Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08103 Топырақтану және агрохимия в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті, геоботаникалық, топыраққа агрохимиялық және экологиялық зерттеулерді жүргізе білетін,топырақты бағалау мен тиімді пайдалану, сақтау және жақсарту шараларын өңдеуге; өсімдік қоректенуін диагностикалауға байланысты минералдық және органикалық тыңайтқыштарды қолдану, тыңайтқыш түрлерін таңдау, ауыл шаруашылық дақылдарының жоспарланған түсіміне тыңайтқыш мөлшерін есептеу жолдарын өңдей білуге қабілетті мамандар дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B077 Өсімдік шаруашылығы
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
  • Дайындық бағыты 6B081 Агрономия

Пәндер

  • Жоғары математика 1*

    Пән математиканың барлық қажетті бөлімдерін қарастырады: логика элементтерін, жиындар теориясын, математикалық талдауды, сандар теориясын, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулерін, комплекс сандар мен көпмүшелерді. Логика заңдарын, дифференциалдау ережелерін, комплекс сандар мен көпмүшелерге есептерді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары математика 2*

    Пән математиканың барлық қажет тарауларын қарастырады: комбинаторика элементтері, кездейсоқ оқиғалар, кездейсоқ шамалар, бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеулері, сандық қатарлар, экспоненталық қатарлар. Білім алушылар комбинаторика ережелерін, дифференциалдау ережелері мен интегралдау әдістерін, оқиғаның пайда болу ықтималдығы мен кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын, сандық қатардың жинақталуы мен қосындысын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Организмдердің жалпы биологиясы 1

    Пән өсімдік ағзаларының тіршілік әрекетінің жалпы заңдылықтарын, минералдар мен суды сіңіру процестерін, өсу және даму, гүлдену және жеміс беру процестерін, тамырмен (минералды) және ауамен (фотосинтез) қоректенуін, тыныс алуын, әртүрлі заттардың биосинтезін және жинақталуын, олардың жиынтығы өсімдіктің ұрпақта көбею қабілетін қамтамасыз етеді, сонымен қатар тіршілік процестерінің сыртқы жағдайларға тәуелділігін анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физика негіздері

    Материалдық денелердің қозғалысын және олардың арасындағы өзара әрекеттесуді зерттейтін физика бөлімін біледі; сұйық және газ механикасының элементтерін, қатты және серпімді денелер механикасын, механикалық тербелістер мен толқындарды түсінеді; механикалық жүйелерді сипаттаудың динамикалық және кинематикалық әдістерін, механикадағы сақталу заңдарын, гидродинамиканың негізгі заңдарын, статистикалық физика заңдарын қолданады; идеалды газдарды, нақты газ физикасын, атмосфералық ауаны талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өсімдіктердің физиологиясы мен биохимиясы 1

    Пән өсімдік ағзаларының тіршілік әрекетінің жалпы заңдылықтарын, минералдар мен суды сіңіру процестерін, өсу және даму, гүлдену және жеміс беру процестерін, тамырмен (минералды) және ауамен (фотосинтез) қоректенуін, тыныс алуын, әртүрлі заттардың биосинтезін және жинақталуын, олардың жиынтығы өсімдіктің ұрпақта көбею қабілетін қамтамасыз етеді, сонымен қатар тіршілік процестерінің сыртқы жағдайларға тәуелділігін анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Молекулалық және жасушалық биология 1

    Бұл пән молекулалық, жасушалық өзін-өзі ұйымдастыру, тірі жүйелердің көбеюі, дамуы, су молекулаларының, көмірсулардың, липидтердің, аминқышқылдарының, белоктардың, нуклеин қышқылдарының қасиеттері мен құрылысының негіздері оқытылады. Молекулалық биологияның орталық догмасы, оны құрайтын процестер – репликация, транскрипция, трансляция, жасуша теориясы, жасушалық цикл қарастырылады. Мембрананың қасиеттері, тасымалдануы, мембрана потенциалы, мембраналық рецепторлар, зат алмасу алғашқы мәліметтері зерттелуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Python тілі және деректерді талдау

    Курс Python деректер құрылымын терең зерттеуге арналған, классикалық бағдарламалау парадигмаларын енгізеді және сызықтық алгебра мен оның алгоритмдеріне жақындау үшін Numpy кітапханасын қарастырады; студенттер бұл ойықтарды нақты мәселелерді шешу үшін қолданады. SQL сұрауларына кіріспе және Web дерекқорына қосымшалар жылды аяқтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өсімдіктердің физиологиясы мен биохимиясы 2

    Пән өсімдік жасушасының физиологиясын, биологиялық қызметіне байланысты органоидтар құрылысының ерекшелігін; фотосинтезде сіңірілген жарық энергиясының органикалық заттардың химиялық энергиясына тасымалдануын, өсімдік жасушасындағы су алмасуын, өсімдіктерге минералдық элементтердің әсерін, макро- және микроэлементтердің физиологиялық ролін, минералдық заттарды сіңіру жолдарын, өсімдік тіршілік әрекеттерінің ішкі механизмдерін, заңдылықтарын; сыртқы орта жағдайларына байланыстылық негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Термодинамика және электромагнетизм негіздері

    Термодинамикалық жүйелердің негізгі түсініктерін, зерттеу әдістерін және параметрлерін біледі; тепе-теңдік және тепе-теңдік емес, қайтымды және қайтымсыз, политропты үрдістерді, энтропияны, термодинамиканың екінші заңын, тасымалдау құбылысын, электростатиканың негізгі міндетін, электромагнетизмді түсінеді; Гаусс теоремасын, конденсаторлар, электрлік және магниттік өрістерді, Ом заңдарын қолданады; геометриялық және толқындық оптика, кванттық оптика, атомдық және ядролық физика элементтерін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Организмдердің жалпы биологиясы 2

    Курс жүйелі ұйымдастыру принциптерімен танысуға бағытталған. сыртқы ортамен өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететін дене функцияларын саралау, интеграциялау. Жануарлар мүшелерінің негізгі жүйелерінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттеу; жануарлардағы физиологиялық процестердің ерекшеліктерін зерттеу; организмнің гомеостазын қамтамасыз етудің реттеуші механизмдері туралы идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бейорганикалық және органикалық химия

    Пән химияның негізгі заңдылықтарын, химиялық процестердің жүру заңдылықтарын, ерітінділерді, ерітінділерде жүретін реакцияларды, тотығу-тотықсыздану процестерін, комплексті қосылыстардың қасиеттерін, биогендік элементтерді; қаныққан, қанықпаған және ароматты көмірсутектер, галогенді көмірсутектер, құрамында оттегі бар органикалық қосылыстар – спирттер, эфирлер, альдегидтер және кетондар, карбон қышқылдары, полифункционалды қышқылдар, көмірсулар; құрамында азот бар органикалық қосылыстар – аминдер мен аминқышқылдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экология және тұрақты даму

    Пән табиғат пен қоғамның, агроэкожүйелердің экологиялық негіздері мен даму заңдылықтарын зерттеуге, жаһандық экологиялық проблемаларды, атап айтқанда, стационарлық шаруашылық жүйелерін талдауға және оларды тұрақты даму мақсаттары негізінде шешуге бағытталған. Алынған білім қазіргі және болашақ ұрпақтың игілігі үшін қолайлы қоршаған ортаны, табиғи ресурстарды және биологиялық әртүрлілікті сақтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инновациялық кәсіпкерлік

    Студенттердің инновациялық дамудың іргелі тұжырымдамалары, нарықтағы инновациялық кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін жаңа технологиялар саласындағы кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың заманауи тәсілдері туралы білімдерін қалыптастыру. Инновациялық кәсіпкерліктің, бизнесті жоспарлаудың, венчурлық қаржыландырудың экономикалық мәнін түсіну және венчурлық капиталы бар фирмалардың түрлерін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Генетика, онтогенез, филогенез

    Пән генетикалық ақпарат мәселелерін, генетикалық ақпараттың молекулалық табиғаты мен көрінісін, дамуын, генетикалық аспектілері бар даму детерминизмін қарастырады. Жасуша деңгейінің маңыздылығын және оның тұқым қуалаудағы орталық рөлін, ұрықтанудан ересек өмірге дейінгі ағзаның өсуі мен дамуын, генетикалық ақпараттағы өзгерістерді, әртүрлі мутациялардың молекулалық табиғатынан тірі организмдердің эволюциясына дейін.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Білім алушылардың тіршілік әрекетінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасау бойынша, қауіпті жағдайлардың туындау себептері мен жағдайларының алдын алу бойынша, төтенше жағдайлардың ықтимал салдарларынан халықты және өндірістік қызметкерлерді, халық шаруашылығы объектілерін қорғау бойынша білімдерін, практикалық дағдыларын қалыптастыру. Заңнаманың орындалуын қадағалау және бақылау және еңбекті қорғау талаптарын бұзғаны үшін жауапкершілік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пән студенттердің қазіргі ғылым туралы білімдерін қалыптастыруға, ғылыми-зерттеу жұмыстарын дұрыс ұйымдастыруға, тәжірибелерді жоспарлау және жүргізуге, статистикалық өңдеу және тәжірибе нәтижелерін бағалауға, сонымен қатар әдістер мен әдістерді меңгеру туралы түсініктерін қалыптастыруға, кәсіби қызметте ғылыми ақпаратты ұсынуды дайындауға және қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы геология

    Пән жердің құрылысын, құрамын және жасын, жер қыртысының заттық құрамын, жер қыртысы мен топырақ түзуші шөгінділер құрылымының элементтерін, ішкі немесе эндогендік процестерді, сыртқы немесе экзогендік процестерді, жер асты суларын, олардың ауыл шаруашылығындағы геологиялық рөлі мен маңызын, жер бедері мен оның топырақ түзудегі маңызын, жер қыртысы мен жер бетінің даму тарихының негізгі кезеңдерін зерделейді, ауыл шаруашылығындағы геологияның негізгі міндеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және құқық негіздері

    Экономикалық теория пәні мен зерттеу әдістерін, қоғамдық өндіріс негіздері мен қоғамдық шаруашылық нысандарын, нарықтық жүйенің жұмыс істеу механизмін, өндірісті, компанияның шығындары мен кірістерін, ұлттық экономиканы білуге ықпал етеді. Мемлекет және құқық теориясының негіздері, конституциялық, әкімшілік, азаматтық, еңбек, отбасылық, қылмыстық құқық негіздері туралы білімді меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс сыбайлас жемқорлықпен күрес бойынша білім жүйесін қалыптастырады және осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды осы негізде дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер: заңнамада бағдарлауды; нақты жағдайларда құқықтық актілерді талдау және қолдану, моральдық-құқықтық нормаларды сақтау; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геология геоморфология негіздерімен

    Пәннің мазмұны студенттердің Жердің ішкі құрылымы туралы және қатты жер қабығының құрылымы литосфера, оның жоғарғы шекарасы-жер бетінің рельефі (сонымен қатар басқа қатты планеталық денелердің рельефі) туралы білім алуға бағытталған. Студенттердің әртүрлі дәрежелі табиғи-аумақтық кешендердің (ПТК) морфолитогендік негізі ретіндегі рельеф пен беткі субстраттың ерекше рөлі, ТТК базисі және географиялық қабықтағы жылу мен ылғалды, зат пен энергияны қайта бөлудің маңызды факторы туралы түсінік алу. Литосфера мен рельефті зерттеудің негізгі дәстүрлі және жаңа әдістерінің кешенімен таныстыру. Адамның экономикалық қызметі үшін қатты қабықтың заттары мен жер бетінің рельефі туралы білімді іс жүзінде қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық және физколлоидтық химия

    Курс студенттерде аналитикалық және физколлоидтық химияның теоретиялық негіздердін, оның басқа қолданбалы ғылымдармен байланысын және тәжірибелік маңызын ашып түсіндіреді. Аналитикалық және физколлоидты химия саласындағы жаңа жетістіктермен, химиялық заттарды анықтаудың, бөлудің және анықтаудың заманауи әдістерімен таныстырады. Пән студенттердің қоршаған ортаның объектілерінде жеке химиялық элементтердің құрамын анықтауда және бақылауда қолданылатын экспресс және басқа да анализ әдістері туралы толық көзқарасты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық және жасушалық биология 2

    Бұл пәннің шеңберінде молекулалық және жасушалық өзіндік ұйымдасу негіздері, автотрофияның, фотосинтездің, фототыныс алудың, хемосинтездің молекулалық негіздері зерттеледі. Дене жасушаларының әртүрлілігі, жасушалардың дифференциациясы және детерминациясы зерттеледі. Эукариоттар мен прокариоттардың цитоскелеті, эукариоттар мен прокариоттардың цитоскелетінің белоктары қарастырылады. Сондай-ақ жануарлар мен өсімдік ұлпалары, жасушадан тыс матрица және оның компоненттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Академиялық мақсатқа арналған шет тілі

    Пән академиялық кәсіби қызмет пен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті академиялық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған: академиялық мәтінді жазу, ағылшын тілінде дәрістерді тыңдау және конспектілеу, ағылшын тілінде мақалалар жазу және жариялау дағдысы, академиялық презентация форматында көпшілік алдында сөйлеу дағдысы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Топырақ микробиологиясы

    Пән микроорганизмдердің морфологиясын, систематикасын және физиологиялық ерекшеліктерін, олардың өмір сүру жағдайларын, табиғаттағы және адам өміріндегі рөлін зерттейді. Сондай-ақ, пән микроорганизмдер морфологиясының, физиологиясының, систематикасы мен экологиясының ғылыми және әдістемелік негіздерін, сондай-ақ сыртқы ортаның абиотикалық факторларының (жарық, температура, ылғалдылық және т. б.) микробтарға әсерін және микроорганизмдердің биосферадағы заттар айналымына: көміртегі, азот, күкірт және басқа элементтерге қатысуын зерттейді; микроорганизмдердің трофикалық әртүрлілігі және тірі организмдердің және олардың тіршілік ету ортасының (ауа ортасы, су, топырақ) өзара байланысы; топырақтың микробтық кешенінің, ауаның, судың, өсімдік микрофлорасының, органикалық тыңайтқыштар мен биопрепараттардың және т. б. жағдайын бағалаудағы теориялық және практикалық өзгерістер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтану және агрохимия даму тарихы

    Пән топырақтану мен агрохимияның дамуының негізгі кезеңдерін, топырақ және өсімдіктердің қоректенуі туралы ғылымның негізгі терминдері мен анықтамаларын, әр дәуірдегі топырақ пен өсімдіктердің қоректенуі туралы әртүрлі көзқарастармен байланысты тарихи үдерістердің күрделілігін, негізгі топырақ және агрохимия ғылымының даму концепцияларын, ғалымдардың дүниетанымын зерделейді, пән студенттерге топырақтану мен агрохимияның дамуындағы жекелеген ғалымдардың рөлін, олардың ғылыми жетістіктерінің топырақтану және агрохимияның даму динамикасына әсер ету дәрежесін дұрыс бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру, жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін кәсіби шет тілін меңгеру, сөйлеу қызметін одан әрі дамыту үшін болашақ мамандардың кәсіби шет тілінде сөйлеуін қалыптастырады. Әлеуметтік-тұрмыстық және академиялық салалардағы қарым-қатынас стилі мен сипатына байланысты кәсіби қарым-қатынас жағдайларына сәйкес сөйлеу тәртібі ережелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зерттеудің физикалық-химиялық әдістері

    Пән талдаудың физика-химиялық әдістерін оқытуға бағытталған, әдістердің жалпы сипаттамасын қарастырады, хромотографиялық әдістердің жіктелуін, ион алмасу және тұнбалық, газдық және сұйықтық хромотографияны біледі; тепе-тең және тепе-тең емес электрохимиялық жүйелерді, талдаудың физика-химиялық әдістерінің сезімталдығы және селективтілігін түсінеді; электрогравиметриялық, кондуктометриялық, потенциометриялық, полярографиялық, кулонометриялық әдістерді, сандық талдаудағы хроматографияны, электрохимиялық талдау әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Топырақ георграфиясы

    Пән топырақтың географиялық таралуының факторлары мен жалпы заңдылықтарын, топырақ-географиялық аудандастыру қағидаларын, әлемнің топырақ жамылғысының сипаттамаларын, топырақ түзілу жағдайларын, кең таралған топырақтың генетикалық және экономикалық пайдалану ерекшеліктерін зерттейді. Әлемнің топырақ-биоклиматтық белдеулері мен аймақтарының топырақ жамылғысына шолуды, ұтымды пайдалану жолдарын және жер жамылғысын қорғауды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығын механикаландыру

    Пән ауыл шаруашылығы өндірісіндегі технологиялық процестерді механикаландыру, тракторларды, автомобильдер мен ауыл шаруашылығы машиналарын орналастыру, Технологиялық реттеу және ауыл шаруашылығы машиналарын жұмысқа дайындау бойынша қажетті білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биофизика

    Тірі материяның әртүрлі деңгейлеріндегі физикалық және физика-химиялық үрдістерді (молекулалық, жасушалық, ағзалық, тұтас ағза), тірі материяға сыртқы ортаның физикалық факторларының әсер ету заңдылықтары мен механизмдерін біледі; жасушаны және ағзаның тіршілікке қажетті жүйелерді биофизикалық зерттеудің негізгі әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Егіншілік

    Пән белгілері мен қасиеттері, жүйелік зерттеу әдістері, қазіргі заманғы егіншілік жүйелерінің ғылыми негіздері, технологиялық байланыстарды негіздеу және әзірлеу әдістемесі, ауылшаруашылық кәсіпорындарының егіншілік жүйелері туралы негізгі білімді зерттеуге және игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтану негіздері

    Пән топырақтың негізгі түрлерін, оларды сәйкестендіруді, топырақтың ұзындығын бағалау мен топырақ ресурстарын табиғатты қорғауды пайдалануды бағалау шараларын дамытуты және әр түрлі топырақты шаруашылықта пайдалану ерекшеліктері мен ауданын бағалау балын анықтауды зерттейді. Сондай-ақ жер ресурстарын және топырақты зиянды әсерлерден қорғаудың негізгі әдістерін, топырақтың қалыптасуы мен дамуына топырақ түзілу факторларын және оның қасиеттерін талдауды үйренуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафттану

    Пән геожүйелік тұжырымдамаларды; ландшафтық орта факторларын; геожүйелер мен Ландшафттардың морфологиялық құрылымын; ландшафттарды дамытудың функционалдық-динамикалық аспектілерін; Ландшафттардың жүйесі мен жіктелуін; таксономиялық бірліктер жүйесін;ландшафтық физикалық-географиялық аудандастыруды; антропогендік ландшафттарды; Қазақстан ландшафттарын; ландшафттарды жақын және болжамды деңгейде геоэкологиялық бағалауды зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығы жерлерінің мелиорациясы мен рекультивациясы

    Курс ауыл шаруашылығы жерлерін мелиорациялау және рекультивациялау теориялық материалдарынан тұрады, мелиорациялау жүйелері, мелиорация түрлерінің жіктелуін, ауылшаруашылық жерлерінде мелиорацияны пайдалануды, суармалы топырақтардың тұздануын бақылау әдістерін, топырақ эрозиясына қарсы мелиорациялық іс-шаралардың, лиманды суару мен ластанған жерлерді рекультивациялау тәсілдерін зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығы

    Пән сорттардың, будандардың, мәдени өсімдіктердің формаларының алуан түрлілігін, олардың биологиясының ерекшеліктерін және оларды өсірудің ең жақсы әдістерін зерттейді, бұл ең аз еңбек және материалдық шығындармен жоғары өнімділік пен сапаны қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аграрлық экономика және статистика

    Пән аграрлық сектордағы экономикалық қатынастарды зерттеуді көздейді және студенттердің экономикалық процестерді статистикалық талдау дағдыларын қалыптастырады. Пән аясында ауыл шаруашылығы өнімдерін, оның ішінде өсімдік және мал шаруашылығы өнімдерін тиімді өндіруді ұйымдастыру, қызмет нәтижелерін экономикалық тұрғыдан ұтымды бөлу, шаруашылық жүргізуші субъектілердің ресурстарды, оның ішінде су, жер және биоресурстарын пайдалану мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Агрохимия 1

    Пән ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігі мен топырақ құнарлылығын арттырудағы агрохимияның рөлін, оның даму тарихын, өсімдіктердің химиялық құрамын, қоректенуін және оны реттеу тәсілдерін, өсімдіктердің қоректенуін диагностикалау әдістерін, топырақтың агрохимиялық қасиеттерін, өсімдіктердің қоректенуіне және тыңайтқыштарды қолдануға байланысты топырақтың қоректік құбылымын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Математикалық модельдеу әдістері

    Курс математикалық әдістерді одан әрі зерттеу үшін математиканың қажетті бөлімдерін қамтиды. Пән студенттерге әртүрлі процестерді зерттеу үшін математикалық әдістерді қолдануға мүмкіндік береді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: дәрежелі қатарлардың негізі; сандық қатарлар арқылы генеративті функцияларды және дискретті айнымалыларды есептеу, интервалдарда интегралдау; сызықтық алгебрада сандық алгоритмдер, эндоморфизмді және шаршы матрицаларды диагонализациялау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Агробизнес және кәсіпкерлік негіздері

    Курста агробизнестің түсінігі, мәні және экономикалық мазмұны, аграрлық өндірістің ерекшеліктері, Қазақстан Республикасындағы агробизнестің мазмұны, агробизнестің ерекшеліктері, АӨК және агробизнес құрылымы, агробизнес пен аграрлық өндірісті қалыптастырудың табиғи- биологиялық және әлеуметтік-экономикалық ерекшеліктері, АӨК-те шағын және орта бизнесті ұйымдастыру перспективалары оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Статистикалық талдау және деректерді визуализациялау

    Pandas деректерді талдау кітапханасын және статистикалық есептеулерге арналған R бағдарламалау тілін, геокеңістіктік деректерді өңдеуге арналған пакетті және сандық талдау үшін Scilab қолданбасын пайдаланып дерекқорларды зерттейді; ауыл шаруашылығы және биоресурстар саласындағы нақты мәселелерді шешу үшін осы құралдарды қолдануды көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Статистика

    Курс әртүрлі деңгейдегі әлеуметтік-экономикалық процестерді сипаттайтын статистикалық мәліметтерді жинау және талдау әдістері туралы ғылыми білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер: статистикалық ақпаратты талдауды, көрсеткіштер жүйесін, қоғамдық өмірдің экономикалық және әлеуметтік құбылыстары мен процестерінің дамуын зерттеуді, статистикалық мәліметтермен жұмыс істеу үшін білім, білік және дағдылардың деректер көлемін қалыптастыруға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктерді интегралды қорғау

    Пән өсімдіктерді қорғау жүйелерін жобалауда қазіргі заманғы қорғау технологияларын, пестицидтердің инновациялық құрамдарын қолдануда мәдени дақылдардың зиянкестерден, аурулардан, арамшөптерден қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін шешу. Білу, түсіну және академиялық адалдық қағидалар мен мәдениетінің маңызын ұстану. Пәнді меңгеру барысында білімгер қоршаған ортаны, адамдар мен жануарларды қорғап, өсімдік қорғау шараларын тиімді,әрі қауіпсіз қолдану жолдарын дұрыс таңдай біліп, ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігі мен сапасын сақтау және арттыру бойынша іс-шараларды жүйелі ұйымдастыруды игереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агротопырақтану

    Пән адамның агротехникалық іс-шараларына байланысты топырақ процестерін және олардың мәдени өсімдіктерге әсерін, табиғи ресурстарды құру және пайдалану тәсілдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктерді қорғау және карантин

    Пән өсімдіктерді қорғау әдістерін, ауыл шаруашылығы дақылдарының зиянкестерімен, ауруларымен, арамшөптерімен күресудің негізгі құралдарын, өсімдіктерді зиянды организмдерден қорғау әдістерін және өсімдіктерді карантиндік қорғау әдістерін, өсімдіктерді қорғау мен карантиннің қазіргі жағдайы мен даму болашағын зерттейді. Пәннің мазмұны – өсімдіктерді қорғаудың экологиялық негіздерін, зиянды және карантиндік организмдердің түр құрамын, биологиясын, экологиясын және олардан қорғану шараларын зерттеуді қамтиды..

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтар бонитировкасы

    Пәннің мазмұны топырақты құнарлылығы бар табиғи-тарихи дене ретінде бағалауды жүргізу үшін білім алуға бағытталған, бұл зерттеушіні нақты ұйымдастырушылық-экономикалық жағдайлардан абстракциялауға және топырақтың табиғи тарихи дене ретінде қалыптасқан қасиеттері мен белгілері негізінде топырақты бағалауға жетелейді; курс топырақты олардың құнарлылығын бағалау, өндірістік қабілеті мен құндылығы, статистикалық өңдеу үшін жеткілікті барлық топырақ қасиеттерінің сандық мәліметтерін зерделеу шеңберінде салыстырмалы сапалық бағалау мәселелерін қамтиды; топырақты жақсы жан-жақты жіктеу және агроөндірістік топтастыру; топырақ жамылғысының құрылымы туралы мәліметтер және нақты топыраққа бейімделінген жеткші ауыл шаруашылығы дақылдарының көп жылдық өнімділік мәліметтері бойынша деректер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан топырақтары және топырақ қорғау

    Бұл пән Қазақстан Республикасының табиғи-климаттық белдеулерінің ерекшеліктерін, Қазақстан Республикасындағы топырақ түзілу факторларын, орманды дала және дала зоналарының қара топырақты аумақтарын, сортаңдар, шөлді дала зонасының топырақтарын зерттейді. (қоңыр зоналар), шөлейт зонасының топырақтары (сұр-қоңыр аудандар мен тақырлар), тау етегі-шөлейтті-дала зонасының топырақтары (боз топырақтар), жайылмалардың және өзен атырауларының топырақтары, ауылшаруашылығында пайдалану және топырақты қорғау, қолданудың экологиялық мәселелерін ,Қазақстан Республикасының егістік, сортаң, суармалы топырақтар жағдайыныңэ кологиясын оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ картографиясы

    Пән топырақты картографиялаудың даму тарихын, топырақты суретке түсіруді және карталардың масштабын, ірі масштабты картографиялауда қолданылатын картографиялық негіздердің типтерін, жер бедері нысандарының жіктелуін, аэроғарыштық бақылауларды жинау кезінде топырақты картографиялаудың ерекшеліктерін, топырақты ірі масштабты картографиялаудың далалық кезеңін, камералдық кезеңді,далалық Материалдарды өңдеу әдістерін, атаулар мен картограммалардың топырақ карталарын құрастыруды зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ және ландшафттардың деградациясы

    Пән жердің шөлейттену және тозу үдерістерімен, олардың пайда болу себептерімен және осы үдерістердің қауіптілігін болдырмау және азайту жөніндегі негізгі іс-шаралармен танысуға арналған, топырақты қалпына келтірудің және бұзылған жерлерде өнімді биогеоценоздар құрудың (құрастырудың) негізгі бағыттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агрохимия 2

    Пән минералды және органикалық тыңайтқыштардың түрлерін, құрамы мен қасиеттерін, олардың топырақтағы әрекеті мен өзгеру ерекшеліктерін, топырақ пен өсімдіктердің қасиеттеріне әсерін, тыңайтқыштарды тиімді пайдалану тәсілдері мен әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Топырақтанудағы ГИС технологиялар

    Курстың мақсаты: Топырақтану, мелиорация, физика, химия, география, биология, экология, Топырақ эрозиясы, агрохимия және агрофизика, топырақ-ландшафттық жобалау, топырақ радиологиясы, топырақты қорғау және тиімді пайдалану саласындағы есептерді шешу үшін ақпараттық құралдарды пайдаланушы деңгейінде қолдана білу. Топырақтану және агрохимиядағы геоақпараттық жүйелердің маңызын зерттеу; топырақтық картографиялау; геоақпараттық жүйелердегі деректер базасын зерттеу және құру; Жерді қашықтықтан зондтау құралдарының материалдарын дешифрлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аймақтық егіншілік жүйесі

    Пән әртүрлі ауылшаруашылық құрылымдарындағы аймақтық егіншілік жүйесінің пәні мен әдісін зерттейді, егіншілік жүйесін, топырақты, агроклиматтық ресурстарды ұтымды және тиімді пайдалануды, жоғары, тұрақты дақылдар өнімін алу, топырақ құнарлығын сақтау және арттыру үшін өсімдіктердің биологиялық потенциалын зерттейді. .

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электрондық топырақ карталарын және картограммаларды жасау

    Пән топырақтану және агрохимиядағы геоақпараттық жүйелердің маңыздылығын; топырақ картасын жасау; геоақпараттық жүйелерде мәліметтер базасын зерттеу және құру; жерді қашықтықтан зондтау құралдарының материалдарын дешифрлеу; ірі масштабты топырақ түсірілімдерінің сатылары мен агрохимиялық зерттеулерді дайындау; топырақ-ландшафттық картографиялау және агрохимиялық зерттеу бойынша жұмыстарды ұйымдастыру; топырақ жамылғысының құрылымын картаға түсіру; шағын және орта масштабты топырақ картасын жасау; электрондық топырақ карталарын жасау; әртүрлі табиғи аймақтардағы топырақ картографиясының ерекшеліктері; электрондық агрохимиялық картограммаларды құрастыру; топырақ очеркі және агрохимиялық деректер тізілімін жасауды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жерге орналастыру негіздері

    Пән ауыл шаруашылығындағы жерге орналастырудың жалпы заңдылықтары, мазмұны, түрлері, принциптері, міндеттері бойынша білімді қалыптастырады. Жер қорын, жер иеленуді және жерді пайдалануды жерге орналастырудың мәні, оның табиғи, экономикалық және әлеуметтік факторлары, жерге орналастырудың тарихи есебі, аграрлық саясат және жерге орналастыру, жерге орналастыру ғылымының даму ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тыңайтқыштарды қолдану жүйесі

    Курс топырақ құнарлығын оңтайландыру, ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігін арттыру және өнім сапасын жақсарту мақсатында минералды және органикалық тыңайтқыштарды, сондай-ақ химиялық мелиоранттарды ұтымды пайдалану бойынша агротехникалық және ұйымдастырушылық шаралар кешенін қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Топырақтың негізгі түрлерімен жұмыс істеу, олардың қасиеттері мен құрамын анықтау, топырақ құнарлылығының физикалық, химиялық, агрохимиялық көрсеткіштерін дұрыс бағалау. Картографиялық жұмыстарды өндіру бойынша техникалық нормативтерді пайдалану, әр түрлі масштабтағы топырақ-картографиялық жұмыстарды жүргізудің теориялық негіздері мен әдістемесін игеру. Топырақтану, агрохимиядағы қазіргі заманғы проблемаларды шешудің бағыттары мен әдістерін негіздеу; электрондық топырақ карталары мен агрохимиялық картограммалар үшін ақпараттық база жасау; топырақ электрондық карталарын және агрохимиялық картограммаларды жасау электрондық топырақ карталары үшін ақпараттық деректер қорын құрастыру; агрохимиялық картограммаларды құрастыру, өңделетін дақылдың түріне қарай жеке топырақ түрлері бойынша топырақ үлгілерін талдау негізінде оларды түзетуді жүргізу.
  • Қазіргі заманғы мәселелердің ықтимал шешімдерін білдіру; коммуникативтік актіні құру стратегиясы мен тактикасын меңгеру. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдану. Экологиялық факторлар туралы материалдарды жинау, өңдеу және түсіндіру, тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, қазіргі заманның экологиялық мәселелерін шешу жолдарын, қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау бұршақ, майлы және ауыл шаруашылығы дақылдарын өндіруге арналған жерлерді агрохимиялық және экологиялық-токсикологиялық сараптау бойынша жұмыстарға қатысу.
  • Математика бойынша әр түрлі есептерді шешу техникасын меңгеру, теориялық деректерді талдау, математикалық модельдеу әдістерін білу топырақтануда қолданбалы есептерді шешуде алған білімдерін, дағдыларын қолдана білу, топырақ-математикалық модельдеуді жүргізу, Python бағдарламалау деректерінің құрылымын меңгеру.
  • Қорғаныс шараларының қажеттілігі туралы қорытынды дайындау, өсімдіктерді қорғау шараларының кешенді жүйесін жасау. Химиялық агенттерді ғылыми негізде қолдану бойынша ұсыныстар әзірлеу. Жасушалық құрылымдар мен жасушаішілік процестерді ұйымдастырудың жалпы заңдылықтары, тұтас жасушаның реттеуші механизмдерін ұйымдастыру, ұлпалардың құрылымдық және функционалды ұйымдастырылуы және ұлпалық гомеостаз, өсімдік ұлпаларының құрылымы мен қызметі туралы идеяларды білу. Өсімдіктердің генетикалық ақпаратын, олардың онтогенезі мен филогенезін білу.
  • Кәсіпорындардың (шаруа қожалықтарының) ауыл шаруашылығы кәсіпорындарын ұйымдастыру, Жерге орналастыруды жобалау жөніндегі жобалық шешімдерді әзірлеу және негіздеу жер қатынастарын және Жерге орналастыруды дамыту саласындағы негізгі проблемаларды талдау. Орындалған жұмыстар (талдаулар мен сынақтар, далалық зерттеулер, картографиялық жұмыстар) бойынша есептер (есептің бөлімдері) жасау.
  • Тарихи оқиғаларды талдау, оларды адамзаттың әлемдік дамуымен салыстыру дағдыларына ие болу; күрделі тарихи процестер мен құбылыстар; ғылыми зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеру, ауызша және жазбаша кәсіби бағдарланған коммуникацияға тән грамматикалық құрылымдарды меңгеру, ғылыми зерттеу әдістерін білу және қолдану. Тіршіліктің кәсіптік және әлеуметтік-экономикалық салаларындағы іргелі және қолданбалы жаратылыстану-ғылыми білім және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері негізінде қойылған міндеттерді шешуге қабілеттілік пен дайындыққа ие болу
  • Ғылыми зерттеулердің негіздерін және зерттеулердің топырақ-агрохимиялық әдістерін меңгеру. Ылғал жағдайларына, прекурсорларға және басқа факторларға байланысты тыңайтқыштарды қолдану кезінде топырақтың қасиеттері туралы деректерді талдау, олардың дақылдардың өнімділігі мен топырақ құнарлылығына әсерін бағалау; дақылдардың биологиялық ерекшеліктерін, олардың тамақтану жағдайларына қойылатын талаптарын және тиімділікті анықтайтын факторларды ескере отырып, жеке дақылдарға да, ауыспалы егіске де тыңайтқыштарды қолданудың оңтайландырылған жүйелерін әзірлеу багордағы және суарудағы шаруашылықтың нақты жағдайларындағы тыңайтқыштар. Топырақтың құнарлылығын басқарудың теориялық негіздерін меңгеру және антропогендік деградацияның әртүрлі түрлеріне байланысты топырақтың өнімділігін анықтау, топырақтың мелиорациясының жіктелуін білу
  • Экономикалық терминологияны, лексиканы және негізгі экономикалық категорияларды қолдану; экономика негіздері, еңбекті ұйымдастыру және басқару, статистика; кәсіпкерлік қызметте инновациялық тәсілдерді қолдану; әлеуметтік және кәсіби мәселелерді шешу кезінде әлеуметтік, гуманитарлық және экономикалық ғылымдардың негізгі принциптері мен әдістерін меңгеру.
  • Минералдар мен тау жыныстарын, эндогендік және экзогендік процестерді, геологиялық процестердің топырақ түзілуіне және ландшафттың қалыптасуына әсерін зерттеу; Ландшафттардың жіктелуін және функционалды- геоландшафттық байланыстарды білу. Микробиологиялық зерттеулердің, топырақ микробиологиясының және биологиясының заманауи әдістерін меңгеру. Топырақты бағалауға сапалы баға беру
  • Ауылшаруашылық өнімдерін өсіру үшін топырақты өңдеу үшін машиналық-техникалық құрылғыларды пайдалану. ГАЖ-да шаруашылықтың электрондық карталарын қолдану; мәліметтер базасын енгізу өрістердің ластануын картаға түсіру әдістемесін қолдану; топырақ жамылғысы мен ауылшаруашылық дақылдарының кеңістіктік әртектілігін бағалау
  • Тәжірибеде үнемдейтін егіншіліктің ғылыми негіздері мен жалпы принциптерін, егіншілікті биологияландыру әдістерін, нақты егіншіліктің мәні мен технологиясын қолдану. Топырақ-климаттық жағдайларды және шаруашылықтардың материалдық-техникалық жарақтандырылуын ескере отырып, егістік дақылдарды өсірудің заманауи технологияларын әзірлеу және практикада іске асыру
  • Заттың эквивалентін анықтау, әртүрлі концентрациядағы ерітінділерді дайындау, химиялық реакциялардың жылдамдығын анықтау дағдыларын меңгеру. Физика, биофизика, Термодинамика және Электромагнетизм негіздерін білу. Химиялық талдаудың жаңа әдістерін сынақтан өткізу, бұршақ, майлы және ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру процесінде топырақтың өзгеруін анықтау жұмыстарына зертханалық қондырғыларды, аспаптар мен жабдықтарды дайындау.
Top