарға сәйкес жұмыс нәтижелерін негіздей отырып, бизнес-жоспарларды іске асыру
- Халықаралық моральдық және этикалық ережелерді, тұтынушылардың мінез-құлқын және нарықта сұраныс пен ұсынысты қалыптастыруды ескере отырып, өз ұстанымдарын қорғай отырып, экономикалық қызмет негіздері, персоналды басқару, әлеуметтік-экономикалық өзара іс-қимыл, адамдардың мінез-құлқын бағалау, адамдардың кәсіби қызметіндегі мінез-құлық тенденциялары, экономикалық қатынастар мен себеп-салдарлық байланыстардың даму заңдылықтары туралы білімдерін пайдалану
- Жоспарлау және бақылау әдістерін қолдана отырып, маркетингтік және басқарушылық шешімдер қабылдау, маркетингтік жоспарды әзірлеу, маркетингтік бөлімшенің ұйымдық құрылымы, маркетингтік стратегияларды орналастыру мен таңдаудың балама және тиімді схемаларын бағалау үшін ақпаратты талдау
- Экономикалық ойлау логикасын, экономикалық ақпаратты жүйелеуді, арнайы математикалық, экономикалық және есепке алу терминологиясын, Экономикалық теория, микро және макроэкономика саласындағы білімді, қаржылық есептілікті жасау дағдыларын, ақпаратты өңдеудің заманауи әдістері мен корпоративтік ақпараттық жүйелерді пайдалану негізінде ұйым қызметінің қаржылық есебін және қаржылық нәтижелерін талдау дағдыларын көрсету
- Институционалдық тәсілді қолдана отырып, экономикалық процестер мен құбылыстарды, инновациялық жоғары технологиялық (ғылымды қажет ететін) идеялармен, бизнес ортаны талдаумен, бизнес-процестерді бағалау құралдарымен, бюджеттің кірістері мен шығыстарының құрылымын, дамудың қаржылық жоспарын, сыртқы және ішкі ортаны, зияткерлік, технологиялық және өндірістік әлеуетті, әлсіз және күшті жақтарын, қауіптер мен мүмкіндіктерді зерттеу
- Қабылданған шешімдердің Әлеуметтік және экономикалық маңыздылығы, ұйым экономикасының негіздері, салық және бухгалтерлік заңнама, ішкі аудит және қаржы-шаруашылық қызметті талдау, бухгалтерлік және салық құжаттарын ресімдеу, экономикалық теорияның тұжырымдамалық аппараты, стратегиялық даму жоспарларын әзірлеу, қойылған экономикалық мәселелерді шешу үшін деректерді жинау және талдау тұрғысынан ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табу тапсырмалар
- Бағдарламалық қамтамасыз ету, web-design, Е-коммерция, Digital маркетинг, Internet of Things, Big Data көмегімен кәсіби мәселелерді шешуде цифрлық технологияларды, құралдарды, негізгі әдістерді, теорияларды қолдана отырып, маркетинг саласындағы заманауи ақпараттық ағындарда бағдарлау дағдыларын көрсету
- Экономикалық статистиканың негізгі ұғымдарын, бухгалтерлік есеп, аудит және экономикалық талдау негіздерін, стратегиялық және тактикалық басқаруды, шаруашылық құқықты, қаржылық менеджментті, персоналды басқаруды, заманауи білім беру технологияларын пайдалана отырып, бухгалтерлік есеп және қаржыны басқару саласындағы арнайы математикалық, экономикалық және есеп терминологиясы дағдыларын қолдану
- Экономикалық заңдылықтар, маркетингтік қызметтің стратегиясы мен тактикасы, нарықты талдау, бизнес-жобалар, маркетингтік басқару технологиялары, нарықты сегменттеу, өнімді орналастыру, бенчмаркинг, бәсекелестік артықшылықтарды талдау, тауарлар мен қызметтерді жылжыту және сату, сауда маркасы, тұтынушылардың мінез-құлқы, тұтынушылармен қарым-қатынас, қазіргі заманғы маркетинг қағидаттарына сәйкес ұйымның имиджі туралы білімдерін көрсету
- Табиғи, техногендік және әлеуметтік ТЖ жағдайында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи теориялары мен тәжірибелерін, ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын білу
- Экономика негіздерінде, экономикалық талдау, компанияның баға стратегияларын негіздеу, сату және тауар жылжыту, салық құралдарын, логистикалық жүйелерді іске асыру, тауарлық-материалдық қорларды басқару, тасымалдау маршруттары мен қойма жұмысында білім мен дағдыларды көрсету
- Креативті және тиімді шешімдер, брендинг, Трейд маркетинг, сауда маркаларын ілгерілету үшін өзекті маркетингтік рәсімдерді, құралдарды, әдістерді, технологияларды пайдалана отырып, қазақстандық және халықаралық нарықтардағы жетекші компаниялардың жарнамалық және РR акцияларын, кәсіби сатылымдарын, ынталандыру әдістерін, сауда-саттық әдістерін, маркетингтік қызметінің қазіргі заманғы бағыттарын ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын пайдалану
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас, командада жұмыс істеу, ұжымда көшбасшылықты дамыту және жанжалсыз қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда Тиімді коммуникациялар мақсатында іскерлік қарым-қатынас, көпшілік алдында сөз сөйлеу, келіссөздер жүргізу, кеңестер, іскерлік хат алмасу, электрондық коммуникация дағдыларын қолдану
- Басқару теориясы, персоналды басқару, өнімді орналастыруға және жылжытуға бағытталған коммуникативті технологиялар, PR және жарнама қызметі, жарнамалық науқан жүргізу үшін технологияны таңдау, жұмыс топтарының тиімді өзара әрекеттесуі, жанжалдарды шешу, ұйым стратегиясын әзірлеу саласындағы алған білімдерін қолдану
- Алға қойылған міндеттерді шешу үшін жүйелік тәсілді қолдана отырып, ақпаратты іздеу, сыни талдау және синтездеу қабілетін, жарнама және қоғаммен байланыс саласындағы жобаларды әзірлеу және іске асыру дағдыларын, сауда компаниясының маркетингтік стратегиясының ерекшеліктерін, кәсіпорынды өткізу саясатын, бюджеттеу мен болжауды, тауарларды тұтынушыға жылжыту мәселелерін ойдағыдай шешу, сатушыға қажетті мотивация мен жеке қасиеттерді жұмыста оң нәтижелерге қол жеткізу үшін көрсету