Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01113 Білім берудегі менеджмент в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары оқу орындарында, білім беру ісін басқару ұйымдарында және басқа да білім беру ұйымдарында, ғылыми-зерттеу мекемелерінде ғылыми-педагогикалық, басқарушылық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімдерді, инновациялық білім беру технологияларын, зерттеу дағдыларын игерген жаңа тұрпаттағы бәсекеге қабілетті магистр мамандарды кәсіби даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогикалық қызметтегі ғылыми зерттеулер
Девиантты және деликвентті мінез-құлық психологиясы
Жоғары мектеп педагогикасы
Басқару психологиясы
Ғылым тарихы мен философиясы
Деструктивті және суицидтік мінез-құлық психологиясы
Шет тілі (кәсіби)
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Білім беруді басқару мен ұйымдастыру
Жобалық менеджмент
Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
Қазақстан Республикасындағы білім беру реформалары
Білім беру саласындағы инновациялық менеджмент
Білім беру бағдарламаларын жобалау
Қазіргі заманауи педагогика мен психологияның даму тарихы, тенденциялары
-
2 Оқу жылы
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсіл
Білім беру ортасы психологиясы
Көшбасшылық сипаты мен әдебі
Кроссмәдени менеджмент
Білім беру қызметтері саласындағы маркетинг
Жоғары мектептегі ұйымдық психология
Білім беру сапасының менеджменті
Білім беру жүйесіндегі кадрлық менеджмент
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Жеке тұлғаның өзіндік санасының психологиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ғылыми және іскерлік қарым-қатынасты жүргізе алады, ғылыми конференцияда сөз сөйлей алады, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша тезистер, аңдатпалар, мақалалар жаза алады;
- Қазіргі әлемдік және отандық психология және педагогика ғылымдары дамуының өзекті мәселелерін, перспективаларын, беталыстарын, білім беруді басқарудың халықаралық тәжірибесін талдайды және айқындайды;
- әлеуметтік-гуманитарлық, психологиялық-педагогикалық ғылымдардың өзекті мәселелерін, жоғары оқу орнындағы ғылыми таным мен педагогиканың қазіргі даму тенденцияларын талдайды және қорытындылайды;
- девиантты, делинквентті, деструктивті, суицидтік мінез-құлықтағы тұлғалармен жұмыс істеу және оларды әлеуметтік оңалту әдістерін меңгеріп, адамдардың психологиялық өзіндік санасын дамыту бағдарламаларын әзірлейді;
- кәсіби әдеп нормаларын ескере отырып, басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдайды; ұйымның дамуындағы жағдай мен өзгерістерді жорамалдайды және болжайды;
- басқару технологиялары мен инновациялық әдістерін, білім беру ұйымдарындағы маркетингті, педагогикалық үдерісті, басқарушылық және білім беру үдерістерінің тиімді нәтижелерін жүзеге асыруды қамтамасыз ететін жобалық іс-әрекеттерді қолданады;
- ғылыми-зерттеу әдістемесі мен әдістерін, математикалық статистиканы, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, зерттеу қызметінің нәтижелерін талдау технологиясын пайдалана отырып, ғылыми-практикалық тапсырмаларды орындайды;
- Көпмәдениетті және көптілді ортадағы ғылыми, психологиялық-педагогикалық басқару, әлеуметтік өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін шет тілін пайдаланады, мәдениетаралық өзара әрекеттесу процесінде мәдениеттердің алуан түрлілігін талдайды және есепке алады;
- психологиялық-педагогикалық теория мен қазіргі заманауи тәжірибеде менеджменттің даму беталыстары мен негізгі жетістіктерін, генезисін талдап-қорытады; білім беру жүйелерін басқарудың өзекті міндеттерін шешуде мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдерді білетіндігін қолдана алады;
- диагностиканың, дамытудың, түзетудің, терапияның, кеңес берудің заманауи әдістерін қолданып, тұлғаның психологиялық зерттеуін жүргізеді;
- ғылыми зерттеу әдіснамасын, жоғары мектептегі бейіндік пәндерді оқытудың тиімді әдістемесін, білім берудегі инновациялық менеджментті қолданады;
- көшбасшылық қасиеттерін көрсете отырып, өз көзқарасын дұрыс дәлелдей отырып, өз іс-әрекетін кәсіби түрде түзете отырып, ұжымды тиімді басқарады.