Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02112 Жарнама дизайны в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Жарнамалық технологиялардың кезеңдерін, иллюстрациялар мен материалдардың жіктелуін білу; креативті жарнаманы өндіру үшін заманауи технологиялар мен материалдарды орынды таңдау; жарнамалық дизайндағы заманауи әрлеу материалдары мен жаңа технологияларды ескере отырып, объектілерді көрнекі ақпарат түрінде ұсыну.
  • Жобалау іс-әрекетіндегі кәсіби білімнің негізін құрайтын дизайнның теориялық аспектілерін, коммуникациялар мен жарнама түрлерін, композиция терминологиясын білу; берілген композициялық есепті шешу мақсатында бейнеленген нысанды талдау және синтездеу әдістерін қолдана білу; пішін стилизациясының негізгі әдістерін меңгеріп көрсету.
  • Дизайндағы проекциялық сызудың, графикалық шешімдер мен композиция ерекшеліктерін; графикадағы стильдік қаріптерді, стиль мен түстердің негіздерін білу, ЕСКД стандарттарының талаптарын ескере отырып, графикалық кескіндерді, қаріптерді, жарнамалық нысандардың графикалық эскиздерін орындауды білу.
  • Сыртқы, ішкі, баспа және плакаттық жарнама нысандарының негізгі сипаттамаларын білу; жаңа жобалық идеяларды генерациялау қабілетін және оларды плакаттарды, кітаптарды, газеттер мен журналдарды, қаптамаларды, корпоративтік стильдер мен сауда белгілерін әзірлеуде жүзеге асыру дағдыларын көрсету; авторлық дизайн жобаларын ұсыну.
  • Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау; беру; өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану; ақпаратты жинау; сақтау және өңдеу әдістерін; ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
  • Материалдық мәдениет пен дизайнның дамуының тарихи аспектілерін, дизайнның пайда болуының алғы шарттарын және оның типологиясын білу; әртүрлі тарихи кезеңдердегі жарнама түрлерінің стильдік ерекшеліктерін талдай білу және оларды дизайн тұжырымдамасын жасау кезінде қолдана білу.
  • Перспектива, композиция заңдылықтары мен көркемдік құралдарды білу; әртүрлі сурет салу техникасында графикалық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын көрсету; техникалық сурет пен сыршырай тұрғысынан үйлесімді түсті, сызықтық-конструктивтік және кеңістіктік композицияларды құрастыру.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
  • Жарнаманың арнайы түрлерін және жарнамалық маркетингтің негізгі түсініктерін білу; жарнамадағы дизайнның техникалық, стильдік және идеялық ерекшеліктерін ескере отырып, жоба-көркемдік мәселелерді шешу; жарнамалық имиджді құру және бейнелеу әдістерін көрсету.
  • Кәсіпкерлік іс, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру.
  • Жарнамалық және баспа графикасының түрлерін әзірлеу; композициялық әдістер мен визуалды байланыс элементтерінің сипаттамалары бар графикалық құралдарды пайдалану; шығармашылық жарнамаларды әзірлеу; графикалық редакторда компьютерлік модельдеу және веб-дизайнды қолдана отырып, жобалық графикалық жұмыстарды кезең-кезеңімен орындау.
  • Жарнамалық өнімдерді көркем-графикалық өңдеу және компьютерлік дизайн бойынша практикалық дағдыларды көрсету; заманауи кітап пен журнал иллюстрацияларын, көп бетті баспа басылымдарына иллюстрацияларды жобалаудағы кәсіби дағдыларды көрсету.

Ұқсас БББ

Top