Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01717 Қазақ тілі мен әдебиеті в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағыты бойынша кәсіби құзыреттіліктерге және оқу үдерісін ұйымдастыруда қолдану үшін қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи технологияларын меңгеру дағдыларына ие мұғалімдерді даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
2 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі
Халық шығармашылығы
Ғылыми зерттеу негіздері
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы
Түркітануға кіріспе
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
Фольклор және әдебиет
Кәсіпкерлік және бизнес
Фольклор және образ
Инклюзивті білім беруде АКТ
Қазақ фольклоры
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен семасиологиясы
Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
Қазақ түркітануы
Қазақ тілінің терминологиясы
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен лексикографиясы
Емле және сөз сазы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Педагогикалық психология
Қазақ әдебиетінің бастаулары
Көне әдеби жәдігерлер
ХY-XYIII ғасырлардағы қазақ әдебиеті
Ортақ түркі әдебиеті
Хандық дәуірдегі қазақ әдебиеті
Жыраулар мұрасы және шешендік өнер
Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы
Жыраулар поэзиясы және тарихи-мәдени код
Ежелгі дәуір әдебиеті
-
3 Оқу жылы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Алаш және әдебиет
ХХ ғасыр І жартысындағы қазақ әдебиеті
Қазақ әдебиетін оқытудың инновациялық әдістері
Сөз таптарының сөзжасамы
Қазақ әдебиетін жаңаша оқыту технологиялары мен әдістемесі
Әдебиеттегі ағымдар мен бағыттар концепциясы
Қазақ ономастикасы
Қазақ тілінің морфемикасы
Қазақ жазуының тарихы
Қазақ әдеби тілінің тарихы
Қазақ тілінің морфемалар жүйесі
XIX ғасырдағы қазақ әдебиеті
Орта мектепте қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Алаш әдебиеті және интегративті фольклортану
Түркі жазба ескерткіштерінің тілі
Қазақ тілінің морфонологиясы
Қазақ тілі оқулықтарының лингводидактикалық негіздері
Түркі халықтарының әдебиеті
Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
Классикалық әлем әдебиеті
ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы қазақ әдебиеті
Абайтану
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазақ, әлем әдебиеттерінің негізгі даму кезеңдерін біледі, олардың типологиялық ерекшеліктерін ажырата алады
- дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу; құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
- тілдің әлеуметтік сипаты мен функцияларын, оның ішкі құрылымын, оның жұмыс істеу заңдарын және тарихи дамуын меңгеру.
- жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
- оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді біледі: заманауи әдістемелер мен технологияларды, оқушылардың жас ерекшелік дамуындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып, білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін қолдана білу
- ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану.
- қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі саласы бойынша ғылыми біліктілікке, қазақ тілі мен әдебиет негізінде оқу жұмысын жүргізу, ұйымдастырудағы педагогикалық дағдыларға ие болу.
- қазіргі заманғы әдеби жағдайды ескере отырып, әдеби шығармаларды ауқымды тарихи-әдеби контексте талдау дағдыларына ие болу; академиялық жазылым дағдыларын қалыптастыру, ғылыми кәсіби сипаттағы мәтіндерді талқылай алу, ғылыми дереккөздермен сауатты жұмыс жасай алу.
- синхрондық және диахрондық аспектілерде тіл жүйесінің қызмет ету заңдылықтарын білуі; әдеби тіл нормаларын сөйлеуде іс жүзінде іске асыру; белгілі бір тілдік стильге байланысты тілдік құралдарды өзгерту дағдыларын иелену; сауатты, дұрыс жазу және сөйлеу ережелерін меңгеру.
- студенттердің өзіндік дүниетанымы мен азаматтық позициясын қалыптастыруда тарихи орын алған философиялық бағыттар мен ағымдарды талдай білу қабілетін қалыптастыру.
- халық ауыз әдебиетінен бастап қазақ жазба әдебиетінің қалыптасуына дейінгі әдеби мұраны интерпретациялауды біледі.