7M11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в АТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті кәсіби құзыреттілік пен белсенді азаматтығы бар қонақжайлық индустриясы мен қызмет көрсету саласы үшін менеджмент, зерттеу, оқыту, жобалау және сараптама салаларында жоғары білікті магистрлерді дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Алматы технологиялық университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M149 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: магистранттарда ғылымның мәнін, шығу тегі мен дамуын тұтас, философиялық түсінуді, ғылымдардың алуан түрлілігі, ғылымның қазіргі жай-күйінің ерекшеліктері, ғылыми ұтымдылықтың құндылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру. Ғылым тарихы мен философиясының негізгі тұжырымдамалық аппараты. Әлемдік және отандық философиялық ойдың танымдық бағдарламаларының даму тарихы, қазіргі ғылым философиясының мәселелері және мамандандырылған білімнің негізгі бағыттары. Ғылым мен ғылыми қызметтің әлеуметтік-этикалық аспектілерін, философиялық және ғылыми ойдың моральдық, нормативтік-құндылық мәселелерін, ғалымның әлеуметтік жауапкершілігі мәселелерін және оны іске асыру нысанын білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектепте оқыту әдістемесі
Мақсаты: кәсіби саладағы жоғары мектепте оқыту әдістемесі саласындағы құзыреттілікті қалыптастыру. Оқыту әдістерін дамытудың жай-күйі, үрдістері; нормативтік қолдау; оқыту мазмұны мен технологиясы; оқытуды ұйымдастыру, оқыту түрлері мен формалары; оқу бағдарламасын дамыту; педагогикалық диагностика / бақылау әдістері; студенттердің танымдық үдерістерін және білім беру себептерін басқару; Оқу / мұғалім қызметінің ерекшеліктері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясының заманауи зерттеулері
Мақсаты: ғылыми мәселелерді талдау, қонақжайлылық индустриясын зерттеуге арналған гипотезаларды сыни бағалау / қалыптастыру мүмкіндігін қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: қонақжайлылық индустриясын зерттеу методологиясы, әртүрлі ғылыми зерттеулердің мәселелері; объектілерді, процестер мен құбылыстарды ұйымдастыру мен жұмыс істеуін және модельдеуін зерттеу тәжірибесі; сервистік кәсіпорындарға ғылыми қолдауды дамыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандық пәндерін оқыту әдістемесі
Мақсаты: кәсіби пәндерді табысты оқытудың когнитивтік / функционалдық / коммуникативтік қабілеттерін қалыптастыру. Теорияның кәсіби аспектілері (мейрамхана бизнесі мен мейманханалық бизнестегі қазіргі заманғы жоғары білім, оның құрылымы, компоненттері, Қазақстанда және шетелде жоғары кәсіптік білім беру жүйесі мен мазмұны), практикалық әдістемелер (жоспарлау түрлері, оқу бағдарламасының паспорты, оқу жоспары, каталог пәндер, ПОӘК, түрлі форматтағы сыныптардың дамуы).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: әр түрлі пікірлер жағдайында орындаушылар ұжымының жұмысын ұйымдастыру, басқару шешімдерін таңдау, негіздеу, қабылдау және іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері-басқару психологиясының негізгі ұғымдарымен, заңдылықтарымен әртүрлі ұғымдармен танысу. Менеджердің жеке басқару тұжырымдамасы. Ұжымның құрылымы және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуал. Басқару қызметі мен өзара әрекеттесу саласындағы психологиялық зерттеу әдістері, топтағы тұлғааралық қатынастар. Басқару психологиясының өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Мақсаты: жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының заманауи педагогикалық технологиялары негізінде педагогикалық шеберлік дағдыларын қалыптастыру. Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері және педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы әдіснамалық принциптері мен басым стратегиясы. Жоғары мектеп дидактикасының негіздері, студенттерді тәрбиелеудің мәні мен басым стратегиялары. Жоғары педагогикалық білім берудің даму тенденциялары. Жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістері мен технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Мақсаты: кәсіби ортада және жалпы қоғамда шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, ғылыми жұмыстарды жазу және таныстыру. Шет тіліндегі ғылыми мақаланың құрылымы мен стилистикалық ерекшеліктері. Мамандық бойынша шет тілінде сөйлейтін ақпаратты түсіндіру. Мамандығы бойынша ғылыми-техникалық бейіндегі мәтіндерді ағылшын тілінен қазақ немесе орыс тіліне аудару. Мамандығы бойынша қазақ немесе орыс мәтінінің мазмұнын ағылшын тілінде беру (ауызша рефераттау). Конференцияларда шет тілінде ғылыми мақалалар жазу және ғылыми баяндамалар жасау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қонақ үй бизнесі кәсіпорындарындағы операциялық менеджмент
Мақсаты: басқарудың заманауи әдістерін қолдана отырып, Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының қызметін тиімді жоспарлауға мүмкіндік беретін арнайы кәсіби салада қажетті теориялық және практикалық білім кешенін қалыптастыру. Ол: кәсіпорындарды басқарудың заманауи әдістерін, Менеджмент, Маркетинг және стратегиялық басқару стратегияларын қалыптастырудың негізгі ережелерін, мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының нақты экономикалық көрсеткіштері туралы мәліметтерді, оларды есептеу және таңдау әдістемесін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпорындарда тиімді өндірісті бағалаудың ғылыми негіздері
Мақсаты: қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарында тиімді өндіріс саласында ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту, заманауи бизнес-модельдеу технологиялары негізінде кәсіпорындардағы өндірістік процестердің тиімділігін жан-жақты басқару мүмкіндігін дамыту. Зерттелетін болады. Қонақжайлық индустрия кәсіпорындарында өнімдер мен қызметтер өндірісін ұйымдастырудың бизнес-процестері және олардың тиімділігі. Индикаторларды болжау және жоспарлау, қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарында өнімдер мен қызметтерді өндіру тиімділігін арттыру жөніндегі жоспарларды іске асыруды ұйымдастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясында ұлттық және аймақтық жоспарлау
Мақсаты: қонақжайлылық индустриясында ұлттық және аймақтық деңгейде жоспарлау мүмкіндігін қалыптастыру. Зерттелетін болады: мемлекет, даму тенденциялары; нормативтік қолдау; мейрамхана бизнесі мен мейманхана бизнесі саласындағы ұлттық және аймақтық нарық ерекшелігін ескере отырып, иерархияның, құрылымның және оң тәжірибенің үлгілері мен модельдері; институционалдық қолдауды ұйымдастыру және түзету шараларын, қаржылық, инвестициялық және өзге де қолдауды дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тиімді басқару технологиялары
Мақсаты: нарықтық экономика жағдайында Қонақжайлылық индустриясы үшін мамандар даярлау әдістемесі саласында құзыреттер кешенін қалыптастыру. Қызмет көрсету саласындағы әдістемелік құзыреттілік пен практикалық қызмет дағдыларын қалыптастыра отырып, әлемдік практикалық тәжірибенің ғылыми негіздері, кадрларға қажеттілікті болжауды модельдеу, Қонақжайлылық индустриясы үшін даярлаудың стратегиялық тәсілдері зерделенетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлық индустриясында қызметтерді жылжыту және сату әдістері
Қызмет көрсетуді көтермелеу және сату мүмкіндігі, қонақжайлық индустриясының отандық және халықаралық нарықтарында қызметтерді сату әдістері мен әдістерін анықтау. Зерттелетін болады: мейрамхананың және мейманхана қызметтерінің сипаттамалары мен ерекшеліктері, қонақжайлық кәсіпорынның маркетингтік маркетингтік стратегиясы, тұтынушылық мінез-құлықты зерттеу, мейрамхана мен мейманхана өнімін нарыққа шығару, процестер мен мейрамхана және мейманхана қызметтерін дамытудың негізгі элементтері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейрамхана және мейманхана өнімдерін қалыптастыру және насихаттау технологиялары
Мақсат - мейрамхана мен мейманхана өнімдерін қалыптастыру мен насихаттауда білім мен дағдыларды қалыптастыру. Зерттеулер: Заманауи қмейманхана бизнесіжәне оны дамытуперспективалары. Насихаттау құралы ретінде стратегиялық маркетинг. Баға беру, кәсіпорынның маркетингтік стратегиясы. Мейманхана өнімдерін сату дынарыққаық палету құралы ретінде алға жылжыту. Сатудың Ерекшеліктері және тұтынушыларды тарту және ұстап тұрудың заманауи әдістері. Қазақстанның мейрамханасы мен мейманхана өнімін халық аралық нарыққа жылжыту дыбас қарудың кешенді тәсілі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Технологиялық және ұйымдастыру процестерін оңтайландыру қонақжайлық индустриясын өндіру
Мақсаты: өндірістің технологиялық және ұйымдастырушылық процестерін оңтайландыруға байланысты компанияның басшысының міндеттерін кәсіби орындау үшін тәжірибелік дағдылар мен қажетті білім жиынтығын қалыптастыру. Төмендегілер қарастырылады: Оптимизация түрлерін жіктеу Технологиялық процесті оңтайландыру сатылары Оңтайлылық критерийі Технологиялық процестерді оңтайландыру параметрлерін модельдеуге қойылатын талаптар
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясындағы іскери әкімшілік
Мақсаты: қызмет көрсету саласында іскерлік әкімшілендіру саласында құзыреттер кешенін қалыптастыру. Қызмет көрсету саласындағы тиімді және кәсіби және іскерлік қарым-қатынастың психологиялық механизмдерін, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларындағы адамның мінез-құлқының ерекшеліктерін, қарым-қатынас серіктестеріне әсер етудің нәтижелі әдістерін көрсетуді, психологиялық педагогикалық және басқарушылық ғылым жүргізген заманауи зерттеулердің қорытындылары мен ұсынымдарын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясында бизнесті жүргізудің заманауи технологиялары
Мақсат - заманауи технологияларды пайдалана отырып бизнесті енгізу бойынша білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру. Мейрамхана және мейманхана өнімдерін қалыптастыру және ұсыну үшін заманауи технологиялар, іскерлік қарым-қатынас саласында тиімді өзара әрекеттесу жолдарын зерттеу; психикалық жай-күйді өзін-өзі реттеу әдістері; іскерлік қарым-қатынас этикасы; екінші шет тілін қолдану арқылы кәсіптік қызметті жүзеге асыру үшін лексикалық минимум, кәсіпорындардың даму проблемалары мен перспективалары, нарықтық ортаны талдау. Қонақжайлылық индустриясында жұмыс істейтін кәсіпорындардың сегменттері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қонақжайлылық индустриясын дамытудың цифрлық құралдары
Пәннің мақсаты студенттердің заманауи цифрлық технологияларды терең түсінуін және оларды қонақжайлылық индустриясында қолдануын қалыптастыру болып табылады. Пән қызмет көрсету сапасын арттыру, бизнес-процестерді оңтайландыру және қонақжайлылық саласындағы қонақ үй кәсіпорындары мен басқа да ұйымдардың бәсекеге қабілеттілігін жақсарту мақсатында цифрлық құралдарды тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қонақ үй-мейрамхана бизнесіндегі өндірістік кешенді басқару
Мақсаты: қонақ үй - мейрамханалық бизнесте өндірістік кешенді басқарудың теориялық және қолданбалы білімін, практикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерттелетін болады: мейрамханалар мен қонақ үйлерді басқарудың қазіргі заманғы бағдарламалары; бағдарламалық қамтамасыз ету: заманауи мейрамханалар мен қонақ үй кәсіпорындарын басқарудың ұйымдық жүйесі; кіріс құрайтын бөлімшелер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мейрамхана-мейманхана бизнесінің стратегиялық менеджменті
Мақсаты: қонақжайлылық индустриясында стратегиялық (ұзақ мерзімді) менеджмент бойынша қызметті іске асыру қабілетін қалыптастыру. Теория, әдістеме, практикалық тәжірибе; терең түсінуді, ұғымдық/теориялық аппаратты, нормативтік/заңдық негіздерді шебер пайдалануды қоса алғанда, жоспарлау/операциялық қызмет; халықаралық, мемлекетаралық, ұлттық, өңірлік, жергілікті әртүрлі ұйымдық деңгейлерде бизнесті дамытудың ұзақ мерзімді міндеттерін шешу үшін стратегиялық менеджменттің әдіснамасын, әдістерін, технологияларын қолдану зерделенетін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қонақ үй және мейрамхана бизнесін жобалау және ашу
Мақсаты ҚР ұсынған алдыңғы қатарлы батыс және отандық фирмалардың тәжірибесін ескере отырып, мейрамхана және қонақ үй бизнесінің нысандарын жобалау мен ашуға бағытталған кәсіби қызметте білім, іскерлік және кәсіпкерлік дағдылар кешенін қалыптастыру. Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың құқықтық, экономикалық және техникалық аспектілерін, Кәсіпорынды мемлекеттік тіркеу және сервистік қызметті лицензиялау жүйесін; мейрамхана және қонақ үй кәсіпорындарын ашу (салу) мақсатында бизнес-жоспарды әзірлеудің негізгі аспектілерін зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бәсекеге қабілетті нарықта бизнесті басқару
Мақсат - нарықтық қатынастардың механизмдері мен қағидаттарын есепке ала отырып, нарық бәсекелестігінде кәсіпорын қызметін басқару және ұйымдастыру бойынша арнайы кәсіптік салада басқару шешімдерін қабылдау мүмкіндігін қалыптастыру. Кәсіпорынның бәсекелестік ортада бәсекелестік ортада басқарудың теориялық-әдіснамалық аспектілерін, бәсекелестік ортада кәсіпорындарды талдау және стратегиялық жоспарлау әдіснамасын және әдіснамасын зерттеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қызмет көрсетудің бәсекеге қабілеттілігі және кәсіпкерлік қызметті бағалау
Мақсат - қызмет көрсетудің бәсекеге қабілеттілігі үшін шешімдерді талдауға және дамытуға мүмкіндік беру және кәсіпорынның қызмет көрсету секторын бағалау. Тұжырымдаманың сипаты мен мазмұны, ғылыми негіздері, қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін талдау және жетілдіру, бәсекелестік артықшылықтарды айқындау тәжірибесі; қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін арттыру моделінің дамуы, оның өзгеруіне әсер ететін факторлар, оны жоғарылату үшін қорларды зерттеу, бағалау принциптері мен әдістерін анықтау, кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру және қамтамасыз ету бағыттары мен механизмдері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында нарықты зерттеу
Мақсаты - маркетингтік зерттеудің ерекше саласының қонақжайлық индустриясының өзгерістеріне бейімделу динамикасын тиімді бақылау үшін арнайы құрал ретінде қалыптастыру. Тарих, тәжірибе, әдіснама, әдістер, зерттеу технологиялары, нәтижелерді талдау / бағалау, шешімдерді қабылдау үдерісі, ақпарат жинау және өңдеу әдісі және нәтижелерді интерпретациялау, оның түпкі мақсаты кәсіпорынның бәсекелестік артықшылықтарын арттыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тарих және философия негіздері, педагогика және кәсіптік білім беру, басқару психологиясы, инновациялық элементтермен жаңа тәсілмен біріктіріп, кәсіби ғылыми-педагогикалық қызметтің міндеттерін жүзеге асырады.
- Қазақ, орыс және шет тілдерін меңгерудің озық деңгейінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникация арқылы тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимылдың кәсіби міндеттерін шешеді
- Білім беру саясатының мақсаттарын жүзеге асыру барысында жоғары білім беру педагогикасының негіздерін, кәсіптік білім беруді қолданады
- Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдістемесімен әдістемесі туралы кәсіптік қызмет теоларды біріктіруге және түпнұсқалық шешімдерді қосуған егізделеді.
- Тәжірибелік жұмыста зерттеу барысында жинақталған дағдылар мен қабілеттермен жұмыс істей білу және әріптестердің пікірін ескере отырып, өз позициясын қорғау
- Қонақжайлық индустриясында инновацияларды дамытуды, жан-жақты зерттеулер жүргізуді және тиімділігін бағалай білу
- Кәсіпорынды оңтайландыру және дамыту, ұйымдастыру, қонақжайлылық индустриясын және қызмет көрсету секторын құру бойынша кешенді операциялық, тактикалық және стратегиялық жоспарларды кешенді жүйелік ғылыми дүниетанымдық негізде құрастырады және реттейді
- Ақпаратты, қызметті, қызметті талдау және бағалау қонақ үйлер мен мейрамханаларды басқару мәселелерін анықтайды.
- Клиенттерге қызмет көрсету деңгейін бағалайды және соңғы жетістіктермен өздерінің инновациялық идеяларын енгізу арқылы кәсіби салада қызмет көрсету сапасын жақсарту бойынша шараларә зірлейді.
- Арнайы ақпараттық коммуникацияларды, зерттеу әдістерін, технологияларды, бағдарламалық қамсыздандыруды, жабдықты, жабдықты пайдалану дағдыларын иеленеді, олардың негізінде кәсіби проблемаларды шешудің өзіндік тәсілдерін жасауға қабілетті
- Тұтынушылардың талаптарына сәйкес келетін мейрамхана және қонақ үй өнімдерін ұсынуды қалыптастыру үшін заманауи технологияларды қолдану
- Тұтынушылардың талаптарына сәйкес келетін қонақ үй өнімін қалыптастыру және ілгерілету саласындағы зерттеу қызметінің қолданбалы әдістерін қолданады