Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01534 Математика-Информатика в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің барлық деңгейлерінде педагогикалық міндеттерді шешу үшін математика және информатика бойынша оқу үдерісінде алған білімді, шеберлік пен дағдыны кәсіби қызметтерінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы пайдалана алатын педагогикалық бағыттағы бәсекеге қабілетті, құзыретті педагогика ғылымдарының магистрлерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M010 Математика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Басқару психологиясы
Бақылаудың математикалық өңделуі
Ғылым тарихы мен философиясы
ЖОО-да математиканы оқыту әдістемесі
Алгебра, геометрия және логиканың іргелі мәселелері
Жоғары мектеп педагогикасы
Мектептегі ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері
Көпмүшеліктер теориясы
Шет тілі (кәсіби)
Цифрлы педагог
Білім берудегі робототехниканы оқыту әдістемесі
Математиканы оқытудың әдістемелік жүйесі
Элементар математиканың ғылыми негіздері
Компьютерлік модельдеу және ақпараттық технологияларда ғылыми зерттеу
Мобильдік қосымшалармен жұмыс
STEM білім берудің әдістемесі мен технологиялары
MatLab ортасында қолданбалы математика есептерін модельдеу
-
2 Оқу жылы
Білім беретін электрондық басылымдарды және Интернет-ресурстарды жасау және пайдалану
Білім беру бағдарламалық жасақтамасын бағалау және дизайн
Педагогикалық информатика
Білім берудегі ақпараттық технологиялар
Білімді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
Информатиканы оқыту әдістемесі бойынша оқу-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Информатиканы оқыту теориясы мен тәжірибесінің мәселелері
Компьютерлік модельдеудің ғылыми-педагогикалық негіздері
Ақпараттық моделдеудің ғылыми-педагогикалық негіздері
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жеке тұлғалық тұрғыда жетілуде өзін-өзі ұйымдастырады, өз бетінше білім алу дағдыларын қолданады, бүкіл белсенді өмірі бойында өзін-өзі жетілдіреді және дамытуға ат салысады, математика және информатиканы оқытудың негізгі әдістемелік мәселелерін талдайды, гипотеза жасайды, тапсырманы қояды, мәселелерді шешеді.
- Кәсіби қызметінде коммуникативтік дағдыларын ауызша-жазбаша, цифрлық формаларда қолдана алады, жеке тұлғалық, қоғамдық қатынастарда қазақ, орыс және шет тілін (ағылшын) меңгереді, ұжымда жұмыс жасауда әлеуметтік, ұлттық, діни және мәдени ерекшеліктерге төзімділік көрсетеді, қоғамдық қатынастарда әлеуметтік-этикалық құндылықтарды, іскерлік әдеп негіздерін сақтайды.
- Заманауи модельдеу әдістері мен компьютерлік технологиялар негізінде алынған нәтижелерді талдайды, педагогикалық эксперименталды зерттеулерді жоспарлайды, қойылған мәселелерге қатысты шешімдерді өңдейді, қажетті құралдарды таңдайды.
- Математика және информатикалық қолданбалы мәселелерді шешуде және кәсіби қызметте теориялық білімді қолданады, заманауи компьютерлік жүйелерді пайдалана отырып, кәсіби міндеттерді сауатты шешеді, тиімді оқыту әдістерін пайдалана отырып, ғылыми-педагогикалық қызметті табысты жүзеге асырады.
- Жеке дүниетанымдық ұстанымын қалыптастыруда өз білімін қолданады, азаматтық ұстанымын қоғам дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарына талдау жасау арқылы қалыптастырады, математикалық білімін және ақпараттық сауаттылығын білім берудің барлық деңгейлерінде, ғылыми-зерттеу институттарында, мемлекеттік және мемлекеттік емес ғылым мен білім беру мекемелерінде қолданады.
- Заманауи бағдарламалық өнімдер, техникалық құралдарды және технологияларды кәсіби салада пайдаланады, қызмет ету барысында туындайтын мәселелерді түрлі ақпарат көздеріндегі мәліметтерді іздейді, талдайды және қолданады, кәсіби қызметін ақпараттық қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып жүзеге асырады, математикалық ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады.
- Магистрлік диссертация, мақала, есеп, аналитикалық жазба және т.б. түрінде ақпараттық ресурстармен қамтылған эксперименттік зерттеулер мен аналитикалық жұмыстың нәтижелерін қорытындылайды, қолданбалы математика, математикалық модельдеу және жүйелік программалау, математикалық экономика, математика салаларындағы білімді жетілдіруде мониторинг жүргізеді, математикалық модельдеуден және компьютерлік технологиядан ғылыми-зерттеу жүргізеді.
- Магистрлік кәсіби қызметте жаңа білім алу дағдыларына ие болады, заманауи техникалар мен технологияларды, жаңалықтар мен өнер табыстарды енгізуде ғылыми және консалтингтік зерттеулерді өздігінше жүргізеді.
- Ұйымдастырушылық қабілеттерінің болуы, қойылған мақсатқа жету үшін жедел жұмыстық топтар құрады және басқарады, қабылданған шешімге байланысты жауапкершілікті өзіне ала білуі және ұйымдастыру-басқару қызметіндегі өз көзқарасын білдіреді, басқару қызметіне өндірістік үдерістерді жоспарлайды, ұйымдастырады, үйлестіреді және басқарады.