Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01505 Физика в Астана халықаралық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым тарихы мен философиясының қазіргі концепцияларын біледі, ғылым тарихы мен философиясының қазіргі мәселелерін талдайды, қазіргі заман тарихы мен философиясының концептуалды және әдіснамалық аппаратын менгерген.
  • Өз бетінше жалпылама талдау жүргізе білуі, зерттеудің мақсаты мен міндеттерін қалыптастыра білуі, зерттеу әдістемесін таңдай білуі және эксперименталды зерттеулерді жоспарлай білуі және жүргізе білуі тиіс.
  • Физикалық процестерді модельдеуге мысалдар келтіру, Mathcad парағында негізгі әрекеттерді орындау және файлдармен жұмыс жасау, жол тәуелділіктері мен материал координаталары үшін функцияларды орнату және уақыт нүктелерін анықтау, Graph құралын пайдаланып графиктер құру.
  • Материалдық денелердің механикалық қозғалысына байланысты құбылыстарды сипаттау үшін кинематикалық және динамикалық әдістерді қолдану, практикалық есептерді шешу үшін классикалық механика заңдарын, механикалық қозғалысты зерттеу үшін физикалық зерттеу әдістерін қолдану, динамикалық және кинематикалық әдістер шеңберінде есептеу дағдыларын меңгеру, сипаттау, молекулалық физиканың ғылым ретінде дамуының негізгі тенденциялары, әсіресе термодинамика және молекулалық-кинетикалық теория (статистикалық тәсіл) туралы білу.
  • Кәсіби ортада және жалпы қоғамда шет тілінде коммуникацияны жүзеге асыра білуі, құжаттаманы әзірлей білуі, кешенді инженерлік қызметтің нәтижелерін таныстыруы және қорғауы тиіс.
  • Электр және магнетизмнің негізгі заңдылықтарын, олардың теориялық және тәжірибелік негіздемесін, электромагнетизм теориясының даму тарихын және оның физикадағы орнын, электромагнетизм теориясының дамуында маңызды рөл атқарған классикалық тәжірибелерді білу, кәсіби есептерді шешуде атом және ядролық физика заңдарын қолдану, ядролық физиканың негізгі байланыстарын (реакциялардың энергетикалық шығымын есептеу, радиоактивті ыдырау заңдылықтарын), ядролық модельдерді (массаларды, массалық ақауларды анықтау, заңдылықтарды түсіндіру) қолдану; радиоактивті ыдыраудың әртүрлі түрлері, ядроның спинін және паритетін анықтау).
  • Жоғары білім беру педагогикасының гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі орны, рөлі мен маңызын білу және педагогикалық шеберлікті жетілдіру, оқу-тәрбие процесін жеке тұлғаның жағдайларын, жеке ерекшеліктері мен психофизикалық мүмкіндіктерін ескере отырып жобалайды.
  • Мамандықтың жоғары әлеуметтік мәнін түсіну, кәсіби этика қағидаларын сақтай отырып, кәсіби міндеттерді жауапкершілікпен және сапалы орындау, білім беру ұйымдарының педагогикалық ұжымымен және басқа да мамандармен студенттерді дамыту мәселелері бойынша тиімді өзара іс-қимыл жасау.
  • Плазманың негізгі сипаттамалары мен параметрлерін, дрейф түрлері мен плазма бөлшектерінің жылдамдығын бағалау, плазма диффузия коэффициентінің диффузия және бағалау, плазмалық жылу әдістерін, Лоссон өлшемі мен плазмада таралатын толқын түрлерін, Каноникалық және Фейнманның кванттық теорияға қатысты негізгі қағидаларын біледі, заманауи кванттық физика әдістеріне ие.
  • Плазма және газды разряд бойынша әдебиетпен жұмыс істеу дағдысын, газды разрядтау кезінде эксперимент жүргізу және қою мәдениетін, теориялық және қолданбалы есептерді зерттеу және шешу тәжірибесін, плазма параметрлерін және газ разрядындағы негізгі физика-химиялық процестердің жылдамдығын бағалау дағдыларын меңгерген.
  • Физика мұғалімінің оқу-тәрбие, әлеуметтік, педагогикалық, мәдени-ағарту функцияларын жүзеге асыратын әр түрлі кәсіптік іс-әрекеттерін орындау, оқу орындарында физика пәнінен оқу үрдісінің мазмұны мен ұйымдастырылуы туралы білімді қалыптастыруға негізделген.
  • Ұйымдарды, бөлімдерді басқару, оқу бағдарламаларын әзірлеу және басқару пәндерін әдістемелік қамтамасыз ету, сондай-ақ оларды оқыту процесінде заманауи әдістер мен әдістерді қолдану.
Top