Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11116 Мәдени-тынығу қызметі:бұқаралық қойылымдарды ұйымдастыру және вокалдық орындаушылық в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
  • Бос уақытты ұйымдастырудың және ұйымдастырудың заманауи технологияларын, музыкалық сауаттылық негіздерін, сценарий шеберлігін, визаж техникасы мен стилистикасын қолданыңыз, сөйлеу техникасы, ойын технологиясы, музыкалық аспапта ойнау, музыкалық шығарманы талдау, сценарий жасау дағдыларын меңгеріңіз.
  • Бұқаралық мерекенің сценарий - режиссерлік құжаттамасын жасау кезінде бос уақытты, вокалдық репертуарды, тәрбие жұмысының дәстүрлі әдісін ұйымдастыру қағидаттарын пайдалану, имиджді қалыптастыру, шығармаларды орындау, жалпылау, ғылыми-әдістемелік қызмет нәтижелерін болжау дағдыларын меңгеру.
  • Өнердің көркемдік стилі мен бағытын, шоу-бағдарламаны іске асыруды білуін көрсету; дауыстық ақауларды түзетудің дұрыс тәсілдері мен тәсілдерін таба білу, музыкалық шығармаларды талдау дағдыларын, вокалдық, хореографиялық ұжымды басқару әдістемесін меңгеру.
  • Музыка және сольфеджио негіздері, хореография, ұлттық мерекелер туралы білімдерін көрсету, дауыс аппаратының гигиенасы мен "баптау" дағдыларын меңгеру, сахналық іс-әрекетте, көркем шығармашылықты ұйымдастыруда, шығармашылық ұжымның репетициялық және концерттік-орындаушылық жұмыстарын пластикте бейнелеу.
  • Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
  • Мәдени-демалыс жұмыстарының даму және қалыптасу кезеңдері мен тарихын сипаттау, әдістемелік көшбасшылық жүйелерін, бос уақыттың инновациялық технологияларын, сценарийді әзірлеу, режиссураны қолдана отырып, бос уақыт пен көркем шығармашылықтың, музыкалық стильдер мен жанрлардың жаппай формаларын ұйымдастыру.
  • Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруды дамыту.
  • Мектептен тыс мекемелердің жұмысын ұйымдастырудың коммуникативтік қарым-қатынас мәдениеті, менеджменттің теориясы мен практикасы. Балалармен және жасөспірімдермен мәдени-тәрбие жұмысының әдістемелерін пайдалана білу, әншілік тыныс алуды, мәдени-тынығу саласында менеджмент пен маркетингті ұйымдастыру, сахнада эстрадалық орындаушылық дағдыларын игеру.
Top