Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01609 Цифрлық тарих және археология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілікке ие болу, өз бетінше білім алуды жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби қарым-қатынастарды құру; кәсіптік қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалану;
  • әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуының жаңа мақсаттарын қою;
  • әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, цифрлық тарих пен археологияның озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және мәдени мұраны сақтау және көрсету, тарихты оқытуды жетілдіру және өзінің кәсіби өсуі үшін білімді пайдалану;
  • инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу процесінде оқушылардың жан-жақты қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық саулығын этикалық тұрғыдан қолдау;
  • ғылымның және археологияның тарихи ғылымдарын түсіну және меңгеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық мәні бар іргелі ғылыми тұжырымдамаларды тану және түсіну, тарихи жағдайда жаһандық және жергілікті мәселелерді шешу үшін ғылымның басқа салаларынан алынған білімді қолдану және интеграциялаудың өзіндік ұстанымын дамыту үшін негіздей алу;
  • тарихтың негізгі кезеңдерін, Еуразия және түркі әлемі ауқымындағы қазақ халқының мемлекеттілік пен өркениет формаларының эволюциясын тұтас және объективті түрде қамту; түркі тілдес елдердің мәдени және тілдік ерекшеліктерін тану; ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну;
  • әртүрлі тарихи кезеңдердегі адамзат өркениетінің өткенін зерделеу және біртұтас тарихи білімді қалыптастыру мақсатында тарихи оқиғаларда болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау; тарихи дереккөздер мен шығармаларды кезеңдерге қарай талдау, тарихи әңгімемен жұмыс істеу барысында нақты белгілерді анықтау және сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру.
  • тарихи-археологиялық зерттеулердің ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну; тарихи жәдігерлерді қалпына келтіру; виртуалды және толықтырылған шындықта визуализация құралдарын пайдалану және ақпараттық жүйелер мен цифрлық құралдарды пайдалана отырып үлкен деректерді өңдеу арқылы тарихи объектілердің цифрлық үлгілерін құру;
  • қазіргі қоғамның географиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен тәжірибелік жұмысты әзірлеу үшін ақпараттық технологияларды қолдану, табиғи пәндерді жаңаша оқытудың пәндік-тілді CLIL технологиясын қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды дамыту үшін оқушылардың мәдениетаралық білімдерін кеңейту;
  • пәнаралық зерттеу әдістерін қолдануға бағытталған заманауи педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, тарихи білім беру саласындағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, мақсаттармен берілген оқыту траекторияларына сәйкес оқу іс-әрекетінің шарттарын жобалау.
  • оқу және ғылыми үдерісте зерттеу үшін мәтін мен деректерді тақырыптық және кеңістіктік модельдеу әдістерін қолдану және практикалық мәселелерді шешу үшін ғылыми-зерттеу және жобалық семинарларды қолдану;
  • ғылыми мәселелерді кешенді шешу үшін цифрлық тарих пен археологиядан алған білімдерін жалпылау, тарихи зерттеулер жүргізу, эксперимент жүргізу және оқу-тәрбие процесін жетілдіру үшін тарихи процестерді модельдеу; тарих және археология пәндері бойынша одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қалыптастыру үшін алған білімдерін жүйелеу.
Top