Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07215 Азық-түлік өнімдерінің технологиясы в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Технологиялық-химиялық бақылау әдістерін, микробиологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін пайдалана отырып, шикізаттың, жартылай фабрикаттардың, дайын өнімнің қауіпсіздігін қамтамасыз етеді. Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерін ластаудың ықтимал жолдарын анықтайды.
  • Кәсіптік қызметінде тамақ өнеркәсібі саласындағы технологиялық процесті ұйымдастырудың жалпы принциптері туралы білімдерін қолданады.
  • Қауіпсіздік техникасының талаптарына сәйкес тамақ кәсіпорындарының технологиялық жабдықтарының түрлерін пайдалану.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату
  • Азық-түлік шикізаты мен өнімдерін өндіру, сақтау және өткізу тәжірибесінде теориялық білімді пайдалана отырып, өсімдік шикізатын өңдеудің технологиялық процесін жүзеге асырады
  • Қолданыстағы "жасыл технологиялар" туралы білімдерін түсіндіре отырып, тамақ өнімдерін өндіру кезінде технологиялық процестерді ұйымдастыру, жүргізу, басқару дағдыларын көрсетеді.Сонымен қатар сол дағдылардың тамақ және қайта өңдеу өнеркәсібінің түрлі секторларына жетілдіру және енгізу процестерін сипаттайды.
  • Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.
  • Математикалық талдау және теориялық пен эксперименталды зерттеулерді моделдеу әдістерін қолдана отырып, кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми пәндердің негізгі заңдарын қолданады.
  • Прогрессивті технологияларды, тамақ шикізатын буып-түю тәсілдері мен әдістерін пайдалана отырып, қоғамдық тамақтандыру өнімдері мен алкогольсіз сусындарды өндірудің технологиялық процесін ұйымдастырады.
  • Тағам өнімдерін өндіруде мал және өсімдік шикізаттарын қайта өңдеу әдістері мен тәсілдері негізінде технологиялық схемаларды жасаудың ғылыми-негізделген принциптерін кәсіптік практикада қолданады.
  • Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау
  • Нормативтік құжаттарды ескере отырып, жабдықтарды, аппараттарды, машиналарды таңдау әдістерін, технологиялық есептеу әдістерін іс тәжірибесінде пайдаланады. Сонымен қатар технологиялық жабдықтарды орналастыра отырып, техникалық жарақтандырылған жұмыс орындарын жобалауды және соған сәйкес жаңартылған технологиялық жабдықтарды пайдаланады.
  • Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.
Top