Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01700 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлеуметтік, азаматтық жауапкершілігі жоғары, жан-жақты дамыған тұлғаны тәрбиелеуде кәсіби қызметін ұтқырлықпен іске асыратын, оқушыларға жүйелі білім бере алатын, қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып ғылыми зерттеулер жүргізуге, әр сала бойынша аударма жасауға, терминдермен жұмыс жасауға, газет материалдарын дайындауға, лингвистика мәселелерімен шұғылдануға, әдеби рецензиялар жазуға қабілетті, жоғары білікті қазақ тілі мен әдебиеті мамандарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 244
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тіл біліміне кіріспе және жалпы тіл білімі.
Педагогика
Нормативті қазақ тілі
Орфография, пунктуация және Латын әліпбиі
Психология негіздері
Мәтінді лингвистикалық талдау
Қазақ әдебиетін оқытудың әдіснамалық негіздері мен әдістері
-
2 Оқу жылы
Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
Қазақ халық ауыз әдебиеті мен шешендік өнер
Әдеби аударма негіздері
Әдебиеттануға кіріспе.
Әлем әдебиеті
Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті
ХХ ғасыр I жартысындағы қазақ әдебиеті
Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
Ұлт дәстүрлері
Көне түркі әдеби мұралары және орта ғасырдағы жыраулық дәстүр.
Пән ХІХ ғасыр қазақ әдебиеті.
Шетел әдебиетінің тарихы
Білім берудегі менеджмент
-
3 Оқу жылы
Қазақ тілінің морфемалар жүйесі
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
Әдебиет теориясы
Әдеби эстетика
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Қазіргі қазақ тілінің лексика-фразеологиясы
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Қазақ тілінің семасиологиясы
Қазақ антропонимдерінің сөзжасамы
Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және Коррупцияға қарсы мәдениет
Қазақ әдебиеті сынының тарихы
Әдеби шығармашылық
Қазақ тілі (Латынша жазу)
Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы
-
4 Оқу жылы
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Инклюзивті білім беру
Абайтану
Абайдың поэтикалық әлемі
Қазіргі қазақ тілінің стилистикасы
Қазақ әдеби тілінің тарихы
Терминология және сөздікпен жұмыс
Мамандықты оқытудың жекелеген әдістемесі
Дифференциалды оқыту
Когнитивтік лингвистика
ХХ ғасырдың екінші жартысы мен Тәуелсіздік кезеңдегі қазақ әдебиеті.
Кәсіби пәнді жаңартылған білім мазмұны бойынша оқыту
Қазақ баспасөзінің тілі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ОН 2.Академиялық жазылымның негізігі қағидаларын меңгеру, ғылыми жұмыстар, эссе жазуға дағдыландыру, ғылыми басылымдарға мақала жариялау, ғылыми мақалалар жазу қабілетін жетілдіру, білім берудегі жаңа идеяларды өз бетінше игеру дағдыларын қалыптасыру, педагогикалық ұйымдастырудың қыры мен сырын терең меңгеру,
- ОН 7. Қазақ әдебиетінің барлық тарихи кезеңдерін саралау және әдеби-танымдық көзқарас қалыптастыру, әдеби шығармаларды теориялық талдау, Абай және Алаш қайраткерлерінің мұрасы негізінде жаңа идеяларды салыстыру және зерттеу, өнер туындыларын бағалау, пікірталастар, өнер туындыларын оқыту арқылы дүниетанымды қалыптастыру.
- ОН 5. Әдебиеттану ғылымы, оның әдістері мен методологиясын меңгеру, әдеби процесс, эстетикалық заңдылықтарын салыстыру, әдеби шығармаға баға беру, көркем туындыларға рецензия, эссе жазуға дағды қалыптастыру, көркем шығарманы талдау, Шетел әдебиеті шығармаларын ұлттық әдебиетімізбен салыстыру, әдеби шығармалардың көркемдік-эстетикалық сапасын саралау, әдебиетті рухани-эстетикалық құндылық тұрғысынан қарастыру, мәтіндерді жазбаша, ауызша аудару қабілетіне ие болу, мәтінді аудару барысында аударма сапасын жақсарту.
- ОН 4. Қазақ тіл білімінің салалары және олардың өзара байланысын меңгеру, оларды тарау-тармақтарға жіктеу, оның даму зандылықтарын айқындау, тіл туралы қорытындылар, болжаулар жасау және зерттеу. Сол қорытындылар мен топшылаулардың негізінде сөздіктер құрастыру, тіл мәдениетінің дамуына, сауаттылықты арттыруға, әдеби тіл мен оның нормаларына, жазу емлесін қатаң сақтауға дағдыландыру, кәсіби және әлеуметтік мазмұндағы мәтіндерді дайындау мен редакциялау, мәтінді филологиялық талдау және интерпретациялау.
- ОН 8. Тіл біліміне қатысты фактілерді жинау, меңгеру, қазақ тілінің морфологиясы мен синтаксисінің құрылымын, даму кезеңдері мен ерекшелігін айқындау, күрделі ұйымдастырылған мәтіндермен жұмыс жасау, тіл білімінің теориясын салыстыру арқылы талдау жасау, зерттеу жұмыстырын жүргізу, БАҚ-та жариялауға арналған қолжазбаларды талдау және редакциялау.
- ОН 3.Білім беру мен тәрбиелеудің психологиялық заңдылықтарын меңгеру және зерттеу, оқулықтар мен оқу құралдарына қойылатын әртүрлі талаптарды анықтау, Оқу-тәрбие жұмыстарын және балалардың психологиялық ерекшеліктерін қарастырып, бірқалыпты даму зандылықтарынан ауытқыған балалармен тәлім-тәрбие жұмысын тиімді жүргізу, бағалау қағидаттарын, құрылымы мен мазмұнын меңгерту.
- ОН 6. Жаңартылған білім мазмұны бойынша білімдерін жетілдіру, оқу процесінде заманауи әдістемелер мен технологияларды қолдану, оқытудың маңызын тереңдету, алған білімін тәжірибеде қолдануға дағдыландыру, қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытуда авторлық жаңашылдық идеяларды іске асыру.
- ОН 1. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.