Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04111 Маркетинг в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңа формацияға және республиканың экономикалық саладағы жоғары білікті кадрларға деген қажеттіліктерін қанағаттандыратын, қазіргі заманғы жүйелік білімі мен ұлттық экономиканың индустриалды-инновациялық дамуына белсенді қатысу үшін қажетті құзыреттіліктерге ие, Қазақстанның әлемдік экономикалық кеңістікке толық кіруін қамтамасыз ететін маман даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • БиЭкономикалық деректерді өңдеу, кәсіпорынның одан әрі салық саясатын анықтау, математикалық білім негізінде бухгалтерлік есеп пен талдау әдістерін қолдану, экономикалық процестер мен құбылыстарды сипаттау, эконометрикалық модельдер құру үшін ұйымда қабылданған стандарттар мен құралдарға сәйкес жұмыс нәтижелерін негіздей отырып, бизнес-жоспарларды іске асыру
  • Халықаралық моральдық және этикалық ережелерді, тұтынушылардың мінез-құлқын және нарықта сұраныс пен ұсынысты қалыптастыруды ескере отырып, өз ұстанымдарын қорғай отырып, экономикалық қызмет негіздері, персоналды басқару, әлеуметтік-экономикалық өзара іс-қимыл, адамдардың мінез-құлқын бағалау, адамдардың кәсіби қызметіндегі мінез-құлық тенденциялары, экономикалық қатынастар мен себеп-салдарлық байланыстардың даму заңдылықтары туралы білімдерін пайдалану
  • Жоспарлау және бақылау әдістерін қолдана отырып, маркетингтік және басқарушылық шешімдер қабылдау, маркетингтік жоспарды әзірлеу, маркетингтік бөлімшенің ұйымдық құрылымы, маркетингтік стратегияларды орналастыру мен таңдаудың балама және тиімді схемаларын бағалау үшін ақпаратты талдау
  • Экономикалық ойлау логикасын, экономикалық ақпаратты жүйелеуді, арнайы математикалық, экономикалық және есепке алу терминологиясын, Экономикалық теория, микро және макроэкономика саласындағы білімді, қаржылық есептілікті жасау дағдыларын, ақпаратты өңдеудің заманауи әдістері мен корпоративтік ақпараттық жүйелерді пайдалану негізінде ұйым қызметінің қаржылық есебін және қаржылық нәтижелерін талдау дағдыларын көрсету
  • Институционалдық тәсілді қолдана отырып, экономикалық процестер мен құбылыстарды, инновациялық жоғары технологиялық (ғылымды қажет ететін) идеялармен, бизнес ортаны талдаумен, бизнес-процестерді бағалау құралдарымен, бюджеттің кірістері мен шығыстарының құрылымын, дамудың қаржылық жоспарын, сыртқы және ішкі ортаны, зияткерлік, технологиялық және өндірістік әлеуетті, әлсіз және күшті жақтарын, қауіптер мен мүмкіндіктерді зерттеу
  • Қабылданған шешімдердің Әлеуметтік және экономикалық маңыздылығы, ұйым экономикасының негіздері, салық және бухгалтерлік заңнама, ішкі аудит және қаржы-шаруашылық қызметті талдау, бухгалтерлік және салық құжаттарын ресімдеу, экономикалық теорияның тұжырымдамалық аппараты, стратегиялық даму жоспарларын әзірлеу, қойылған экономикалық мәселелерді шешу үшін деректерді жинау және талдау тұрғысынан ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табу тапсырмалар
  • Бағдарламалық қамтамасыз ету, web-design, Е-коммерция, Digital маркетинг, Internet of Things, Big Data көмегімен кәсіби мәселелерді шешуде цифрлық технологияларды, құралдарды, негізгі әдістерді, теорияларды қолдана отырып, маркетинг саласындағы заманауи ақпараттық ағындарда бағдарлау дағдыларын көрсету
  • Экономикалық статистиканың негізгі ұғымдарын, бухгалтерлік есеп, аудит және экономикалық талдау негіздерін, стратегиялық және тактикалық басқаруды, шаруашылық құқықты, қаржылық менеджментті, персоналды басқаруды, заманауи білім беру технологияларын пайдалана отырып, бухгалтерлік есеп және қаржыны басқару саласындағы арнайы математикалық, экономикалық және есеп терминологиясы дағдыларын қолдану
  • Экономикалық заңдылықтар, маркетингтік қызметтің стратегиясы мен тактикасы, нарықты талдау, бизнес-жобалар, маркетингтік басқару технологиялары, нарықты сегменттеу, өнімді орналастыру, бенчмаркинг, бәсекелестік артықшылықтарды талдау, тауарлар мен қызметтерді жылжыту және сату, сауда маркасы, тұтынушылардың мінез-құлқы, тұтынушылармен қарым-қатынас, қазіргі заманғы маркетинг қағидаттарына сәйкес ұйымның имиджі туралы білімдерін көрсету
  • Табиғи, техногендік және әлеуметтік ТЖ жағдайында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи теориялары мен тәжірибелерін, ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын білу
  • Экономика негіздерінде, экономикалық талдау, компанияның баға стратегияларын негіздеу, сату және тауар жылжыту, салық құралдарын, логистикалық жүйелерді іске асыру, тауарлық-материалдық қорларды басқару, тасымалдау маршруттары мен қойма жұмысында білім мен дағдыларды көрсету
  • Креативті және тиімді шешімдер, брендинг, Трейд маркетинг, сауда маркаларын ілгерілету үшін өзекті маркетингтік рәсімдерді, құралдарды, әдістерді, технологияларды пайдалана отырып, қазақстандық және халықаралық нарықтардағы жетекші компаниялардың жарнамалық және РR акцияларын, кәсіби сатылымдарын, ынталандыру әдістерін, сауда-саттық әдістерін, маркетингтік қызметінің қазіргі заманғы бағыттарын ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын пайдалану
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас, командада жұмыс істеу, ұжымда көшбасшылықты дамыту және жанжалсыз қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда Тиімді коммуникациялар мақсатында іскерлік қарым-қатынас, көпшілік алдында сөз сөйлеу, келіссөздер жүргізу, кеңестер, іскерлік хат алмасу, электрондық коммуникация дағдыларын қолдану
  • Басқару теориясы, персоналды басқару, өнімді орналастыруға және жылжытуға бағытталған коммуникативті технологиялар, PR және жарнама қызметі, жарнамалық науқан жүргізу үшін технологияны таңдау, жұмыс топтарының тиімді өзара әрекеттесуі, жанжалдарды шешу, ұйым стратегиясын әзірлеу саласындағы алған білімдерін қолдану
  • Алға қойылған міндеттерді шешу үшін жүйелік тәсілді қолдана отырып, ақпаратты іздеу, сыни талдау және синтездеу қабілетін, жарнама және қоғаммен байланыс саласындағы жобаларды әзірлеу және іске асыру дағдыларын, сауда компаниясының маркетингтік стратегиясының ерекшеліктерін, кәсіпорынды өткізу саясатын, бюджеттеу мен болжауды, тауарларды тұтынушыға жылжыту мәселелерін ойдағыдай шешу, сатушыға қажетті мотивация мен жеке қасиеттерді жұмыста оң нәтижелерге қол жеткізу үшін көрсету
Top