Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01511 Информатика в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру қызметі саласында ақпараттық технологияларды қолдана алатын магистрлерді даярлау, оқу үдерісін басқару және мониторингті жүзеге асыру, информатиканы оқытудың заманауи әдістері негізінде дәстүрлі және жаңа идеяларды бағалау және салыстыру, ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын меңгеру
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Басқару психологиясы
Граф теориясында оқыту мазмұнын құру әдістемелік негіздері
Білім берудегі заттар интернеті
Білім беруді цифрландыру және оқыту мәселелері
Инноватика
Білім беруді цифрландыру жағдайындағы инновациялық үдерістер
Инклюзивті білім беру жағдайындағы заманауи технологиялар
Ауқымды деректерді басқару
Көпдеңгейлі клиент-сервер технологиялары
Ғылыми-практикалық зерттеулердегі педагогикалық әдістер
Жоғары мектеп педагогикасы
Желілік әкімшіліктендіру
IT курстарының мазмұнын құруға арналған заманауи білім беру технологиялары
Автономды және әлеуметтік роботтар
Мобильдік қосымшалар және деректерді интеллектуалдық талдау
Шетел тілі (кәсіби)
Киберпедагогика
Виртуалды шындық жүйелері
Білім онлайн-платформалары
Ғылым тарихы және философиясы
-
2 Оқу жылы
Ғылыми зерттеулердегі заманауи бағдарламалау тілдері
Білім жүйесін цифрландыру зерттеу жұмысы
Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастырудағы бұлтты технологиялар
Параллель есептеулер кластері
Білім беру ортасындағы визуализация технологиясы
Ғылыми-практикалық зерттеулер жүргізу әдістемесі
Оқу үдерісінде бейне дәрістерді әзірлеудің әдістемесі
Педагогикалық дизайн
Программалаудың есептік ойлауды дамытуға тигізетін семантикалық әсері
Жобалық және оқу-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастыруға арналған заманауи педагогтің құралдары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беруді цифрландыру жағдайында дидактиканың қағидаларына сәйкес оқу үдерісін ұйымдастыруды жоспарлау және таңдау, оқытудың инновациялық әдістерін, инноватиканы меңгеру, заманауи педагогикалық менеджмент және стратегиялық басқару әдіснамасын білу
- Ғылыми-зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және тәжірибелік білімдерін қолдану, пәнаралық байланысты жүзеге асыру
- Білім беру саласына АКТ-трендтерді ендіру әдістерін игеру, ауқымды деректерді желіде басқаруды меңгеру, білім беру саласында заттар интернетінің маңызын білу, пәндік салада VR/AR жобаларын әзірлеу, киберпедагогика әдістерін игеру, көпдеңгейлі клиент-сервер технологияларын меңгеру, микророботтарды бағдарламалау дағдыларын меңгеру
- Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді, талдайды және кәсіби қызметте пайдалану
- Аппараттық және бағдарламалық құралдардың заманауи әдістерін білу, желілік таратылған технологияларды қолдануды бағдарламалау, мобильдік қосымшаларды құруда бағдарламалауды игеру, зерттеулерде қолдана білу. Параллель есептеулер кластері негіздерін білу. Білім берудегі параллель есептеулер кластерінің аппараттық және программалық қаптамаларын білу. Параллель есептеулер кластерін баптау. Параллель есептеулер кластерінде есептер шығару. Параллель есептеудің тиімділігін бағалай білу
- Қазіргі заманауи таратылған деректер технологиялларын, бұлттық технологияларды және педагогикалық технологияларды қолдана отырып ғылыми-педагогикалық зерттеулер жүргізе білу.
- Заманауи педагогикалық технологияларды қолдануды және педагогикалық-психологиялық білімдерді игеру
- Қашықтықтан оқыту үдерісін ұйымдастыруда және басқаруда білім беруді цифрландыру үшін IT курстарының мазмұнын құрылымдау, білім берудегі онлайн платформаларды игеру және оларда мультимедиялық технологияларды кіріктіруді меңгеру.
- Шетел тілін меңгеру арқылы коммуникативті қабілеттіліктерді игеру