Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7R01104 Гастроэнтерология ересектердің, балалардың в Астана медицина университеті

Пәндер

  • Эндоскопия

    Пән асқазан-ішек жолдарының ауруларын диагностикалаудың эндоскопиялық әдістері бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытады; заманауи классификациялар, ас қорыту жүйесінің ауруларын диагностикалау әдістері, скринингтік бағдарламалар; науқасты тексерудің аспаптық әдістерін түсіндіру дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 16
  • Гастроэнтерология

    Пән диагностика, емдеу және стационарлық және амбулаторлық кезеңде асқазан-ішек жолдары аурулары бар науқастарды басқару тактикасы бойынша терең және кең білімді дамытады; ерте және дифференциалды диагностиканың практикалық дағдылары, алдын алу, сауықтыру бағдарламалары және гастроэнтерологиялық патологиясы бар науқастарды медициналық тексеру; қолданылатындарды меңгеру үшін қажетті дағдыларды дамытады және жетілдіреді соңғы технологиялар мен әдістердің гастроэнтерологиясы; резиденттердің дербес ғылыми зерттеу дағдылары мен дағдыларын меңгеруін қамтамасыз етеді ғылыми-зерттеу жұмысы; денсаулық сақтауды ұйымдастыру және экономикасы туралы білімді меңгеру, гастроэнтеролог қызметінің құқықтық негіздері, медициналық этика және деонтология.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 46
  • Онкология негіздері

    Пән ас қорыту жүйесінің қатерлі аурулары бар науқастарды диагностикалау, емдеу, алдын алу және реабилитациялау саласындағы білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытады; үшін қажетті құзыреттерді жетілдіреді гастроэнтерологтың кәсіби қызметі асқазан-ішек аурулары бар науқастарға медициналық көмек көрсету; скрининг, диагностика және алдын алу жұмыстарын жүргізу қабілеті мен дайындығын дамыту және ісік ауруларының дамуын болдырмауға бағытталған емдік шаралар асқазан-ішек жолдары.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 13
  • Нутрициология

    Пән пациенттердің тамақтануын, парентеральды және энтеральды қамтамасыз ету бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытады тамақтану, тағамдық қамтамасыз етудің клиникалық және зертханалық мониторингі, тамақтану тапшылығы бар науқастарды басқару.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 12
  • Ультрадыбыстық диагностика

    Пән асқазан-ішек жолдарының ауруларын диагностикалаудың көрнекі әдістері бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытады; кәсіби білімдерін тереңдетуге бағытталған, дағдыларын, клиникалық ойлауын қалыптастыру, практикалық дағдыларын дамыту, тәуелсіз медициналық тәжірибе үшін қажет.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 12
  • Вирусты гепатиттерді емдеудегі инновациялық технологиялар

    Соңғы онжылдық молекулярлық биологияның, вирусологияның және гендік инженерияның соңғы жетістіктерімен сипатталды, бұл жаңа гепатотроптывирустарды ашуға, патогенезді неғұрлым егжей-тегжейлі зерттеуге және вирустық гепатиттің вирусқа қарсы терапиясының жаңа тәсілдерін жасауға мүмкіндік берді. Бұл пәннің білім беру бағдарламасы маманның құзыреттілік үлгісіне сәйкес созылмалы вирусты гепатитті емдеудің негізгі принциптерін зерделеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Гепатология

    Пән этиопатогенез мәселелері бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытады, ауырлығына қарай бауыр ауруларының клиникалары, диагностикасы, емі, дифференциалды диагностика, стационарлық және амбулаторлық кезеңде пациенттерді жүргізу тактикасы. Дәрігер өз мамандығына деген қызығушылықты халықаралық стандарттарға сай етіп, білімін кеңейту жауапкершілігін сезінуге, өз бетінше және сыни тұрғыдан ойлауға, деонтологиялық білім деңгейін қалыптастыруға дайындалады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 35
  • Бауыр мен ішектің паразиттік аурулары

    Ішкі аурулар клиникасында паразиттік ауруларды диагностикалау дағдыларын және қосымша кәсіптік білім беру саласындағы халықаралық тәжірибені пайдалана отырып, дәлелді медицина, гастроэнтерология саласындағы заманауи ғылыми жетістіктер негізінде пациенттерді басқару тактикасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Гастроэнтерологиядағы канцеропревенцияның қазіргі заманауи аспектілері

    Пән ішкі аурулар клиникасында ісік алды ауруларды диагностикалау бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытады; ісік алды аурулардың дифференциалды диагностикасы және пациенттерді басқару тактикасын таңдау; денсаулықты сақтауға және нығайтуға, оның ішінде салауатты өмір салтын қалыптастыруға, негізгі созылмалы аурулардың пайда болуының және (немесе) таралуының алдын алуға бағытталған іс-шаралар кешенін іске асыру аурулар, олардың пайда болуы мен дамуының, сондай-ақ адам денсаулығына қоршаған орта факторларының зиянды әсерін жоюға бағытталған себептер мен жағдайларды анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Бауыр ауруы және жүктілік

    Әйел халқының денсаулығын сақтау – қазіргі заманның басты міндеттерінің бірі. Жүкті әйелдердің денсаулық жағдайы ішкі ағзалар мен жүйелердің патологиясы бар әйелдердің пайыздық көрсеткішінің артуына байланысты алаңдатады. Экстрагениталды патологияның жүктілік пен ұрықтың дамуына әсерін білу, сондай-ақ жүктіліктің өзінің экстрагениталды патологияға әсерін білу жүктілікті дұрыс басқаруға және әйел мен баланың денсаулығын сақтауға мүмкіндік береді. Осы ауруларды зерттеу барысында функционалдық аурулардың этиологиясы, патогенезі, диагностикалық критерийлері мен емдеу бағыттары туралы заманауи идеялар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аутоиммунды ішек ауруы

    Асқазан-ішек жолдарының (АІЖ) аутоиммунды ауруларының санатына этиологиясы әлі белгісіз болып қалатын дамудың иммунологиялық механизмдері бар аурулар жатады. Бұл салыстырмалы түрде сирек кездесетін аурулар тобы, бірақ соңғы жылдары олардың жиілігі мен таралуының ұлғаюының айқын тенденциясы байқалды, бұл этиология, патогенез және жаңа диагностикалық әдістерді құру бойынша зерттеулер санының артуына әкелді. асқазан-ішек жолдарының аутоиммунды ауруларын емдеу әдістері мен схемалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Асқазан-ішек жолдарының функционалдық бұзылыстары

    Асқазан-ішек жолдарының функционалдық аурулары қазіргі гастроэнтерологияның ең өзекті саласы болып табылады, бұл патологияның әлемде кең таралуына байланысты. Осы ауруларды зерттеу барысында функционалдық аурулардың этиологиясы, патогенезі, диагностикалық критерийлері мен емдеу бағыттары туралы заманауи идеялар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • ОН-5 Асқазан-ішек ауруларымен ауыратын науқастарға стационарлық және амбулаторлық сатыларда медициналық көмек көрсету кезінде қауіпсіздік пен сапаның жоғары деңгейін қамтамасыз етудің ең тиімді әдістерін қолдану тәуекелдерін бағалау;
  • ОН-7 Асқорыту аурулары бойынша кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалау, халықаралық мәліметтер базасын күнделікті қызметінде тиімді пайдалану және зерттеу тобының жұмысына қатысу арқылы тиісті зерттеу сұрақтарын құрастыру;
  • ОН-3 Науқасты бақылау: асқазан-ішек аурулары бар науқастардағы клиникалық диагностика, емдеу жоспары және оның стационарлық және амбулаторлық кезеңдердегі тиімділігін дәлелді тәжірибе негізінде бағалау;
  • ОН-2 Жетекші клиникалық синдром бойынша науқаста асқазан-ішек ауруларының дифференциалды диагностикасын жүргізу, клиникалық диагностика, емдеу, асқынулардың алдын алу;
  • ОН-6 «Ересектердің, балалардың гастроэнтерологиясы» мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық шеңберінде әрекет ету, төтенше жағдайларда негізгі көмек көрсету және ұлт денсаулығын жақсарту саясатын іске асыру үшін кәсіби аралық командалардың құрамында жұмыс істеу;
  • ОН-8 «Ересектердің, балалардың гастроэнтерологиясы» мамандығы бойынша пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне белсенді қатысу арқылы өз бетінше білім алыңыз және кәсіби топтың басқа мүшелерін оқытыңыз.
  • ОН-1 Асқазан-ішек жолдарының аурулары бар науқастың ауру белгілерін, объективті тексеру мәліметтерін, зертханалық және функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін талдай алады;
  • ОН-4 Науқас үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін стационарлық және амбулаторлық деңгейде пациентпен, оның қоршаған ортасымен және денсаулық сақтау мамандарымен тиімді әрекеттесу үшін коммуникациялық дағдыларды пайдаланыңыз;
Top